Eiköhän infran rakentaminen saisi jo odottaa parempia aikoja.
Kyllä Kauhajoen kunnan olisi herättävä myös työpaikkojen saamiseen paikkakunnalle.
Kovin moni nuori ja vähän vanhempikin tarvitsisi kipeästi työpaikan ettei putoaisi köyhyysloukkuun. Tärkeysjärjestys järjestys asioissa tainnut unohtua.
Kaarisilta yms.
10
103
Vastaukset
- Tullu
Oikeassa järjestyksessä pitää asioihin suhtautua. Epäilen, ettei sillan rahoituksella työpaikkoja luoda. Kunnanhan pitäisi vähentää kulujaan (työpaikkoja). Työtä saadaan kunhan yritysmaailma alkaa saada toimeksiantoja. (alkaa osata myydä tuotteitaan tai keksiä sellaista mikä menee kaupaksi)
- Siltahan
vois rakentaa kuvaamaan Kauhajoen teollisuuden alkua ja loppua, eli nousua ja laskua.
- Topasco
Kuka käyttää sitä kaarisiltaa , onko sillan päässä joku idea jota kohti ihmiset kävelöö tai nuoriso . Huh huh , valtava isea !!!!!
- Valistunut
Siitä saadaan ainakin turvallinen reitti koululaisten kulkea liikuntatunnille. Autojen nopeuksia ei Urheilutiellä saatu hillittyä edes hidasteilla. Jokainen kalliisti kasvatettu ihmishenki on sijoitus tulevaisuuteen.
- ALAK
Liikuntatunneilla kulkeminen on liikunnanopettajan vastuulla ja velvoitettu valvomaan koululaisten ryhmässä liikkuminen liikuntapaikoille.
Onhan alakoululaisten joen ylittäminen jo kiusanteonkin vuoksi valvottava. - Pikkulapsia
ohjaajat vievät parijonossa sillan yli, isommat koululaiset kulkevat mistään piittaamatta omin päin, monella tupakka suussa.
- SimoHovari
Mikä silta?!
Tuloo letivalaastu kaarisilta tuosta Osuuspankin ja Citypupin välistä tuonne Urheelupuistohon.
Silta on kannattava. Lisää työllisyyttä ja paikkakunnan vetovoimmaa.Mulla on jääny liimapuupalakkia varastohon Rauma-Repolalta. Voin aloottaa työt keväällä mestaruusjuhulista toivuttuani.
- asiaterikseen
Jos aloittaja tarkoittaa kaiken infran rakentamisen lopettamista, olen kyllä eri mieltä, mielestäni tiestöä ja yhteyksiä pitääkin parantaa mahdollisuuksien mukaan, ainoa kohtuullisen hyvä tieyhteys on Kaskisiin, muualle kapeaa, mutkaista, tukkoista. Muistaakseni elykeskus rahoitti tuota mainittua siltaa, voin tietysti muistaa väärinkin. Uudet katuvalot rekitiellä on muuten tosi hyvät.
Kauhajoen kaupunki voisi kustantaa paikallisten työttömien muuton jonnekin, missä töitä olisi. Kauhajoelta niitä on turha etsiä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1078883
- 936790
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon656540Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme345421Olet taitava
monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo664793- 553531
- 503365
- 513122
- 562932
Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per512916