Kaarisilta yms.

101

Eiköhän infran rakentaminen saisi jo odottaa parempia aikoja.
Kyllä Kauhajoen kunnan olisi herättävä myös työpaikkojen saamiseen paikkakunnalle.
Kovin moni nuori ja vähän vanhempikin tarvitsisi kipeästi työpaikan ettei putoaisi köyhyysloukkuun. Tärkeysjärjestys järjestys asioissa tainnut unohtua.

10

103

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tullu

Oikeassa järjestyksessä pitää asioihin suhtautua. Epäilen, ettei sillan rahoituksella työpaikkoja luoda. Kunnanhan pitäisi vähentää kulujaan (työpaikkoja). Työtä saadaan kunhan yritysmaailma alkaa saada toimeksiantoja. (alkaa osata myydä tuotteitaan tai keksiä sellaista mikä menee kaupaksi)

• Siltahan

vois rakentaa kuvaamaan Kauhajoen teollisuuden alkua ja loppua, eli nousua ja laskua.

• Topasco

Kuka käyttää sitä kaarisiltaa , onko sillan päässä joku idea jota kohti ihmiset kävelöö tai nuoriso . Huh huh , valtava isea !!!!!

• Valistunut

Siitä saadaan ainakin turvallinen reitti koululaisten kulkea liikuntatunnille. Autojen nopeuksia ei Urheilutiellä saatu hillittyä edes hidasteilla. Jokainen kalliisti kasvatettu ihmishenki on sijoitus tulevaisuuteen.

• ALAK

Liikuntatunneilla kulkeminen on liikunnanopettajan vastuulla ja velvoitettu valvomaan koululaisten ryhmässä liikkuminen liikuntapaikoille.
        Onhan alakoululaisten joen ylittäminen jo kiusanteonkin vuoksi valvottava.

• Pikkulapsia

ohjaajat vievät parijonossa sillan yli, isommat koululaiset kulkevat mistään piittaamatta omin päin, monella tupakka suussa.

• SimoHovari

Mikä silta?!

• Tuloo letivalaastu kaarisilta tuosta Osuuspankin ja Citypupin välistä tuonne Urheelupuistohon.

Silta on kannattava. Lisää työllisyyttä ja paikkakunnan vetovoimmaa.Mulla on jääny liimapuupalakkia varastohon Rauma-Repolalta. Voin aloottaa työt keväällä mestaruusjuhulista toivuttuani.

• asiaterikseen

Jos aloittaja tarkoittaa kaiken infran rakentamisen lopettamista, olen kyllä eri mieltä, mielestäni tiestöä ja yhteyksiä pitääkin parantaa mahdollisuuksien mukaan, ainoa kohtuullisen hyvä tieyhteys on Kaskisiin, muualle kapeaa, mutkaista, tukkoista. Muistaakseni elykeskus rahoitti tuota mainittua siltaa, voin tietysti muistaa väärinkin. Uudet katuvalot rekitiellä on muuten tosi hyvät.

• Kauhajoen kaupunki voisi kustantaa paikallisten työttömien muuton jonnekin, missä töitä olisi. Kauhajoelta niitä on turha etsiä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Minä häviän tämän taistelun

Ikä tekee tehtävänsä. En enää miellytä silmääsi.
      Ikävä
      107
      8883
    2. Jos jokin ihme

Tapahtuisi huomenna niin mikä se olisi sinun elämässäsi?
      Ikävä
      93
      6790
    3. Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi

En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon
      Ikävä
      65
      6540
    4. Sydän karrella

Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme
      Ihastuminen
      34
      5421
    5. Olet taitava

monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo
      Ikävä
      66
      4793
    6. Onko yhtään ikävä

Vai pitäisikö sinut unohtaa
      Ikävä
      55
      3531
    7. Miksi halusit

Tällaisen suhteen?
      Ikävä
      50
      3365
    8. Sinulle J mies

Hyvää joulua ❤️
      Ikävä
      51
      3122
    9. Mikä tarkoitus tällä kaikella

On ollut? Osaatko vastata tähän?
      Ikävä
      56
      2932
    10. Sinällään hauska miten jostakin

jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per
      Ikävä
      51
      2916
    Aihe