Äitipuoli piti mua seksileluna kymmenvuotiaasta pojan klopista saakka kunnes menin armeijaan. Lomillakin vielä hoiteli pussit tyhjäksi. Kaikki alkoi iltapesuilla . Kovasti tykkäsi pestä pikku pyllyä ja kullia joka aina kivikova pesusta. Sain leikkiä myös isoilla pallotisseillä. Joskus oli sen siskokin auttelemassa. Niitä hymyilytti kivasti. Isän olessa reissuillaan nukuin alasti äitipuolen kanssa. Se tykkäsi leikkiä pippelillä. Otti suihin ja runkkasi. Nuolin sitä kans. Noin 12 v sain jo panna häntä kunnolla. Pikkupojasta saakka oleskeln kotosalla alasti. Välillä kulli jökötti lun se katteli mua vähissä vaatteissa ja keikosteli. Saunassa siskokset leikki ja runkkasivat kaluani aina mielellään. Itse olivat posliineja ja pitivät minutkin posliinina. Nyt jo edesmenneet ja olen itse jo yli 40 v. Ja edelleen posliini. Lämmöllä muistelen äitipuoltani. Naiset voi noin tehdä kun kaikki halus. Voisko mies ???
seksiä äitipuolen kanssa. onko muilla ollut ?
9
5661
Vastaukset
- stonedave4444
Äidin ystävättären luona olin välillä yökylässä kun äidillä oli menoja.... Tämä ystävä huolehti alapesut viimeisen päälle ja huolella. Tappi kovaks ja sen teini tyttökin harjoitteli miten kullia runkataan. Olin 12. Teini tuli välillä yöllä sänkyyn reenaileen anatomiaa ja kehon tuntemuksia. Aamulla hiipis aina omaan sänkyynsä.
- Kullinlutkuttaja
Hei minä olen nainen ja panen puolisoni lasta on ihanaa <3
- Anonyymi
Spedellä taas sekottaa pahemman kerran buaahaa
- Anonyymi
Oletteko te hulluja älkää runkatko teidän äitipuolia.
- Anonyymi
Haistakaa mursu
- Anonyymi
Kuse muuntajaan ja pussaa pulun persettä hönö
- Anonyymi
Kerran kesällä olin
- Anonyymi
Kun olin 12, tätini oli usein meillä yötä kun äiti oli työmatkoilla. Hän opetti minulle seksistä kaiken. Meillä oli ihanaa monta vuotta kunnes hän muutti Lontooseen. Nyt olemme jatkaneet seksiä äidin kanssa.
Marjukka16- Anonyymi
Mee niuvanniemeen speden kanssa samaan koppiin hönö
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalajoen hukkuneet pojat olivat tummaihoisia
Jälleen kerran, hukkuneet tai heikon uimataidon vuoksi vaaraan joutuneet olivat muita kuin suomalaisia. Turha viisastell2124692- 1882616
- 671542
Minkä asian haluaisit muuttaa kaivatussasi?
Mikä kaivattusi luonteessa tai ulkonäössä ärsyttää sua?961220- 1261154
Kohta katson sun kuvaasi
ja päästän ajatukseni liitämään. Jo kuvasi näkeminen rauhoittaa, ja pistää hyrräämään vähän muutakin. Ihanan kaunista sa91142Jos kaivattusi on perääntynyt lähestyessäsi
jossain tilanteessa, ymmärrätkö miksi hän saattoi tehdä sen?1071140- 711091
Ahneus iski Fazeriin, suklaalevy kutistuu 180 grammaan
Kun mikään ei riitä. Shrinkflaatio. Mitä isot (Marabou) edellä, sitä pienet (Fazer) perässä. Pienikin voi siis olla a1391072- 109999