Hahaa minä menisin ohjelmaan ja kuulkaas nyt!

MrJuha82outolintu

Olen työkyvyttömyyseläkkeellä, rahakas, komea mies, joka tekee helppoa rahaa, mutta ei voi tienata liikaa, ettei eläke mene enkä jaksakaan tienata paljoa rahaa, koska hermosto alkaa väsyä ja ite pidän ns helposta rahasta.
Entä jos menisin maatilalle, sillä tykkään eläimistä??
Tulisko siitä yhtään mitään?
Ei taitaisi hommat oikein luistaa hmm.
En osaa sanoa.
Olen rehellinen aspergeria poteva 33-vuotias mies.
Horoskoopiltani härkä(mun syntymämerkki), joka nauttii eri aistinautinnoista ja esim sänkyhommissa oisin kiihkeä ja hyvä ruoka maittaa.
Luonteeni on yltiörehellinen, avoin, kaksijakoinen eli mun luonteessa on sitä kaksosmaisuutta(kappas kaksonen on mun merkuriusmerkki) eli kolikollahan on kaksi puolta ja esim voin kertoa, että olen hyväntuulinen ja kiltti, mutta halutessani voin olla kylmätunteinen ja teräväkielinen, jos näen siihen aihetta, jos esim joku kiusaa mua, mutta odottaisin puolisoltani sitä, että hän ei oo kovin kiusaavaa ihmissorttia.
Arvostan rauhallista elämää ja mieluiten ei kovin viinaksien käyttöä, mut vähän kohtuudella ihan jees.
Arvostan kauneutta myös ja hyvä luonne.
Älykkyys on tietenki plussaa.
Itsepäisyys on hyvä asia, mutta vain tietyissä asioissa, sillä en ite ymmärrä itsepäisyyttä ihan joka asiassa.
Itsepäinen oman tien valinta elämässä on ok asia mielestäni eli en halua, että mua määrätänä jostain taholta, mutta jos emäntä käskisi siivota, niin alkaisin siivoamaan.
En ihan silti oo pomotyyppiäkään.
Olen hiljainen tyyppi useimmiten, mut halutessani oikee papupata /puhelias.
Riippuu ehkä seurasta, mut useimmiten hiljainen ja varautunut.

3

195

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • MrJuha82outolintu

Siis oikeasti en aio mennä, mutta haluisin kuulla teidän mielipiteitänne.
      =)

• sdfghijokpl

Sinulle pitäisi perustaa ihan oma ohjelmaformaatti: Asperger-tositv. Komediasta menisi.

• MrJuha82outolintu
        sdfghijokpl kirjoitti:

Sinulle pitäisi perustaa ihan oma ohjelmaformaatti: Asperger-tositv. Komediasta menisi.

Joo =)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kysymys muille miehille

Onko teille varattu nainen ongelma? Mikään muu naisessa ei töki kun se että hän on varattu. Kamppailen houkutuksen kanss
      Ikävä
      140
      7741
    2. Kaipaisin nyt kosketusta

jota ei koskaan ole ollut. Saisinpa tuntea kätesi niskallani ja silittelemässä päätäni. Sulaisin varmasti siihen.
      Ikävä
      30
      3007
    3. Imaami kysyy, miksi pojat uivat ilman valvontaa

Kalajoen särkät ovat usean kilometrin pituiset. Siellä on kylttejä, joissa varoitetaan rannan vaaroista. Siellä ei ole
      Maailman menoa
      343
      1922
    4. Mansikkatiloilla hyväksikäytetään ukrainalaisia

Työolot ovat surkeita ja palkka kelvoton. https://yle.fi/a/74-20172942
      Maailman menoa
      275
      1565
    5. Kerrostaloihin ilmalämpöpumput

Ulkomailla näkee paljon ilmalämpöpumppuja kerrostalojen ulkoseinissä. Mikä estää taloyhtiötä hankkimasta niitä asuntoih
      Sinkut
      127
      1371
    6. Sokea "ystävälle"

Oletko oikeasti noin sokea?
      Ikävä
      100
      1189
    7. En ymmärrä käytöstäsi

Se on ollut eräänlaista hyväksikäyttöä. Että seura kyllä kelpaa palstan välityksellä silloin kun ei ole parempaakaan tek
      Ikävä
      137
      1092
    8. Persaukinen puolankalainen kävi kerjäämässä paitaa

Ja lippistä. Nauratti suuresti kun katsoin. Kukahan mahtanee olla? Voipi katsoa täältä jutun. https://www.youtube.com
      Puolanka
      19
      1026
    9. Kirkonkylän puliveivarit

Hieman pistää silmään nuo puliukot ja akat kirkonkylän penkeillä ja S-marketin kulmilla. Tarttis varmaan tehdä asialle j
      Karstula
      21
      982
    10. Kiitoksia kaikille epäasiallisesta sisällöstä liputtaneille

Se ylimielisyys ja epäasiallisen julkaisun jakaminen ei sitten kantanut.
      Tuusniemi
      82
      951
    Aihe