Hahaa minä menisin ohjelmaan ja kuulkaas nyt!

MrJuha82outolintu

Olen työkyvyttömyyseläkkeellä, rahakas, komea mies, joka tekee helppoa rahaa, mutta ei voi tienata liikaa, ettei eläke mene enkä jaksakaan tienata paljoa rahaa, koska hermosto alkaa väsyä ja ite pidän ns helposta rahasta.
Entä jos menisin maatilalle, sillä tykkään eläimistä??
Tulisko siitä yhtään mitään?
Ei taitaisi hommat oikein luistaa hmm.
En osaa sanoa.
Olen rehellinen aspergeria poteva 33-vuotias mies.
Horoskoopiltani härkä(mun syntymämerkki), joka nauttii eri aistinautinnoista ja esim sänkyhommissa oisin kiihkeä ja hyvä ruoka maittaa.
Luonteeni on yltiörehellinen, avoin, kaksijakoinen eli mun luonteessa on sitä kaksosmaisuutta(kappas kaksonen on mun merkuriusmerkki) eli kolikollahan on kaksi puolta ja esim voin kertoa, että olen hyväntuulinen ja kiltti, mutta halutessani voin olla kylmätunteinen ja teräväkielinen, jos näen siihen aihetta, jos esim joku kiusaa mua, mutta odottaisin puolisoltani sitä, että hän ei oo kovin kiusaavaa ihmissorttia.
Arvostan rauhallista elämää ja mieluiten ei kovin viinaksien käyttöä, mut vähän kohtuudella ihan jees.
Arvostan kauneutta myös ja hyvä luonne.
Älykkyys on tietenki plussaa.
Itsepäisyys on hyvä asia, mutta vain tietyissä asioissa, sillä en ite ymmärrä itsepäisyyttä ihan joka asiassa.
Itsepäinen oman tien valinta elämässä on ok asia mielestäni eli en halua, että mua määrätänä jostain taholta, mutta jos emäntä käskisi siivota, niin alkaisin siivoamaan.
En ihan silti oo pomotyyppiäkään.
Olen hiljainen tyyppi useimmiten, mut halutessani oikee papupata /puhelias.
Riippuu ehkä seurasta, mut useimmiten hiljainen ja varautunut.

3

223

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • MrJuha82outolintu

Siis oikeasti en aio mennä, mutta haluisin kuulla teidän mielipiteitänne.
      =)

• sdfghijokpl

Sinulle pitäisi perustaa ihan oma ohjelmaformaatti: Asperger-tositv. Komediasta menisi.

• MrJuha82outolintu
        sdfghijokpl kirjoitti:

Sinulle pitäisi perustaa ihan oma ohjelmaformaatti: Asperger-tositv. Komediasta menisi.

Joo =)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hallitus pyrkii rajoittamaan kaupan omien halpamerkkien myyntiä

Helsingin Sanomien mukaan hallitus valmistelee lakihanketta, joka suitsii kaupan valtaa ja rajoittaa omien halpamerkkien
      Yhteiskunta
      241
      3682
    2. Tapettu

On joku kangaskadulla perjantaina
      Sotkamo
      57
      3433
    3. Björn Wahlroos, maataloustuet lakkautettava

Sanoo pankkimies. Mitäs persut ja muut tukinulliem perskärpäset tähän? "Wahlroos listaa kansallisen maataloustuen. – I
      Maailman menoa
      91
      2873
    4. Persut päättivät hiilivoiman kieltämisestä Suomessa

Moni on jo unohanut kuka hyväksyi hiilivoimaloiden kieltämisen Suomessa: persut Sukupuolineutraalit liikennemerkitk
      Maailman menoa
      48
      2656
    5. Työvoimatoimisto

Nyt kysyisin miksi pitää käydä työvoimatoimistossa paikanpäällä, kun he eivät muuta tee kuin laittavat koneelle uudet ve
      Työttömyys
      118
      2431
    6. Nalle Wahlroos ei ulise kuten Teemu Selänne sähkölaskuista

Nalle "hah hah" nauroi saamistaan sähkötuista, kun taas Teemu-poika itkeä tirautti kovasta sähkön hinnasta. Nalle nauro
      Maailman menoa
      35
      2052
    7. Muistattekos kuinka kokoomus ja persut vinkuivat sähkön hinnasta?

Oppositiossa vuonna 2022, kun sähkön hinta uhkasi nousta 20 senttiin kilowattitunnilta? Nyt ovat hiiren hiljaa, kun pitä
      Maailman menoa
      101
      2011
    8. Vain persut vastustivat hiilivoimaloiden alasajoa

Persut vastusti jyrkästi hiilen kieltolakia ja on myöhemmin vaatinut hiilivoimaloiden pitämistä käytössä. He perusteliva
      Maailman menoa
      42
      1875
    9. Mikä aate kaiken pahan takana?

Se laiskistuttaa kansat, opettaa vaatimaan etuisuuksia, syleilee maailmoja eikä omaa kansaa.
      Maailman menoa
      105
      1804
    10. Mietin sua liikaa

Mietin nytkin sitä, että millaista se olisi tulla kotiin, kun sinä olisit täällä vastassa. Tai niin päin, että sinä tuli
      Ikävä
      71
      1169
    Aihe