Hahaa minä menisin ohjelmaan ja kuulkaas nyt!

MrJuha82outolintu

Olen työkyvyttömyyseläkkeellä, rahakas, komea mies, joka tekee helppoa rahaa, mutta ei voi tienata liikaa, ettei eläke mene enkä jaksakaan tienata paljoa rahaa, koska hermosto alkaa väsyä ja ite pidän ns helposta rahasta.
Entä jos menisin maatilalle, sillä tykkään eläimistä??
Tulisko siitä yhtään mitään?
Ei taitaisi hommat oikein luistaa hmm.
En osaa sanoa.
Olen rehellinen aspergeria poteva 33-vuotias mies.
Horoskoopiltani härkä(mun syntymämerkki), joka nauttii eri aistinautinnoista ja esim sänkyhommissa oisin kiihkeä ja hyvä ruoka maittaa.
Luonteeni on yltiörehellinen, avoin, kaksijakoinen eli mun luonteessa on sitä kaksosmaisuutta(kappas kaksonen on mun merkuriusmerkki) eli kolikollahan on kaksi puolta ja esim voin kertoa, että olen hyväntuulinen ja kiltti, mutta halutessani voin olla kylmätunteinen ja teräväkielinen, jos näen siihen aihetta, jos esim joku kiusaa mua, mutta odottaisin puolisoltani sitä, että hän ei oo kovin kiusaavaa ihmissorttia.
Arvostan rauhallista elämää ja mieluiten ei kovin viinaksien käyttöä, mut vähän kohtuudella ihan jees.
Arvostan kauneutta myös ja hyvä luonne.
Älykkyys on tietenki plussaa.
Itsepäisyys on hyvä asia, mutta vain tietyissä asioissa, sillä en ite ymmärrä itsepäisyyttä ihan joka asiassa.
Itsepäinen oman tien valinta elämässä on ok asia mielestäni eli en halua, että mua määrätänä jostain taholta, mutta jos emäntä käskisi siivota, niin alkaisin siivoamaan.
En ihan silti oo pomotyyppiäkään.
Olen hiljainen tyyppi useimmiten, mut halutessani oikee papupata /puhelias.
Riippuu ehkä seurasta, mut useimmiten hiljainen ja varautunut.

3

130

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • MrJuha82outolintu

      Siis oikeasti en aio mennä, mutta haluisin kuulla teidän mielipiteitänne.
      =)

      • sdfghijokpl

        Sinulle pitäisi perustaa ihan oma ohjelmaformaatti: Asperger-tositv. Komediasta menisi.


      • MrJuha82outolintu
        sdfghijokpl kirjoitti:

        Sinulle pitäisi perustaa ihan oma ohjelmaformaatti: Asperger-tositv. Komediasta menisi.

        Joo =)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Halkokarilla ammuttu

      Halkokarin uimarannan metsissä/tiellä poliiseja juoksenteli n.13.30.Onko pahvihousut setvimässä sukuriitoja?
      Kokkola
      37
      4142
    2. Yle aamu taas huolissaan laittomasti maassa olevien terveydenhuollosta

      Yle se jaksaa aina nostaa tämän asian esille, vaikka ei pitäisi. Laittomasti maassa olevat pitää säilöä ja karkoittaa, e
      Maailman menoa
      240
      2601
    3. Mitä tehdä kun eräs henkilö seuraa puhelintani

      Ja informoi asioitani ulkopuolisille ja ei kyse ei ole viranomaisista vaan sairaasta yksilöstä joka ei jätä rauhaan vaan
      Ikävä
      248
      2494
    4. Mitä haluat

      Toisesta vai haluatko mitään
      Ikävä
      203
      1924
    5. Tuli yhtäkkiä kova ikävä sinua, J

      Olisitpa täällä, niin voisin halata ja suukottaa sinua juuri nyt... Vaikka tilanne on mikä se on, enkä voi tätä oikeass
      Ikävä
      104
      1816
    6. Täytyy tunnustaa

      että olet kauneinta mitä olen nähnyt. Käteni tärisevät vieläkin. Olen tosiaan ihastunut. Tästäkin vaikenen.
      Ikävä
      117
      1557
    7. Jengi haluaa että

      Lähden täältä pois. Syystä että? Antaa tulla syitä nyt.... Huomenta sitten viimeisen kerran. 💔🐺🖤
      Ikävä
      198
      1326
    8. Leskenpoltto, kastijärjestelmä ja muut asiat, joiden alkuperää ei tiedetä

      Leskenpoltto, kastijärjestelmä ja muut asiat, joita käytetään koko itää vastaan tietämättä niiden alkuperää. Aina kun o
      Hindulaisuus
      346
      1231
    9. jos saat yhden

      Toiveen esittää niin mikä olisi
      Ikävä
      98
      1141
    10. Huomenta päivää

      Somen ihmeelliseen maailmaan. 🤗☕🌞💞
      Ikävä
      199
      1056
    Aihe