Olen työkyvyttömyyseläkkeellä, rahakas, komea mies, joka tekee helppoa rahaa, mutta ei voi tienata liikaa, ettei eläke mene enkä jaksakaan tienata paljoa rahaa, koska hermosto alkaa väsyä ja ite pidän ns helposta rahasta.
Entä jos menisin maatilalle, sillä tykkään eläimistä??
Tulisko siitä yhtään mitään?
Ei taitaisi hommat oikein luistaa hmm.
En osaa sanoa.
Olen rehellinen aspergeria poteva 33-vuotias mies.
Horoskoopiltani härkä(mun syntymämerkki), joka nauttii eri aistinautinnoista ja esim sänkyhommissa oisin kiihkeä ja hyvä ruoka maittaa.
Luonteeni on yltiörehellinen, avoin, kaksijakoinen eli mun luonteessa on sitä kaksosmaisuutta(kappas kaksonen on mun merkuriusmerkki) eli kolikollahan on kaksi puolta ja esim voin kertoa, että olen hyväntuulinen ja kiltti, mutta halutessani voin olla kylmätunteinen ja teräväkielinen, jos näen siihen aihetta, jos esim joku kiusaa mua, mutta odottaisin puolisoltani sitä, että hän ei oo kovin kiusaavaa ihmissorttia.
Arvostan rauhallista elämää ja mieluiten ei kovin viinaksien käyttöä, mut vähän kohtuudella ihan jees.
Arvostan kauneutta myös ja hyvä luonne.
Älykkyys on tietenki plussaa.
Itsepäisyys on hyvä asia, mutta vain tietyissä asioissa, sillä en ite ymmärrä itsepäisyyttä ihan joka asiassa.
Itsepäinen oman tien valinta elämässä on ok asia mielestäni eli en halua, että mua määrätänä jostain taholta, mutta jos emäntä käskisi siivota, niin alkaisin siivoamaan.
En ihan silti oo pomotyyppiäkään.
Olen hiljainen tyyppi useimmiten, mut halutessani oikee papupata /puhelias.
Riippuu ehkä seurasta, mut useimmiten hiljainen ja varautunut.
Hahaa minä menisin ohjelmaan ja kuulkaas nyt!
MrJuha82outolintu
3
163
Vastaukset
- MrJuha82outolintu
Siis oikeasti en aio mennä, mutta haluisin kuulla teidän mielipiteitänne.
=)- sdfghijokpl
Sinulle pitäisi perustaa ihan oma ohjelmaformaatti: Asperger-tositv. Komediasta menisi.
- MrJuha82outolintu
sdfghijokpl kirjoitti:
Sinulle pitäisi perustaa ihan oma ohjelmaformaatti: Asperger-tositv. Komediasta menisi.
Joo =)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oulaisen vaalitulos: Vahva alku, mutta lisää toimia tarvitaan
Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus167160- 1992547
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan1041992En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.761538Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k1911079- 41990
Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va46959- 77863
- 45729
Susanna Laine paljastaa - Tästä farmilaiset yllättyvät joka kaudella: "Ettei olekaan niin paljon..."
Farmi Suomi vie Pieksämäelle maaseudulle ja suosikkirealityn juontajan puikoissa on Susanna Laine. Uudella kaudella muka7718