HUOMIO! Jouko Piho, uusi puolueesi!

PIHO-HUOMIO

Profetiasi ovat vahvistumassa!!!

http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/art-1454558309546.html

Europarlamentaarikko Paavo Väyrynen on perustanut uuden puolueen, Kansalaispuolue ry (Medborgarpartiet r.f.)! Ennustamasi suunnitelma alkaa toteutua. Tämä puoluehan on kuin sinulle räätälöity!

Jumala itse sanoi, että You are the leader of Finland. Tässä puolueessa se tulee toteutumaan!

44

137

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Oletetaan että Pihosta tulisi Suomelle johtaja: mutta mitä iloa hänelle on lauseesta "Jumala itse sanoi, että You are the leader of Finland" ???
      Profetoin asian menevän osapuilleen näin. Ei siis ihan tarkka mutta lähes:
      Ihan aluksi on niiden uskovien ylösotto, jotka odottavat palavasti Jeesuksen paluuta tempauksen muodossa. Raamatussa on runsaasti vijeitä odottamisen tärkeydestä, joka kulminoituu juuri odottajien ja "ei odottajien" eli ahdistuksen aikojen odottajien välille, jolloin Piho ei ole itsekään edes mukana tempauksessa, vaan jää odottamaan johtajuuttaan.
      Tämän jälkeen Venäjä yksinkertaisesti vyöryy yli Suomen ja Naton joukot tulevat Porin avosataman kautta ja levittäytyvät suojaksemme, jolloin meille jää jonkinlainen tyhjänpäiväinen hatara autonomia jäljelle. Alkaa asemasota ja pitkä 3,5 vuotta kestävä rauhanomainen mutta sisäisesti levoton ja armoton menetetty Suomi, jota on mahdoton johtaa millään tavalla. Ei ole infrastruktuuria eikä paljon muutakaan, ei ruokaa eikä sähköjä kuin säännöstellysti.
      Säkkipukuiset todistajat ilmestyy julistamaan, toinen Israelissa ja toinen Inarissa sekä neljä enkeliä menee maanpiirin neljälle kulmalle pitämään kiinni sodan tuulista siksi aikaa että pakanakansojen täysi luku on merkitty.
      Israelin rauha julistetaan tammi-helmikuussa, riippuen hieman laskennasta, jonka on osuttava Tisha be Av kuun 9. päivälle 1290 päivää myöhemmin, joka ei saa olla lauantai.
      Säkkipukuiset todistajat tapetaan Jerusalemissa 1260 päviää Israelin rauhasta.
      Sitten menee Israelin rauha poikki 1290 päivää rauhasta Tisha be Av päivänä (Matteus 24:15-20 mukaan) ja peto julistaa Pyhällä paikalla Jerusalemissa ilmeisesti kaikkialla tiedotusvälineissä jotka ovat käytössä, että hän on jumala jota on kaikkien palvottava.
      Pian kohta Venäjä lähettää kaikki vapaat joukkonsa Levantti alueelle.
      Toinen ylösotto seuraa, tapahtuu jako viisaiden ja tyhmien neitsyiden välillä. Uskon että tässä kohtaa Pihon Joukokin on jo viisastunut, eikä tavoittele mitään enää, vaan iloitsee Herrassa pääsyä pois luhistuvasta laivasta. kaikki 144th Israelin lasta on sisällä, eli kaikki ensimmäisessä ylösnousemuksessa olevat. Tuo luku 144 000 ei tarkoita lukuarvoa, vaan Jumalan lasten symbolista perkitystä 72th x2 =144th. Elikkä opetuslapiahan oli tavallaan kolme joukkoa, valvovat kolme, Getsemanen ahdistuksen ajan kynnyksellä tapahtunut tarina, jossa Jeesus valitsee kolme opetuslasta VALVOMAAN kanssaan. Loput jäivät nukkumaan. Eikä siinäkään vielä kaikki, opetuslapsethan valittiin 72 joukosta ja kanojen luku on tuhat, joten siitä tulee nuo nollat perään. Jaakobin poikien suvuissa on jo valmiina tuo kaikki, joten siinä se koko raamatullinen profetia on jo valmiina.
      Kolmas maailmansota alkoi tasan Tisha be Av päivänä ja se on lyhyt sota, joka päättyy ydinpommeihin ja maailma saastuu, jolloin kaikki Jumalan vihan maljat kaadetaan maan päälle.
      Siinä kohtaa Venäjän joukot vedetään pois koko Suomen alueelta ja Venäjä tulee häviämään niin pieneksi ettei sillä riitä joukot edes jengisotaan. Silloin Suomi voi olla ehkä muutaman tuhannen asukkaan hajanainen maatilkku, jonka asukkaat saavat siirtää turhiksi käyneet rajapyykit vaikka jäämereltä aina Krimille saakka jos niikseen tuntuu, ketään ei kiinnista enää, vaan kaikki sota on siirtynyt Harmageddoniin ja kaikki haluaa kostaa Israelille, joka aloitti sodan. Nimittäin Israel sodan alkaessa aloittaa ydisodan ja yhdessä päivässä kuolee kaikki lähinaapurikansojen muslimit jolloin mm. Damaskos lakkaa olemasta kaupunki, vaan se on enää savuava kuoppa.
      Tämän jälkeen Jumala joutuu lyhentämään loppupäiviä jotta edes joku liha maan päällä voisi selvitä. Niin on kurjat ajat. Eloonjääminen onkin mahdollista vain jossain Suomen Lapin seuduilla että siitä vaan hallitsemaan Suomea silloin. Yhtä turhaa hommaa kuin äyskäröisi Inarinjärvestä vettä pois.
      Jeesus tulee ja sen jälkeen ja sitten loppuu ja lakkaa kielet, profetointi ja kansakuntien olemassaolo. Alkaa ihan uusi aika.

      • asdfasdfsdf

        Dystopiafantasiointia.


      • Profeettajarmo
        asdfasdfsdf kirjoitti:

        Dystopiafantasiointia.

        No, ainakin jarmo taas PROFETIOI. Välillä hän väitti että ei ole profeetta. Siinä kun on aina se vaara, että profeetan povaukset eivät toteudu ja sellainen tilanne mainitaan Raamatussa. Tätä jarmo välillä kiersi sanomalla, että hänen juttunsa ovat "skenaarioita" yms. Mukava nähdä, että nyt hän rehellisesti tunnustaa taas olevansa profeetta.


      • Kun asiasta ei ymmärrä mitään, niin ei kykene erottamaan mitä on profetointi ja olla profeetta, eikä edes osaa erottaa skenaariota profetoinnista. Silloin jos näitä ei tajua, on oikeestaan turha edes keskustella mistään.


      • Rukoillaassitte

        No, rukoilkaamme että jossain vaiheessa ymmärrät.


      • minäymmärrän

        "Profetoin asian menevän osapuilleen näin. Ei siis ihan tarkka mutta lähes:"

        Siis tulkitset, tai pikemminkin satuilet? Et sinä mikään profeetta ole, itse itsensä profeetaksi nimenneet ovat vääriä profeettoja. Ei tuollaista tekstiä haluaisi mitenkään kristityn kirjoittamaksi edes uskoa.


    • Haahaa, Jarmo nauraa, löysin huvittavan virheen "kanojen luku on tuhat" kun piti sanoa KANSOJEN LUKU ON TUHAT. Kansoja siis kuvataan luvulla tuhatpäiset kansat.

    • Tavantohelo

      Tuo sinun jumalasi on kuvauksestasi päätellen täysin taitamaton tohelo. Kaikkivoipa, viisas ja hyvä jumala onnistuisi siirtymään tuhatvuotiseen valtakuntaan aiheuttamatta mitään kärsimyksiä ihmisille.

      • Syy ja seuraus:
        1. Mooses 1:31 Ja Jumala katsoi kaikkea, mitä hän tehnyt oli, ja katso, se oli sangen hyvää. Ja tuli ehtoo, ja tuli aamu, kuudes päivä.
        KUUDES PÄIVÄ PUUTTUU!!! Vastaus, me elämme sitä!!!
        ...ja tuhatvuotiskaudelle tultaessa:
        1. Mooses 2:1-2 Niin tulivat valmiiksi taivas ja maa kaikkine joukkoinensa. Ja Jumala päätti seitsemäntenä päivänä työnsä, jonka hän oli tehnyt, ja lepäsi seitsemäntenä päivänä kaikesta työstänsä, jonka hän oli tehnyt.
        Mutta palataan kuudennen luomispäivän aamuun:
        Syy ja seuraus löytyvät kolmannessa luvussa kun käärme oli pettänyt Eevan. Se ei ollut syy vielä mihinkään, vaan Adamin ja Eevan suhtautuminen aivan samoin kuin sinun suhtautumisesi nyt. Jumalan vika!
        Katso minä näytän:
        1. Mooses 3:9-13 Mutta Herra Jumala huusi miestä ja sanoi hänelle: "Missä olet?" Hän vastasi: "Minä kuulin sinun askeleesi paratiisissa ja pelkäsin, sillä minä olen alasti, ja sentähden minä lymysin". Ja hän sanoi: "Kuka sinulle ilmoitti, että olet alasti? Etkö syönyt siitä puusta, josta minä kielsin sinua syömästä?" Mies vastasi: "Vaimo, jonka annoit olemaan minun kanssani, antoi minulle siitä puusta, ja minä söin". Niin Herra Jumala sanoi vaimolle: "Mitäs olet tehnyt?" Vaimo vastasi: "Käärme petti minut, ja minä söin".
        Molemmat syyttivät Jumalaa, eivätkä katuneet tekojaan. Eeva vyörrytti syyn käärmeelle jonka Jumala loi sinne. Adam taas syytti Eevaa, jonka Jumala loi Adamia varten. Kaikki syyttävät vain Jumalaa, eivätkä kanna itse vastuuta.
        Hyvän ja pahantiedon syy ja seuraus on juuri sitä. Ihminen ottaisi rusinat pullasta, vaan eivät halua ymmrtää että vastuu koko pullasta kuuluu samaan pakettiin ja siksi koko pulla kuuluu Jumalalle. Vastuun ottaminen velvoittaa myös sen kantamista ja siksi Jumala on päästänyt ihmisen kantamaan omaa viisauttaan, kuten te täällä kaikki ateistit teette koko ajan.


      • Tavantohelo
        JarmoEklund kirjoitti:

        Syy ja seuraus:
        1. Mooses 1:31 Ja Jumala katsoi kaikkea, mitä hän tehnyt oli, ja katso, se oli sangen hyvää. Ja tuli ehtoo, ja tuli aamu, kuudes päivä.
        KUUDES PÄIVÄ PUUTTUU!!! Vastaus, me elämme sitä!!!
        ...ja tuhatvuotiskaudelle tultaessa:
        1. Mooses 2:1-2 Niin tulivat valmiiksi taivas ja maa kaikkine joukkoinensa. Ja Jumala päätti seitsemäntenä päivänä työnsä, jonka hän oli tehnyt, ja lepäsi seitsemäntenä päivänä kaikesta työstänsä, jonka hän oli tehnyt.
        Mutta palataan kuudennen luomispäivän aamuun:
        Syy ja seuraus löytyvät kolmannessa luvussa kun käärme oli pettänyt Eevan. Se ei ollut syy vielä mihinkään, vaan Adamin ja Eevan suhtautuminen aivan samoin kuin sinun suhtautumisesi nyt. Jumalan vika!
        Katso minä näytän:
        1. Mooses 3:9-13 Mutta Herra Jumala huusi miestä ja sanoi hänelle: "Missä olet?" Hän vastasi: "Minä kuulin sinun askeleesi paratiisissa ja pelkäsin, sillä minä olen alasti, ja sentähden minä lymysin". Ja hän sanoi: "Kuka sinulle ilmoitti, että olet alasti? Etkö syönyt siitä puusta, josta minä kielsin sinua syömästä?" Mies vastasi: "Vaimo, jonka annoit olemaan minun kanssani, antoi minulle siitä puusta, ja minä söin". Niin Herra Jumala sanoi vaimolle: "Mitäs olet tehnyt?" Vaimo vastasi: "Käärme petti minut, ja minä söin".
        Molemmat syyttivät Jumalaa, eivätkä katuneet tekojaan. Eeva vyörrytti syyn käärmeelle jonka Jumala loi sinne. Adam taas syytti Eevaa, jonka Jumala loi Adamia varten. Kaikki syyttävät vain Jumalaa, eivätkä kanna itse vastuuta.
        Hyvän ja pahantiedon syy ja seuraus on juuri sitä. Ihminen ottaisi rusinat pullasta, vaan eivät halua ymmrtää että vastuu koko pullasta kuuluu samaan pakettiin ja siksi koko pulla kuuluu Jumalalle. Vastuun ottaminen velvoittaa myös sen kantamista ja siksi Jumala on päästänyt ihmisen kantamaan omaa viisauttaan, kuten te täällä kaikki ateistit teette koko ajan.

        Edelleen aika tohelo. Ei osannut luoda sellaista ihmistä, joka ei tekisi syntiä. Ja epäonnistumisensa hän kostaa kiduttamalla omia luomuksiaan ikuisesti. Kuulostaa mielisairaalta sadistilta tuo sinun jumalasi.


      • Jarmo__EiKirj
        Tavantohelo kirjoitti:

        Edelleen aika tohelo. Ei osannut luoda sellaista ihmistä, joka ei tekisi syntiä. Ja epäonnistumisensa hän kostaa kiduttamalla omia luomuksiaan ikuisesti. Kuulostaa mielisairaalta sadistilta tuo sinun jumalasi.

        Japanilaiset osaavat tehdä varsin hienoja robotteja, jotka ottavat kaikki käskyt 100%sti vastaan ja suorittavat ne juuri siten kuin ohjelmoija sen haluaa tekevän. Robotit eivät ole inhimillisiä kuin ulkonäöltään ehkä, siinä kaikki. Se erottaa Jumalan luoman ihmisen joka ei ota käskyjä välttämättä vastaan, vaan osaa ja haluaa harkita itse. Sellainen vissi ero tässä on.
        Olisi Jumalakin voinut luoda 100%sti käskyt pitävän ihmisen, MUTTA!!!! Ota huomioon mitä Jumala sanoi luodessaan ihmistä: TEHKÄÄMME HÄNESTÄ ITSEMME KALTAISEN. Se ei ole enää robotti, vaan itseajatteleva ja omien päätösten kanssa painiskeleva ja elävä olento. Sinä ja minä!!!!
        Olisitko mieluummin kauko-ohjattava robotti???


      • asdfgasdfg

        "Olisitko mieluummin kauko-ohjattava robotti???"

        Jokseenkin kaikki koskaan lukemani uskovien kuvaukset taivaasta kyllä tukevat näkemystä, jonka mukaan ihmisestä tulee nimenomaan vasta sinne joutuessaan tahdoton, mielipiteetön, alati hymyilevä ja kesto-"onnellinen" jahvenylistysrobotti.


      • Tavantohelo
        Jarmo__EiKirj kirjoitti:

        Japanilaiset osaavat tehdä varsin hienoja robotteja, jotka ottavat kaikki käskyt 100%sti vastaan ja suorittavat ne juuri siten kuin ohjelmoija sen haluaa tekevän. Robotit eivät ole inhimillisiä kuin ulkonäöltään ehkä, siinä kaikki. Se erottaa Jumalan luoman ihmisen joka ei ota käskyjä välttämättä vastaan, vaan osaa ja haluaa harkita itse. Sellainen vissi ero tässä on.
        Olisi Jumalakin voinut luoda 100%sti käskyt pitävän ihmisen, MUTTA!!!! Ota huomioon mitä Jumala sanoi luodessaan ihmistä: TEHKÄÄMME HÄNESTÄ ITSEMME KALTAISEN. Se ei ole enää robotti, vaan itseajatteleva ja omien päätösten kanssa painiskeleva ja elävä olento. Sinä ja minä!!!!
        Olisitko mieluummin kauko-ohjattava robotti???

        Kaikkivoipa luoja olisi osannut luoda sellaisen ihmisen, jonka harkinta osuu oikeaan ja jota ei tarvitse kiduttaa ikuisesti ja joka ei silti ole robotti.

        Tuolle sinun jumalallesi kun kaiken pitäisi olla mahdollista.

        Kertomasi perusteella ainoa johtopäätös on, että tuo sinun jumalasi ei ole kaikkivoipa. Hän olisi itse aivan samanlainen kuin ihminen eli tekee erehdyksiä tai valitsee jotain väärin. Ainoa ero on vain siinä että häntä ei rangaista ikuisella kidutuksella. Jostain syystä muita hän kuitenkin haluaa rangaista sillä tavalla vaikka on itsekin erehtyväinen.


    • toinen-t-

      jarmolla keittää!!

    • asfgasgd

      Väyrynen vain ei huoli Pihoa jakamaan omaa kakkuaan. Jos Paavo perustaa puolueen, siinä ei ole tilaa kuin Paavolle. Toki mukana voi näennäisesti muitakin olla, mutta käytännössä puolue on yhtä kuin Paavo. Ja jää pienpuolueeksi. Pohjoisesta voi kyllä viedä Kepulta ja Persuilta ääniä, mikä toisaalta ei ole paha juttu ollenkaan.

      • asdfasdfsd

        Ja kun tunnetaan Väyrysen antipatiat Sipilän vetämiä Kepun lestadiolaisa kohtaan, voi myös epäillä haluaako mies fundamentalistiuskovia asioitaan sotkemaan. Siis muuten kuin kannattajakorttimassan täyttäjinä.


      • asdfgasdf

        Ja lisäksi tämä:

        "Tarkoituksena on, että sen jäsenenä tulevat olemaan vain eduskunnan ja Euroopan parlamentin jäsenet, jotka kaikki kuuluvat puoluehallitukseen, Väyrynen ilmoitti tiedotteessaan torstaina."

        Eli ei Pihoa. Paavo aikoo saada riveihinsä vain valmiiksi eduskuntaan tai europarlamenttiin valittuja muista puolueista.


    • Olen iloinen Paavo Väyrysen ratkaisusta, jota minäkin monien muiden ohella hänelle suosittelin. Lähetinkin heti Paavolle onnitteluni oikean päätöksen tekemisestä.

      Kävin heti myös täyttämässä kannattajakortin Kansalaispuolueen nettisivulla (www.kansalaispuolue.fi) ja ilmoittauduin mukaan tukiryhmään. Tee sinäkin samoin.

      Uskon, että Paavo Väyrysen uudella puolueella on historiallinen tehtävä Suomessa. Nyt on uuden alun ja suuren muutoksen aika. Nyt se onnistuu.

      • Jarmo__EiKirj

        Minä luotan mieluummin Jumalaan ja Jeesuksen lupaukseen vapautuksesta ennen ahdistuksen aikojen alkua, kuin Paavon tai muiden puolueisiin. Tee sinäkin oikea ratkaisu ja jätä nuo poliittiset haaveet. Monestiko tämä sinulle täytyy kertoa? :(


      • asdfgasfgsd

      • Niin, mitä siitä... näitähän on tullut kokonaisen vuoden.


      • POovari
        JarmoEklund kirjoitti:

        Niin, mitä siitä... näitähän on tullut kokonaisen vuoden.

        Ja mitäpä näistä muutenkaan, profetiaa voi aina tarkentaa kun joku ennustus menee pieleen. Esim Schumacherin herääminen koomasta tarkoittikin, että hän ylösnousee taivaaseen tms. kun tarkennetaan.


      • Jarmo__EiKirj
        POovari kirjoitti:

        Ja mitäpä näistä muutenkaan, profetiaa voi aina tarkentaa kun joku ennustus menee pieleen. Esim Schumacherin herääminen koomasta tarkoittikin, että hän ylösnousee taivaaseen tms. kun tarkennetaan.

        Tässä mikään muu muuttu kuin teidän iän-ikuinen saivartelu!


      • Saivartelia
        Jarmo__EiKirj kirjoitti:

        Tässä mikään muu muuttu kuin teidän iän-ikuinen saivartelu!

        Lupaatko siis, että et enää tarkenna yhtään profetiaasi? Että ennustamasi tapahtumat ja päivämäärät pysyvät ja KUN yksikin menee väärin, myönnät olevasi valeprofeetta?

        Ai et vai. Sitähän minäkin.


    • ääretön

      JEESUS KRISTUS ON HERRA.ALFA OMEGA.

    • Piholla on vielä pitkä tie. Ensiksi olisi voitettava itse Paavo Kansalaispuolueen omassa esivaalissa ja sitten vielä kaikkien muiden ehdokkaat varsinaisessa vaalissa.

    • Nimimerkki asdfasdfsd väitti, että Väyrysellä on antipatioita Kepun lestadiolaisia kohtaan.

      Ei ole. Väyrysen mummokin oli lestadiolainen.

      Väyrysellä on vain sitä vastaan, että jotkut (eivät kaikki) lestadiolaiset ovat liittoutuneet ns. epäpyhässä allianssissa Kepun liberaalien kanssa.

      • asfgasfgsdf

        No sanotaan nyt sitten että Väryrysellä on antipatioita osaa Kepun lestadiolaisten kanssa. Ja kun lisätään siihen nämä ns. liberaalit (liberaaliuden käsitettä kyllä on vähän venytettävä jotta siihen kovin moni kepulainen muiden kuin värysysläisten mielestä mahtuu) ja mm. nuoremmt kepulaiset, voidaan melko turvallisesti sanoa Paavon puolueen jäävän marginaalipuolueeksi. Väyrysen suurin ongelma on huonosti peitelty vallanhimo ja ei ollenkaan peitelty kiukuttelu siitä ettei koskaan päässyt toteuttamaan valtapyrkimyksiään täydellisesti. Eikä pääse. Paavon aika meni jo.


    • Nimimerkki asdfasdfsd on ymmärtänyt väärin seuraavan Väyrysen ajatuksen, että hän aikoo saada riveihinsä vain valmiiksi eduskuntaan tai europarlamenttiin valittuja muista puolueista.

      Tämä tarkoittaa vain alkua. Mutta totta kai Väyrynen ja uusi puolue haluaa jatkossa uusia kansanedustajia mahdollisimman paljon, joten seuraavissa vaaleissa Kansalaispuolueella tulee olemaan monia eduskuntavaaliehdokkaita.

      • Puluejäsen

        Geert Wilders on Hollannissa puolueensa ainoa henkilöjäsen. Ei sillä ole puolueen toiminnan kannalta merkitystä ketkä ovat puolueen varsinaisen yhdistyksen jäseniä.


      • asdfgasfgs

        Tuttu malli myös briteistä. Siellähän puolueissa ei ole paikallistoimintaa, vaan pelkästään parlamentaarikot ovat varsinaisia jäseniä. Mutta mietitäänpä. Väyrynen istuu Kepun pallilla Keminmaan kunnallisvaltuustossa, eikä aio erota (yllätys...), vaikka Kepun säännöt eivät salli muiden puolueiden jäsenyyttä. Paavo siis haluaa olla sekä Kepun että oman puolueensa jäsen vain siksi, koska pelkästään jomman kumman valitseminen tipauttaisi osan vallasta pois. Väitänpä ettei onnistu ihan tuosta vain.

        Kekkosia ei enää ole eikä tule.


    • KTS, ei minun tarvitse voittaa Paavoa missään. Jumala säätää asiat tahtonsa mukaan.

      • asdfasdfsd

        No nyt näyttää lähinnä siltä että Jumala on säätänyt Väyrysestä klovnin, joka ei suostu ymmärtämään aikansa olevan ohi.


      • tietolaarisuuri
        asdfasdfsd kirjoitti:

        No nyt näyttää lähinnä siltä että Jumala on säätänyt Väyrysestä klovnin, joka ei suostu ymmärtämään aikansa olevan ohi.

        Ohi? Ikääkö tarkoitat. Sitten erehdyt, koska Suomen työelämässä on erittäin paljon alle 75 vuotiaita ja ylikin. Kokemus on joka alalla valttia ja tieto kultaakin kalliimpaa johtajilla. Jos sorminäppäryydessä nuori vie voiton, se ei suinkaan ole tarpeellista suurjohtajilla se avu.


    • utelias___

      Jotain oireiluahan on jo maailma pullollaan, esim. Isis, kansainvaellukset, uskonsodat. Kukaan ei vähän aikaa sitten edes villeimmissä ajatuksissaan uskonut että tällaisia asioita voi tapahtua . Talousvaikeudet ja koko maailma on jotenkin sairastunut. Itsellä alkaa olla sama suhtautuminen, että tänne on enää turha mitään rakentaa. Eihän täällä kyllä enää ole töitäkään mitä tehdä. Milloin "Jarmo" näkisi että nämä tapahtumat alkavat eskaloitumaan? Heitä joku "mutu" aikamäärä esim. 1-10V. Tapahtumat voivat hyvinkin mennä kuvaamallasi tavalla, mutta elääkin kannattaisi vielä jos aikaa on. Kunnon vaikeudet tulee, niin kellään ei ole kivaa. Nyt vielä jotain rippeitä on jäljellä "hyvistä vuosista".

    • Kaikkea muuta. Täyttä pilkkaa.

      • asdfgasg

        Nimenomaan. Ja aiheesta.


    • Sehän nähdään.

      • asdfgasdfg

        Se on nähty jo.


    • Älä elä menneessä. Nyt on kyse tulevaisuudesta, jota ei ole vielä nähty.

      • asfgasfgsf

        Jos joku tässä asiassa elää menneessä, se on Paavo Väyrynen. Oikeastaan jotenkin surullista, ettei mies suostu tajuamaan että Neuvostoliittokin hajosi jo ajat sitten, vaikkei hänen mukaansa koskaan niin pitänyt käydä. Niin ovat hajonneet Väyrysen valtapyrkimyksetkin. Eikä hän sitäkään suostu tajuamaan. Voihan toki olla että hän laskee saavansa Soiniin pettyneitä änkyröitä taakseen odottelemaan Putinistanin muuttumista taas Neuvostoliitoksi? Eikös se sopisi sinullekin... Muistakseni olet hehkutellut kovastikin itänaapurin tulevan ja valtaavan puoli Suomea, jonka jälkeen sinusta tulisi se maan johtaja ja vapauttaja?


      • Kylläkantsiiarvostaa

        Suomessa tullee olemaan vain yksi puolue, jos aiomme säilyttää itsenäisyytemme tulevaisuudessakin. Ja naapurisuhteet ovat yksilöilläkin syytä olla kunnossa aina , niin paljon enemmän kansakunnilla. Paavo kulki jo "pikkupojasta" saakka Moskovassa ja on oppinut sellaisia kansamme kannalta tarpeellisia asioita 50 vuoden aikana, että ovat juuri nyt Suomelle kullanarvoisia. Maallamme on hyvä presidentti ja kaikkia muitakin osaavia vanhempia miehiä kansa tarvitsee juuri nyt. Myös nuorehkon kolmikon tueksi.


      • Sighej

        Yksi kansa, yksi puolue, yksi johtaja!


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      52
      5066
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3327
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1472
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      182
      1307
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      75
      1000
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      908
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      867
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      806
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      748
    10. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      482
      707
    Aihe