Paavo Väyrynen on perustanut uuden puolueen

Paavo Väyrynen on perustanut uuden puolueen

Paavo Väyrynen ilmoitti tänään 4.2.2016, että hän on perustanut uuden yhdistyksen, jonka nimi on Kansalaispuolue ry, joka pyrkii, kuten nimestä käy ilmi, puolueeksi kerättyään ensin vaadittavat 5000 kannattajakorttia.

Olen iloinen Väyrysen ratkaisusta, jota minäkin monien muiden ohella hänelle suosittelin.

Väyrynen kirjoitti tiedotteessaan: ”Viime viikon maanantain jälkeen olen saanut runsaasti tukea ja kannustusta. Suuri joukko suomalaisia on ilmoittanut olevansa kanssani samaa mieltä ja haluavansa olla mukana yhteistyössä.

Monet ovat ehdottaneet kansanliikkeen, järjestön tai jopa puolueen perustamista.

Olen perustanut aatteellisen yhdistyksen, Kansalaispuolue ry:n (Medborgarpartiet r.f.). Kuten nimikin kertoo, yhdistys on tarkoitus merkitä puoluerekisteriin, kun edellytykset tähän täyttyvät.

Kansalaispuolueelle muodostetaan tukiryhmä, johon voivat kuulua sellaiset sitoutumattomat ja eri puolueisiin lukeutuvat suomalaiset, jotka kannattavat sen tavoitteita. Tukiryhmään ilmoittautuva voi itse päättää julkistetaanko hänen kuulumisensa siihen vai ei.

Tukiryhmään kuuluvien kesken pidetään yhteyttä sähköpostitse ja erilaisia tilaisuuksia järjestämällä.

Tukiryhmään voi liittyä kotisivuni www.kansalaispuolue.fi kautta. Sieltä voi tulostaa kannattajakortin Kansalaispuolueen merkitsemiseksi puoluerekisteriin ja lähettää sen minulle.

Kansalaispuolue puolustaa maamme itsenäisyyttä ja puolueettomuutta. Tämä edellyttää suunnanmuutosta Suomen Eurooppa-politiikkaan ja maamme säilymistä sotilaallisesti liittoutumattomana maana.

Kansalaispuolue on aktiivinen ihmiskuntapolitiikassa. Se toimii köyhyyden poistamiseksi ja ympäristöllisesti, yhteiskunnallisesti ja taloudellisesti kestävän kehityksen edistämiseksi kaikkialla maailmassa.

Kansalaispuolue on edistyksellinen voima, joka nojautuu henkisiin, hengellisiin ja yhteisöllisiin arvoihin. Se toteuttaa tervettä talouspolitiikkaa ja pyrkii rakentamaan tasa-arvoista ja hajautettua ihmisyyden yhteiskuntaa.

Vastustamme keskittävää metropolipolitiikkaa, joka on vahingollista sekä pääkaupunkiseudulla asuville että maakuntakaupunkien ja maaseudun ihmisille. Kehitämme tasapuolisesti koko Suomea.”

Kävin heti täyttämässä kannattajakortin Kansalaispuolueen nettisivulla ja ilmoittauduin mukaan tukiryhmään. Tee sinäkin samoin.

Uskon, että Paavo Väyrysen uudella puolueella on historiallinen tehtävä Suomessa. Nyt on uuden alun ja suuren muutoksen aika.

0

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

      Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

      Luetuimmat keskustelut

      1. Millä voin

        Hyvittää kaiken?
        Ikävä
        96
        2695
      2. Jotain puuttuu

        Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
        Ikävä
        103
        2282
      3. Haluan sut

        Haluatko sinä vielä mut?
        Ikävä
        91
        2030
      4. Ampuminen Iisalmessa

        Älytöntä on tämä maailman meno.
        Iisalmi
        13
        1759
      5. Hei A, osaatko

        sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
        Ikävä
        44
        1701
      6. Pohjola kadulla paukuteltu

        Iltasanomissa juttua.
        Iisalmi
        36
        1676
      7. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

        Ei tästä mitään tule koskaan.
        Ikävä
        78
        1666
      8. 92
        1602
      9. Synnittömänä syntyminen

        Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
        Helluntailaisuus
        129
        1467
      10. Mitä tämä tarkoittaa,

        että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
        Ikävä
        41
        1284
      Aihe