Katsoo sitten niitä helvetin rottia ja myyriä mitkä tunkee Kotorinnteellä asuntoihin että oli viimenen rotta perkele mun asunnolla.Niihion on saatana myrkkyjä keksitty ja kissat painukoot myrkytyksen ajaksi hevon vittuun.
Rotat asunnolla
suuttunut
2
145
Vastaukset
- Yksikkö
Katso sitten se kiroilu tällä palstalla niitä tulee muuallakin asuntoihin,vai onko sulla mielenterveysongelmia vai ookko ottanut mallia muista Hämeenkyröläisistä.Mä luulen että sä et rottia pelkää ainaskin sulla on ollut lemmikkiä myynnissä aikoinaan.Kesyrottia.Mä tiedän kuka sää oot.Sä oletottanut muista kiroilijoista mallia.
tiedän. - lklklk8
Luettele kaikki kirosanat perä perää ja sana rotta sinne väliin,sillä ne rotat katoo,mitä enempi kiroo.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.824817- 1882178
- 1321822
- 1751445
- 331365
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161361ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj201309- 351116
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3161077- 781013