Helmet talteen

Helmikuuta kaikille.
Ehdotan että tästä lähtien jokainen täällä päättää pitää tämän palstan aiheen pyhänä ja innoittavana, siinä määrin kuin se on itsestä kiinni.
Päätökseen kuuluu, että jätetään kaikki epäpyhät ja muita ihmisiä häpäisevät julkaisut täysin reagoimatta ja vastaamatta. Ei sorruta kinastelemaan provojen kanssa. Antaa reuhaajien reuhata yksinään.
Jokainen täällä on vastuussa, ettei vastaamalla innosta räyhääjiä vain yltymään rienaamisessaan. Se on parhaaksi paitsi Raamatun rakastajille, myös räyhiksille itselleen.

24

91

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Totuutta vastaan on suunnattu tämäkin sinun rakkauskirjeesi:

      "Luuletteko, että olen tullut tuomaan maan päälle rauhaa? En suinkaan, vaan riitaa!"

      "Minä olen ilmoittanut heille sanasi, ja he ovat saaneet osakseen maailman vihan, koska eivät kuulu maailmaan, niin kuin en minäkään kuulu."

      • Nuuhnuuhnuuhnuuh

        Pahalle haisee Mikuliinan kukka Teuvosedän nenässä yhä.


      • Voivoivoisinua

        Teuvo. Sinun pahuutesi ja törkeä kielenkäyttösi on silmäänpistävää. Ja nyt en edes tarkoita siteeraamiasi jakeita.


    • Siinä yksi esimerkki. Paras palvelus itselle ja tuolle on olla noteeraamatta mitenkään. Toivon todella että muutkaan eivät noteeraa, vaikka miten ottaisi päähän ja tekisi mieli sanoa painava sana. Älä sano sitä.

      • Miksi pidättelet? Anna maan tulla ruma sana niin kuin se on, TUOLLE, joka sai sinut näillä ilmoituksilla raivostumaan:

        "Luuletteko, että olen tullut tuomaan maan päälle rauhaa? En suinkaan, vaan riitaa!"

        "Minä olen ilmoittanut heille sanasi, ja he ovat saaneet osakseen maailman vihan, koska eivät kuulu maailmaan, niin kuin en minäkään kuulu."


      • Olettyhjätynnyri
        TeuvoSuni kirjoitti:

        Miksi pidättelet? Anna maan tulla ruma sana niin kuin se on, TUOLLE, joka sai sinut näillä ilmoituksilla raivostumaan:

        "Luuletteko, että olen tullut tuomaan maan päälle rauhaa? En suinkaan, vaan riitaa!"

        "Minä olen ilmoittanut heille sanasi, ja he ovat saaneet osakseen maailman vihan, koska eivät kuulu maailmaan, niin kuin en minäkään kuulu."

        Olet täynnä vihaa. Teuvo, sinussa ei ole Jeesuksen rakkautta, joten sinussa ei ole mitään jumalista.


    • 1. Helmikuun helmi Mikuliinalle:

      "He sanovat näkijöille: "Älkää nähkö", ja ennustajille: "Älkää tosia ennustako. Puhukaa sellaista, mikä on meille mieleen, nähkää meille kauniita unia.

      Älkää kulkeko suoraa tietä, kääntykää pois polulta, toimittakaa pois näkyvistämme Israelin Pyhä."

      Siksi Israelin Pyhä sanoo näin: -- Koska te halveksitte tätä sanaa ja luotatte sortoon ja kierouteen ja nojaudutte siihen, on tämä syntinne oleva teille kuin kasvava halkeama korkeassa muurissa: yhtäkkiä, arvaamatta muuri sortuu ja luhistuu.

      Se menee murskaksi kuin viallinen ruukku, jonka savenvalaja säälittä iskee rikki, niin ettei siitä jää edes palasta, jolla voisi noutaa tulta tulisijasta tai ammentaa vettä lammikosta."

    • Erittäin hyvä otsikko ja aloitus.
      Palstan aiheenahan on Raamattu. Pyhä Raamattu.

      • Mielipideonvapaa

        Palstan aiheena on Raamattu, pyhästä ei aiheessa ole mitään mainintaa. On jokaisen oma asia mitä mieltä kyseisestä tekeleestä on.


      • Kaikkien valheiden suuri rakastaja kalamos saapui, jotta Mikuliinan toive Raamatun helmistä kävisi toteen:

        "Tulee näet aika, jolloin ihmiset eivät siedä kuulla tervettä oppia vaan haalivat itselleen halunsa mukaisia opettajia kuullakseen sitä mitä kulloinkin mieli tekee.

        He tukkivat korvansa totuudelta ja kääntyvät kuuntelemaan taruja."


    • KeripukkiJeesus

      "Ehdotan että tästä lähtien jokainen täällä päättää pitää tämän palstan aiheen pyhänä ja innoittavana, siinä määrin kuin se on itsestä kiinni."

      Mielipiteen vapaus ja uskon vapaus ovat uskovaisille ihan jees, kunnes tajuavat, että sama oikeus kuuluu muillekin, kuin "kirkasotsaisille keijoille".

      • kuormakauhaaja

        Toi vastaus (Ö) Ei o sullekaan rassulle kauhalla jaeltu


      • Erittäin hyvin on Paavalinkin opetus sinuun uponnut:

        "Älköön vain kukaan pettäkö itseään. Jos joku teistä on olevinaan viisas tässä maailmassa, hänestä täytyy ensin tulla hullu, jotta hänestä tulisi viisas.

        Toistan vielä: älkää pitäkö minua järjettömänä. Mutta vaikka olisinkin hullu, niin antakaa minun olla hullu, jotta minäkin voisin hiukan kerskailla."

        Kaikenlaisia nimiä on Saatana näille hulluilleen antanut, mutta tällaista niemeä en vielä ennen tavannut: KeripukkiJeesus.

        Se kuitenkin vielä ihmetyttää, että miksi hän ei ole parantanut sinua keripukistasi?


      • Korjataan pieni kirjoitusvirhe, ennen kuin Saatanan tarkastaja tulee huomauttamaan:

        niemeä piti olla nimeä


      • KeripukkiJeesus
        kuormakauhaaja kirjoitti:

        Toi vastaus (Ö) Ei o sullekaan rassulle kauhalla jaeltu

        "oi vastaus (Ö) Ei o sullekaan rassulle kauhalla jaeltu"

        Ei kauhalla keripukille jaeta, jos et ollut vielä ymmärtänyt :-)


      • KeripukkiJeesus
        TeuvoSuni kirjoitti:

        Erittäin hyvin on Paavalinkin opetus sinuun uponnut:

        "Älköön vain kukaan pettäkö itseään. Jos joku teistä on olevinaan viisas tässä maailmassa, hänestä täytyy ensin tulla hullu, jotta hänestä tulisi viisas.

        Toistan vielä: älkää pitäkö minua järjettömänä. Mutta vaikka olisinkin hullu, niin antakaa minun olla hullu, jotta minäkin voisin hiukan kerskailla."

        Kaikenlaisia nimiä on Saatana näille hulluilleen antanut, mutta tällaista niemeä en vielä ennen tavannut: KeripukkiJeesus.

        Se kuitenkin vielä ihmetyttää, että miksi hän ei ole parantanut sinua keripukistasi?

        "Kaikenlaisia nimiä on Saatana näille hulluilleen antanut, mutta tällaista niemeä en vielä ennen tavannut: KeripukkiJeesus.

        Se kuitenkin vielä ihmetyttää, että miksi hän ei ole parantanut sinua keripukistasi?"

        Jeesus olisi mielellään ottanut saatanalta keripukkipököttimen suuhunsa, mutta joku raja se saatanallakin on millaisiin irstailuihin suostuu.


      • Huhuhuhuhhuh

        Tässä edellä oli esimerkki siitä mitä liiallinen avohoitoon ohjaaminen saa aikaan.


      • KeripukkiJeesus

        "Tässä edellä oli esimerkki siitä mitä liiallinen avohoitoon ohjaaminen saa aikaan."

        Mitä kirkko edellä, sitä avohoito perässä.


    • kuormakauhaaja

      auts! ei pitänyt kirjoittaa kimpassa TS:n kanssa.

      • Kerro ihmeessä, mikä vahinko Saatanalle sattui?

        Pääsikö tuo auts! Saatanan raipan iskusta?


      • Liepäivystänytpalstalla

        Tämä "kuormakauhaaja " ei ilmeisesti ole juurikaan työhommiin osallistunut, kun luulee kauhakuormaajaa "kuormakauhaajaksi"


      • Liepäivystänytpalstalla kirjoitti:

        Tämä "kuormakauhaaja " ei ilmeisesti ole juurikaan työhommiin osallistunut, kun luulee kauhakuormaajaa "kuormakauhaajaksi"

        Kaikkia Saatanan toimintatapoja ja työtehtäviä ei aina ole helppo käsittää.

        Saattaa hän hyvin kuorman päällä kauhata tai kopeloida, kun on saanut sen valmiiksi pätsiin kuljettamista varten.


      • KeripukkiJeesus

        "Saattaa hän hyvin kuorman päällä kauhata tai kopeloida, kun on saanut sen valmiiksi pätsiin kuljettamista varten."

        Kuullostaa valmiilta tapaukselta Veikkauksen johtoon.


    • AnselmiToiwiainen

      Erittäin kannatettava ehdotus!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tollokin tajuaa että Timo Vornanen

      oli joutunut äärimmäiseen tilanteeseen ampuessaa yhden laukauksen katuun. Ei poliisi tee tuollaista hetken mielijohteest
      Maailman menoa
      548
      4017
    2. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      467
      3464
    3. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      143
      3090
    4. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      164
      2382
    5. Sininen farmari - Ford Focus- YFB-842 on poliisilta kadoksissa Kauhajärvellä

      https://alibi.fi/uutiset/poliisilta-poikkeuksellinen-vihjepyynto-autossa-oleva-henkilo-on-avuntarpeessa/?shared=29255-2d
      Lapua
      8
      2240
    6. 227
      1688
    7. Onko oikeudenmukaista? Yhdellä taholla yllättävä valta-asema Tähdet, tähdet -voittajan valinnassa!

      Näinpä, onko sinusta tämä oikein? Viime jaksossakin voittaja selvisi vain yhden äänen erolla ja tänä sunnuntaina ensimm
      Tv-sarjat
      23
      1417
    8. No kerros nyt nainen

      Kumpi mielestäsi oli se joka väärinkäsitti kaiken? Nyt voi olla jo rehellinen kun koko tilanne on jo lähes haihtunut.
      Ikävä
      100
      1329
    9. Persukansanedustaja Timo Vornanen ammuskellut Helsingissä

      Poliisi siviiliammatiltaan, luvallinen ase mukana baarissa tällä hemmetin valopääpersulla. Meni eduskunnasta suoraan baa
      Haapavesi
      95
      1310
    10. Nainen, mietit miten minä jaksan

      En voi hyvin. Nykyään elämäni on lähinnä selviytymistä tunnista ja päivästä toiseen. Usein tulee epävarma olo, että mite
      Ikävä
      89
      1110
    Aihe