Palveluvirhe

jossain-häikkää

Kertokaa kikka millä välttää tuo palveluvirhe. Antaa vain laittaa yhden viestin keskusteluun, sitten tulee tuo palveluvirheilmoitus. Selaimen kiinnilaittaminen tietysti auttaa, mutta esim. selaushistorianpoisto ei auta.

12

<50

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vinkkisulle

      Mene perssujen puoloetoimistolle ja vaadi palvelua kovaan ääneen

    • erieyu

      Jos laittaa ylipitkän viestin, niin ainakin itse saan tuon virheilmoituksen, en tiedä aloittajan tapausta, kummalta tuntuu....:/

    • jossain-häikkää

      Ei ole pitkästä viestistä kyse. Se liittyy jotenkin seurantaan. Evästeetkin yritin sallia kaikilla sivuilla, ei auttanut. Tuo puoluetoimistoon meneminen ei auta, vaikka äänestänkin Perussuomalaisia.

      • Kokeile tehdä se nopeustesti monta kerta peräkkäin, se näkyy poistavan langalla roikkuvia. Että silleen


    • jossain-häikkää

      Pitää kokeilla chromella.

      • jossain-häikkää

        Kokeilu uudestaan. Jos toimii, niin IE:ssä on vika.


    • omaguru

      Kyseinen "virhe" johtuu bannatusta IP-osoitteesta.

      • sffff

        Miksi luulet että olis bantu?
        Kyllä tuo on ihan bugi24 sivuston ominaisuus.


      • samajuttu

        Mulla sama. Tuli palveluvirhe, kun toista yritin laittaa. Ensimmäisen lyhyen laitoin tuonne aloitukseen, jossa Paavo Väyrysestä laitoin, hänen ajatuksiaan siitä, että talossa täytyy olla emäntä ja isäntä. Nyt kokeilen toisella selaimella.


    • mummu1946

      Kyseinen "virhe" johtuu bannatusta IP-osoitteesta. Tämä on näin.
      voit kirjoitella herjoja ja kirosanoja pilvin pimein mutta mielipidesuuntaus ei sovi edes perusteltuna klinkillä.

      • yhhhhhh

        No MV-lehden tai sen tason linkeistä voi saada kyllä bannin


      • jossain-häikkää

        No, miksi sitten toimii toisella selaimella. Minä luulen tuon IE selaimen temppuilevan siksi minulla, koska en päivittänyt kymppiin, vaan poistin tuon päivitystuputus päivityksen. Sen jälkeen tuo ongelma ilmeni. Nyt Chromella toimii ihan hyvin.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 195
      2659
    2. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      223
      2484
    3. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      63
      2312
    4. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      190
      1804
    5. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1354
    6. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      12
      1308
    7. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1287
    8. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      20
      1243
    9. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      48
      1225
    10. Venäjän sissit lakkojohtajat

      Odottavat 'lisätä lakkoja' Toverit käskyttää. Eikä ensimmäinen kerta.
      Suomen Keskusta
      3
      1118
    Aihe