Onko kristitty todella kristitty?

Mistä tunnistamme todellisen ja rehellisen kristityn?

Siitä, että hän ei koskaan kirjoita ateistien palstalle.

24

205

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Meillä on maailman tärkein missio:)

      2Kor. 5:20 Kristuksen puolesta me siis olemme lähettiläinä, ja Jumala kehoittaa meidän kauttamme. Me pyydämme Kristuksen puolesta: antakaa sovittaa itsenne Jumalan kanssa.

      https://www.youtube.com/watch?v=c-c1E5j3xD0

      • Kuulehan yourki-bebis, minun on muistutettava sinua kuten Mark5-uskonveljeäsi, että sinun olisi aiheellista muistaa kristillinen nöyryytesi ja ryhtyä todellisiin kristillisiin laupeudentöihin sen sijaan, että roikut (kuten nykykielellä sanotaan) Internetissä kaiken päivät ja latelet pakkomielteisesti raamatunlauseita ihmisille, jotka eivät niistä välitä. Kuten uskonveljesi Mark5 olet vaarallisen pitkällä sillä tiellä, joka johtaa kadotukseen ja ikuiseen tulihelvettiin, ja jos joudut sillä tiellä liian pitkälle, en ehkä sinua enää voi auttaa.


      • uskonratkaisu111111111

        Yksi perjantai-ilta hulluissa kristillisessä aikuisdiskossa poissa tältä Uskonnot ja uskomukset- palstalta ja teistit, ilmeisesti naispuoliset(yurki1000js), tuntee olonsa tyhjäksi ja ikäänkuin sellaiseksi, että jotain puuttuu.

        yurki1000js:tä puuttuu Pelastus, oma elämä, varmuus anteeksiannosta. Se sulta puuttuu. yurki1000js ja neitit, kaipaavat niitä, he haluvat, että niitä tarjotaan heille ja he haluavat, että niistä kerrotaan heille. Että joku on valmis ottamaan vastuun heidän heitteillä olevasta elämästään ohjatakseen sen pois turvalliseen Satamaan.

        Olet ääliö


      • JumaIa kirjoitti:

        Kuulehan yourki-bebis, minun on muistutettava sinua kuten Mark5-uskonveljeäsi, että sinun olisi aiheellista muistaa kristillinen nöyryytesi ja ryhtyä todellisiin kristillisiin laupeudentöihin sen sijaan, että roikut (kuten nykykielellä sanotaan) Internetissä kaiken päivät ja latelet pakkomielteisesti raamatunlauseita ihmisille, jotka eivät niistä välitä. Kuten uskonveljesi Mark5 olet vaarallisen pitkällä sillä tiellä, joka johtaa kadotukseen ja ikuiseen tulihelvettiin, ja jos joudut sillä tiellä liian pitkälle, en ehkä sinua enää voi auttaa.

        Kuka olet?


      • uskonratkaisu111111111 kirjoitti:

        Yksi perjantai-ilta hulluissa kristillisessä aikuisdiskossa poissa tältä Uskonnot ja uskomukset- palstalta ja teistit, ilmeisesti naispuoliset(yurki1000js), tuntee olonsa tyhjäksi ja ikäänkuin sellaiseksi, että jotain puuttuu.

        yurki1000js:tä puuttuu Pelastus, oma elämä, varmuus anteeksiannosta. Se sulta puuttuu. yurki1000js ja neitit, kaipaavat niitä, he haluvat, että niitä tarjotaan heille ja he haluavat, että niistä kerrotaan heille. Että joku on valmis ottamaan vastuun heidän heitteillä olevasta elämästään ohjatakseen sen pois turvalliseen Satamaan.

        Olet ääliö

        Vaikutat filosofilta. Derek Prince oli filosofi. Jeesus pelasti Derekin. Sen jälkeen Derek sanoi: "Filosofin tehtävä on tehdä yksinkertaisesta monimutkaista."

        INFO

        https://www.google.fi/#q=derek prince


      • Människans.pojke
        yurki1000js kirjoitti:

        Kuka olet?

        Ihmisen Poika


      • AitoAteisti
        yurki1000js kirjoitti:

        Kuka olet?

        Minä olen se joka olen.


      • madam-and-pete

      • matami-och-peter

      • yurki1000js kirjoitti:

        Kuka olet?

        Kuulehan yurki-bebis, jos olisit todellinen ja rehellinen kristitty, sinulla ei olisi tarvetta kysyä kuka Jumala on. Näen siis, ettet ole todellinen etkä rehellinen kristitty. Kehoitan sinuakin vakavasti tutkistelemaan itseäsi ja puheitasi ja lopettamaan käärmeen kuuntelemisen, sillä totisesti juuri käärme saa sinut ja uskonveljesi Mark5:n hokemaan pakkomielteisesti samoja asioita viikosta toiseen. Jos vielä jatkat käärmeen kuuntelemista, saatat joutua niin pitkälle kohti kadotusta ja ikuista tulihelvettiä, etten voi sinua enää sieltä pelastaa.


      • JumaIa kirjoitti:

        Kuulehan yurki-bebis, jos olisit todellinen ja rehellinen kristitty, sinulla ei olisi tarvetta kysyä kuka Jumala on. Näen siis, ettet ole todellinen etkä rehellinen kristitty. Kehoitan sinuakin vakavasti tutkistelemaan itseäsi ja puheitasi ja lopettamaan käärmeen kuuntelemisen, sillä totisesti juuri käärme saa sinut ja uskonveljesi Mark5:n hokemaan pakkomielteisesti samoja asioita viikosta toiseen. Jos vielä jatkat käärmeen kuuntelemista, saatat joutua niin pitkälle kohti kadotusta ja ikuista tulihelvettiä, etten voi sinua enää sieltä pelastaa.

        "JUMALA". Millä muilla nikeillä olet kirjoitellut täällä?


    • kysynvaaned

      Kai keskustelit sinun pastorisi kanssa, ennen omaa julkituloasi?

    • 12_13

      Todellinen kristitty, eli Jeesuksen opetuslapsi on tunnistettavissa seuraavan kohdan avulla.

      "Niin Jeesus sanoi niille juutalaisille, jotka uskoivat häneen: "Jos te pysytte minun sanassani, niin te totisesti olette minun opetuslapsiani; ja te tulette tuntemaan totuuden, ja totuus on tekevä teidät vapaiksi".
      Joh. 8:31-32

      Jos ihminen pysyy jeesuksen sanassa, eikä lähde siitä virittelemään omia oppeja, on kyse Jeesuksen opetuslapsesta. :)

      • Anti-Mark

        Tuolla periaatteella ainakin Mark5 on todella kaukana todellisesta kristitystä.


    • Epäjumalienkieltäjä

      Kristinusko on maailman pienimpiä uskontoja. Aina jos alkaa keskustelun siitä, ketkä ovat oikeita ja aitoja kristittyjä, niin vastaus on, että minä ja pari kaveria meidän lahkosta. Muut ovat "eksyneitä".

      • Tosi on, että elossa olevia pelastettuja on suhteellisen vähän. Kuitenkin voimme havaita, että pelastettujen määrä lisääntyy. Juuri nyt Jumala kutsuu muslimeja.

        https://www.google.fi/#q=muslims turn to jesus&tbm=vid

        Kuulin taannoin Radio Deistä. Kyselyn mukaan 9% suomalaisista on uudestisyntyneitä Jumalan lapsia.


      • epikuroseikir

        Haista huilu. Syntyneitä olemme mutta kysymys jumalan lapsia on irrationaalinen.
        Siis minkä jumalan lapsia voimme olla kun maailmassa on tuhansia uskomuksia joiden keulassa sanotaan olevan jumala.
        Minä luotan pelastukseen - sillä olen toiminut vuosikymmeniä vapaaehtoisessa meripelastustyössä . Lisäksi luo itseni taisi olla se perinteinen, nu.......nenä.


    • Ei tämä ole ateistien palsta, vaan palsta ateismista keskusteluun. Ainakin siis pitäisi olla.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      179
      1766
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      108
      987
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      94
      874
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      19
      693
    5. 52
      674
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      578
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      166
      531
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      518
    9. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      25
      497
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      193
      466
    Aihe