Onko kristitty todella kristitty?

Mistä tunnistamme todellisen ja rehellisen kristityn?

Siitä, että hän ei koskaan kirjoita ateistien palstalle.

24

103

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Meillä on maailman tärkein missio:)

2Kor. 5:20 Kristuksen puolesta me siis olemme lähettiläinä, ja Jumala kehoittaa meidän kauttamme. Me pyydämme Kristuksen puolesta: antakaa sovittaa itsenne Jumalan kanssa.

https://www.youtube.com/watch?v=c-c1E5j3xD0

• Kuulehan yourki-bebis, minun on muistutettava sinua kuten Mark5-uskonveljeäsi, että sinun olisi aiheellista muistaa kristillinen nöyryytesi ja ryhtyä todellisiin kristillisiin laupeudentöihin sen sijaan, että roikut (kuten nykykielellä sanotaan) Internetissä kaiken päivät ja latelet pakkomielteisesti raamatunlauseita ihmisille, jotka eivät niistä välitä. Kuten uskonveljesi Mark5 olet vaarallisen pitkällä sillä tiellä, joka johtaa kadotukseen ja ikuiseen tulihelvettiin, ja jos joudut sillä tiellä liian pitkälle, en ehkä sinua enää voi auttaa.

• uskonratkaisu111111111

Yksi perjantai-ilta hulluissa kristillisessä aikuisdiskossa poissa tältä Uskonnot ja uskomukset- palstalta ja teistit, ilmeisesti naispuoliset(yurki1000js), tuntee olonsa tyhjäksi ja ikäänkuin sellaiseksi, että jotain puuttuu.

yurki1000js:tä puuttuu Pelastus, oma elämä, varmuus anteeksiannosta. Se sulta puuttuu. yurki1000js ja neitit, kaipaavat niitä, he haluvat, että niitä tarjotaan heille ja he haluavat, että niistä kerrotaan heille. Että joku on valmis ottamaan vastuun heidän heitteillä olevasta elämästään ohjatakseen sen pois turvalliseen Satamaan.

Olet ääliö

• JumaIa kirjoitti:

Kuulehan yourki-bebis, minun on muistutettava sinua kuten Mark5-uskonveljeäsi, että sinun olisi aiheellista muistaa kristillinen nöyryytesi ja ryhtyä todellisiin kristillisiin laupeudentöihin sen sijaan, että roikut (kuten nykykielellä sanotaan) Internetissä kaiken päivät ja latelet pakkomielteisesti raamatunlauseita ihmisille, jotka eivät niistä välitä. Kuten uskonveljesi Mark5 olet vaarallisen pitkällä sillä tiellä, joka johtaa kadotukseen ja ikuiseen tulihelvettiin, ja jos joudut sillä tiellä liian pitkälle, en ehkä sinua enää voi auttaa.

Kuka olet?

• uskonratkaisu111111111 kirjoitti:

Yksi perjantai-ilta hulluissa kristillisessä aikuisdiskossa poissa tältä Uskonnot ja uskomukset- palstalta ja teistit, ilmeisesti naispuoliset(yurki1000js), tuntee olonsa tyhjäksi ja ikäänkuin sellaiseksi, että jotain puuttuu.

yurki1000js:tä puuttuu Pelastus, oma elämä, varmuus anteeksiannosta. Se sulta puuttuu. yurki1000js ja neitit, kaipaavat niitä, he haluvat, että niitä tarjotaan heille ja he haluavat, että niistä kerrotaan heille. Että joku on valmis ottamaan vastuun heidän heitteillä olevasta elämästään ohjatakseen sen pois turvalliseen Satamaan.

Olet ääliö

Vaikutat filosofilta. Derek Prince oli filosofi. Jeesus pelasti Derekin. Sen jälkeen Derek sanoi: "Filosofin tehtävä on tehdä yksinkertaisesta monimutkaista."

INFO

https://www.google.fi/#q=derek prince

• Människans.pojke
        yurki1000js kirjoitti:

Kuka olet?

Ihmisen Poika

• AitoAteisti
        yurki1000js kirjoitti:

Kuka olet?

Minä olen se joka olen.

• madam-and-pete

• matami-och-peter

• yurki1000js kirjoitti:

Kuka olet?

Kuulehan yurki-bebis, jos olisit todellinen ja rehellinen kristitty, sinulla ei olisi tarvetta kysyä kuka Jumala on. Näen siis, ettet ole todellinen etkä rehellinen kristitty. Kehoitan sinuakin vakavasti tutkistelemaan itseäsi ja puheitasi ja lopettamaan käärmeen kuuntelemisen, sillä totisesti juuri käärme saa sinut ja uskonveljesi Mark5:n hokemaan pakkomielteisesti samoja asioita viikosta toiseen. Jos vielä jatkat käärmeen kuuntelemista, saatat joutua niin pitkälle kohti kadotusta ja ikuista tulihelvettiä, etten voi sinua enää sieltä pelastaa.

• JumaIa kirjoitti:

Kuulehan yurki-bebis, jos olisit todellinen ja rehellinen kristitty, sinulla ei olisi tarvetta kysyä kuka Jumala on. Näen siis, ettet ole todellinen etkä rehellinen kristitty. Kehoitan sinuakin vakavasti tutkistelemaan itseäsi ja puheitasi ja lopettamaan käärmeen kuuntelemisen, sillä totisesti juuri käärme saa sinut ja uskonveljesi Mark5:n hokemaan pakkomielteisesti samoja asioita viikosta toiseen. Jos vielä jatkat käärmeen kuuntelemista, saatat joutua niin pitkälle kohti kadotusta ja ikuista tulihelvettiä, etten voi sinua enää sieltä pelastaa.

"JUMALA". Millä muilla nikeillä olet kirjoitellut täällä?

• kysynvaaned

Kai keskustelit sinun pastorisi kanssa, ennen omaa julkituloasi?

• 12_13

Todellinen kristitty, eli Jeesuksen opetuslapsi on tunnistettavissa seuraavan kohdan avulla.

"Niin Jeesus sanoi niille juutalaisille, jotka uskoivat häneen: "Jos te pysytte minun sanassani, niin te totisesti olette minun opetuslapsiani; ja te tulette tuntemaan totuuden, ja totuus on tekevä teidät vapaiksi".
      Joh. 8:31-32

Jos ihminen pysyy jeesuksen sanassa, eikä lähde siitä virittelemään omia oppeja, on kyse Jeesuksen opetuslapsesta. :)

• Anti-Mark

Tuolla periaatteella ainakin Mark5 on todella kaukana todellisesta kristitystä.

• Epäjumalienkieltäjä

Kristinusko on maailman pienimpiä uskontoja. Aina jos alkaa keskustelun siitä, ketkä ovat oikeita ja aitoja kristittyjä, niin vastaus on, että minä ja pari kaveria meidän lahkosta. Muut ovat "eksyneitä".

• Tosi on, että elossa olevia pelastettuja on suhteellisen vähän. Kuitenkin voimme havaita, että pelastettujen määrä lisääntyy. Juuri nyt Jumala kutsuu muslimeja.

https://www.google.fi/#q=muslims turn to jesus&tbm=vid

Kuulin taannoin Radio Deistä. Kyselyn mukaan 9% suomalaisista on uudestisyntyneitä Jumalan lapsia.

• epikuroseikir

Haista huilu. Syntyneitä olemme mutta kysymys jumalan lapsia on irrationaalinen.
        Siis minkä jumalan lapsia voimme olla kun maailmassa on tuhansia uskomuksia joiden keulassa sanotaan olevan jumala.
        Minä luotan pelastukseen - sillä olen toiminut vuosikymmeniä vapaaehtoisessa meripelastustyössä . Lisäksi luo itseni taisi olla se perinteinen, nu.......nenä.

• Ei tämä ole ateistien palsta, vaan palsta ateismista keskusteluun. Ainakin siis pitäisi olla.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Theermannilla kulkee!

Vouti vie kaiken mikä mieheltä irti lähtee ja palstan naiset syyttävät tilanteesta kilpaa eri naisia. Miehellä on elämän
      Kotimaiset julkkisjuorut
      113
      7360
    2. Näin unta viime yönä

Että tulit nainen istumaan syliini minihame päällä.
      Ikävä
      48
      5450
    3. Esivaihdevuodet, menopaussi

https://www.pihlajalinna.fi/palvelut/yksityisasiakkaat/terveys/esivaihdevuodet-eli-premenopaussi Täällä kun puhutaan pa
      Sinkut
      57
      3019
    4. Tänään taas tuli pari-kolme juttua

Jotka niin mielelläni jakaisin sun kanssa. Niin paljon elämää jaettavana ja niin selkeä paikka sinulle. Mutta ymmärrän
      Tunteet
      7
      2533
    5. Kuhmo tekisi perässä

Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä
      Kuhmo
      10
      1548
    6. Suomi julkaisi varautumisoppaan

Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j
      Maailman menoa
      195
      1382
    7. Olen jälleen pahoillani

Harjoittamastani henkisestä väkivallasta palstan välityksellä. Kyllä ne voi vaikuttaa jotenkin mieleen, vaikka ei itsell
      Ikävä
      93
      1099
    8. Ukraina sai luvan vastata ohjuksin Venäjän lueelle

Mediatietojen mukaan Yhdysvallat on antanut Ukrainalle luvan iskeä pitkän kantaman ohjuksilla Venäjälle. Ylen kirjeenvai
      NATO
      317
      1037
    9. Miksi putin ei valinnut ensimmäiseksi kohteekseen Suomea?

Olisiko ollut sittenkin helpompi kohde?
      Maailman menoa
      234
      996
    10. Oot vaan niin hellä

Ja lämmin luonteeltasi, että rakastan sitä yli kaiken. Oot ehkä tietämättäsi auttanut mua todella paljon. Auttaisit tämä
      Ikävä
      30
      906
    Aihe