Ilmestys 5 vuotta sitten

iloistapäivääkaikille

Olen vuosikausia hautonut sisälläni kokemaani ilmestystä, mutta nyt aion avata sanallisen arkkuni. Koin siis noin 5 vuotta sitten ilmestyksen. Se tapahtui yhtäkkiä istuessani keittiön pöydän äärellä ja lukiessani kirjaa. Kuulin huminaa/kohinaa ja koin jonkin tulevan kohti minua. Katselin ympärilleni enkä nähnyt mitään. Yhtäkkiä toinen todellisuus, Jumalan Valtakunta avautui minulle. Se tapahtui niin, että näin samanaikaisesti normaalitodellisuuden ja "sielun silmillä" Valtakunnan. Kaikki keikahti päälaelleen. Olin luullut Jumalan olevan minun ulkopuolella. Nyt ymmärsin, että minä olinkin jollain käsittämättömällä tavalla Jumalan sisäpuolella. Koin täydellisen rauhan ja ilon. Koin olevani turvassa niin varmalla tavalla, että en ole sitä aikaisemmin missään kokenut. Koin olevani täysin Jumalan oma ja täysin hänen varassaan. Ajatukset siitä, että olin itsenäinen ja minulla oli omia asioita alkoivat näyttää jokseenkin naurettaville. Hämmästyin Valtakunnan ja normaalisti kokemani todellisuuden välistä eroa. Valtakunnassa ei ollut aikaa eikä paikkaa, oli vain Jumalan tahto sellaisena kuin se on aina ollut ja tulee aina olemaan. Näin itseni ja koko maailman Jumalan silmin, viattomana, taydellisena ja kokonaan rakastettuna. Koin itseni täydellisen vapaaksi ilman minkäänlaisia rajoituksia. Koin Jumalan jakavan kanssani kaisen. Tuo vapaus oli ihanaa, mutta samalla äärimmäisen pelottavaa, koska en ole sellaiseen tottunut. Pelkoni kasvaessa kokemus pikkuhiljaa alkoi hiipua pois. Tuon päivän jälkeen olen vielä useita kertoja "nähnyt" välähdyksiä Valtakunnasta. Kiitos Herralle! Hän johdattakoon meidät luokseen!

12

70

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Joo, nyt äkkiä lääkärin puheille. Tuollainen on selvä merkki aivokasvaimesta!

    • he-ma menee helpoimman kautta eli pelkoon asiasta josta ei ole omaa kokemusta.
      Aloittaja sen sijaan on luottamuksessa. Et ole ainoa joka on kokenut vastaavanlaisia - yhä useammat myös puhuvat niistä.

    • Brina

      Me olemme kaikki YHTÄ Jumalaksi kutsumamme Kaikkeuden Lähteen kanssa. Ei ole mitään erillisyyttä oikeasti.
      Kiitos kun kerroit kokemuksestasi! Jonain päivänä tässä tai jossakin toisessa elämässä se tapahtuu meille jokaiselle, jolloin tiedämme....emmekä enää tarvitse "uskoa"! :)

      • Jeesus_on_tie

        Kyllä se niin on, että voimme lähestyä Jumalaa vain ja ainoastaan Jeesuksen kautta. Hän sovitti syntimme ja hänessä me kelpaamme Jumalalle, jos vain otamme hänet vastaan. Raamatussa sanotaan, ettei ole pelastusta missään muussa kuin Jeesuksessa.


      • Jeesus_on_tie

        Nimen omaan tämä on Jeesuksen tahto että joidenkin henkilöiden kautta totuus ilmenee tälläkin tavalla.
        Eikö juuri raamattu ole "tulvillaan" tämän tapaisia todistuksia ja kokemuksia. Miten voi päätyä ajatukseen että ikiaikaiset kokemukset eivät nykyisin olisi mahdollisia.
        Eikö juuri Jeesus sanonut että tulette tekemän suurempiakin kuin minä.
        En kiellä sinun Jeesus_on_tie opetustasi. Minusta vain on reilumpaa että Jesukselle ei tehdä rajoituksia. Kyllä opetus toimii myös Raamatun kirjoittamisen jälkeenkin.


      • Brina
        Jeesus_on_tie kirjoitti:

        Kyllä se niin on, että voimme lähestyä Jumalaa vain ja ainoastaan Jeesuksen kautta. Hän sovitti syntimme ja hänessä me kelpaamme Jumalalle, jos vain otamme hänet vastaan. Raamatussa sanotaan, ettei ole pelastusta missään muussa kuin Jeesuksessa.

        no mutta! Jeesus itse opetti meitä lähestymään Jumalaa, kaikkiallista Isäämme suoraan (esim. Isä-meidän rukous). Missään en ole huomannut hänen opettaneen rukoilemaan Jeesusta itseään (ei se tietenkään haittaa, sillä Jeesuskin on YHTÄ Isän kanssa...niinkuin mekin vaikka emme sitä vielä uskoisikaan). Vai onko minulla sattumoisin erilainen raamattu kuin sinulla? Jeesus myös opetti, että saamme syntimme/"velkamme" anteeksi aina kun me ne annamme itse anteeksi... Se on yksinkertainen ja selvä opetus anteeksiannon ja -saannin "laista", Mielestäni uskominen Jeesukseen tarkoittaa oikeammin uskoa hänen todistustaan, opetuksiaan ja esimerkkiään = "tie" jota meidän tulisi seurata löytääksemme jälleen takaisin "kotiin". Moniko "uskova" oikeasti noudattaa niitä???

        Hyvä nimimerkki Jeesusontie, olemme joka tapauksessa näkemyksissämme yhtä kaukana toisistamme kuin itä on lännestä, joten en viitsi enempää kommentoida tässä . Olen lukenut raamattua minäkin, vaan en pidä kaikkea mitä siellä kirjoitetaan kuin lähinnä eri ihmisten mielipiteinä, ajatuksina, uskomuksina (Jeesuksen aikaiset muistiinpanothänen sanomastaan kun puuttuvat täysin!) joita on muunneltu ja käännelty vähän minkinlaisen "vallan" näkemysten mukaisesti.


      • avataara
        Jeesus_on_tie kirjoitti:

        Kyllä se niin on, että voimme lähestyä Jumalaa vain ja ainoastaan Jeesuksen kautta. Hän sovitti syntimme ja hänessä me kelpaamme Jumalalle, jos vain otamme hänet vastaan. Raamatussa sanotaan, ettei ole pelastusta missään muussa kuin Jeesuksessa.

        Totuuteen ei ole tietä jota voisit seurata, sillä tuo tie on totuudesta meihin käsin eli yksisuuntainen.
        Kun olemme valmiit ottamaan vastaan tuon totuuden , niin se tulee luoksemme, ja poltaa poroksi, kaiken menneisyydessä ,syyn ja seuraksen tuloksena syntyneen kärsimyksemme ja ahdistuksemme ja voimme elää autuaallista elämää ajattomassa nykyhetkessä.

        Seuratessamme jotain tietä saatamme löytääkkin sen mutta sellainen totuus on vain illuusio, jota joudumme pitämään rukouksien ja joukkokokousten avulla yllä, sillä muuten kuihtuu pois, ja kärsimyksemme jatkuvat.

        Ihminen on kuoleman jälkeen sitä mitä ennen kuolemaakin, sillä tekojemme seurakset eivät voi päättyä armosta, vaan sen ymmärtämisestä, miksi ja miten ne ovat menneisyydessä syntyneet.
        Kysymys on psykologisesta perimästä , eli perisynnistä

        Uskonto ei salli tuon perisynnin ymmärtämistä, sillä se olisi yksi lammas pois , antikristuksen katraasta, ja jos se pääsis yleistymään , niin se olisi uskonnon käymistä tarpeettomaksi, ja se kuihtuisi

        Kirkosta eroaminen ei sen sijaan ole vaaraksi uskonnolle, koska niiden perisynti on sama kuin uskovaistenkin, vaikka uskovatkin päinvastaiseen olentoon


    • Kundaliiniman

      Spontaani hetkellinen kundaliinin nousu, mikä nostaa tietoisuutta toiselle tajunnantasolle. Olen kokenut samaa, tosin pysyväisenä ilmiönä. Olet kaiken sisällä, turvassa, osa luontoa. Osa jumaluutta. Olet rakastettu, iloinen ja kepeällä mielellä.

    • Kundaliiniman

      Ja sitten että meillä on kyllä jonkinlainen yksilöllisyys, mutta se on kaikkialla enkä omista sitä. Kun ajattelet jotakin, saat siitä asiasta heti jotain infoa. Yliaistinen todellisuus, missä kaikki on vakaata. Ei liity tunteisiin, vaan on vakaa onnen tila. Tässä tilassa suhtautuu tyynesti kaikkeen mitä tapahtuu.

      • Hyvin sanottu Kundaliiniman. Kuitenkin sanojen riittämättömyys paljastuu tässäkin:
        Minusta tyyneyskin on tunne. ei pahalla:
        On ainoastaan oleminen, ja Rakkauden laajentaminen enkä yhtään tiedä mitä tuo tarkoittaa


    • a-no

      Olisi mielenkiintoista tietää, että minkälaisen henkisen tai hengellisen tien aloittaja on elämässään läpikäynyt. Sattuuko näitä kokemuksia randomisti random- tyypeille? Voisiko itämaisesti ajatteleva sanoa tästä kokemuksesta, että valaistuminen on tapahtunut? Voisiko kokemusta kuvailla ykseydeksi kaiken kanssa?

      Nämä eri uskontojen termistöt ja selitykset samalle kokemukselle on aina vaikeasti tulkittava asia, mutta uskon, että samoista asioista puhutaan. Kirjausko ei ole sama asia, kuin usko elävään Jumalaan. Kirja on palvonnan kohteena aina kuollut epäjumala. Kirjan kautta voimme toki löytää Jumalan ja oppia Hänestä.

    • Jukuri112233

      Uskovainen, joka on uudestisyntynyt on tullut PYhän Hengen temppliksi, eli Jumala asuu sen ihmisen sydämessä.
      Joh. 17:21
      että he kaikki olisivat yhtä, niinkuin sinä, Isä, olet minussa ja minä sinussa, että hekin meissä olisivat, niin että maailma uskoisi, että sinä olet minut lähettänyt. > Siirry

      Rinnakkaisviitteet
      Joh. 14:20 Sinä päivänä te ymmärrätte, että minä olen Isässäni, ja että te olette minussa ja minä teissä. > Siirry
      Gal. 3:28 Ei ole tässä juutalaista eikä kreikkalaista, ei ole orjaa eikä vapaata, ei ole miestä eikä naista; sillä kaikki te olette yhtä Kristuksessa Jeesuksessa. > Siirry
      Ef. 4:3 ja pyrkien säilyttämään hengen yhteyden rauhan yhdyssiteellä: > Siirry
      Ef. 4:4 yksi ruumis ja yksi henki, niinkuin te olette kutsututkin yhteen ja samaan toivoon, jonka te kutsumuksessanne saitte; > Siirry

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Cynthia Woods

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 💋 ­­­N­­y­m­­­f­o­­m­­a­­a­­­n­i -> https://x18.fun/girl04372247#CynthiaWoods 🔞💋❤️💋❤️💋🔞�
      YIT-Yhtymä
      2
      14871
    2. Aimee Dvorak

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 💋 ­­N­­­y­­­m­­f­o­m­a­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl02740429#AimeeDvorak 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋
      0
      3059
    3. Stephanie Love

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 ❤️ ­­N­y­­­m­f­­o­­m­­­a­a­­n­­­i -> https://x18.fun/girl01692207#StephanieLove 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Lappi
      0
      3056
    4. Molly Graham

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 😍 ­­N­­­y­­m­­­f­­­o­­m­­a­a­n­i -> https://x18.fun/girl02277975#MollyGraham 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️
      Puhelimet
      0
      3055
    5. Rachelle Reynolds

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 🔞 ­N­­­y­­m­f­­­o­­m­­­a­­a­n­i -> https://x18.fun/girl03175674#RachelleReynolds 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Etelä-Savo
      0
      3055
    6. Becky Steele

      🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑 💋 ­­N­y­­­m­­f­­­o­­­m­­a­a­­­n­­i -> https://x18.fun/girl05250014#BeckySteele 🔞❤️💋❤️
      Arkkitehtuuri
      0
      3055
    7. Allison Queen

      🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒 ❤️ ­N­­­y­m­­­f­­­o­­m­a­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl07854217#AllisonQueen 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞
      Vedonlyönti
      0
      3054
    8. Pamela Orr

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 🍒 ­­­N­y­­m­f­­o­­­m­a­­­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl06055581#PamelaOrr 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
      Star Wars
      0
      3054
    9. Lakeisha Coleman

      🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑 💋 ­­N­y­­­m­f­­o­­m­a­­­a­n­­i -> https://x18.fun/girl08105348#LakeishaColeman 🔞💋❤️💋❤️💋🔞
      Synnytys
      0
      3050
    10. Nancy Taylor

      😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍 ❤️ ­­­N­­­y­m­­­f­o­m­­­a­­­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl01560856#NancyTaylor 🔞💋❤️💋❤️💋
      Kauris
      0
      3044
    Aihe