olipa tänää, sunnuntaina 7.2 Keski-suomalianen- lehdessä kuva sudanilaisesta aasista valjaissaan. . Oli joku rättikierukka kaulassa ja setolkan tapainen selässä, mistä kiinnnitys aisoihin, mutta siitä längentapaisesta meni vain yksi naru niskassa setolkkaan. Mihinkähän kohtaan veto kohdistuu
Voi että, miten sinne maailmankolkkaan saataisiin tietoa längistä tia luokista tai oikeaoppiista silavaljasta?
Pelastetaannahn kaiken maailman mereneläviäkin, miksei kukaan ala valjas-asialla. siinä autettasiin eläintä ja elämin perhettäkin, kun vetojuhta kestäisi terveempänä pitempään.Itse ryhtyisin, jos osiaisn, vana kun taito puuttuu
voisiko tehdä jotain
valjastustietoa
0
<50
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S617850- 1334524
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.323777- 213138
- 232682
- 292617
- 502316
- 252190
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3922123- 322069