Nyt Hannu on tehnyt ehdottoman virheen, että alkoholijuomia saisi kaupasta vielä myöhäsempään kellon aikaan myydä liikkeestä.
Eikö Hannu tiedä mitä alko tekee terveydelle.
Sitten nämä levottomat ajat kaupungilla ja mitä perheet kärsii juopottelevasta miehestä ja kenties tuo joko juopporemmin kotiin ryyppäämään. Tästä perheet kärsii.
Ja alkoholia juovat itsensä aikasin hautaa. Maksa menee paskaksi.
Räyhääviä perheitä ei kaikkea ehdi poliisivoivat tulla rauhoittamaan.Voi sitä perheitten itkua, mitä alko tuo.
Ottakaa nyt ihmiset asia järkikäteen. Hannu Wallinheimo ei ainakaan enää minulta ja muiltakaan tule enää saamaan ääntä vaaleissa.Typerä esitys!
Wallinheimo haluaa pidempää myyntiaikaa alkolle
Wallinheimontyperäesitys
2
132
Vastaukset
- viinaonpahaksi
Valtion täytyy saada rahaa tavalla tai toisella.
- paskajutturajalta
Kyllä mamujen elättämien tulee Suomelle maksamaan. Rajat ei pitele, annas kun kesä tulee, on itärajalta tulioita ja tulioitten taustoista ei olla varmoja. Kyllä Suomen päättäjät on hulluja, kun menivät halpaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Korjaa toki jos...
Koet että ymmärsin sinut kuitenkin aivan väärin. Jännittäminen on täyttä puppua kun et muitakaan miehiä näköjään jännitä293255- 1181302
Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu101235- 581011
- 711008
Nainen, jos kuuntelet ja tottelet, niin sinulle on hyvä osa
Ominpäin toimiessasi olet jo nähnyt mihin se on johtanut. Olen jo edeltä sen sinulle kertonut ja näen sen asian ja totuu183972olet kaiken rakkauden arvoinen
Olisinpa kertonut kuinka rakastuin sinuun. Kuinka hyvältä tunnuit siinä lähelläni, kunpa en olisi väistänyt vastapäätyy26947Olisi kiva
Tietää, mitä oikein ajattelet minusta tai meistä? Mitä meidän välillä on? Salattua tykkäämistä, halua, himoa? Onhan tämä38911Mikä koirarotu muistuttaa kaivattuasi eniten?
Koirien piirteet muistuttavat usein ihmisten ja omistajiensa piirteitä.66890Oot mun koko maailma
Ei ole koskaan ollut ketään, joka olisi niin täydellinen minulle kuin sinä mies ❤️ Ikävöin sua🥹77827