TERVE!
Olin n. viikko sitten Helsingissä Vogue-saunassa (gay-sauna). Istuskellessani höyrysaunassa minulla oli pieni erektio päällä. Eräs saunaseuralainen kiinnostui sojottavasta mulkustani ja otti siihen kontaktin. Hän alkoi puristelemaan turpeaa kulliani ja myös runkkaamaan sitä. Olin kuviossa täysillä mukana ja koskettelin myös vastapuolen penistä. Homman edetessä kaveri kysyi minulta: "haluatko pamperin, pumperin, bumperin, bumpperin" tai jotain sinne päin. Hieman häkellyin koska en todellakaan tiedä mistä olisi kyse. En ruvennut siinä tilanteessa kaverilta enempiä kyselemään tosta "pumpperista". Runkkaustilanne jatkui hetken kunnes poistuin toisaalle. Näin jälkeenpäin minua kiinnostaa todella tietää, mistä hommasta olisi ollut kyse. Pyydänkin teiltä, arvon herrasmiehet, vastauksia tähän minua kinnostavaan (ja kiihoittavaan) asiaan.
Runkkausen boostaus, Vogue
6
464
Vastaukset
- Peetuman
Se on erektiopumppu
- MunaPystyssäMenisin
Minua taas kiinnoistaisi se että saako siellä harrastaa sexiä avoimesti, entä jos siellä liikkuu penis erektiossa miten siihen suhtaudutaan? Olis kiva tietää etukäteen ennenkuin menee käymään ja minkälaista porukkaa, nuoria vai vanhoja? Tollaisessa paikassa ois kiihoittavaa sextailla.
- Sexs
Pompersilla hän tarkoitti ainetta pullossa, jota nenään nuuhkaisemalla tulee mieletön seksihalu ja voisi sekstailla täydellä voimalla. Itse en voi käyttää, saan siitä jälkeenpäin päänsäryn. Siellä voi kulkea kalu ihan missä asennossa hyvänsä, pehmentäjiä on tarjolla joka suunnalta. Ainakin silloin kauan sitten kun itse kävin siellä.
- poppers
Anaaliin hän olisi halunnut päästä. Poppersia on kutsuttu myös gay-raiskaajien uhreihinsa käyttämäksi.
*
"Seksuaalinen stimulantti"
"Poppersin käyttö seksistimulanttina alkoi pääasiassa homoseksuaalisten miesten parissa, mutta levisi nopeasti muihin väestöryhmiin.[3] Vaikkakin poppersin käyttäjätutkimuksissa on rajoituksensa, tutkimus vuodelta 1988 osoitti että 69 % homoista Baltimoren/Washington DC:n alueellaselvennä oli joskus käyttänyt poppersia,[4] kun taas koko väestössä luku oli 3 %.[5]"
"Poppersin nuuhkaisu rentouttaa mm. peräaukon sulkijalihasta, ja mm. sen vuoksi aine on ollut suosittu homoseksuaalimiesten parissa. Poppersia käytetään erityisesti fistauksessa."
- https://fi.wikipedia.org/wiki/Poppers - Semmostavaanettä
Kyllä Voguessa voi vaikka nussii yleisessä tilassa muiden nähden, kuten viimeksi sunnuntaina teimme. Kukaan ei pahastu. Ei siellä oo väliä miten heiluu. Kaikki on tyytyväisiä eikä siellä mitään negatiivista oo paitsi nyt se edellisvuonna kun yks hullu puri kullin poikki toiselta. Muuten kaikki jusuu hyvin yleensä
- Semmostavaanettä
Siis korjaus, ei nyt ihan irtipoikki kuitenkaan. Niissä gloryholeissa on pieni riski
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️662278Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.381873Viulu vaiennut
Eikö pisnikset suju ? Vai miksi pahin yrittäjä vouhka on "kadonnu" maan alle. 🤣241568Vanhuksen varpaankynsien leikkaus 89 euroa...
Huh huh.......Parturikäynti olisi varmasti ollut 250 euroa? Kallis on suomi nykyään.1711540Anne Kukkohovi. Myy likaisia alushousujaan.
Kuka ihme ostaa jonkun naisen likaisia alushousuja, menee lujaa kyllä tälläkin housujen myyjällä.851274Nainen, sellaista tässä ajattelin
Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost1841194Kyllä tekee kipeää
Luopua kaikesta mitä on elämässä saavuttanut😞 ei vaan ole enää yhtäkään hiljaista vuorokautta🤬241120Kauanko skuutteja on siedettävä? Ei tietoa liikennesäännöistä, ajellaan miten sattuu ja missä vain.
Kauanko on kestettävä sähköpotkulautojen terrorismismia? Niillä ajelevat eivät tiedä, tai jos tietävätkin, niin eivät vä1101105En mä tiedä mitä tapahtuu
siis tykkäisitköhän musta oikeasti. Ehkä oot pelannu liikaa rahapelejä, ehkä rakastat tyhjiä arpoja.9942- 77939