Heppakerho

kkii3344

Kyllä maajussille- sarja on mennyt kauas ideasta. Kaikki naiset ovat heppahöperöitä ja ilmoittavat heti kättelyssä etteivät he oikeasti miestä tähän kaipaa. Enemmän ja vähemmän homma on omien firmojen mainosajan etsintää...

6

361

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kklns

      Samaa minäkin ajattelin. Eivätpä nuo naiset miestä kaipaa, eihän niillä ole edes aikaa parisuhteelle hevosten täyttäessä koko pienen ajatusmaailman. Joku haaveili sentään lapsista. Toivottavasti jää haaveeksi, aikaa ei olisi myöskään lapselle.

    • KundiNakkilasta

      Tota Lauraa ois kyllä tosi siisti käydä nussiiis.

    • heppahöpsö

      Kyllä miehelle olisi hevostilallakin käyttöä. Paitsi yksi sanoi, ettei halua yritykseensä toista kumppania, mutta tuskin panisi vastaan jos mies vähän hommiakin siinä tekisi. Aina tekevälle miehelle tarvetta on myös hevostilalla. Ja on kai sitä aikaa jos ei muuten niin ainakin öisin.

    • Evoluutionvääristymää

      Olen samaa mieltä aloittajan kanssa,katoin ohjelmaa ja ekaksi oli joku heppatyttö,no ajattelin seurata siinä minkälainen seuraava mirkku on ja taas heppatyttö,no hyvän kärsivällisyyden omaavana ajattelin kattoo vielä yhen hameenheiluttajan ja taas hevosia,sitten oli jo pakko luovuttaa ja vaihtaa kanavaa,mutta on todella mielenkiintoista seurata ketkä on niitä pahaa aavistamattomia miehiä jotka eivät tiedä mitä ovat tekemässä.

    • Slavery

      juu, nyt kannattaa miehen olla todella varovainen. Kannattaa käydä kyntämässä mutta ei siementämässä. Muuta ei näillä tiloilla tarvita. Tosin kiinnostaa nähdä mitä tapauksia sinne ilmestyy hyvässä uskossa. Onneksi on ulkomainen nainen itsellä..

    • susirane

      juu totta moni puhuu täällä . tollanen hevoisen morsian on täysin käyttö kelvoton parisuhteessa . asun maalla ihan orimattilassa jossa tota porukkaa riittää . ne ei tartte miestä kun korkeintaan työhön ja maksamaan . sitte niillä on joku täysin järjetön kuvitelma itestään ,et hevoinen tekee niistä jotenkin nuoremman ja ainaki paremman naisen . kyllä ne yönsäkki viettää mieluummin hevoisen alla kun ....... unohtakaa noi pissaiset hevoistalli mainostajat . morjens ja iha haa tai jotain

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      170
      1439
    2. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      329
      1042
    3. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      43
      885
    4. Milloin näit kaivattusi viimeksi?

      Mitä olisit halunnut tehdä tai sanoa hänelle?
      Ikävä
      39
      729
    5. Tappio Rydmanille

      Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html
      Perussuomalaiset
      156
      720
    6. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      47
      671
    7. 52
      561
    8. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      116
      558
    9. Sometähti villisika-Seppo on kuollut

      Suomussalmella lemmikki­eläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-20232445
      Suomussalmi
      28
      548
    10. Tiesitkös rakas

      Mun taivas on pilvinen ja synkkä. Päivät värittömiä ja harmaita. Missä olet, aurinkoni? 💔
      Ikävä
      44
      521
    Aihe