Eli olen 13 vuotias tyttö täytän toukokuussa 29.05.16. 14 Vuotta ja olen monta vuotta yrittänyt jo kesätöihin, mutta en pääse ja luin netistä että jos täyttää 14 ennen kesätöiden alkua voi päästä jo töihin joten olisiko kenelläkään tietoa miltä nettisivulta löytäisin kesätöitä.
Todistuksessani oli kielet Englanti :7 Ruotsi:7 Matikka:7 joten omasta mielestäni voisin pärjätä suht koht hyvin kesätyöläisenä kaupoissa sun muissa tämän tyyppisissä.
MITEN SAAN KESÄTÖITÄ??
kesätyönhakija
3
128
Vastaukset
- VanhaFaari
Kesällä kannattaisi kysellä esimerkiksi mansikanpoimintaa. tms
Nuori ikäsi voi olla vielä esteenä moniin paikkoihin.- VanhaMuori
Mansikat ym marjojen poiminnat tulee mieleen, aika vaikeaa taitaa olla saada mitään töitä noin nuorena.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh433037Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta613021- 422387
- 311873
Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa831798Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘251729- 481586
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä791307- 391270
- 791090