Olen aina aikaisemmin luottanut Kärkkäisen asiakaspalveluun, mutta tänään tuli Kärkkäisen liikkeessä pohjanoteeraus. En ole törmännyt moneen vuoteen samanlaiseen käytökseen missään kaupassa enkä missään liikkeessä. Aina olen saanut hyvää palvelua. Mutta nyt. Ja vielä kristilliseksi liikkeeksi itseään mainostava Kärkkäinen!
Olin siis kokeilemassa Kärkkäisellä eräiden tuotteiden sopivuutta omiin tuotteisiini enkä tehnyt missään vaiheessa tuotteiden pakkauksille minkäänlaista väkivaltaa. Tuotteiden pakkaukset sai helposti auki ja kiinni, ja näin teinkin kokeiltuani niitä jotta saisin selville niiden toimivuuden minun vanhoihin kotona oleviin laitteisiin. Hyllyssä oli ns. "testivihko" jonka käyttämisestä alustana ei ollut mitään haittaa varsinaisille tuotteille. Tämä testivihko rispaantui vähän kannesta kokeillessani tuotteiden toimivuutta. Pidän mieluiten omana tietonani mistä tuotteista oli kysymys, koska tieto niistä ei ole olennaista, vaan se mitä Kärkkäisellä tapahtui.
Kun varmistuin tuotteiden toimivuudesta lähdin kiireen vilkkaa kassalle, koska kello lähenteli jo yhdeksää ja halusin keretä vielä ruokakauppaan. Mutta tullessani kassalle maksamaan, eteeni hyökkäsi virkaintoinen vartija joka alkoi myyjien ja muiden asiakkaiden kuullen mölyten estämään minun ostosten maksua, ja käskien minua takaisin liikkeeseen hyllyjen puolelle. Yllättyneenä ja arvaten mistä oli kysymys, pakkasin tuotteet takaisin ostoskoriin ja kiiruhdin vartijan kanssa hyllyjen väliin, jossa seikkaperäisesti selostin ettei mitään harmia ollut tapahtunut millekään tuotteille. Ainoastaan rispaantunut esitteen kansi oli "syntini", josta vartija pitikin eniten älymölyä ja vaati aluksi minua ostamaan senkin vaikka se ei ollut edes myytävänä. Ja esite oli jo rispaantunut samasta syystä, joku muukin oli kokeillut sen päällä samoja tuotteita.
Olisin varmaan painanut asian villaisella kun sain selitettyä vartijalle, ettei mitään harmia ollut tullut Kärkkäisen näille tuotteille, mutta jostain ihmeen syystä vartija vain vänkäsi ja vänkäsi vastaan eikä tuntunut ymmärtävän selitystäni. Huono kuullun ymmärtäminen kyseessä, ja vielä huonompi asiakkaiden palvelemisalttius? Myös vartijoidenkin työnkuvaan tottakai kuuluu oikea asiakaspalvelu, joka nyt tuntui olevan tipotiessään. Olen jo keski-ikäinen mies ja voin vakuuttaa että olen aina pitänyt tarkoin huolen, etten aiheuta kenellekään mieliharmia ja mielipahaa vaan päinvastoin olen aina halunnut olla kohtaamilleni ihmisille ystävällinen. Vaikka siis selitin seikkaperäisesti tälle nuorelle tylylle vartijalle ettei mitään harmia liikkeessä ollut tapahtunut, niin vielä kassan maksun jälkeen, kun siis maksoin ostamani tuotteet ja olin poistumassa kaupasta - niin vartija vielä tuli tiukkaamaan minulta nimeä ja henkilöpapereita. Tässä vaiheessa aloin olla niin kiukuissani että kysyin vartijalta heti hänen tivatessa papereitani että "miksi?" Eikä vastausta. Vain tylyä tuijotusta takaisin. Ikäänkuin vartija olisi halunnut nolata vielä toisen kerran minut kassalla muiden kassojen ja asiakkaiden edessä. Onneksi kaupassa ei ollut enää paljon muita asiakkaita, jos olisi ollut, niin olisin varmasti punastuneena räjähtänyt kiukusta siihen paikkaan. Nyt kuitenkin onneksi(?) hillitsin itseni ja kaivoin esille henkkarini. Sanoin hiljaa vain minua ihmeissään tuijottaville kassoille vartijan poistuttua, että "olipahan huonoa asiakaspalvelua."
Tiedän toimineeni itse ihan oikein. Kyseisten tuotteitten toimivuus oli pakko tarkistaa itse Kärkkäisen myymälässä, sillä olin jo aikaisemmin ostanut väärin toimineita kyseisiä vastaavia tuotteita. Onko kenellä muulla kokemuksia varsinkin huonosti käyttäytyneistä vartijoista? Olen vähän koko ajan katsonut täällä Suomessa näitä "kaljupäisiä rumia vartijoita", joilla suurimmalla osalla tuntuu olevan tällainen yrmyilevä ja kyräilevä asenne, vaikka olisi kyse ihan tavallisista kilteistä asiakkaista. Onko niillä asennevamma? Vai minulla kenties? Jäi vaan paska olo tuollaisesta turhasta käytöksestä ja tylytyksestä. On kyllä lähellä että teen valituksen koko hommasta. Mitä te lukijat tekisitte? Ehkä olen unohtanut koko jutun jo viikon päästä. Vai?
Kärkkäisen p*ska asiakaspalvelu
suivaantunut
2
272
Vastaukset
- kätkäläinen2
Kätkäläisen filosofia on terävämpi kuin Kärkkäisen: https://www.youtube.com/watch?v=_OCBXAB6S0o
- sieppoko
Taitaa olla kirjottajalla jotain jo alunperin vartijoita kohtaa.. Rumiakin vielä kaikki. Mitä lie touhuilit kaupassa oikeasti! Kaikki eivät muutenkaan halua ymmärtää vartijoiden työtä ja miettivät, että ovat tahallaan mulkkuja yms.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan uusi poikakaveri
Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu2083336Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.
Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva2401673Laita mulle viesti!!
Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus971523- 921419
Vanhemmalle naiselle
alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e461354Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen
No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.1601286Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin121218Ökyrikkaat Fazerit saivat 20 MILJOONAA veronmaksajien varallisuutta!
"Yle uutisoi viime viikolla, että Business Finland on myöntänyt Fazerille noin 20 miljoonaa euroa investointitukea. Faze1231039Miehelle...
Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät89952Tuntuu liian hankalalta
Lähettää sulle viesti. Tarvitsen apuasi ottaa koppi tilanteesta. Miehelle meni.55882