http://www.yle.fi/tekstitv/html/P132_01.html
Emme voi tuhota eurooppaa vain siksi, että muualta tulleet pakolaiset jäisivät henkiin tai saisivat paremmat oltavat. Vuosisatojen saatossa on hirvittäviä määriä ihmisiä kuollut sodissa, katastrofeissa ja tauteihin, ilman että olisi ollut internettiä tai mediaa kertomassa sitä muulle maailmalle.
Kyse on luonnon normaalista kiertokulusta, johon kopeloiminen aiheuttaa kaikille pahaa.
Pakolaisten auttaminen lopetettava
34
124
Vastaukset
- omat_ja_sitten_omat
Ei tarvitsisi miettiä kiintiöitä ym. vaan voitaisiin satsata täysillä omaan hyvinvointiin.
- juerto346
Mutku KOK haluu niitä halpatyövoimaksi..yrki Katainen ulkomaisen työvoiman tarpeesta (1,8milj/11v)
https://www.youtube.com/watch?v=1H4byTP1q9s&index=31&list=PLmb1Thl8L0NgS1OCOyOb8UCYk0BdBk_gn
- syytä_muistaa
Kultuureiden sekoittuminen ei ole tarkoitus.
- kannatan_ehdottomasti
Aloittajalta hyvä pointti. Ehdotus ei ole rasistinen, vaan perustuu puhtaseen järkeen.
- LiikaPopulaatio
Kyllä. Luonnonvalintaa ihmisten liiallisen lisääntymisen takia. Kohta joku vastaa että mikäs minä olen määräämään ihmisten lisääntymisestä. En olekaan, mutta lisääntykööt sitten omissa maissaan, mitä tekemistä meillä on sen kanssa.
- linkola.ollut.oikeassa
LiikaPopulaatio kirjoitti:
Kyllä. Luonnonvalintaa ihmisten liiallisen lisääntymisen takia. Kohta joku vastaa että mikäs minä olen määräämään ihmisten lisääntymisestä. En olekaan, mutta lisääntykööt sitten omissa maissaan, mitä tekemistä meillä on sen kanssa.
Juuri näin, olen täysin samaa mieltä. Emme ole olleet mukana konflikteja luomassakaan, olemme eläneet Suomessa suhteellisen vaatimattomasti, ja pyrkineet edistämään hyvinvointia ja poistamaan omalta osaltamme ilmastokuormaa. Yhtäkkiä sitten oletetaan, että suomalaiset ovat kuin syyllisiä kaikkeen ja siten korvausvelvollisia ihan muiden maiden katastrofeihin. Olen sitä mieltä että tämä on suurta hyväksikäyttöä pelkästään.
- lapsenteko.seis
LiikaPopulaatio kirjoitti:
Ja jos lisääntymisestä puhutaan, niin nimenomaan kehitysavun vuoksi mm. Afrikan väkiluku on moninkertaistunut 50 vuodessa. Joissain maissa melkein 10-kertaistunut.
Eli kehitysapu on pahentanut kriisejä, tehden mm. nälänhädät entistä todennäköisemmäksi, kun se on sallinut väestöjen kasvaa yli kantokykynsä.
Tietysti kansoillakin on omavastuunsa asiassa: saadaan kehitysapurahoja, mutta ei kyetä mihinkään järkevään ja järjestäytyneeseen, tasa-arvoiseen toimintaan paremman yhteiskunnan puolesta. Kyetään vain lisääntymään holtittomasti. Rahat kahmivat röyhkeimmät ja vahvimmat.
Kehitysapu olisi alusta asti pitänyt sitoa syntyvyyden säännöstelyyn ja yhteiskuntarakenteiden vahvistamiseen. Myöhäistä ei ole aloittaa nytkään, mutta uhreja tulee enemmän.
- joskuskuitenkin
Niin, miksi pitäisi kaikki aikaansaatu jakaa hukattavaksi? Kuitenkaan koskaan maailmasta ei poistu autettavien määrätön joukko. Joka mniin luulee, elää pilvilinnoissa,mjotka sataa räntänä alas ja katoaa!
- Arfffman
Ongelma on valtava ja hallitsematon syntyvyys näissä tietyissä maissa. Afrikkaan on pumpattu miljardeja koko sodan jälkeinen aika,ja missä se oikeastaan näkyy??
Muutama on saanut lääkettä ja koulutuksen,mutta se hyöty jää holtittoman lisääntymisen jalkoihin.
Maailmassa on liikaa ihmisiä,suvaitsevaisuudelle ei ole kohta enää varaa ja tilaa koska maapallo ei kestä. - pärjää_tai_saa_mennä
Elämä ei ole aina reilua. Sairasta edes kuvitella että sivistyneet eurooppalaiset joutuisivat kärsimään siitä, että jotkin ei osaa elellä keskenään euroopan ulkopuolella. Islamin levitys, taudit, konfliktit kantaihmisten kanssa, toisten elitason heikentäminen. En näe yhtään syytä auttaa yhtään pakolaista. Afrikasta noita tulee kohta kymmeniä miljoonia. Haluatko sinä luopua hyvinvointi yhtesikunnasta noiden takia? Minä en.
- vapaa_sana
En halua puskaraiskauksia enkä mitään taharrus game pelejä muslimien toimesta. Positiivinen syrjintä työhönotossa osuu ehkä juuri sinun lapseesi. Vanhustemme elintaso laskee, koska rahaa pitää laittaa heidän sijastaan ns. pakolaisiin. Terveyskeskuksissa jonot kasvaa valtaviksi, kun runsaasti sikiävät pakolaiset jonottavat tauteineen. Jokainen pakolainen heikentää elintasoamme.
Sillä tavoin. Meillä on ilmeisesti todella tyhmä systeemi ja kulttuuri Suomessa, kun autamme heikompiamme emmekä ole laillasi tajunneet, että sehän kuuluu normaaliin elämän kiertokulkuun. Sairaalat kiinni vain ja sairaat kuolkoot pois. Köyhät myykööt itsensä orjiksi, jos ei ole varaa ruokaan. Pelkkää pahaa tulee siitä, että puututaan kiertokulkuun ja autetaan.
Voi elämä sentään...- oikeus_mielipiteeseen
Jahas, vihervasuriltakin tuli kommentti.
oikeus_mielipiteeseen kirjoitti:
Jahas, vihervasuriltakin tuli kommentti.
Jaha tänään vihervasuri, toisena päivänä kokkaritrolli. Näin se vaihtelee, mihin kategoriaan kulloinkin yritetään luokitella.
- shit-legend
Turbaanilegenda.. Luokitus: Typerimmät kommentit, tervetuloa koko maailman köyhät, minä autan.., tosin muitten rahoilla..
shit-legend kirjoitti:
Turbaanilegenda.. Luokitus: Typerimmät kommentit, tervetuloa koko maailman köyhät, minä autan.., tosin muitten rahoilla..
Tämä on vaihdellen pitkästyttävää tai huvittavaa. Tällä kertaa huvitti. Että keksit omasta päästäsi ajatuksen toiselle ihmiselle ja sitten naurelet sille, miten se toinen onkin typerä kun keksit sille niin typerän ajatuksen.
- urbaani-shittiä
TheUrbanLegends kirjoitti:
Tämä on vaihdellen pitkästyttävää tai huvittavaa. Tällä kertaa huvitti. Että keksit omasta päästäsi ajatuksen toiselle ihmiselle ja sitten naurelet sille, miten se toinen onkin typerä kun keksit sille niin typerän ajatuksen.
Mulla taas ei huvita yhtään nuo sinun typerääkin typerämmät kommenttisi. Vituttaa, että tuommoiset tyhjän vouhottajat latelevat muka viisauksiaan..
- Järkeäpäättäjille
Turkki uhkaa EU:ta ihmismassalla
http://www.verkkouutiset.fi/ulkomaat/vvuodettu_eu_asiakirja_turkki_pakolaiset-46498 - oma_perse
Mutta mitäs sitten tapahtuu niille, joille pakolaiset ovat hyvä business.?
- nuo_turhakkeet
Muistisairaat ja muut itsestään huolehtimaan kykenemättömät vanhukset pidetään kodeissaan vankina, vaikka oikea paikka olisi hoitolaitos. Nämä partalapset vievät vanhuksiltamme arvokkaan vanhuuden.
- saa_järkeillä_hieman
Suomi on lirissä, kuten hallituskin toteaa. On siis perusteetonta auttaa ketään muista kuin itseämme.
- pitäisi_tajuta_tämä
Islam ei kuulu sivistysvaltioihin.
- Reppana--
Eikö sulla ole koskaan muuta sanottavaa?
- kuolkoot_vaikka
Puola, Viro, Latvia, Liettua, Unkari. Siinä hienoja maita, joihin pakoloiset ei hinkia eikä niitä sinne pyydellä. Suomen on astuttava samaan rintamaan. Omat ensin ja sittenkin omat
- ja_pian
Pakolaiset, paetkaa suomesta.
- suomen_viisain_tohtori
Halla-aholta voi kysyä kuinka toimittava.
- sierjeg
Olisipa kaikki samaa mieltä niin olis tulevaisuus vähän valoisempaa.
- ruotsi_iloitsee
Syyriassa sotatoimet loppuu. Ei auta suomea, koska suomeen tullut vain irakilaisia elintasosurffareita.
- kaikki.matut.maaseudulle
Maaseudulla asuu niin yksinkertaisia ihmisiä, etteivät tajua tätä katastrofia, ennenkuin vokki tipahtaa kylän keskelle. Siksi kaikki asenteet muuttuu hitaasti. Sitten joku pöllöpää vielä sanoo ettei pakolaisia pitäisi laittaa pikkupaikkakunnille. Mielestäni juuri sinne ne pitää laittaa, etelä-suomessa alkaa jo olla hermot kiristyneet. Ei mene kauaa kun helsinki ja muut ympärillä ovat tupaten täynnä.
- hghfh
Mutta pakolaiset eivät tahdo minnekään maaseudulle, ei kai nyt voi vapaata liikkuvuutta rajoittaa. Pitäkää vain hyvänänne, diskot ja ihmistungos saavat pakolaiset tuntemaan olonsa kotoisaksi.
- puskia_kyllä_olisi
Hemmetin hankala noiden harrastaa taharrus gamea jossain kyläpahasessa, jossa ainoa ihminen liikkeellä on rollaattori mummo.
- voisiko_ymmärtää
Kerro tuo Atte Jääskeläiselle.
Noin vain historiaa muistellen siellä Lähi - Idässä ja Afrikassa, on ollut noita sotia iät ajat, mutta porukka pysyi siellä eikä tulvinut Euorooppaan. Nämä hyysärit ja suvakit ovat omassa typeryydessään houkutelleet nuo ihmismassat tulemaan Eurooppaan eläteiksi Euroopan veronmaksajien kustannuksella. Täysin vastikkeetta ja velvollisuuksitta annettu avustusautomaattinen rahanjako pakoloisille, on suurin syy tilanteen karkaamiseen käsistä. Että silleen.
- Kapekumumatut
Pakolaiset?
Eh, islamistisia saatanaa palvovia karvaperskultamunamaahantunkeutujia ne on.
Ja viellä alaikäisiä raiskaavia sellaisia kaupan päälle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Paskakaivo Kuhmo
Moniko teki uuden saostuskaivon, joka erittelee paskan ja nesteet imeytyskenttineen maassa taloissa. Kaikkien talojen pi623985Uskotko yliluonnolliseen?
Mitä jos tämä ns. kaivattusi on loitsunut sinut? Olettekos sitä ajatelleet, niinpä. Ette todellakaan. :D783618- 403107
Mitä kuuluu?
Toivottavasti sulla oli hyvä päivä tänään. Täällä on taas ollut niin negatiivista juttua. Oli pakko tulla sanomaan sinul192528Keilahalli
Onneksi rakennettiin aikoinaan se keilahalli, se pelastaa eläinpuistoyhtiöiden sekä koko Ähtärin kaupungin talouden!222377Uskallatko katsoa pitkään silmiin
kaivattuasi, jos olette samassa tilassa? Alkaako sydän jyskyttää, jos katseet jumittuvat? Pelkäätkö ulkopuolisten huomaa442075- 461949
- 471748
- 291601
- 301546