...tai oikeastaan nimim. 12121212 löysi toisessa ketjussa, ja minä googlasin osuvamman kuvasarjan.
http://imagecdn.clips4sale.com/accounts108/38007/clip_images/DAS01196.gif
Tällaisen naisen ätmit oikeasti haluavat.
Löysin unelmanaisen palstamiehille
44
177
Vastaukset
- 12121212
Heh.
Kukahan tuo kurppa muuten on?
PikkuLikan paha isosisko, IsoLikka? :D- Edwardo_sekaruokane
Vaikka itse suosinkin isoja ja meheviä tissejä, siinä missä naiset suosii isoja ja raamikkaita miehiä, niin siskokset kyllä kelpaisivat. Yhdessä tai erikseen.
Edwardo_sekaruokane kirjoitti:
Vaikka itse suosinkin isoja ja meheviä tissejä, siinä missä naiset suosii isoja ja raamikkaita miehiä, niin siskokset kyllä kelpaisivat. Yhdessä tai erikseen.
Niin, sinä ja kaikki muut. Taidat silti olla vähän spessu.
- Edwardo_muru_kurkussa
PikkuLikka kirjoitti:
Niin, sinä ja kaikki muut. Taidat silti olla vähän spessu.
No spessu ja spessu. Armeijassa olin kuitenkin kessu, joten voit kutsua minua herra kersantiksi.
Eikä kannata murehtia minkään kokoa, koska tiedän monia miehiä jotka aidosti syttyvät kaikin puolin pienemmistä naisista. Itse vaan olen niin alituiseen stressaantunut, että kaipaan jotain vatkattavaa ja mukavasti rauhoittavaa elämääni. Minulla on myös tissiin tukehtumis-fettissi. Edwardo_muru_kurkussa kirjoitti:
No spessu ja spessu. Armeijassa olin kuitenkin kessu, joten voit kutsua minua herra kersantiksi.
Eikä kannata murehtia minkään kokoa, koska tiedän monia miehiä jotka aidosti syttyvät kaikin puolin pienemmistä naisista. Itse vaan olen niin alituiseen stressaantunut, että kaipaan jotain vatkattavaa ja mukavasti rauhoittavaa elämääni. Minulla on myös tissiin tukehtumis-fettissi.Selvä on herra Kersantti.
Uskon että mulla syytä olla helvetin huolissani. :(
:D Se on kyllä harmi.- Kurppis
Edwardo_muru_kurkussa kirjoitti:
Eikä kannata murehtia minkään kokoa, koska tiedän monia miehiä jotka aidosti syttyvät kaikin puolin pienemmistä naisista. Itse vaan olen niin alituiseen stressaantunut, että kaipaan jotain vatkattavaa ja mukavasti rauhoittavaa elämääni. Minulla on myös tissiin tukehtumis-fettissi.Kai tästä pitäisi isotissisenä kurppana vetää palko nenään, mutta en pysty kun naurattaa... :-D. Mä oon liian väsynyt palstalle kun en jaksa edes niuhottaa.
Kurppis kirjoitti:
Kai tästä pitäisi isotissisenä kurppana vetää palko nenään, mutta en pysty kun naurattaa... :-D. Mä oon liian väsynyt palstalle kun en jaksa edes niuhottaa.
Öö.. miksi ihmeessä? Sullahan on asiat kunnossa, eikö se ole kiva, että tykätään?
- N39
No tuossahan olisi kunnon Justiina jollekin kiltille ja kunnolliselle miehelle :)
Ei voisi vähempää kiinnostaa moiset alhaiset perversiot.
- serveandobey
Olet HC-ATM, saat piiskaa jos et tottele naisia.
PikkuLikka kirjoitti:
Olet kunnon tukkapöllyn tarpeessa niin kuin moni muukin täällä.
Eikäpäs! :'-(
- 12121212
PikkuLikka kirjoitti:
Olet kunnon tukkapöllyn tarpeessa niin kuin moni muukin täällä.
Ainakin minä saisin tuolta dominakurpalta vain hellän päänsilityksen, koska olen ollut niin kiltti.
12121212 kirjoitti:
Ainakin minä saisin tuolta dominakurpalta vain hellän päänsilityksen, koska olen ollut niin kiltti.
Haha,ihan varmasti!
- Kilttiatm
Tuollainen nainen vaikuttaa pihtarilta. Sopisi paremmin emännöimään palstan naisten tyttöjen iltaa.
- totuuspalstanaisista
"Tyttöjen ilta":
http://meggerz.com/wp-content/uploads/2013/08/vegas_booth_ceara_snow.jpg
http://www.mistresst.net/blog/wp-content/uploads/2015/01/image1.jpg - Kilttiatm
Vihatipunen ja rumamaija perse paljaana kun domina piiskaa
- 12121212
Kilttiatm kirjoitti:
Vihatipunen ja rumamaija perse paljaana kun domina piiskaa
Kuka palstalaisista palvoo kuvassa PikkuLikan goottibootseja?
Tunnustusta kehiin! :D 12121212 kirjoitti:
Kuka palstalaisista palvoo kuvassa PikkuLikan goottibootseja?
Tunnustusta kehiin! :DMurr.. Nyt alkaa jo kuulostaa siltä, että kaivat tahallasi verta nenästä. Olen varmasti kovin viallinen nainen, mutta sitä vikaa minusta e i edelleenkään löydy, että omistaisin goottibootsit.
- kiltteyseikannata
Niin. Halutaan kiltti naapurin tyttö. Joo-o.
Juuri tuollaisia amatsonimaisia, nirppanokkaisia "jännäjennoja" siellä baarissa oikeasti kuolataan.
On nähty, kertaa tuhat. - flowersreally
Raportoitujen kotarien perusteella sanoisin kyllä, että enemmän jotakin tämän kaltaista:
https://m.youtube.com/watch?v=SoZwStzDuN0- 12121212
Mikä on kotari?
- flowersreally
12121212 kirjoitti:
Mikä on kotari?
Se oli joku sellainen olutmakkaroita (Trunkenpolz) valmistava kotihengetär.
- 12121212
flowersreally kirjoitti:
Se oli joku sellainen olutmakkaroita (Trunkenpolz) valmistava kotihengetär.
Googlen mukaan kotari ja Trunkenpolz viittaavat KTM-merkkiseen moottoripyörään.
Mikä on sinänsä varsin osuvaa. - flowersreally
12121212 kirjoitti:
Googlen mukaan kotari ja Trunkenpolz viittaavat KTM-merkkiseen moottoripyörään.
Mikä on sinänsä varsin osuvaa.Täh, mua on vissiin sitten höynäytetty.
Toivottavasti et kovasti googlettele. Kai tiedät, että hakujesi perusteella joku luokittelisi sinut erittäin oudoksi, jopa vaaralliseksi.
- atännä
Niinhän nuo haluavat. Vahvan naisen, joka tekee aloitteet ja määrää kaapin paikan.
- 12121212
Minä en ainakaan tykkäisi siitä että lyötäisiin piiskalla jos tulee kiistaa tiskivuoroista :/
Mutta sinullehan tämä on hyvä uutinen, jos kerran olet naiseksi iso ja voimakas. - atännä
12121212 kirjoitti:
Minä en ainakaan tykkäisi siitä että lyötäisiin piiskalla jos tulee kiistaa tiskivuoroista :/
Mutta sinullehan tämä on hyvä uutinen, jos kerran olet naiseksi iso ja voimakas.Tiskivuoroista ei tule koskaan kiistaa. Ei ole mitään vuoroja. Tiskaa!
- 12121212
atännä kirjoitti:
Tiskivuoroista ei tule koskaan kiistaa. Ei ole mitään vuoroja. Tiskaa!
Ei saa komennella pienempiä, ei ole reilua :(
- atännä
12121212 kirjoitti:
Ei saa komennella pienempiä, ei ole reilua :(
Sun pitää sitten palkata parisuhteeseesi turvamies. Oikein kunnon jännis.
- 12121212
atännä kirjoitti:
Sun pitää sitten palkata parisuhteeseesi turvamies. Oikein kunnon jännis.
Minusta olisi kohtuullista että sinä bodarikaappinaisena suojelisit heikkoja miehiä tuollaisilta alistajanaisilta.
Eipä tuokaan virnuilisi noin kun tietäisi että ätmien turvanainen pistäisi sen kurppakavereineen nippuun saman tien. - ätmelssön
12121212 kirjoitti:
Minusta olisi kohtuullista että sinä bodarikaappinaisena suojelisit heikkoja miehiä tuollaisilta alistajanaisilta.
Eipä tuokaan virnuilisi noin kun tietäisi että ätmien turvanainen pistäisi sen kurppakavereineen nippuun saman tien.Juuri näin. Tuo vaikuttaa juuri sellaiselta naiselta joka suhtautuu pilkallisesti ätmeihin. Ätännä voisi olla ätmien "isoveli" joka näyttää kiusaajille.
- 12121212
super-atm kirjoitti:
Ei helvettisaatana sentään :D
Piditkö tarinasta? :D
- 12121212
PikkuLikka kirjoitti:
Hmmm.. Mahtaakohan ATM-automaatti olla mestoilla? :D
Onko sinulla jotain suunnitelmia Automaatin pään menoksi?
Oli muuten parikin vaihtoehtoa viimeiseksi kuvaksi, mutta valitsin tuon kun tiesin että pidät siitä. 12121212 kirjoitti:
Onko sinulla jotain suunnitelmia Automaatin pään menoksi?
Oli muuten parikin vaihtoehtoa viimeiseksi kuvaksi, mutta valitsin tuon kun tiesin että pidät siitä.Mahdollisesti, harkitsen asiaa.. lisäksi minua kiinnostaisi tietää, onko hänen mielestään teillä jotain yhteistä.. :D
Niin pidänkin, kiva että otit huomioon kyseisen seikan.- 12121212
PikkuLikka kirjoitti:
Mahdollisesti, harkitsen asiaa.. lisäksi minua kiinnostaisi tietää, onko hänen mielestään teillä jotain yhteistä.. :D
Niin pidänkin, kiva että otit huomioon kyseisen seikan.Kuulostaa epäilyttävältä :/
Kiva että pidit kuvasta. Se oli special prize, just for you.
- bitethedustt
Ätmin anoppi.
http://onemorebite-weightloss.com/images/body4.jpg- 12121212
ätännä esittelee salipeppuaan :D
- atännä
12121212 kirjoitti:
ätännä esittelee salipeppuaan :D
Siis tuo peppuhan ei ole hullumpi, mutta se missä se on kiinni niin... hui.
Luulen kylläkin, että tuo on ätmin äiti. Tai sisko.
- Ikis__M
Minäkin löysin unelmamiehen palstanaisille:
https://www.stara.fi/2016/02/09/mies-koukussa-takapuolten-nuolemiseen/
Oloisihan meillä kotimainenkin vaihtoehto mutta ratikka on varattu, tuo mies on vapaana.- rumamaija
Ei kiitos, vääränvärinen. :/
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Keskisarja loisti A-studiossa, vauhkoontunut Sofia Virta munasi itsensä
Keskisarja taas puhui 100% faktaa maahanmuuttoon liittyen. Kokoomuksen Kaumalta tuli pari hyvää puheenvuoroa, joskin muu7053799Janni Tikkanen ohjattiin miesten pukuhuoneeseen
Vai olisko sittenkin Janne Tikkanen? Jos siellä jalkojen välissä on miesten killukkeet, mieshän tämä Janni on. Ja kuuluu1002818Sä olet epävakaa
tai ainakin yrität onnistuneesti vaikuttaa siltä. Ei sun kanssa uskalla ruveta yhtään mihinkään, menis hommat ojasta all211791Rakastan ja ikävöin sinua
Ei helpota tämä ikävä millään. Pelkäsin että tämä ajanjakso tulee olemaan juuri näin vaikea. Siksi halusin ennen tätä pä771672Mieti miten paljon yritin
Löytää yhteyttä kanssasi uudelleen sen väärinymmärryksen jälkeen. Koen etten tullut puoleltasi hyvin kohdelluksi mies😔531651- 821613
Teräväkielinen Virta jauhotti totaalisesti sössöttävän Keskisarjan
Harvoin on noin suvereenia jauhotusta A-studiossa nähty. Ja minä äänestän demareita, joita ei oltu paikalle edes kutsut3801594Tiedän ettet tehnyt tahallasi pahaa
Asiat tapahtuivat, ristiriidat ovat meitä vahvempia. Olemmeko me niin vahvoja, että selviämme tästäkin vielä? Aika paljo1101530- 281399
Haluatko tietää totuuden?
Olen kyllästynyt sinuun. Et herätä enää mielenkiintoa. Samat jutut x 100. Kuten narskuilla aina. Samalla tunnen myötätun901323