Oletko kaunis vai ruma

liljalaaksontimpanäiti

Testi paljastaa totuuden!

http://www.iltalehti.fi/fiidifi/2014050218259550_fd.shtml

Näin se käy: Purista käsi nyrkkiin ja ojenna etusormi suoraksi. Aseta sormen tyvi koskettamaan leukaa ja sormenpää nenänpäätä. Jos huulet osuvat sormeen, voi testaaja onnitella itseään koska hän lukeutuu kauniiden ihmisten joukkoon.

20

1298

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Luolamadonna

      Oonks mä vähän tyhmä, kun en tajua tuota?

      (Naurua)

      • Jos sä olet kuitenkin kaunis? Tyhmäkin saa olla kunhan on kaunis. ;)

        Mulle tuli testin mukaan kaunis hahaa. Ei oo rima korkealla sitten tässäkään testissä. :P


      • rumamaija
        sönkkö kirjoitti:

        Jos sä olet kuitenkin kaunis? Tyhmäkin saa olla kunhan on kaunis. ;)

        Mulle tuli testin mukaan kaunis hahaa. Ei oo rima korkealla sitten tässäkään testissä. :P

        Mullekin tuli kaunis vaikka olen koko elämäni saanut kuulla olevani ruma.


      • Luolamadonna
        rumamaija kirjoitti:

        Mullekin tuli kaunis vaikka olen koko elämäni saanut kuulla olevani ruma.

        Ihan sekavaa. Mä olen aina saanut kuulla olevani kaunis, mutta olenkin ruma.

        Tyrmistyttävää.

        Tämän täytyy olla jokin psykologisen kauneuskäsitteen (sisäisen) ilmentymä.

        (Hihitystä)


      • Luolamadonna kirjoitti:

        Ihan sekavaa. Mä olen aina saanut kuulla olevani kaunis, mutta olenkin ruma.

        Tyrmistyttävää.

        Tämän täytyy olla jokin psykologisen kauneuskäsitteen (sisäisen) ilmentymä.

        (Hihitystä)

        Kyllä tässä nyt on joku jekku takana ja koira haudattuna. :P

        (hirnahtelua)


      • Luolamadonna
        Luolamadonna kirjoitti:

        Ihan sekavaa. Mä olen aina saanut kuulla olevani kaunis, mutta olenkin ruma.

        Tyrmistyttävää.

        Tämän täytyy olla jokin psykologisen kauneuskäsitteen (sisäisen) ilmentymä.

        (Hihitystä)

        Sitä tässä ei kyllä kerrota, että pitääkö huulten olla kireällä vai ihan rentona. Mä yleensä nauraa rätkätän ja hymyilen muutenkin aika paljon. Se saattaa aiheuttaa mittausvirheitä.

        (Naurua)


      • rumamaija kirjoitti:

        Mullekin tuli kaunis vaikka olen koko elämäni saanut kuulla olevani ruma.

        Tämä testihän on ihan hoopo. Veikkaan, että enemmistö ihmisistä vetää kirkkaasti kauniina maaliin. :)


      • Luolamadonna kirjoitti:

        Sitä tässä ei kyllä kerrota, että pitääkö huulten olla kireällä vai ihan rentona. Mä yleensä nauraa rätkätän ja hymyilen muutenkin aika paljon. Se saattaa aiheuttaa mittausvirheitä.

        (Naurua)

        Kokeile molempia, kummalla saat mieleisen vastauksen paa se. :)


      • Kilttiatm
        rumamaija kirjoitti:

        Mullekin tuli kaunis vaikka olen koko elämäni saanut kuulla olevani ruma.

        Et sinä olet ruma kun sinulla miehiäkin on ollut.


      • Nnnaaiinenn

        Tyhmä saa olla muttei ruma :D


      • miähenlogiikkakuvissa
        Kilttiatm kirjoitti:

        Et sinä olet ruma kun sinulla miehiäkin on ollut.

        sönkkö ei ole ruusu, mutta kukka kumminkin.


    • Totuudenkertojatar

      Tämä on vanha testi, aniharva suomalainen on tämän mukaan ruma, koska tässä pitäisi olla tosi pitkä nenä ja leuka sekä olemattomat huulet.

      • Jep, en ymmärtänyt tuota testiä ollenkaan. Kenellä muka ei osuisi?


    • Kilttiatm

      En usko tuollaisiin testeihin. Mies on ruma jos ei saa naisia eli minä olen ruma oikeesti koska en ole pillua saanut.

    • m-i-e-s

      Kyllähän tuon tiesi jo ilman testiäkin. =)

    • Söpöä miten naiset aina kiiruhtavat tekemään tällaisia testejä.

      • flowersreally

        Me nyt vaan synnyimme tällaisiksi.


      • NiinOot

        Itse olet söpö.


    • TyyniLyyli

      Ei siihen testejä tarvita, kuvastin sen totuuden kertoo. Ruma olen ollut aina ja siksi myös jään.

    • kauniskeijo

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      167
      1633
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      941
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      753
    4. 51
      655
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      18
      641
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      547
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      164
      503
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      498
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      189
      437
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      429
    Aihe