Hyvä Ilkka-lehti

jees-

Vaikka lehteä arvostellaan on sentää jotain hyvääkin uudistusta tullut.
Urheiluhypetys on jäänyt vähän vähemmälle ja hyvä näin, enää ei ensimmäisenä silmille hypi nettisivulla jonninjoutavat tyhjänpäiväiset urheilu-uutiset.

15

289

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • eipohojolaanen

Ilikas on vain yksi hyvä puoli jos se itse lehtenä itsensä hyväksyy. Se on täydellisen epätoivottava vihervasemmistolainen suomalaisuutta vihaava suvakkilehti.

• dfhah

Ei lisättävää.

• Gftgftgft

Juurikin näin, itse kyseisen Aviisin juuri peruutin.

• qwereqwre

Rajatkiinnilaittomilta
      niin rajat on kiinni tasan yhdessä valtiossa maailmassa Pohjois-Koreassa

noinko kova kaipuu sinulla on sinne, ei mikään estä pakkaamasta tarpeelliset ja lähtemästä sinne sinun ikuiseen onnelaan!!

• Ellunkamala

En aio tilata Ilkkaa.

• jotaintolkkuako

Ironiaa kait aloituksesi, urheiluhypetys vaihtunut mamujalkapallohypetystä Kauhava vs Sjoki kahdella eri joukkueella. Tämä edistystä???

• hgfsufsufsk

Ilkka on hyvä lehti. Palsta-natsit voisivat ryömiä takaisin luoliinsa lukemaan Mv-lehteä. Sen jutut eivät vaadi erityisiä älyllisiä ponnistuksia.

• kkkllllkkl

Eipä mulla muuta.

• Satuontotta

Takala uskalsi jo muutama vuosi sitten kyseenalaistaa pohjalaisten ylivertaisuutta, joutavaa itsekehua. Ja tämä muu on jatkoa sille. Hyvää "tuvan" tuuletusta mouhoille!

• Yks-äiskä-vaan

Ei kelvannut meidän seuran lasten urheilutapahtuma uutisaiheeksi Ilkan urheilutoimituksen päällikölle. Ei kuulemma uutiskynnys ylity. Ihmeellistä miten se aina ylittyy kun mamut tekevät jotakin kuten pelaavat potkupalloa. Mamujen potkupallosta oli iso juttu mutta suomalaislapset eivät kelvanneet artikkelin aiheeksi! Hävetkää toimittajat! Mamut potkivat palloa rahoilla jotka otetaan meidän suomalaisten selkänahasta. Lasten urheilun maksamme me vanhemmat eikä siihen tarvita julkista rahaa.

• jees-

Urheelulle saa perustaa oman liitteensä jonka saa tilata ne joita urheelut kiinnostaa, meitä joita urheelut ei kiinnosta vähääkää on lukijoosta kumminki suurin osa.

• perseenpyhkimiseen

Kyllä oli suunnuntai ilkka taas täynnä mamu asiaa, ihan oksetti.

• Mamutus-pop

Mamutus on hienoa ja isänmaallinen asia ja monet naisetkin tykkää mamuista ja ottavat useita miehiä sisäänsä keralla..nii asumaan asuntoonsa.

• hkvdrhiggb

Mamujen hyvässä hengessä pelattu jalkapallo-ottelu, jossa kaikilla oli niin mukavaa ja hauskaa ja kattokaa kuinka hyvin ne tulee toimeen ja toimii joukkueena ja ihanaa ja kivaa ja mukavaa...

Ja sitte "unohtu" kirjottaa, että jälkipelit päätty nenäänlyöntikilpailuksi... :-D

Selkeesti yksittäistapaus, ei ylitä uutiskynnystä...

• Ilkaton

Ei tuu Ilkkaa, Hesari kylläkin.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Rakas

Eihän se tietysti minulle kuulu, mutta missä sinä olet? 😠
      Ikävä
      64
      3510
    2. Pidit itseäsi liian

Vanhana minulle? Niinkö?
      Ikävä
      64
      3262
    3. Kiva kun SDP alkaa hallitsemaan Suomea

Vanhat hyvät ajat taas palaavat ja kansa vaurastuu. Muistatteko vielä Sorsan aikakauden? Silloin Suomessa tehtiin jopa
      Maailman menoa
      72
      3077
    4. SDP:n lyhyt selviytymisopas

1. Komitea on vastaus, oli kysymys mikä tahansa Jos maailma on muuttumassa tai jossain palaa, demari ei hätiköi. Ensin p
      Maailman menoa
      54
      2562
    5. Joko olet luovuttanut

Mun suhteen?
      Ikävä
      71
      2372
    6. Haluaisitko oikeasti

Vakavampaa välillemme vai tämäkö riittää
      Ikävä
      56
      2131
    7. Keskisen kyläkaupassa Temun vaatteita myynnissä?

Siis mitä? Miksi siis ei itse tilaisi Temusta samoja.
      Maailman menoa
      42
      1128
    8. Mitä se olisi

Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?
      Ikävä
      41
      1055
    9. Toivoisitko

Toivoisitko, että kaivattusi olisi introvertimpi tai extrovertimpi? Itsenäinen tai tarvitsisi enemmän apua/sinua? Osoit
      Ikävä
      117
      1032
    10. Nanna Karalahti :Paljastus bisneksistä Jere Karalahden kanssa!

Ottanut yhteyttä seiskalehden toimittajaan ja kertonut totuuden yhteisestä Herotreeni-nimisestä verkkovalmenuksesta.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      126
      1018
    Aihe