Missäs tämä uutisoitu pohjaveden pilaaminen maata läjittämällä on tapahtunut? Ja kuka oli urakoitsija?
Ympäristörikos?
23
2674
Vastaukset
- KUKATIETÄÄ_
OnKO TIETOA MISSÄ TÄMÄ VALTAVA RIKOS ON TAPAHTUNUT, LINNAAN NÄMÄ HEITTIÖT JA KOVA LASKU
- itikan
Eihän tämmöisestä rikoksesta voi nimiä julkaista, sillä se olis liian suuri rangaistus näin mitättömästä rikoksesta.Täähän on kuin itikan kakka itämeressä.
- kertokaa_
minäkin haluan tietää kuka tämä ympäristörikollinen on ja missä paikka
- täyttö
onhan tuolla isosuon natura alueen ja vanhan klaukan tulevan kaava alueen välissä usean hehtaarin kaatopaikka ollut vuosia ,se ei tunnu kiinnostavan ketään .
käyppä vaikka katsomassa n, 2km klaukkalan keskustasta lepsämäntietä ja hevostallien jälkeen jyrkästi vasempaa peltotietä suon laitaan - kukaskertootutklitaan
Onko se maajusssintekema eli asuja siinä vieressä
- tuutkintavireille
kyrpäjussit siitä ajaneet vuosia paskoja sinne
- täyttö
tais olla joku vantaalainen yrittäjä ei ole mitään maatalous jätettä
- Urakoitsijako
Tässä paikka: https://www.google.fi/maps/place/01900 Nurmijärvi/@60.5069327,24.8429376,236m/data=!3m1!1e3!4m2!3m1!1s0x468de3242fb4cc0b:0x400b551554bb990
- arvaavapaska
arvaus: TM (?)
- Ranesähkömies
Valkosen kuorma-auton jossa on sininen raita hytissä minä olen nähnyt ainakin tontilta pari kertaa tulevan. Samalla värityksellä olen nähnyt muuallakin autoja
- Pesäpallojoukkue
Onhan tuo sellainen temppu, että tekijöitä täytyy hieman "muistaa" yllätyksen merkeissä.
- eihyväveli
Ei mikään pieni rikos
Tekijät vastuuseen ettei paikkakuntalaiset joudu maksamaan ja mielemään.
Vaikutus veteen näkyy vuosien saatossa- Hiemanhidas
Älkää nyt hyvät ihmiset mitään riitaa, aina on tultu toimeen. Pittää elää sovussa kaikkien kanssa. Sukulaisiahan me kaikki täällä ollaan. Voi hyvä jumala mitä nyt tehdään.
- lusinut
kivitaloon koko porukka.
- Myllerkoulu
Kuka sinne oikeen ajo sitten?
- Ranesähkömies
Jokos sitä paskakasaa on alettu siivoomaan pois?
- Kallekukkura
Ei oo yhtään mitään tapahtunu....
- Peikko81
Kävin viikonloppuna katsomassa niin liki kokonaan on siivottu
- ähtäriin
Peikko81 kirjoitti:
Kävin viikonloppuna katsomassa niin liki kokonaan on siivottu
JUTILAN hommii ja ukko häipy ähtäriin
- Anonyymi
ähtäriin kirjoitti:
JUTILAN hommii ja ukko häipy ähtäriin
Saatana.6 kk ehdollista.ja minä ajan moottoripyörällä kyttiä karkuun ja saan 2 vuotta ehdollista.kyllä taas laki on niin kuin se tulkitaan
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä aiot tehdä uudenvuoden aattona
Mitä olet suunnitellut tekeväsi uudenvuoden aattona ja aiotko ensi vuonna tehdä jotain muutoksia tai uudenvuoden lupauks1943899Marin sitä, Marin tätä, yhyy yhyy, persut jaksaa vollottaa
On nuo persut kyllä surkeaa porukkaa. Edelleen itkevät jonkun Marinin perään, vaikka itse ovat tuhonneet Suomen kansan t512772Väestönsiirtoa itään?
Ano "the Russo" Turtiainen sai poliittisen turvapaikan Venäjältä. Pian lähtee varmaan Nazima Nuzima ja Kiljusen väki per771350Muistattekos kuinka persujen Salainen Akentti kävi Putinin leirillä
Hakemassa jamesbondimaista vakoiluoppia paikan päällä Venäjällä? Siitä ei edes Suomea suojeleva viranomainen saanut puhu181266Ikävä sinua..
Kauan on aikaa kulunut ja asioita tapahtunut. Mutta sinä M-ies olet edelleen vain mielessäni. En tiedä loinko sinusta va101179Vuoden luetuimmat: Mikä on Pelle Miljoonan taiteilijaeläkkeen suuruus?
Pelle Miljoonan eläkkeen suuruus kiinnosti lukijoita tänä vuonna. Artikkeli on Suomi24 Viihteen luetuimpia juttuja v. 2020971- 46954
- 48881
Riikka Purra sanoo, että sietokykyni vittumaisiin ihmisiin alkaa olla lopussa.
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/be8f784d-fa24-44d6-b59a-b9b83b629b28 Riikka Purra sanoo medialle suorat sanat vitt217863Väärä pää tutustumiseen
Mikä ihme on, että miehet haluavat ensimmäisenä sänkyyn? Onko nykyään niin helppo saada nainen peittojensa alle.. tai pä107676