OCC New York

mikäriidanaiheutti

Mistä toi katkeruus omia lapsiaan kohtaan johtuu Paul seniorilla. Ei ole puheväleissä kenenlkää lapsensa kanssa, joita taitaa olla 4-5 kpl, no ehkö jo tänään mutta vuosia takaperin. Lisäksi ero vaimostaan.

OCC oli kuin yhtye jossa oli rumpali, solisti, ja basisti Vinnie ja se tankkien terkijä Rick.

Nyt OCC on jäljellä rumpali joka ei osaa laulaa (ja Rick joka on ainoa fiksu koko porukasta). Muu porukka laulelee sen lauluja jonka leipää syö.

Seniori on alkoholisti joka nuoruudessaan, siis silloin kun hänen lapsensa olivat nuoria, ryyppäs ja mellasti, ehkä oli väkivaltainenkin, ja toi anteeksiantamattomuus on siltä ajoilta lähtösin.

Hakiko perhe äijälle lähestymiskieltoa tai jotain muuta josta toi ikuinen vihanpito lapsiin on jäänyt.

Seniori omistaa 80% ja tekee töitä 20% edestä. Juniori omistaa 20% ja tekee töitä 80% edestä. Tuskimpa riitojen syy on ylipitkät ruokatauot tai muu "suunnittelu".

Seniori kuvittelee että hän on yksi nostanut OCC maailmanmaineeseen.
Paul Seniori kävelee aurinkolasit päässä, ehkä syö tapletteja, ja eri halua näyttää silmäpupilejansa. Muutenkin äijä on lyhytpinnainen, huono paineensietokyky, vetistelee herkästi. Esittää kovaa jätkää vaikka on aika nössö. Saako kuvausryhmä miehen aina sekaisin, liikaa painetta jota ei kestä.

4

2057

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sitäihmettelin

      Mihin se Vinnie lähti tuosta sarjasta?

    • outokuvioooo

      Vinniellä on oma firma (joknkun toisen kundin kanssa), joka korjaa autoja ja moottoripyöriä ym.

      Uusissa American Chopper jaksoissa on tullut esille se seikka että isä Teutel on kännissä pahoinpidelly poikiansa "kättä pidemmällä", ehkä myös ex-vaimoansa. Ainakin terapiassa käyvä M. pelkää isäänsä. Isä Teutel haukkuu poikansa joka käänteessä ja sitten ihmettelee ettei kukaan halua olla yhteydessä häneen. Ei mennyt poikansa häihin ja kun oma äitipuoli kuoli, ihmetteli kun juniori ei ollut hautajaisissa. Teutel seniori on jo erossa (2012) uudesta vaimostaan koska vaimo sai tarpeekseen epävakaasta miehestään. Nykyinen vaimo muutti aikuisten poikien luokse, ja jää ilmeisesti Teutelin perinnöt saamati. Tekiköhän Teutel Sr. avioehtosopikuksen. Juniori taitaa omistaa 20% OCC yhrityksestä joka vältti konkurssin. Alamäki alkoi kun Juniori lähti, ja Seniori haukkui julkisesti poikiansa ja se ei kaikille kristityille tilaajille sovi.

    • hullumikähullu

      Paul senior taitaa olla Amerikan vihatuin isäpappa. Kaveri kuvittelee että hän yksin pisti OCC maailmanmaineeseen. Tivaa Vinnieltä että missä Vinnie olisi jos hän ei olisi antanut Vinnielle työpaikkaa. Vinnie tyhmä kun ei pyytänyt ylityökorvauksia, ja napisee niistä vuosiaen jälkeen. Jos Junioria, Maikia, Vinniä, tia Rikkiä olisi ollut, olisi Seniori edelleen siellä hikisessä autotallissa väsäämässä old-chopperia. Miten joku huume-alkoholisti voikin olla päästänsä noin ylimielisen sekaisin, minä, minä, minä asenteella. Ei ole mikään ihme että nykyinen vaimo lähti, kersat ei ole puheväleissä. Varoittava esimerkki huumeiden ja viinan vaikutuksista ihmisen aivoihin. Paul senior on psykoottisen narsistinen psykopaatti. Hullu mikä hullu.

      • Anonyymi

        Jepp tetul sr nähtiin aikanaan hesassa pyörämessuilla .kova ääni mutta hullu.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. 170
      4993
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      126
      4533
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      26
      2911
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      30
      1937
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1794
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1719
    7. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      108
      1706
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1700
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1613
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1561
    Aihe