Bensan hinta melkolailla kohdillaan

bensalasku

Bloombergin mukaan lyijytön 95 olisi tällä hetkellä 0,95 taalaa / gallona, eli 1,12 eurokurssilla veroton litrahinta olisi 0,22 €.

Lasketaan 30000 litraa vetävän säiliöauton km-taksaksi 2€/km ja siirretään vaikka polttoaine Helsingistä Jyväskylään, eli säiliöautolle kilometrejä meno-paluussa 600. Jakeluaseman kate on 0,10€/l. Verottomaksi hinnaksi saadaan Jyväskylässä 36,4 snt/litra.

Kun ynnätään bensavero ja alv, niin päästään litrahintaan 1,296 €/l.

Se on aika lähellä Jyväskylän nykyistä hintaa.

13

249

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Noh jos asemat mukana "kartellissa" niin hinta maksaa yli euron litralta pumpulla...

Jos hinta on yli euron/litra, niin itselläni käy vessassa tällainen vahinko https://www.youtube.com/watch?v=6f-2mqoTQVs Tuollainen "Jättirulla" maksaa noin 13€ (alv 0%) joten tuleepahan ainakin käytettyä palveluita koko rahan edestä

• kallista.on

Arvonlisäveroton hinta on vähän yli euron litralta.

• ääliö-mikä-ääliö

Voi että mikä ääliö. Ilkivaltaa tekemällähän hinnat tietenkin saa laskuun. Mitä luulet, kuka tuonkin rullan ja siivouksen lopulta maksaa? Ettei vaan asiakkaat. Turha tuollaisen lapsellisen idioottimaisen toiminnan jälkeen ihmetellä jos ensi viikolla kahvi maksaa 3€ ja bensa 1,70€/l. Mutta täysidioottihan sinä oletkin. Autoakaan et ole tällä vuosituhannella pystynyt ilman wc-paperin rullaan pönttön heittämistä tankkaamaan, kun ei bensan (huom. bensiinin) hinta ole kertaakaan alle euron ollut.

• ääliö-mikä-ääliö kirjoitti:

Voi että mikä ääliö. Ilkivaltaa tekemällähän hinnat tietenkin saa laskuun. Mitä luulet, kuka tuonkin rullan ja siivouksen lopulta maksaa? Ettei vaan asiakkaat. Turha tuollaisen lapsellisen idioottimaisen toiminnan jälkeen ihmetellä jos ensi viikolla kahvi maksaa 3€ ja bensa 1,70€/l. Mutta täysidioottihan sinä oletkin. Autoakaan et ole tällä vuosituhannella pystynyt ilman wc-paperin rullaan pönttön heittämistä tankkaamaan, kun ei bensan (huom. bensiinin) hinta ole kertaakaan alle euron ollut.

Ei vaan minä olen maksanut siitä "ilkivallasta" samaten sinä ja muut kun maksetan bensan hinnasta yli eruo litrassa

Eli rahoille vastinetta

Eli hintoja ei saa laskuun, mutta aseman törkeitä voittoja saa hieman

• PainukaaSinneNarisemaan

Kaikki Bensan hinnasta kitisijät, muuttakaa Venezuelaan!!

http://www.taloussanomat.fi/autot/2015/01/26/taalta-loytyy-halvin-bensa-eurolla-yli-2-000-litraa/20151038/304

• rajut.prossat

• Halavalla

Mutta Suomalaisella tulotasolla edelleen lähes ilmaista. Ainoa huono juttu on tietenkin se, että pitäisi Suomesta matkusta säännöllisin väliajoin Atlantin toiselle puolelle tankkaamaan....Paljonkohan saisi tuoda lisäkanisterissa tullista läpi?...

• tll.tnk
        Halavalla kirjoitti:

Mutta Suomalaisella tulotasolla edelleen lähes ilmaista. Ainoa huono juttu on tietenkin se, että pitäisi Suomesta matkusta säännöllisin väliajoin Atlantin toiselle puolelle tankkaamaan....Paljonkohan saisi tuoda lisäkanisterissa tullista läpi?...

Tallinnassa 95 senttiä litra, joten ei kannata lähtee merta edemmäs tankkaamaan.

http://www.bensanhintatallinnassa.com/

• fkfjhfhfdhd

Markoissa kun maksoi sen 4,20 oli ihan jees.

• 2mk

• sipulikos

Tosin kun nämä myyjät ovat jo vuodesta toiseen myönneet tappiolla polttoainetta herää yksi kysymys miksi? Eli jo 80-luvulta myöty tappiolla ja yhä miksi? Ja miksi se polttoaineen myyjä yhä myö "tappiolla"?

• sipulikos

Koska se yhä vaan "kannattaa" eli herää kysymys miksi myydä tappiolla vuosikymmeniä?

• sipuloikos

Koska se ei "kannata" tosin tänään se maksaa jo 1,60 euroa per litra nyt kepupellet tekemään välikysymystä kuten 2006, ai kas mites se näin menei et missä kepu siellä se polttoaine vaan kallistuu, mistä lie sanonta kepu pettää aina?

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mihin kaivattusi

Ja sinun juttusi kaatui?
      Ikävä
      200
      8930
    2. En löydä sinua

En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k
      Ikävä
      26
      5418
    3. Ketä julkkista

kaivattunne muistuttaa?
      Ikävä
      53
      4631
    4. Tunniste

Jonka vain sinä ja kaivattusi tietää. ⬇️
      Ikävä
      89
      4410
    5. Miten, milloin

Se onnistuisi sun luona
      Ikävä
      59
      3589
    6. Opettelen sun jokaisen virheen

ja rakastan sua.
      Ikävä
      51
      3346
    7. Miten mä olisin

Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.
      Ikävä
      59
      3223
    8. Ne oli ne hymyt

Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä
      Ikävä
      26
      2846
    9. Anteeksi kun käyttäydyn

niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv
      Ikävä
      50
      2692
    10. Haluan huomiota sulta

nainen…tiedoksi. 😥❤️ -M-
      Ikävä
      43
      2601
    Aihe