Palstanaiset

Gallupoija

Mikä on ollut epäeroottisin paikka, missä olette harrastaneet seksiä?

38

215

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Metsä. Se ei todellakaan ole eroottista vaan koko ajan pyrkii mieleen, että mitähän kaikkia ötököitä kiipeilee iholla ja ties missä. Ja tämä siis tapahtui aikaan, jolloin borrelioosista ei vielä edes puhuttu sanaakaan.

• Stadinnaine

Merihaan parkkihallissa auton sisällä oman ihanan mieheni kanssa. Aika betoninen ympäristö. Ei hyvä. Tietysti kiinnijäämisen riski toi edes vähän jännitystä. Mut kaikkinensa tylsää.
      Moottoritiellä suihinotto miehen ajaessa oli paljon hauskempaa. Tai suihinotto taksin takapenkillä.

• Ei se paikka vaan seura oli epäeroottista.

• Kiinnostaa.tietää

Kerro lisää.

• Ikis__M

Annoitko jollekin ätmille?

• Kiinnostaa.tietää kirjoitti:

Kerro lisää.

Mitä haluat tietää

• Ikis__M kirjoitti:

Annoitko jollekin ätmille?

Mistä voin tietää sen? Mistä tunnistaa ätmin? Älähtääkö se kimeällä äänellä ja juoksee karkuun?

• Ätminkäinen

Miten Nainen_28veen saa sänkyyn?

Miksi annoit epäeroottiselle?

• Ätminkäinen kirjoitti:

Miten Nainen_28veen saa sänkyyn?

Miksi annoit epäeroottiselle?

En antanut kummallekaan niistä jotka tulivat epäeroottisina mieleen. Toinen tykkäsi musta liikaa. Olisi ollut väärin mennä sänkyyn, kun en pitänyt miehestä erityisemmin. Toinen ei ollut yhtään mun mieleen. Lopetin leikin kesken.

Mut saa sänkyyn, kun on mukava ja kohtelias ja jotain fyysistä / aistillista kiimaa löytyy mun ja miehen väliltä. Esim. Silmät, ääni, peppu, se seksikkyys voi olla melkein mitä vaan. Ei siihen ole mitään sääntöä. :)

• Ätminkäinen
        Nainen_28v kirjoitti:

En antanut kummallekaan niistä jotka tulivat epäeroottisina mieleen. Toinen tykkäsi musta liikaa. Olisi ollut väärin mennä sänkyyn, kun en pitänyt miehestä erityisemmin. Toinen ei ollut yhtään mun mieleen. Lopetin leikin kesken.

Mut saa sänkyyn, kun on mukava ja kohtelias ja jotain fyysistä / aistillista kiimaa löytyy mun ja miehen väliltä. Esim. Silmät, ääni, peppu, se seksikkyys voi olla melkein mitä vaan. Ei siihen ole mitään sääntöä. :)

Onko kokemattomuus totaalinen turnoff vai ehkäpä jopa turnon?

• Ätminkäinen kirjoitti:

Onko kokemattomuus totaalinen turnoff vai ehkäpä jopa turnon?

Koska olen vähän tuhma niin enemmänkin turn on, jos mies ei vaan lähe mua karkuun, kun sanon että mun tekis mieli naida sen kanssa.

• Ätminkäinen
        Nainen_28v kirjoitti:

Koska olen vähän tuhma niin enemmänkin turn on, jos mies ei vaan lähe mua karkuun, kun sanon että mun tekis mieli naida sen kanssa.

Onko selviä karkuunjuoksemisia tapahtunut?

• Naisasialooseri1
        Nainen_28v kirjoitti:

Sinähän olet huora. Naisen ei tee mieli naida, naisen kuuluu inhota seksiä

• Lippispää
        Naisasialooseri1 kirjoitti:

Vaikka naiset inhoavat seksiä kanssasi niin poikkeuksiakin lienee.

• Ätminkäinen kirjoitti:

Onko selviä karkuunjuoksemisia tapahtunut?

Ei ole :D Mutta en ole myöskään lähennellyt koskaan täysin kokematonta miestä. :)

• Naisasialooseri1 kirjoitti:

Millä perustelet naisen kyvyn nauttia seksistä, mikäli naisen olisi tarkoitus inhota seksiä. Kannattaa etsiä normaali nainen, joka osaa nauttia seksistä niin pääset bylsimään useammin. (Valitettavasti "lahnamaisuutta" ei näe aina kasvoista.)

• flowersreally

Ei paikoilla ole eroottista latausta, sekstaajilla on.

• enkerro-

Hakaniemen torin laidalla ilmaisessa vessatilassa. Sen kusiputkan parempi puoli.

• elluhallob

Sormi seksiä
      Elokuvateatterissa
      Näin jälkeenpäin ajatellut monta kertaa
      Mitä vieressä istujat mahtoivat ajatella
      Ei istuttu yläpenkillä(*_*)

• Munaotus

Toimisto huone työpaikalla joskus panin yhtä naista joka oli siellä töissä myös.

• Ätminkäinen

Työpaikan vessa. Tosin olin siellä yksin.

• Ihme gallupoija.. sillä rajalla viisinkö vastata, mutta olkoon menneeksi: sotkuisessa ja ankeassa varastohuoneessa työpaikalla. Näin jälkikäteen ajateltuna se oli kyllä melko sopimatonta, mutta joskus asiat vain tapahtuvat.. Paikan eroottisuudellahan ei tosiaan ole kauheasti merkitystä, seuran eroottisuudella sitäkin enemmän.

• Ikis__M

Ätmeliltä taitaa taas sydän murtua :(

• ATM-automaatti

Oliko kyseessä jännäalistaja vai joku sen jälkeisistä seikkailuista?

• Ikis__M kirjoitti:

Ätmeliltä taitaa taas sydän murtua :(

Ei kai sentään.. :(

Ei semmoista enää tapahdu, koko juttu taisi olla virhe muutenkin.

• ATM-automaatti kirjoitti:

Oliko kyseessä jännäalistaja vai joku sen jälkeisistä seikkailuista?

Jännis oli kyseessä, eikä ole ollut mieskontakteja sen koommin. Hipin kanssa pussailin kerran vähän baarissa, mutta ei haluttanut lähteä sen matkaan. Siinä kaikki.

• ATM-automaatti
        PikkuLikka kirjoitti:

Jännis oli kyseessä, eikä ole ollut mieskontakteja sen koommin. Hipin kanssa pussailin kerran vähän baarissa, mutta ei haluttanut lähteä sen matkaan. Siinä kaikki.

Tuota ei usko kukaan.

Jos nainen on säällisen näköinen, "yksin oleminen" tarkoittaa sitä että panoja ramppaa jatkuvasti ovella, niistä ei vain puhuta. Jos nainen kaiken päälle kilttiä esittävä jännäjenna, jännämies ja renttujyystäjiä kyllä riittää.

• Tämmöistä minä sitten joudun lukemaan 12h kestäneen työpäivän jälkeen. >:-I

• Ikis__M
        HC-ätmel kirjoitti:

Tämmöistä minä sitten joudun lukemaan 12h kestäneen työpäivän jälkeen. >:-I

Tuohan on ihan kuin aisuri-Timpan suusta :D

• ATM-automaatti kirjoitti:

Tuota ei usko kukaan.

Jos nainen on säällisen näköinen, "yksin oleminen" tarkoittaa sitä että panoja ramppaa jatkuvasti ovella, niistä ei vain puhuta. Jos nainen kaiken päälle kilttiä esittävä jännäjenna, jännämies ja renttujyystäjiä kyllä riittää.

Uskoipa kukaan tai ei, niin näin asia kuitenkin on ja vuosi on kohta jo kulunut näissä merkeissä.

Kävi nimittäin niin, että minulla oli oikeasti tunteita sitä k*sipäätä kohtaan ja niin kauan kun niitä on vähääkään jäljellä, en halua sen enempää koskea keneenkään, ei se olisi reiluakaan tässä tilanteessa. Luottamus tiettyihin asioihin meni myös, eli en edes uskaltaisi. En muutenkaan paneskele sinne tänne, koska olen kaikesta huolimatta oikeasti kiltti, jonkun verran hukassa tosin.

• HC-ätmel kirjoitti:

Tämmöistä minä sitten joudun lukemaan 12h kestäneen työpäivän jälkeen. >:-I

Anteeksi, olen pahoillani, mutta meillä kaikillahan on menneisyys, eikä toista voi omistaa.. :/

• PikkuLikka kirjoitti:

Uskoipa kukaan tai ei, niin näin asia kuitenkin on ja vuosi on kohta jo kulunut näissä merkeissä.

Kävi nimittäin niin, että minulla oli oikeasti tunteita sitä k*sipäätä kohtaan ja niin kauan kun niitä on vähääkään jäljellä, en halua sen enempää koskea keneenkään, ei se olisi reiluakaan tässä tilanteessa. Luottamus tiettyihin asioihin meni myös, eli en edes uskaltaisi. En muutenkaan paneskele sinne tänne, koska olen kaikesta huolimatta oikeasti kiltti, jonkun verran hukassa tosin.

Samaa mieltä, että yksin olo kannattaa joskus. Itse myös olin eron jälkeen vuoden yksin eroangsteillen. Ja todellakin yksin. Yksillä treffeillä kävin panikoimassa ja yhden pusun vaihdoin yhden toisen kanssa, mutta ilman seksiä olin vuoden. Mitä järkeä yrittää rakentaa jotain uutta ennen kuin entiset sotkut on siivottu? :)

• rumamaija

Vaikea vastata, jos ei ole koskaan harrastanut seksiä missään muualla kuin sängyssä/sohvalla/lattialla/seinää vasten ja kerran suihkussa (tosin ilman että onnistui kun eksän jalat olivat liian lyhyet omiin jalkoihini verrattuina, niin ei kyennyt painamaan sisään). No, ehkäpä näistä se lattia tai seinä oli sitten epäeroottisin...

• Gallupoija

Valitsen puolestasi vastauksen lattia. Kiitos.

• EiEnääKoskaan

Inva-WC (ulkohuussiversio).

• Kurppis

Ex-anoppila.

• Totuudenkertojatar

Hmm... exän kanssa anopin vessassa. Ei se hommailu sinänsä mutta paikka oli sellainen että tuskin kovin himotusta lisäävä. Anopin haju oli sinne pinttynyt. Mutta pakko oli kun piti saada pitkästä aikaa, ei se siinä haitannut.

• Likainen autotalli.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Keskisarja loisti A-studiossa, vauhkoontunut Sofia Virta munasi itsensä

Keskisarja taas puhui 100% faktaa maahanmuuttoon liittyen. Kokoomuksen Kaumalta tuli pari hyvää puheenvuoroa, joskin muu
      Maailman menoa
      705
      3799
    2. Janni Tikkanen ohjattiin miesten pukuhuoneeseen

Vai olisko sittenkin Janne Tikkanen? Jos siellä jalkojen välissä on miesten killukkeet, mieshän tämä Janni on. Ja kuuluu
      Kajaani
      100
      2818
    3. Sä olet epävakaa

tai ainakin yrität onnistuneesti vaikuttaa siltä. Ei sun kanssa uskalla ruveta yhtään mihinkään, menis hommat ojasta all
      Ikävä
      21
      1791
    4. Rakastan ja ikävöin sinua

Ei helpota tämä ikävä millään. Pelkäsin että tämä ajanjakso tulee olemaan juuri näin vaikea. Siksi halusin ennen tätä pä
      Ikävä
      77
      1672
    5. Mieti miten paljon yritin

Löytää yhteyttä kanssasi uudelleen sen väärinymmärryksen jälkeen. Koen etten tullut puoleltasi hyvin kohdelluksi mies😔
      Ikävä
      53
      1651
    6. Vihjeketju naisille

Kirjoita tähän vihjeesi kaivatullesi.
      Ikävä
      82
      1613
    7. Teräväkielinen Virta jauhotti totaalisesti sössöttävän Keskisarjan

Harvoin on noin suvereenia jauhotusta A-studiossa nähty. Ja minä äänestän demareita, joita ei oltu paikalle edes kutsut
      Maailman menoa
      380
      1594
    8. Tiedän ettet tehnyt tahallasi pahaa

Asiat tapahtuivat, ristiriidat ovat meitä vahvempia. Olemmeko me niin vahvoja, että selviämme tästäkin vielä? Aika paljo
      Ikävä
      110
      1530
    9. Kurkkiiko myyrä jo

Milloin tulee kolostaan?
      Ikävä
      28
      1399
    10. Haluatko tietää totuuden?

Olen kyllästynyt sinuun. Et herätä enää mielenkiintoa. Samat jutut x 100. Kuten narskuilla aina. Samalla tunnen myötätun
      Ikävä
      90
      1323
    Aihe