Venäjä pian konkurssissa?

2

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
      • asiantuntijatko

Venäjän tilanne ei varmaan pahene yhdessä yössä niin kuin linkeistäsi voisi päätellä.

Vaikea muutenkaan uskoa Venäjän menevän konkurssiin ja vielä vähemmän, että sen seurauksena venäläiset ryhtyisivät "uuteen maanjakoon" eli ryöstetyn maa-ja muun omaisuuden palauttamiseen. Minkä pläntin venäläiset tai muutkaan kansat ovat vapaa-ehtoisesti palauttaneet.

Venäjällä, kuten muillakin mailla on ollut taipumus siirtää vastuu omista sisäisistä ongelmistaan muiden maiden kannettavaksi. Vastuu on yleensä näyttäytynyt uutena hyökkäävyytenä. Niin varmaan käy nytkin, jos vanhat merkit paikkansa pitävät. Toivon, että saisimme elää rauhallisia aikoja eikä kenenkään tarvitsisi kärsiä toisten takia.

Itselläni ei ole henkilökohtaisesti Karjalasta (Venäjältä) saatavia muuta kuin vanhempieni ja muiden sukulaisten omalta osaltaan maksamat sotakorvaukset. Suomen menetykset mm. kaatuneina, sotainvalideina ja aineellisina menetyksinä koskevat tietysti meitä kaikkia suomalaisia. Se on ollut maallemme valtava menetys ja inhimillinen tragedia.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Alahan tulla paikkaamaan tekojas

Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.
      Suhteet
      30
      4602
    2. Ei tunnu, että välität yhtään

Tuntuu, että et edes muista minua koko ihmistä. 😢
      Ikävä
      34
      3346
    3. Onko kenellekään muulle käynyt niin

Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk
      Ikävä
      183
      3144
    4. Ketä tietää

Missä ammuttiin pyssyllä.
      Kotka
      10
      2208
    5. Veikeä Satu

Tuu jutteleen, kaipaan sua. Oot kuuma nainen.
      Ikävä
      27
      1760
    6. Tietääkö kaivattusi että

olet häneen ihastunut? 🤠
      Ikävä
      160
      1751
    7. Näytitpä taas niin hyvältä!

Nautit tilanteesta täysin rinnoin. Sinä olet kuin
      Tunteet
      12
      1748
    8. Terveiset kaivatullesi

kesän aluksi tähän ketjuun.
      Ikävä
      101
      1267
    9. Nainen, vaikka olen ja asun yksin

Saan silti seksiä aina kun tahdon. :/
      Ikävä
      137
      1097
    10. Mua ei ole rengastettu, vaikka asunkin jonkun kanssa

Siihen on esteitä. Sinä taas olet rengastettu yksilö. En jaa aviovuodetta kenenkään kanssa, enkä mitään muutakaan.
      Ikävä
      14
      954
    Aihe