Onni asuu Oulussa ja ajaa Nissanilla. Hän on naimisissa ja hänellä on kaksi lasta.
Tietoa Onnista
13
116
Vastaukset
- Näinköon
Heh ...
-En asu Oulussa
-En omista nissania
-En ole tietääkseni naimisissa
-En omista lapsia- sellainen.onni
Ihan turha emää tässä vaiheessa selittää mitään...mulla on muutakin tietoa sinusta.
sellainen.onni kirjoitti:
Ihan turha emää tässä vaiheessa selittää mitään...mulla on muutakin tietoa sinusta.
Saatko tietosi kentiäs pukemalla ukkosella alumiinofoliohatun päähäsi ja seisomalla puunjuurella?
- hilmanhajatusiltaan
Elämä
voimaa suo
uutta eloa luo
tuuli elämässä
onni on nyt ja tässä
hymyilemässä
*voimahalit* - sellainen.onni
Onnii kirjoitti:
Saatko tietosi kentiäs pukemalla ukkosella alumiinofoliohatun päähäsi ja seisomalla puunjuurella?
Arvasin että osuisin arkaan paikkaan :):)
Sitä että mistä tiedän nämä asiat, no mietipä sitä!
- Lapsetonon
Onni käy koulussa, asuu Nissanissa ja harrastaa naamiaisia
- rtyujbv
Onnilka on kikkara tukka.
- kyllä_on
Onni on ihana:)
- vasikkkako
tuhathahmo= esim on sama kuin se sairas naine- huutelija. tällä hahmolla on ns romanttisempi lähestymistapa, muttei harmiton koska elää huomiosta. narsistiksi huudeltu eikä syyttä. ei asu oulussa, mutta autoissa lymyilee. muutama sairas kaveri, ei niin montaa onneksi.
- hannuristojmies_
Onni on paljastettu!
- Kunhan_kerron_Timo
Oon Onnin kans samaa mieltä. Nuoret tytöt meille pyllyä hetimiten!
- jumalautanytsaariittää
Ei .Ne pyllyt ovat ikäisiään varten.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sannan kirja USA:n bestseller!
"Congratulations to Sanna Marin's HOPE IN ACTION, officially a USA TODAY bestseller!" Kertoo Scribner. Mitäs persut tä21212007- 298238
Metsäalan rikolliset
Jokohan alkaa vähitellen kaatua kulissit näillä ihmiskauppaa harjoittavilla firmoilla.606398Ruotsalaistoimittaja: "Sanna Marinin saunominen saa minut häpeämään"
Sanna Marinin kirja saa täyslaidallisen ruotsalaislehti Expressenissä perjantaina julkaistussa kolumnissa.....voi itku..1785329- 585020
Suomen kaksikielisyys - täyttä huuhaata
Eivätkö muuten yksilöt pysty arvioimaan mitä kieliä he tarvitsevat? Ulkomaalaiselle osaajalle riittää Suomessa kielitai524548Työeläkeloisinta 27,5 mrd. per vuosi
Tuo kaikki on pois palkansaajien ostovoimasta. Ja sitten puupäät ihmettelee miksei Suomen talous kasva. No eihän se kas1214472- 1233998
- 833472
- 592072