28 ja poikuus tallella

M28

Tahtoisin naisten mielipidettä siitä että poikuus on tallella 28 vuotiaana.. Olen muuten ihan normaali, en ruma tai mitään. Saatan olla hieman ujo kylläkin.

Ei valkoisia valheita kiitos! Kerro vaan suoraan mitä te ajattelette tämmösesta tapauksesta. Kyllä minä kestän...

93

29768

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Babe82

      No ei mun mielestä ainakaan hyvältä kuulosta..

      • fgdfgvdf

        lesbo


    • N23

      En minäkään juuri innostu...

      • bhjhgj

        lesbo


    • n-24

      ...kun jo peräti 28v olet, mutta jos hyvä selitys löytyy niin ei sitten mitään. Ei itsellä paljon varaa arvostella muita, kun oma neitsyys meni vasta 6kk sitten :)

      • M28

        Ainoa selitys joka tulee mieleen on että elän ahdasmielisessä junttilassa, sekä pienehkö ujous. Olen kuulema komea.. Annan ehkä tylsän vaikutuksen.


      • n-24
        M28 kirjoitti:

        Ainoa selitys joka tulee mieleen on että elän ahdasmielisessä junttilassa, sekä pienehkö ujous. Olen kuulema komea.. Annan ehkä tylsän vaikutuksen.

        Kaipa se voidaan hyväksyä hyväksi selitykseksi ;) Ei mullakaan muuta syytä ollut kuin se, että en halunnut antaa neitsyyttäni millekään yhdenillanjutulle ja mitään pidempikestoisempaa ei aiemmin ollut aikaa kehittää. Opiskelu ja harrastukset veivät (ja vievät kyllä edelleenkin) niin paljon aikaa ettei siinä missään baareissa ehtinyt laukata. Kesälomalla sitten tuli kokeiltua sitä baarielämääkin (vasta ekaa kertaa elämässä) ja heti kävi flaksi! Mukava poika löytyi ekaksi poikaystäväksi :) Tosin emme enää ole yhdessä, mutta se sitten onkin jo toinen tarina (ei surullinen).

        Oletko koskaan ajatellut muuttaa jonnekin pois sieltä ahdasmielisestä junttilasta? Vai oletko pahasti sidottu sinne (maatila tms?). Ajattelin vaan, että jos sulla vaan on mahdollisuus niin lähde ihmeessä vaikka jonnekin ulkomaille pariksi kuukaudeksi vähän tuulettumaan! Mene vaikkapa kibbutsille pariksi kuukaudeksi poimimaan hedelmiä. Tärkeintä ei ole se mitä tekee, vaan se että tekee jotain uutta ja saa vaihtelua! :)

        Itsellänikin kävi heti flaksi, kun vaan vähäksi aikaa siirryin pois vanhoilta urilta :)


      • Operaa
        n-24 kirjoitti:

        Kaipa se voidaan hyväksyä hyväksi selitykseksi ;) Ei mullakaan muuta syytä ollut kuin se, että en halunnut antaa neitsyyttäni millekään yhdenillanjutulle ja mitään pidempikestoisempaa ei aiemmin ollut aikaa kehittää. Opiskelu ja harrastukset veivät (ja vievät kyllä edelleenkin) niin paljon aikaa ettei siinä missään baareissa ehtinyt laukata. Kesälomalla sitten tuli kokeiltua sitä baarielämääkin (vasta ekaa kertaa elämässä) ja heti kävi flaksi! Mukava poika löytyi ekaksi poikaystäväksi :) Tosin emme enää ole yhdessä, mutta se sitten onkin jo toinen tarina (ei surullinen).

        Oletko koskaan ajatellut muuttaa jonnekin pois sieltä ahdasmielisestä junttilasta? Vai oletko pahasti sidottu sinne (maatila tms?). Ajattelin vaan, että jos sulla vaan on mahdollisuus niin lähde ihmeessä vaikka jonnekin ulkomaille pariksi kuukaudeksi vähän tuulettumaan! Mene vaikkapa kibbutsille pariksi kuukaudeksi poimimaan hedelmiä. Tärkeintä ei ole se mitä tekee, vaan se että tekee jotain uutta ja saa vaihtelua! :)

        Itsellänikin kävi heti flaksi, kun vaan vähäksi aikaa siirryin pois vanhoilta urilta :)

        "Itsellänikin kävi heti flaksi, kun vaan vähäksi aikaa siirryin pois vanhoilta urilta "

        Naisen puhetta. 28 vuotiaan poikuuden omaavan voi aika hyvin olettaa olevan sellainen luonne, ettei se flaksi käy vaikka yrittäisi enemmänkin.


    • se......

      on sitten puuhastella kun löytää sen jonka kanssa se tehdä. ÄLÄ HÄTIKÖI SIITÄ EI TULE KUIN KYYNELIÄ! :)

      • aki

        Jonkinlaiselle seurusteluasteelle olen päässyt parin tytön kanssa. Yksi tyttö on nukkunut pari kertaa luonani, mutta mitään ei tapahtunut. En tiedä odottiko hän minun tekevän jotain, vai ei. En kehdannut kysyä asiasta edes sen jälkeen kun hän lakkasi tapaamasta minua. Oon siis aika toivoton tunari vissiin.

        Vaan kun en tiedä seksistä juuri mitään ja muutenkin haluaisin ensisijaisesti löytää vaimon. Kaveri sanoi, että minun pitäisi "harjoitella" jonkun kanssa, mutta helpommin sanottu kuin tehty. No silloin kun tuo yksi tyttö nukkui luonani, minulla sentään oli aika pitkäkestoinen erektio, eli kai minä siinä mielessä kuitenkin voisin joskus jopa onnistua jonkun mukavan tytön kanssa harrastamaan seksiä.

        Olen vain niin toivottoman ujo ja saamaton noissa loppupeleissä. Näin siitäkin huolimatta, että penikseni on suhteellisen iso (melkein 25 cm pitkä kai on kohtuullisen iso) ja erektiokin tulee aika helposti. Saapa nähdä mitä tämä vuosi tuo tullessaan. Suoraan sanottuna olen kyllä ollut aika epätoivoinen viimeiset 10 vuotta.


      • korbendallas
        aki kirjoitti:

        Jonkinlaiselle seurusteluasteelle olen päässyt parin tytön kanssa. Yksi tyttö on nukkunut pari kertaa luonani, mutta mitään ei tapahtunut. En tiedä odottiko hän minun tekevän jotain, vai ei. En kehdannut kysyä asiasta edes sen jälkeen kun hän lakkasi tapaamasta minua. Oon siis aika toivoton tunari vissiin.

        Vaan kun en tiedä seksistä juuri mitään ja muutenkin haluaisin ensisijaisesti löytää vaimon. Kaveri sanoi, että minun pitäisi "harjoitella" jonkun kanssa, mutta helpommin sanottu kuin tehty. No silloin kun tuo yksi tyttö nukkui luonani, minulla sentään oli aika pitkäkestoinen erektio, eli kai minä siinä mielessä kuitenkin voisin joskus jopa onnistua jonkun mukavan tytön kanssa harrastamaan seksiä.

        Olen vain niin toivottoman ujo ja saamaton noissa loppupeleissä. Näin siitäkin huolimatta, että penikseni on suhteellisen iso (melkein 25 cm pitkä kai on kohtuullisen iso) ja erektiokin tulee aika helposti. Saapa nähdä mitä tämä vuosi tuo tullessaan. Suoraan sanottuna olen kyllä ollut aika epätoivoinen viimeiset 10 vuotta.

        No jos mimmi tulee nukkumaan sun viereen niin silloin pitää toimia! Ne rupee oikeesti ihmettelemään että mikä tota miestä vaivaa kun se ei halua seksiä.


      • sportyguy77
        aki kirjoitti:

        Jonkinlaiselle seurusteluasteelle olen päässyt parin tytön kanssa. Yksi tyttö on nukkunut pari kertaa luonani, mutta mitään ei tapahtunut. En tiedä odottiko hän minun tekevän jotain, vai ei. En kehdannut kysyä asiasta edes sen jälkeen kun hän lakkasi tapaamasta minua. Oon siis aika toivoton tunari vissiin.

        Vaan kun en tiedä seksistä juuri mitään ja muutenkin haluaisin ensisijaisesti löytää vaimon. Kaveri sanoi, että minun pitäisi "harjoitella" jonkun kanssa, mutta helpommin sanottu kuin tehty. No silloin kun tuo yksi tyttö nukkui luonani, minulla sentään oli aika pitkäkestoinen erektio, eli kai minä siinä mielessä kuitenkin voisin joskus jopa onnistua jonkun mukavan tytön kanssa harrastamaan seksiä.

        Olen vain niin toivottoman ujo ja saamaton noissa loppupeleissä. Näin siitäkin huolimatta, että penikseni on suhteellisen iso (melkein 25 cm pitkä kai on kohtuullisen iso) ja erektiokin tulee aika helposti. Saapa nähdä mitä tämä vuosi tuo tullessaan. Suoraan sanottuna olen kyllä ollut aika epätoivoinen viimeiset 10 vuotta.

        Tuo 25cm on kyl jo tosi iso eikä se sen koosta ole kiinni ite olen jo kohta 35 ja kans poikuus tallella ja suoraan sanottuna välillä aika valtavat paineet ton takia ja ollu masentunutkin :( Tosin vime aikoina asiat menneet parempaan suuntaan vaikee selittää miks on vielä poikuus tallella nuorempana olin tosi arka nykysin en enään niinkään mut ehkä sit jotenki liian kiltti kelvatakseni kellekään en mielestäni ole rumakaan ja harrastan liikuntaa ja olen mielestäni hyvä tyyppi mutta pitäs kai olla renttu et kelpais mut ei vaan tuo dokaaminen hirveesti kiinnosta.


    • Kipari

      Naiset tykkäis kovasti jos alkaisit käpälöimää. Sentakia ne edellisetkin suhtees meni bänäksi kun et alkanut. Ei nainen ota sua turhanpäiten viereensä oikein sänkyyn. Kyllä hän odottaa,että sä alkaisit käpälöimään sitä. ja sitten myöhemmin panoksi,kunhan sinne asti edetään.

      • M28

        Heh, no ehkä annan turhan kiltin vaikutuksen.. Omilla silmillänihän olen lukuisia kertoja nähnyt että psykopaati-tyypit KYLLÄ kelpaa...


      • qwerty

        on se nähty


    • N30

      Minusta se ei ole yhtään ihmeellistä. Itsekkin olen 30 vuotias ja vielä neitsyt. Olisin voinut monta kertaa menettää sen, mutta minusta ei ole sänkyyn miehen kanssa jota kohtaan minulla ei ole mitään tunteita.

      Vaikka muut ajattelisi minusta mitä vaan, niin en välitä siitä yhtään. Me ihmiset ollaan niin erilaisia ettei toisten ihmisten kommenteista tarvitse välittää. On monia, jotka ajattelee ja kauhistelee ettei ole seksikokemuksia ja ikää on jo näin paljon, mutta minua se ei haittaa. Tämä on minun elämäni ja olen ihan tyytyväinen tähän. Seksi astuu elämään sitten aikanaa, kun löydän oikean ihmisen jota kohtaan tunnen jotakin.

      • Kepa

        Annakko sä ollenkaan ymmärtää,että suakin vois kosiskella vai nyhjääkkö vain kotonas kaikki illat ja viikonloput? Ei sua sieltä kukaa tuu hakemaan. Menetät kaikki mahrollisuutes kohrata sellattiakin jokka sun sytyttääs!!!


      • OU-
        Kepa kirjoitti:

        Annakko sä ollenkaan ymmärtää,että suakin vois kosiskella vai nyhjääkkö vain kotonas kaikki illat ja viikonloput? Ei sua sieltä kukaa tuu hakemaan. Menetät kaikki mahrollisuutes kohrata sellattiakin jokka sun sytyttääs!!!

        Säästeli neitsyyttään, mutta ehti kuolla sitten
        onnettomuudessa ennen kuin sai kertaakaan kokeilla miltä mies tuntuu...


    • N26

      Kun itsekin olen niin minusta se on ok. Jokaisen oma valinta, itsekin välillä mietin, että miten miehet sen ottaa. Nytkin tapailin yhtä miestä ja sitten tuli asia kerrottua, saa nähdä onko se enää kiinnostunut.
      Mutta minua se ei siis haittaisi.

    • Make27

      Mä olen 27v (kohta 28v) mies ja edelleen poikuus tallella. Olen päättänyt että se lähtee vasta avioliitossa tai sitten se ei lähde ollenkaan. Todennäköisempää kai on että se ei lähde ikinä, mutta mikäs siinä. Voihan elämän elää ilman seksiäkin. Vaikka yksinäisyys toisinaan on todella rankkaa.

      Make27

    • n-86

      ei siinä mitään vikaa ole, ehkä kuitenkin vähän outoa. mutta jos saisin olla ensimmäisesi olisi se suuri kunnia... :)

    • 999

      No mielipiteitä on monia, mutta voihan se hieman yllätyksenä tulla jollekkin.


      Itse en edes halua seurustella vakavasti kenenkään kanssa, mutta se olenkin minä :D

      • Elli

        Meinaakkos kuolla naimata? Älä! Siinä tulis suuri vahinko.


      • minä
        Elli kirjoitti:

        Meinaakkos kuolla naimata? Älä! Siinä tulis suuri vahinko.

        Joidenkin meistä kohtalona on vain kuolla naimatta. Sellaista on elämä...


      • 999
        Elli kirjoitti:

        Meinaakkos kuolla naimata? Älä! Siinä tulis suuri vahinko.

        Kyllä meinaan.


    • Vaikeaahan toi on!

      Mutta sitte ku on sen yhden kerran saanu, sitä saa jatkossa paljon helpommalla. Ei tarvi enää sitä poikuuttaan/neitsyyttään paljon mietiskellä ja elämä muuttuu mukavammaksi, ja tulee paljon itsevarmemmaksi. Ite menetin poikuuteni vasta 23 vuotiaana ja kyllä se jälkeenpäin keljuttaa, ettei se jo aikasemmin menny. Naiset tykkää tosiaan siitä, että ottaa seksin vaan reilusti puheeksi. Ja jos saa naisen sänkyyn asti, on se jo aika varmaa että se antaa, vaikkei sitä sinne kämpille mennessä myöntäskään. Ei muuta ku kokeilehan löytää joku, jonka kanssa voit hoitaa taakkas pois päiväjärjestyksestä. Voin kuitenkin ihan rehdisti sanoa ettei naisia miehet, joilla on seksiasioiden suhteen vielä hakemista paljoakaan kiinnosta.

      • Mutta sitte ku on sen yhden kerran saanu, sitä saa jatkossa paljon helpommalla. Ei tarvi enää sitä poikuuttaan/neitsyyttään paljon mietiskellä ja elämä muuttuu mukavammaksi, ja tulee paljon itsevarmemmaksi.

        Monettakohan kertaa viittaan yksilöllisyyteen? Ei se välttämättä kaikilla mene niin helposti. Esimerkiksi itselläni ensimmäisen kerran katastrofin jälkeen ei ole tullut toista kertaa. Tietysti aina voidaan spekuloida itse tilanteen traumaattisilla aspekteilla, mutta kyllä ongelmat lienevät syvemmältä menneisyydestä. Mutta todellakin kaikkien kannattaa muistaa, että se on yksilöllistä. Jos ongelmia tällä puolella, ensimmäinen kerta voi lisätä niitä.

        Ite menetin poikuuteni vasta 23 vuotiaana ja kyllä se jälkeenpäin keljuttaa, ettei se jo aikasemmin menny.

        Saman ikäisinä siis. Itselläni oli suuri shokki, että tälläistäkö tämä on? Yliarvostettua. Tietysti tapausta nyt ei voi pitää "normaalina" tapahtumana...

        Naiset tykkää tosiaan siitä, että ottaa seksin vaan reilusti puheeksi.

        Se on totta näin iän kasvaessa. Sisältö on kuitenkin eri.

        Ja jos saa naisen sänkyyn asti, on se jo aika varmaa että se antaa, vaikkei sitä sinne kämpille mennessä myöntäskään. Ei muuta ku kokeilehan löytää joku, jonka kanssa voit hoitaa taakkas pois päiväjärjestyksestä. Voin kuitenkin ihan rehdisti sanoa ettei naisia miehet, joilla on seksiasioiden suhteen vielä hakemista paljoakaan kiinnosta.

        Ihanko totta? Moni ei usko, kuinka moni nainen on kehottanut minua käyttämään maksullisia palveluita. No, ei itsetunto riitä sinnekään...
        Onneksi olkoon. Sinä kuitenkin olet ratkaissut ongelmasi omalta kannatasi positiivisesti. Muista kuitenkin, että kaikki emme ole samanlaisia kuin sinä.


      • m30-aa

        Ite ajattelin olevani aika kummajainen, kun
        sain naista eka kerran vasta 20-vuotiaana.
        Nyt oon 30-vuotias ja takana on 9 naisjuttua.
        Olen saanut karkeasti arvoen pimpsaa
        n. 5000 kertaa, eikä kyllä edelleenkään
        kyllästytä tuo ihanainen naisen syli.
        En kuitenkaan harmittele sitä, etten paneskellut
        alle 20-vuotiaana. Kaikki ne naiset, joihin
        olin tutustunut siihen mennessä, olivat minulle
        epäsopivia. Sit kun lähdin opiskeleen isolle
        paikkakunnalle, oikeanlaisia naisia alkoi
        pikku hiljaa löytyä. Tsemppiä vaan miehet.


      • m30-aa kirjoitti:

        Ite ajattelin olevani aika kummajainen, kun
        sain naista eka kerran vasta 20-vuotiaana.
        Nyt oon 30-vuotias ja takana on 9 naisjuttua.
        Olen saanut karkeasti arvoen pimpsaa
        n. 5000 kertaa, eikä kyllä edelleenkään
        kyllästytä tuo ihanainen naisen syli.
        En kuitenkaan harmittele sitä, etten paneskellut
        alle 20-vuotiaana. Kaikki ne naiset, joihin
        olin tutustunut siihen mennessä, olivat minulle
        epäsopivia. Sit kun lähdin opiskeleen isolle
        paikkakunnalle, oikeanlaisia naisia alkoi
        pikku hiljaa löytyä. Tsemppiä vaan miehet.

        Ite ajattelin olevani aika kummajainen, kun
        sain naista eka kerran vasta 20-vuotiaana.

        Et ole. Ainakaan tilastojen valossa.

        Nyt oon 30-vuotias ja takana on 9 naisjuttua.

        Suhteellisen maltillista. Riippuen arvioijasta.

        Olen saanut karkeasti arvoen pimpsaa
        n. 5000 kertaa, eikä kyllä edelleenkään
        kyllästytä tuo ihanainen naisen syli.

        Olet ottanut menetettyä aikaa kiinni? Tuo 5000 jaettuna vuoden päivillä (365) vastaa 13 vuotta. Eli olet harrastanut seksiä joka päivä viimeiset kymmenen vuotta ja vielä monena päivänä useita kertoja. Ylität aika hyvin sen suomalaisen 1 kerta/viikko tilaston. Ainakin matemaattisesti katsoen sanoisin milteinpä kaniksi. Ei vihamielisenä kommenttina, vaan viitaten ihan määriin. Mikäli tuo 5000 on lähelle totuutta...

        En kuitenkaan harmittele sitä, etten paneskellut
        alle 20-vuotiaana. Kaikki ne naiset, joihin
        olin tutustunut siihen mennessä, olivat minulle
        epäsopivia.

        Millä lailla, jos saan kysyä? Ei miellyttänyt? Eivät halunneet? Hakivat jotain muuta (kumppania/yhden yön seuraa)?

        Sit kun lähdin opiskeleen isolle
        paikkakunnalle, oikeanlaisia naisia alkoi
        pikku hiljaa löytyä. Tsemppiä vaan miehet.

        Sinulla on ollut päänuppi kunnossa. Silloin on hyvä jatkaa. Olet tiennyt mitä haluat. Onneksi olkoon.


      • m30-aa
        AdmiralObserver kirjoitti:

        Ite ajattelin olevani aika kummajainen, kun
        sain naista eka kerran vasta 20-vuotiaana.

        Et ole. Ainakaan tilastojen valossa.

        Nyt oon 30-vuotias ja takana on 9 naisjuttua.

        Suhteellisen maltillista. Riippuen arvioijasta.

        Olen saanut karkeasti arvoen pimpsaa
        n. 5000 kertaa, eikä kyllä edelleenkään
        kyllästytä tuo ihanainen naisen syli.

        Olet ottanut menetettyä aikaa kiinni? Tuo 5000 jaettuna vuoden päivillä (365) vastaa 13 vuotta. Eli olet harrastanut seksiä joka päivä viimeiset kymmenen vuotta ja vielä monena päivänä useita kertoja. Ylität aika hyvin sen suomalaisen 1 kerta/viikko tilaston. Ainakin matemaattisesti katsoen sanoisin milteinpä kaniksi. Ei vihamielisenä kommenttina, vaan viitaten ihan määriin. Mikäli tuo 5000 on lähelle totuutta...

        En kuitenkaan harmittele sitä, etten paneskellut
        alle 20-vuotiaana. Kaikki ne naiset, joihin
        olin tutustunut siihen mennessä, olivat minulle
        epäsopivia.

        Millä lailla, jos saan kysyä? Ei miellyttänyt? Eivät halunneet? Hakivat jotain muuta (kumppania/yhden yön seuraa)?

        Sit kun lähdin opiskeleen isolle
        paikkakunnalle, oikeanlaisia naisia alkoi
        pikku hiljaa löytyä. Tsemppiä vaan miehet.

        Sinulla on ollut päänuppi kunnossa. Silloin on hyvä jatkaa. Olet tiennyt mitä haluat. Onneksi olkoon.


      • m30-aa kirjoitti:

        >Heh. Määrä johtuu siitä, että yksikään noista >naissuhteista ei ole yhdenillan juttu.

        No, sen ymmärtää jos kyseessä 10 vuotta ja 9 naista.

        >Joka naisen kanssa on aina ollut ne 3-4 >kiihkeämpää ensi kuukautta, jolloin >rakastellaan päivittäin ja useita kertoja (4-5 >kertaa päivässä). Tiedän kyllä olevani aika >kani.

        No ainakin tilastojen valossa. Ja ainakin minun näkemykseni mukaan. Mutta jokainen on yksilö. Aiheuttaa taas vain tiedostamatonta "painetta" kun "tietää miten pitäisi toimia".

        >Nykyinen suhteeni on kestänyt useita vuosia ja >tässä suhteessa rakastelukertojen määrä on toki >viime aikoina rajoittunut tuonne 4-5 kertaa >viikossa tasolle.

        Silti tilastoja paremmin. Eli teillä on hyvä suhde.

        Eivät olleet ajatusmaailmaltaan ja luonteeltaan riittävän samanlaisia kuin minä. Aivan erilaiset kiinnostuksen kohteet.

        Eli sinun mielestäsi samanlaiset sopii yhteen paremmin, kuin erilaiset? Tai ainakin teidän tapauksessanne? En pysty kuvittelemaan, että samoista asioista kiinnostunutta naisihmistä löytyisi minulle koskaan.

        > Toki ulkonäkökin oli jotain muuta kuin mitä >kaipasin. En ole koskaan etsinyt kaunottaria, >eli siihen tuo ulkonäköjuttu ei viittaa. Jotkut >naiset ovat persoonallisella tavalla kauniita >ja sytyttävät heti, vaikka kavereideni mielestä >he ovat mitäänsanomattoman näköisiä.

        Ollut hieman samaa piirrettä. Olen ollut kiinnostunut naisista jotka ovat muiden mielestä olleet "mitäänsanomattomia". Kuitenkin en ole koskaan pitänyt esim. missejä mitenkään... erityisen "kauniina". En pysty tavoittamaan ns. kauneuden ydintä?

        >Päänuppi pysyy kunnossa, kun on tekemisissä >ihmisten kanssa.

        Jaa. No, sitten työni puolesta asioiden _pitäisi_ olla kunnossa. Eli vain heikko mieli.

        > On todella ihanaa ottaa illalla
        >nainen kainaloonsa ja jutella tämän kanssa ja >nauttia läheisyydestä. Vielä parempi toki, jos >on juuri hetkeä aikaisemmin harrastanut >molempia osapuolia tyydyttävää seksiä.

        Kaunis haaveeni. Mutta... Tuskin pystyn itse tuohon.

        >Sen vielä sanon, että muutaman naisen ulkonäön >perässä juoksevat kaverini ovat kyllä aika >onnettomia. Ihastuvat aina ihan vääriin >naisiin. Moni mukava, mutta liian tavallisen >näköinen nainen on saanut heiltä pakit. En >ymmärrä, miksi
        >joidenkin hyvin tavanomaisten, jopa rumien >miesten ,pitää aina jahdata niitä bimboja. >Älkää takertuko liikaa naisen ulkonäköön, vaan >tutkailkaa tämän luonnetta.

        Varmaankin tämä asia on johdannaninen myös ns. pornon heikentävästä vaikutuksesta, mistä täälläkin on ollut puhetta? Itselläni kun ei ole oikein jakoa kauniisiin ja rumiin. Jokainen nainen on omalla tavallaan viehättävä. Jotkut ovat vain viehättävämpiä kuin toiset? :)Itselläni sentään on käynyt "tuuri" näissä vähäisissä ihmissuhdeasioissa, että naiset joiden kanssa olen ollut tekemisissä ovat olleet minun "naismakuani" miellyttäviä. Sitten tietysti sen ainoan fyysisen kokemuksen piti olla katastrofi ei-niin-sopivan kanssa. En tiedä. Niin paljon "mätää" mielessä. Joskus uskon itsekin siihen, että näin on parempi. Näin ei pilaa kuin oman elämänsä.


      • Jeppe
        AdmiralObserver kirjoitti:

        >Heh. Määrä johtuu siitä, että yksikään noista >naissuhteista ei ole yhdenillan juttu.

        No, sen ymmärtää jos kyseessä 10 vuotta ja 9 naista.

        >Joka naisen kanssa on aina ollut ne 3-4 >kiihkeämpää ensi kuukautta, jolloin >rakastellaan päivittäin ja useita kertoja (4-5 >kertaa päivässä). Tiedän kyllä olevani aika >kani.

        No ainakin tilastojen valossa. Ja ainakin minun näkemykseni mukaan. Mutta jokainen on yksilö. Aiheuttaa taas vain tiedostamatonta "painetta" kun "tietää miten pitäisi toimia".

        >Nykyinen suhteeni on kestänyt useita vuosia ja >tässä suhteessa rakastelukertojen määrä on toki >viime aikoina rajoittunut tuonne 4-5 kertaa >viikossa tasolle.

        Silti tilastoja paremmin. Eli teillä on hyvä suhde.

        Eivät olleet ajatusmaailmaltaan ja luonteeltaan riittävän samanlaisia kuin minä. Aivan erilaiset kiinnostuksen kohteet.

        Eli sinun mielestäsi samanlaiset sopii yhteen paremmin, kuin erilaiset? Tai ainakin teidän tapauksessanne? En pysty kuvittelemaan, että samoista asioista kiinnostunutta naisihmistä löytyisi minulle koskaan.

        > Toki ulkonäkökin oli jotain muuta kuin mitä >kaipasin. En ole koskaan etsinyt kaunottaria, >eli siihen tuo ulkonäköjuttu ei viittaa. Jotkut >naiset ovat persoonallisella tavalla kauniita >ja sytyttävät heti, vaikka kavereideni mielestä >he ovat mitäänsanomattoman näköisiä.

        Ollut hieman samaa piirrettä. Olen ollut kiinnostunut naisista jotka ovat muiden mielestä olleet "mitäänsanomattomia". Kuitenkin en ole koskaan pitänyt esim. missejä mitenkään... erityisen "kauniina". En pysty tavoittamaan ns. kauneuden ydintä?

        >Päänuppi pysyy kunnossa, kun on tekemisissä >ihmisten kanssa.

        Jaa. No, sitten työni puolesta asioiden _pitäisi_ olla kunnossa. Eli vain heikko mieli.

        > On todella ihanaa ottaa illalla
        >nainen kainaloonsa ja jutella tämän kanssa ja >nauttia läheisyydestä. Vielä parempi toki, jos >on juuri hetkeä aikaisemmin harrastanut >molempia osapuolia tyydyttävää seksiä.

        Kaunis haaveeni. Mutta... Tuskin pystyn itse tuohon.

        >Sen vielä sanon, että muutaman naisen ulkonäön >perässä juoksevat kaverini ovat kyllä aika >onnettomia. Ihastuvat aina ihan vääriin >naisiin. Moni mukava, mutta liian tavallisen >näköinen nainen on saanut heiltä pakit. En >ymmärrä, miksi
        >joidenkin hyvin tavanomaisten, jopa rumien >miesten ,pitää aina jahdata niitä bimboja. >Älkää takertuko liikaa naisen ulkonäköön, vaan >tutkailkaa tämän luonnetta.

        Varmaankin tämä asia on johdannaninen myös ns. pornon heikentävästä vaikutuksesta, mistä täälläkin on ollut puhetta? Itselläni kun ei ole oikein jakoa kauniisiin ja rumiin. Jokainen nainen on omalla tavallaan viehättävä. Jotkut ovat vain viehättävämpiä kuin toiset? :)Itselläni sentään on käynyt "tuuri" näissä vähäisissä ihmissuhdeasioissa, että naiset joiden kanssa olen ollut tekemisissä ovat olleet minun "naismakuani" miellyttäviä. Sitten tietysti sen ainoan fyysisen kokemuksen piti olla katastrofi ei-niin-sopivan kanssa. En tiedä. Niin paljon "mätää" mielessä. Joskus uskon itsekin siihen, että näin on parempi. Näin ei pilaa kuin oman elämänsä.

        Mä sain eka tyttöystävältäni jonkin verran. En laskenut koskaan kertojen määrää. Sitten törmäsin kännissä varsinaiseen miestennielijään ja jostain syystä seurasin sitä sen kämpille ja annoin sen imeä mua ja muuta sellaista. Lopulta se löi mut selälleen ja tunki puolivelton munani sisäänsä. Se ratsasti mulla ja lopulta olin ihan kova ja laukesinkin. Tää tyyppi oli kumminkin tosi ilkeä ja aivan erilainen kun mä. Yritimme seurustella mutta ei siitä tullut mitään. Kaksi kertaa se tosiaan otti mut tuolla lailla ratsastaen. En saanut tietenkään sitä laukeamaan ja se olikin mulle aika ivallinen vaan niin se olisi varmaan ollut melkein kelle vaan. Menin sanomaan että se oli toinen naiseni ja se sanoi että mä olin sille ehkä kahdessadas. Kaikkinensa toi homma oli hirveä. Jotenkin mulla meni itsetunto ja täysin usko kykyihini vaikka olin siis saanut naista jo ennen tätä mun katastrofiani. Vuotta myöhemmin sitten ihan sattumalta tapasin naisen jonka kanssa sain pikkuhiljaa itseluottamukseni takaisin. Opettelimme yhdessä hyvän seksin salat sillä meillä kummallakin oli aika surkeat taidot ja karuja kokemuksia. Tämä nainen oli ollut muutaman miehen kanssa eikä oikein tiennyt mistään mitään. Oli muun muassa antanut toiselle miehelleen peppua kun oli luullut että on huono nainen jos ei annan sinnekin. Porno vääristää kuvottavalla tavalla nykyihmisiä. Sen nyt tiedän että kännissä en ala enää pelleilemään. Sitä törmää niin hirveisiin ihmisiin kännissä. Arvostelukyky katoaa.


      • Jeppe kirjoitti:

        Mä sain eka tyttöystävältäni jonkin verran. En laskenut koskaan kertojen määrää. Sitten törmäsin kännissä varsinaiseen miestennielijään ja jostain syystä seurasin sitä sen kämpille ja annoin sen imeä mua ja muuta sellaista. Lopulta se löi mut selälleen ja tunki puolivelton munani sisäänsä. Se ratsasti mulla ja lopulta olin ihan kova ja laukesinkin. Tää tyyppi oli kumminkin tosi ilkeä ja aivan erilainen kun mä. Yritimme seurustella mutta ei siitä tullut mitään. Kaksi kertaa se tosiaan otti mut tuolla lailla ratsastaen. En saanut tietenkään sitä laukeamaan ja se olikin mulle aika ivallinen vaan niin se olisi varmaan ollut melkein kelle vaan. Menin sanomaan että se oli toinen naiseni ja se sanoi että mä olin sille ehkä kahdessadas. Kaikkinensa toi homma oli hirveä. Jotenkin mulla meni itsetunto ja täysin usko kykyihini vaikka olin siis saanut naista jo ennen tätä mun katastrofiani. Vuotta myöhemmin sitten ihan sattumalta tapasin naisen jonka kanssa sain pikkuhiljaa itseluottamukseni takaisin. Opettelimme yhdessä hyvän seksin salat sillä meillä kummallakin oli aika surkeat taidot ja karuja kokemuksia. Tämä nainen oli ollut muutaman miehen kanssa eikä oikein tiennyt mistään mitään. Oli muun muassa antanut toiselle miehelleen peppua kun oli luullut että on huono nainen jos ei annan sinnekin. Porno vääristää kuvottavalla tavalla nykyihmisiä. Sen nyt tiedän että kännissä en ala enää pelleilemään. Sitä törmää niin hirveisiin ihmisiin kännissä. Arvostelukyky katoaa.

        >Sitten törmäsin kännissä varsinaiseen >miestennielijään ja jostain syystä seurasin >sitä sen kämpille ja annoin sen imeä mua ja >muuta sellaista. Lopulta se löi mut selälleen >ja tunki puolivelton munani sisäänsä. Se >ratsasti mulla ja lopulta olin ihan kova ja >laukesinkin. Tää tyyppi oli kumminkin tosi >ilkeä ja aivan erilainen kun mä. En saanut >tietenkään sitä laukeamaan ja se olikin mulle >aika ivallinen vaan niin se olisi varmaan ollut >melkein kelle vaan. Menin sanomaan että se oli >toinen naiseni ja se sanoi että mä olin sille >ehkä kahdessadas. Kaikkinensa toi homma oli >hirveä.

        No, minun ainokaiseni oli tuollainen hirvitys. Tosin minä en ollut kännissä, vaan hän. Virhe mikä virhe. Mutta kun oma mieli "kavalsi" ja ahdistus loppui sen jälkeen. Kokemuksena hirveä.

        > Jotenkin mulla meni itsetunto ja täysin usko >kykyihini vaikka olin siis saanut naista jo >ennen tätä mun katastrofiani.

        Minulla ei ollut ennen tätä itsetuntoa, sen jälkeen ei oikeastaan ollenkaan. Itse asiassa tämän vuoden tapahtumien myötä tajusin, että hän taitaa olla viimeinen ihminen jota olen suudellut. Ja tästä kaikesta on nyt kulunut viikkoa vaille neljä vuotta...

        >Vuotta myöhemmin sitten ihan sattumalta tapasin >naisen jonka kanssa sain pikkuhiljaa >itseluottamukseni takaisin. Opettelimme yhdessä >hyvän seksin salat sillä meillä kummallakin oli >aika surkeat taidot ja karuja kokemuksia. Tämä >nainen oli ollut muutaman miehen kanssa eikä >oikein tiennyt mistään mitään. Oli muun muassa >antanut toiselle miehelleen peppua kun oli >luullut että on huono nainen jos ei annan >sinnekin. Porno vääristää kuvottavalla tavalla >nykyihmisiä. Sen nyt tiedän että kännissä en >ala enää pelleilemään. Sitä törmää niin >hirveisiin ihmisiin kännissä. Arvostelukyky >katoaa.

        Eipä tuohon paljon lisäämistä. Itselläni alkoholi vain saa masentumaan ja ahdistumaan, kun ns. flaksi käy vierestä. Mitenkään aktiivisemmaksi se ei minua saa. Alkoholi ei kuitenkaan sovi kaikille. Jotkut parisuhteessa olevat menettävät oman hallintasa täysin... Porno vääristää. Maailma vääristää.


      • hente45w63
        m30-aa kirjoitti:

        Ite ajattelin olevani aika kummajainen, kun
        sain naista eka kerran vasta 20-vuotiaana.
        Nyt oon 30-vuotias ja takana on 9 naisjuttua.
        Olen saanut karkeasti arvoen pimpsaa
        n. 5000 kertaa, eikä kyllä edelleenkään
        kyllästytä tuo ihanainen naisen syli.
        En kuitenkaan harmittele sitä, etten paneskellut
        alle 20-vuotiaana. Kaikki ne naiset, joihin
        olin tutustunut siihen mennessä, olivat minulle
        epäsopivia. Sit kun lähdin opiskeleen isolle
        paikkakunnalle, oikeanlaisia naisia alkoi
        pikku hiljaa löytyä. Tsemppiä vaan miehet.

        eli tää jätkä on saanu n. 1.36krt pillua per päivä.. kymmenen vuoden ajan.. ei paha :D


    • eti kiva nainen ja ole rohk...

      eli, mulla ainakin päähajois jos ei sais pilluu ikinä. Panetus olisi varmasti hirmuinen. Etsi siis kiva nainen, käy romanttisilla treffeillä ja vie kotiin ja rakastele hellästi. Toimii aina ja saat jatkossakin samalta naiselta jos haluut.

      • M28

        Usko pois, panetus ON hirmuinen...ei tämä kauan enää voi jatkua...maksullinen on viimeinen keino....


    • ei elämä ole pelkkää reiän ...

      ja ajattelua olenkko normaali jos en ole aloittnaut vaikka halut olisikin,,itse aloitin 29vuotiaana

    • Ina

      Hei

      Et ole mielestäni mitenkään epänormaali. Päinvastoin.

      Itse olen 29 vuotias ja edelleen neitsyt, omasta tahdostani

      Hyvä että sinunlaisia miehiä on vielä olemassa.

    • x---------------------x

      ihailtavaa se on ei suinkaan mitään hävettävää

    • Heinä

      Seurustelin jokin aika sitten 25-vuotiaan pojan kanssa joka oli vielä neitsyt. Vaikka itse olen sponttaani ja ulospäinsuuntautunut persoona, niin poika kokemattomuudellaa ja ujoudellaan jähmetti minutkin. Olisi ollut suuri kunnia viedä hänen neitsyytensä (joku muukin tyttö taisi sanoa että se on kunnia), mutta hän oli sillä saralla niin tavattoman ujo että emme päässeet koskaan mihinkään tulokseen, tai no saimme aikaiseksi erota. Poika ei pystynyt puhumaan kanssani näistä asioista, joten minun oli aivan turha jorista niistä yksikseni. Toisaalta olisin kyllä voinut odottaa vielä hieman pidempään, mutta en enää jaksanut sillä toiveenani on että mies tekee aina aloitteen (seksikästä), oli kyse mistä vain ja sitä ei tapahtunut.

      Eli kiteytettynä: kokemuksella ei ole väliä. Se että yrittääkö edes vaikuttaa jo positiivisesti :)

      • M28

        Hauska kuulla,että ainaki joku on sitä mieltä ettei oo väliä onks kokemusta tai kokematon! Minä yritän kokoajan.. En kuitenkaan aio kertoa poikuudestani jos sattuis tulla kohdalle joku sopiva nainen joskus. Mielummin sitten olen kömpelö sängyssä ku että kerron poikuudesta, ja asiasta ei tule mitään.(Olen lukenut sellaisiiki mielipiteitä että nainen välttää kokemattomia hinnallla millä hyvänsä-jos seksiä etsivät-ja onhan se toisaalta ymmärtävää.)


      • M28 kirjoitti:

        Hauska kuulla,että ainaki joku on sitä mieltä ettei oo väliä onks kokemusta tai kokematon! Minä yritän kokoajan.. En kuitenkaan aio kertoa poikuudestani jos sattuis tulla kohdalle joku sopiva nainen joskus. Mielummin sitten olen kömpelö sängyssä ku että kerron poikuudesta, ja asiasta ei tule mitään.(Olen lukenut sellaisiiki mielipiteitä että nainen välttää kokemattomia hinnallla millä hyvänsä-jos seksiä etsivät-ja onhan se toisaalta ymmärtävää.)

        Naisena joka puhuu hyvin avoimesti seksitä kavereiden (ja näköjään tuntemattomienkin(: ) kanssa, en ole koskaan törmännyt naiseen joka oikein välttämällä välttäisi kokemattomia... Päin vastoin, minusta ja monista tuntemistani, olisi kiihottavaa saada olla jonkun ensimmäinen. Nuorena (19v) olen sen kahdesti saanutkin kokea, mutta nyt 33v:nä ajatus kuulostaisi vielä innostavammalta kun tietää jo itse paremmin mitä tekee. Erittäin mielelläni auttaisin ja opettaisin;)

        (Kirjoitella saa ihan jutustelu mielessäkin minulle suoraankin, sillä nimimerkkini toimii tällä sivustolla muuallakin)


      • .....
        M28 kirjoitti:

        Hauska kuulla,että ainaki joku on sitä mieltä ettei oo väliä onks kokemusta tai kokematon! Minä yritän kokoajan.. En kuitenkaan aio kertoa poikuudestani jos sattuis tulla kohdalle joku sopiva nainen joskus. Mielummin sitten olen kömpelö sängyssä ku että kerron poikuudesta, ja asiasta ei tule mitään.(Olen lukenut sellaisiiki mielipiteitä että nainen välttää kokemattomia hinnallla millä hyvänsä-jos seksiä etsivät-ja onhan se toisaalta ymmärtävää.)

        Voin kertoa, että kyllä nainen tietää ja huomaa, jos partneri ei ole koskaan rakastellut.

        Ei kukaan voi olla niin hyvä ensimmäisellä kerralla, cool ja "uskottava", että se peittäisi kokemattomuuden.

        Kyllä ne tärisevät kädet, heikko erektio, kömpelö asentojen vaihto ja ylijännittynyt olemus kertovat tarinaansa.

        JA SIKSI, olisikin todella hyvä, että kun olet tavannut sen ihanan tytön - kerrot hänelle kokemattomuudestasi. Jos tyttö on fiksu, hän ymmärtää tilanteen paremmin kuin hyvin ja pitää sitä KUNNIANA, että saa olla sinun ensimmäisesi. :) Minä olin poikaystäväni ensimmäinen, kun aloimme seurustella hänen ollessa 22 ja minun ollessa 19. Ensimmäiset rakastelukerrat olivat hänelle vähän vaikeita, mutta minua ei haitannut ollenkaan - rakastuin häneen suloisuuteensa, ujouteensa ja rehellisyyteensä. Kaksi ihanaa vuotta nyt takana ja seksi ja parisuhde kukoistavat :)

        Suorasanaisuus ja rehellisyys KUNNIAAN!

        Onnea jatkoon! Älä ota stressiä tulevasta. Ja etsi se OIKEA TYTTÖ, ei mitään meikkipellejä tai kikattelevia bimboja. Upeimmat naiset ovat aina niiden "kauniiden" takana.


      • -.--.-.--.-.--.-
        ..... kirjoitti:

        Voin kertoa, että kyllä nainen tietää ja huomaa, jos partneri ei ole koskaan rakastellut.

        Ei kukaan voi olla niin hyvä ensimmäisellä kerralla, cool ja "uskottava", että se peittäisi kokemattomuuden.

        Kyllä ne tärisevät kädet, heikko erektio, kömpelö asentojen vaihto ja ylijännittynyt olemus kertovat tarinaansa.

        JA SIKSI, olisikin todella hyvä, että kun olet tavannut sen ihanan tytön - kerrot hänelle kokemattomuudestasi. Jos tyttö on fiksu, hän ymmärtää tilanteen paremmin kuin hyvin ja pitää sitä KUNNIANA, että saa olla sinun ensimmäisesi. :) Minä olin poikaystäväni ensimmäinen, kun aloimme seurustella hänen ollessa 22 ja minun ollessa 19. Ensimmäiset rakastelukerrat olivat hänelle vähän vaikeita, mutta minua ei haitannut ollenkaan - rakastuin häneen suloisuuteensa, ujouteensa ja rehellisyyteensä. Kaksi ihanaa vuotta nyt takana ja seksi ja parisuhde kukoistavat :)

        Suorasanaisuus ja rehellisyys KUNNIAAN!

        Onnea jatkoon! Älä ota stressiä tulevasta. Ja etsi se OIKEA TYTTÖ, ei mitään meikkipellejä tai kikattelevia bimboja. Upeimmat naiset ovat aina niiden "kauniiden" takana.

        Ei nainen ihan välttämättä huomaa. Omalla kohdallani kävi niin, että vaikka nainen olikin varsin kokenut, sanoi olevansa yllättynyt kun kerroin että hän oli minun ensimmäiseni. Itsekin olin yllättynyt että homma hoitui kuin itsestään, ei se vaikeaa ollut. Tosin hänellä ei tainnut olla juuri kokemusta muista kuin yhden illan jutuista ja nyt parikymmentä vuotta kokeneempana voin sanoa ettei niissä juuri oikeasta seksistä opi paljon (vaikka ihan hyvää seksiä voi irtonakin olla - ja on ollutkin).

        Itse menetin poikuuteni 19-20 vuotiaana, jolloin olin vakaasti sitä mieltä että kaikki kaverit olivat jo vuosia sitten saaneet. Nykyään ajatellen ihan täysin yhdentekevää...

        Kun myöhemmin tapasin naisen jonka kanssa sittemmin menin naimisiin, hän oli neitsyt (18v) ja myöhemmin kertoi olleensa lähes epätoivoinen, että neitsyydestä piti päästä eroon. Minua ei haitannut, ennemminkin päin vastoin (tosin hänen eka kertansa taisi jännittää minua enemmän kuin häntä:).

        Ei se myöhäinen aloittaminen haittaa, hommaan pääsee kyllä nopeasti mukaan :)
        Sitäpaitsi seksi on jokaisen ihmisen kanssa varsin erilaista, eli jokaista kumppania varten täytyy kuitenkin "oppia uudestaan".


    • tyttö

      Minusta on ainakin tosi suloista ja herkkää, ettet ole mennyt sänkyyn kenen tahansa kanssa!!! :)
      Ja jos tuleva nainen on fiksu, hän ymmärtää ja ottaa kunnia-asianaan sen, että saa olla ensimmäisesi!

    • Mieskonen -79

      Jep, itsellä on sama tilanne, tosin olen vasta 25 mutta äkkiäkös nuo 3 vuotta menevät.

      Aikaisemmin en mitenkään tietoisesti säästellyt itseäni sitä oikeaa varten, mutta viime vuosina sekin ajatus on tullut mukaan. Kun kerran näin pitkään on jo poikuus ollut tallella niin ei sitä tässä vaiheessa kannata missä tahansa tilanteessa menettääkään.

      Ongelmana on vain se, että haluaisin myös tytön olevan neitsyt, tai ainakin suht kokematon. Totta kai sellainen voi tulla joskus vastaan, eihän sitä koskaan tiedä, mutta aika heikolta tuntuu todennäköisyys kun ihmeen suuri osa tuntuu olevan tätä 14 - 18 -vuotiaana sänkyyn -nuorisoa...

    • rapeme69

      Etpä ole sekoillut kanamaisten huorien kanssa, joita pitäis vaan potkia vitulle!

    • poikuus meni 14v

      Nyt ne pallit esiin. On se eri asia masturboida kädel ku miestennielijällä. Toiseksi, sitten ku se on tehty on sulla enemmän itsetuntoo mennä tapaamaan "parempia" tyttöjä eikä istua yksin illat dataillessa.

      Seksi on siistiä ja hauskaa kun itsetunto on terveellä tasolla

      • niineee

        ei ole parempia tai huonompia tyttöjä...


      • make95hondaGTX

        joo, vittu mun o vaikee kuvitella että on muka yli 13w jotka ei oo ollu muijan kaa sängyssä. lolololololol

        vitu noloo!!!! :DDDDDDDDD


    • elämässä on muitakin

      ei kaduta että oisin murkkuna sählänny. on hyvä vaimo ja kaikki paranee vain ajan mittaan.

    • thjuygsefx

      Ihmettelisin hieman ja tahtoisin tietää syyn. En niinkään että pitäisin miestä säälittävänä tai jotain sellaista. Paremminkin olisin jollain tapaa iloinen ja ylpeäkin kun saan olla se joka viimein poikuutesi saa napattua (: Mitäs vikaa siinä on ettei miehellä ole vertailukohtaa johon verrata minun vartaloani, taitojani ja "tiukkuuttani" :D

      • Minua saisi kyllä

        mieluummin vertailla oikeisiin naisiin, kun pornosta tuttuihin muovista ja silikonista tehtyihin täydellisiin naisiin...


    • WestVirginia

      todellakaan ole mitään vikaa! Lainaan tähän nyt toiseen ketjuun kirjoittamaani viestiä:

      "Itse kuulun vähemmistöön- 25-v neitsyt eikä ole koskaan nolottanut, päinvastoin. En ole uskovainen, lesbo tai mitään sellaista, rumaksikaan ei ole haukuttu. En vaan koe mitään tarvetta enkä isompaa halua seksiin, enkä todellakaan tarvitse sitä ollakseni onnellinen. Ihme juttu tuo että neitsyys koetaan jonain vastenmielisenä taakkana josta täytyy päästä eroon ihan sama kenen kanssa, ja tuntuu että tänä päivänä koko maailman ykkösjuttu on seksi. Omassa arvomaailmassani se ei ole tärkein asia.

      No, neitsyys ja sen menettäminen tai menettämättä jättäminen on jokaisen oma asia."

      Neitsyys on todellakin sinun oma asiasi mihin kellään ei pitäisi olla urputtamista. Henkkohtaisesti sanoisin että hienoa :)

    • ......

      Täällä 18 vuotta ikää ja poikuus yhä tallella.. Jännittää ja tavallaan v*tuttaa. Enimmäkseen kyse ujoudesta ja pitkästä parisuhteesta, jossa ei oltu yhdynnässä. Näiden lisäksi suht voimakas fetissi jotain ihan muuta kuin yhdyntää kohti häiritsee...

      Itsekin tullut ajateltua jo kaikenlaista tyyliin "Miksi ihmisen tarvitsee olla yhdynnässä elämänsä aikana?", "Onko seksi välttämätöntä?" yms...

    • ytidhe

      Ihmiset jotka sanovat, että tosi outoa jos ei ole menettänyt neitsyyttään esim ennen 18v . Miettikää että kai tunnette jokainen jonkun johon esim itse ette koskisi kepilläkään tai tiedätte jonkun henkilön johon luulette että kukaan ei koskisi kepilläkään niin eihän se siis voi olla mitenkään outoa, koska meitä tällaisia on jotka yrittävät saada edes vain katsekontaktia mutta saa vastaukseksi vihaisia katseita, pään kääntyilyä ja muita merkkejä vain kokoajan että ei kiinnosta niin onko se silloin kauhean outoa että ei koskaan menetä tällainen ihminen neitsyyttään jos ketään ei kiinnosta? Itse mielestäni kuuluun tällaiseen kastiin, näytän siltä että naiset eivät koskisi kepilläkään minuun niin eihän sen pitäisi siis olla mitenkään outoa, että en koskaan tulisi rakastelleeksi elämäni aikana, eihän. Esim tällaiset ulkoiset asiat eivät ainakaan ole omalla kohdallani muuttaneet asioita, kuten hiustyylin muutos armeijan takia ja että kokeillut laittaa päälle vähän hienompaa, kun sen t paidan. Ei muutosta. Tiedän että vika on minussa ja käyttäytymisessä, uskaltamisessa, ja kaikessa sellaisessa plus ulkonäyssä. Mutta siis onhan näitä jotka sanovat että eivät ole rumia tai mitään ja itsevarmoja kait ja sillen niin ehkä syy on sitten tämä ongelma mikä löytyy omaltakohdaltanikin -->Ja on meitä ihmisiä joista näkyy läpi että olemme vielä neitsyitä, joten eihän naiset pidä kuin kokeneista miehistä, eikös se niin yleensä ole. JOten peli on jo pelattu joidenkin kohdalla hyvin varhaisessa elämän vaiheessa joten ei ole mitään ihmeellistä jos joku voi olla neitsyt kuolemaansa asti eihän. Ja jotkut ovat näitä että heillä voi olla paljon naiskavereita mutta ei koskaan tyttöystävää kun he ovat mukamas sitten naisten mielestä liian kilttejä tai jotain... siinä nyt jotain että ei se kuollemaan asti neitsyys voi olla mikään kauhean kumma juttu jos ajattelette asiaa ihan omien kumppani vaatimusten perusteella ja mitä suurin osa ihmisistä kumppaniltaan vaatii, niin pakosti kait jotkut ihmiset jäävät kaikkien naisten tai miesten kategorioiden ulkopuolelle ja eivät kiinnosta ketään tai siltä se tuntuu vaikka puhutaan että jokaiselle löytyy vielä se oikea...

    • soidjvfdsk

      ei tällä ujolla luonteella onnistu. Nyt onkin tavoite olla koko elämä neitsyenä...

      • like a virgin

        Näin 24-vuotiaana "neitsyt-tyttösenä" on mun mielestä todella rohkaisevaa ja toivoa antavaa, että löytyy miehiäkin, jotka ovat tämän ikäisinä vielä neitsyitä. Nykään tosiaa tuntuu, että kaikki pyörii seksin ympärillä ja se välillä jo vähän ahdistaa.

        Omalla kohdalla en oikein tiedä, mistä kokemattomuuteni johtuu. Ystävät sanovat puheliaaksi ja nauravaiseksi persoonaksi, on ihan kehuttu kauniiksikin (vaikka ylipainoa on :D) Ujona en itseäni pidä. Mutta kai sitä menee jollain tavalla sitten lukkoon miesten seurassa, ihan kuin te olisitte jotain toista rotua. Tai kai sitten ajattelen aina, ettei kukaan voisi oikeasti olla kiinnostunut ja omaksun sen "hyvä-tyyppi ja kaveri"-rooliin, joka tulee jo niin luonnostaan... Enpä tiedä...

        Enkä todellakaan halua "just do it" jonkun baarista napatun känniläisen kanssa! Mutta niinkuin joku tuossa jop aiemmin sanoi: yksinäisyys on joskun äärimmäisen raskasta :(


      • nestori kaasalainen
        like a virgin kirjoitti:

        Näin 24-vuotiaana "neitsyt-tyttösenä" on mun mielestä todella rohkaisevaa ja toivoa antavaa, että löytyy miehiäkin, jotka ovat tämän ikäisinä vielä neitsyitä. Nykään tosiaa tuntuu, että kaikki pyörii seksin ympärillä ja se välillä jo vähän ahdistaa.

        Omalla kohdalla en oikein tiedä, mistä kokemattomuuteni johtuu. Ystävät sanovat puheliaaksi ja nauravaiseksi persoonaksi, on ihan kehuttu kauniiksikin (vaikka ylipainoa on :D) Ujona en itseäni pidä. Mutta kai sitä menee jollain tavalla sitten lukkoon miesten seurassa, ihan kuin te olisitte jotain toista rotua. Tai kai sitten ajattelen aina, ettei kukaan voisi oikeasti olla kiinnostunut ja omaksun sen "hyvä-tyyppi ja kaveri"-rooliin, joka tulee jo niin luonnostaan... Enpä tiedä...

        Enkä todellakaan halua "just do it" jonkun baarista napatun känniläisen kanssa! Mutta niinkuin joku tuossa jop aiemmin sanoi: yksinäisyys on joskun äärimmäisen raskasta :(

        oon 73v mies, ja neitsyt, voitasko tavata, että saisin viimeinkin sitä pilluva?


      • alpokka77

        Sussa on asennetta!

        Itse olen 33-vuotias "peräkammarin poika", ja melko varma olen, että "impenä" tulen kuolemaan...


    • Mamis89

      Itse olen seurustellut puolisoni kanssa n. 5vuotta. Kun tapasin hänet hän oli 26v ja minä tuolloin 17v. Hän kertoi myöhemmin, että menetti poikuutensa kun hän oli ollut 21v ja kyllähän minä siltä kyselin ja vähän ihmettelin asiaa. En kuitenkaan tuomitse ihmistä jos hän on vaikka nyt 28v ja neitsyt. :)


      Tässä kerron naispuolisten kavereiden mielipiteitä:

      "Jos tutustuisin mieheen tai jopa ihastuisin ja kuulisin sitten että hän on neitsyt, kyllä siinä pistäis mietityttämään ja kuitenkin itse naisena haluaisin miehen jolla on kokemusta seksistä ja joka myös osaa hommat. "

      " Ei se merkkaa mitään vaikka on 40v ja neitsyt. Oppia ikä kaikki! "

    • maaelämää

      Minä arvostan =)
      Ottaisin sinut paljon mieluummin kuin monia muita. Itse olen ihastunut mieheen 33v joka tietääkseni on vielä neitsyt. Ujo maatalonpoika, mutta asia ei minua häiritse ollenkaan.

      • ppppppp'

        Yrittäkää hyvät ihmiset ymmärtää, että miehet ei voi olla neitsyitä. Se on naisten ikioma juttu.
        Kaikki vanhemmat miehet on nussineet tekopilluja vuosikausia, eli naisen reikään paneminen eroaa noista ihan muodollisesti vaan.
        Käytännössä on vain yksineläjiä ja parisuhteessa eläjiä ja irtosuhteita harrastavia, mutta näillä kaikilla on siis seksielämä olemassa, kyse on vain ja ainoastaan muodollisteknisistä jutuista, miten kukakin tykkää elämäänsä elää.


      • ööööööööööööööööö'
        ppppppp' kirjoitti:

        Yrittäkää hyvät ihmiset ymmärtää, että miehet ei voi olla neitsyitä. Se on naisten ikioma juttu.
        Kaikki vanhemmat miehet on nussineet tekopilluja vuosikausia, eli naisen reikään paneminen eroaa noista ihan muodollisesti vaan.
        Käytännössä on vain yksineläjiä ja parisuhteessa eläjiä ja irtosuhteita harrastavia, mutta näillä kaikilla on siis seksielämä olemassa, kyse on vain ja ainoastaan muodollisteknisistä jutuista, miten kukakin tykkää elämäänsä elää.

        Teknisesti ottaen en minäkään ollut sitten neitsyt kun ensimmäistä kertaa miehen kanssa panin - oma suriseva dildo oli ollut käytössä jo pari vuotta ennen sitä, ja tamponit kaksitoistavuotiaasta lähtien. Muodollisia eroja siinäkin.
        Eiköhän poikuudessa/neitsyydessä ole kyse muusta kuin ulokkeen laittamisesta reikään. (Eli siitä, että mukana on joku toinenkin henkilö.)


    • onko vielä poikuus

      yks maatalon nuori vanha poika kerto oli pannut sikaa ja lehmää hyi

    • dhgd

      28-vuotias, jolla on poikuus tallella.. No ei mun mielestäni tuossa ole mitään ihmeellistä. Oikeastaan vähän toivonkin tuollaista kokematonta miestä itselleni.

    • Män85

      Jos nyt joskus pääset "eroon" poikuudestasi niin kannattaa muistaa ettei se ensimmäinen kerta ole yleensä niin mukava kuin voisi kuvitella. Ensimmäisillä kerroilla saatat tulla liian nopeasti, erektio ei ehkä kestäkään, seksi ei tunnukaan hyvältä jne. Sen takia en suosittele maksullisia naisia vaan sellaista naista johon pystyt luottamaan.

      Itse menetin poikuuteni joskus 17-vuotiaana. Nyt on kokemusta vajaasta kymmenestä naisesta, mutta sanoisin näin: seksi ei edelleenkään ole tärkein asia itselleni ja itse asiassa ensimmäinen kerta uuden naisen kanssa aina kammottaa minua. Mutta mukavan naisen kanssa sekin luonnistuu.

    • öjöjöjö

      Suosittelen maksullisia niin ei tarvii totakaan enää miettiä.

    • player20

      Mitä kauemmin neitsyt niin sen parempi. itse 20v ja en ole koskaa seurustellu kunnolla. enkä seksiä harrastanu.

    • jk6yk76ulk7u

      Oivoi ... Eikö sinussa ole edes miestä mennä huoran luokse kun kerta kuitenkin haluat seksiä. Kasvata munaa.

      • Turpakii homo :D

        Kusipää.
        Alkuperäinen viesti on vuodelta 2005.
        Ja yhdessä viestissä mainitsi että housuissa on sellainen 25 senttinen~
        Voi elämä mikä sun ongelmas on? Mee ite sen huoras luokse nuolemaan hiivapillua.


    • keimo1234

      Nyt on pakko sanoa että porukka on nostanu pillun vähän liian korkealle jalustalle, meri on täynnä kaloja, ettikää sieltä omanne, jos oot ujo ja et ''pysty'' tutustumaan vastakkaiseen sukupuoleen, niin siihenkin ongelmaan voi vetää kännit ja lähtee sitten ihmisten ilmoille (näin hoidin itse ongelman sillon nuorempana :D) ja turha ottaa mitään suorituspaineita aktista, jos homma kusee niin sit kuskoon, aina voi laittaa jonkin piikkiin, ja seuraavalla kerralla sit.

    • Just-aina

      Mun mielestä aika jännittävää ja hiema ehkä kiinnostaakin. Olen itse vasta 20 mutta jokainen mieheni ollut neitsyt.. Että ehkä kiinnostus ja innostus asiasta johtuu siitä..

    • Maajussi -77

      Olen 34 v mies ja poikuus tallella edelleen, vaan kellekäs nykyaikaiselle naiselle muka tämmöinen ujo ja kiltti työhullu lihavan pulskea täysraitis maatalon isäntä kelpaisi?

    • hetelma92

      Mun mielestä siinä ei ole mitään noloa jos olet neitsyt.. Voin itte kertoo et mua kaduttaa et oon menettäny neitsyyteni k*********..

    • hetelma92

      Kyllä vielä oikean löydät =) Mistäs päin olet? =)

      • ruis antero

        Olen minäkin kerran...
        nähnyt pesän, vai oliko se sittenkin majava?
        Pelottavan näköinen se kuitenkin oli, takkuinen, limainen
        ja haisi ihan norjalaisille.
        -Karkasin paikalta.


    • like a virgin

      Maajussi -77, kyllä tommonen mies monelle naiselle kelpais, esimerkiksi ittelleni ;) Mut ehkä tarjonta ei vaan löydä kysyntää? Käytkö ulkona tai harrastatko jotain kodin ulkopuolella? Itse en käy ulkona paljon yhtään, joten mistä niitä miehiäkään löytyisi...Tiedän, et pitäis tehä asialla jotain, mut en voi sille mitään, et oon tämmönen kotikissa :)

      Oma tilanne ei tosiaan oo edellisestä viestistä, jonka lähetin vuos sitten, ni muuttunut mihinkään :( Mut ehkä se tästä vielä iloks muuttuu!

    • Lady_1980

      Arvostan erittäin paljon. Paljon mielummin olen miehen kanssa, joka ei ole ollut monen kumppanin kanssa. Tämä pätee myös minuun, kumppaneita ollut minullakin todella vähän. Toivon löytäväni sinunlaisesi miehen myös itselleni.

    • yyberpoikuus

      no mä oon 33 v miekkonen, täysin kokematon naisten suhteen. En ole ikinä edes pussannut, halannut, käynyt treffeillä saati harrastanut seksiä.
      Luonteeltai olen ujo ja hiljainen enkä käy viihteellä. Ei sellaisia harrastuksia, missä tapaisi naisia. Ei kavereita.
      Kunpa tutustuisi edes yhteen naiseen, joka haluaisi seurustella kanssani. Mutta mistä sen naisen voi löytää? Yksikään nainen ei ole osoittanut minua kohtaan mitään kiinnostusta, vaikka olen keskivertomiestä pidempi, kohtelias, tupakoimaton...huonoja puolia on jonkinasteinen epäsosiaalisuus ja ujous.
      Tää elämä on jotenkin aivan turhaa, kun ei ole muuta kuin työ.

    • tytt

      Oma poikaystäväni oli 28 vuotias ja neitsyt kun aloimme seurustelemaan. Itselläni oli kokemusta muutamista miehestä ennen suhdetta. Aluksi yllätyin asiasta, mutta en pidä sitä mitenkään huonona. Ei kannata missään tapauksessa ottaa liikaa suorituspaineita ensimmäisestä kerrasta ( helpommin sanottu kuin tehty). Omalla kohdallani seksi ainakin toimii loistavasti, vaikka miehellä ei ole aiempia kokemuksia!

    • 3123123123

      Mielummin rakastelisin täysin kokemattoman kuin monia (tai edes muutamia) paukuttaneen miehen kanssa.

      Kokemattomampi luultavasti myös osaa arvostaa sitä hetkeä enemmän, eikä pidä toista osapuolta vain "panona muiden joukossa".

      Näin siis yhdenyön jutuissa, mutta seurustelisin mielummin edes vähän kokeneen kanssa. Muuten joutuu pelkäämään että mies haluaisi kokeilla muitakin naisia, ihan vain mielenkiinnosta.

    • miss nobody

      Ite mielummin olen sellaisen herrasmiehen kanssa joka ei jokaista kylän naista käy painamassa :) ei siinä mitään hävettävää ettei koskaan ole sitä tehnyt, tietää ainakin että sellaisiakin miehiä on vielä olemassa mikä on loistavaa!

    • first-touch

      Entinen poikaystäväni oli 24 kun aloimme seurustella, itse olin 2 vuotta nuorempi.
      Koin tilanteen kovin kiihottaaksi kun sain opastaa hänen täriseviä käsiään.
      En koe että neitsyyden menetys yli parikymppisenä oli muka jotenkin noloa.
      Kukin vuorollaan ja ajallaan.

      Edellisestä suhteesta aikaa ja aloitin uudessa koulussa.
      Huomasin heti iskeneeni silmäni luokaltani löytyvään söpöläiseen, itseäni pari vuotta nuorempi.
      Ujo tapaus kylläkin neitojen seurassa, että jos tästä jotain kehkeytyy niin taidan löytää käsistäni taas ensikertalaisen.
      En laita pahakseni

    • nainen 40 v

      Ap, älä ota asiasta stressiä. Kaikista turhinta on pelätä, ettei siihen pysty jännityksen takia, koska naiselle seksi ei ole samaa kuin yhdyntä. Oikeasti.

      Elikkä kannattaisi panostaa siihen, että opettelet miten nainen tyydytetään käsin tai suuseksillä, ja koskettelemiseen muutenkin. Parhaita omia muistojani ovat olleet sellaiset miehet, joiden kanssa "nukuin" vain, muttei ollut yhdyntää, mutta sen sijaan esim. suuseksiä tms.

      Kai tiedät, että naisella ei ole vaginassa oikeastaan tuntohermoja ollenkaan, ajattele nyt, sitä kauttahan vauvatkin syntyvät... Luontoäiti on hoitanut asian niin, että ei turhaan ole tuntoa väärässä kohtaa kehoa. Sen sijaan naisella peniksen pään tuntoaistia vastaa klitoris. Eli vaginasta ei saa eeds orgasmia, vaan sen saa klitoriksesta! Siihen kannattaisi perehtyä.

      Mies ei todellakaan ole hyvä sängyssä, jos seksi tarkoittaa pelkkää yhdyntää! Sellainen mieskokemus on päinvastoin kaikista huonointa mitä on olemassa.

      Tuon kun opettelet, ja koskettamisen ylipäänsä, niin johan alkaa sujua. Tee tytölle selväksi, että vain nukutte yhdessä, eikä ole seksiä. Jos alkaa tuntua, että hän olisi kuitenkin kiinnostunut enemmästä, niin otat nuo muut keinot käyttöön. Jos nyt välttämättä itse haluat yhdyntä kokeilla, niin ehkäpä huomaat, että se yllättäen tuntuisi onnistuvankin. Parasta on kuitenkin, että tyttö on 100% tyytyväinen seksiin noita muita keinoja käyttäen.

      • nainenmyös

        oon samaa mieltä siitä, että asiasta ei todellakaan kannata ottaa stressiä. mutta kyllä nainen voi saada orgasmin myös vaginan kautta ja minulle seksi=yhdyntä, vaikka nainnen olenkin. mutta tosiaan miehen kokemattomuus ei haittaa minua yhtään.


    • jepjeuu

      Miehet, jotka menetätte poikuutenne kokeneemmalle, mutta ette uskalla asiasta ennen seksiä kertoa: asettakaa nainen ratsaille, joten saatte vain nauttia tilanteesta ja antaa naisen hallita. Ei tule turhaa jännitystä siitä, jääkö ensimmäisestä kerrasta rysän päältä kiinni. Uskon, että ensimmäisen asennon jälkeen muutkin sujuvat sitten luonnostaan.

    • jeess

      mielestäni on hyvä, jos mies on mieluummin säilyttänyt poikuutensa kuin käynyt maksullisissa. miehen kokemuksella ei ole minulla mitään väliä, kyllähän niihin seksipuuhiin oppii sitten.

    • Sama täällä. Olen päättänyt antaa poikuuteni tyttöystävälle, mutta samalla hän menettäisi tyttöytensä minulle. Teenkö oikein teidän mielestänne?

    • ProvoHate

      Haha, kyllä tämäkin osio on täynnä provoja.... Muun muassa Mr 25cm penis. Aivan taatusti...

    • miikka pelkonen

      vedä kätees homo

    • tunnen sinut

      kertomiesi juttujen perusteella taidan tuntee sinut ja sinä myös minut ja perheeni todella hyvin ja ollaan tunnettu jo useampi vuosi ja olet asiaa purkanut meille ennenkin...ja etkö asukkin kuopiossa???? =) =) =)

    • 10+10+7= __ v heppu

      joooo,jotenkin en tajua tätä kun kaikilla on paine vain siitä että ei ole harrastanut seksiä.Itselläni tuo asia ei tule 1:nä eikä edes 2:na.
      Enemmänkin minua haittaa se että ei ole toista puoliskoa jakamassa ihan arkisia asioita,niin iloja kuin surujakin.Halauisin että kun tulen kotia, ei vastassa olisi vain pimeä asunto joka vaatii pattereiden päälle laittoa vaan ihminen joka välittäisi,olisi odottanut minua kotia.Kaipaan toisen ihmisen läheisyyttä ja että saisi pitää toista lähellä.Haluan antaa toiselle syyn hymyillä aamuisin ja hymyillä itsekkin.Kesän lähestyessä voisin tehdä toisen kanssa vaikka matkasuunitelmia eikä ohjelmistossa olisi taas kerran yksinään viinan kittaaminen kotona.
      Tietenkin seksi on tärkeä asia ja poikuudesta pääseminen on ihan mukava juttu.En vain tajua miksi siitä pitää ottaa painetta.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mukavaa sunnuntai päivää

      Kirsille ja mukaville ihmisille jos täällä enää ovat. 😊☕🌞🍁🧡 Jos eivät ole, niin sitten poistun.
      Ikävä
      340
      1809
    2. Milloin on kaivattusi nimi päivä?

      Otsikossa kysymys. Osumien kautta illaksi viä treffeille 💁💁💁
      Ikävä
      83
      1597
    3. Vanhan Mestarin porttikieltolaiset?

      VM lopettaa ja uutta tulee tilalle. Onnea uudelle yrittäjälle! Tuli vaan tuossa mieleen, että säilyvätkö vanhat porttiki
      Suomussalmi
      37
      1392
    4. Machokultti vai tasa-arvoa

      Oikein hyvää päivää kaikki Vedatietäjät ja Hare Krishnat! Tarkoitukseni ei ole provosoida vaan monen pettymyksen jälkeen
      Hindulaisuus
      368
      1320
    5. Kimmeliin yöksi?

      Sopii minulle, mutta en tiedä sopisiko se sinuun.
      Ikävä
      82
      1247
    6. Mitä pidät

      Siitä että suhde alkaa pettämisen kautta
      Ikävä
      168
      1240
    7. Alan kyllästyä ihmisiin

      Hyvää yötä ja loppuiltaa. ☀️🥱🌌💤🌃✨🍁👍👎👐🫶🖖🧟‍♀️🫅🏼❄️💫
      Ikävä
      177
      1228
    8. Sofia Virta sanoi totuuden suoraan....

      ....Suomessa ei tarvita Persuja maamme taloutta hoitanaan. Hyvin sanottu.
      Maailman menoa
      360
      1226
    9. Venäjän ydinaseet??

      Tuntuvat olevan muutamille jonkinlainen lähes seksuaalinen fantasia ja kierouma. Uskonnollinen (?) fetissi. Niillä sit
      Maailman menoa
      251
      1071
    10. Millon näit kaivattusi viimeksi? Missä??

      saitko vihdoin kerrottua häälle mitä tunnet? Oliko hetki lämmin vai kylmä.
      Ikävä
      31
      975
    Aihe