Olen tälläinen markkinoille palannut 45 v nainen. En mikään timmi mimmi mutten mikään läskikään. Millaisesta miehet ikäluokassa 30-50v pitää suuseksiä ajatellen.? Nyt ajelen niin, että aika sileä muuten mutta häpykummun päällä karvoja. En oikein tunne täysin posliinia tyylikseni mutta mitä mieltä te miehet olette?a
Galluppiaa
8
221
Vastaukset
- tippatouhu
Pieni kiitorata häpykummun päällä on bueno, useimmat tosin taitaa tykätä täysin porsliinista
T:36v m - Häpykarvoillekkin
Kyllä häpykarvat pitää olla ja juuri tuollainen kuulostaa aika herkulta, vesi kielellä nuolisin.
- HalukasKielimies75
Kyllä juuri tuollainen huulilta paljas ja päältä siistitty karvoitus on kaikkein paras!
Tuntuu kiihoittavan seksikkäältä kun hyväilee kädellä niin että naisella on pikkuhousut jalassa, tuntee kun pillu kostuu naisen kiihoittuessa ihanasti ja samoin tuntee karvoituksen pikkuhoujen läpi! Nuollessa taas saa nuolla "puhdasta" mutta näkee houkuttelevan seksikkään karvoituksen häpykummun päällä...
Voi kumpa saisin nuolla sinua... Loppuun asti ja monta kertaa!
Tampereen seudulla vaikutan, 41-v. suomalainen mies, joka olisi yhden naisen ihanaa salaista seuraa vailla! - PidänPosliinista
Oma miellipiteeni on että kummulla saa olla viivaa tai kolmioita kunhan nekin on hoidetut. Siitä alaspäin tai eteenpäin ei kaipaa karvoitusta.
Paljas pimppi saa minulta suuren huomion ja lisää viipymää kielileikeissä. - anal_sex_wanker
anaaliyhdyntää ei pillukarvat tai niiden puuttuminen haittaa.
- aatu567
Itse pidän aivan posliinista.silloin minusta pillu on kauneimmillaan ja sitä on ihanaa katsella,nussia,runkata,nuolla ja ihan kaikkea on vain silloin kiihottavampaa tehdä.
- kannatan_karvaista
Älä ajele pois, mulle paras on just sopivan karvainen...ei saa rehottaa muuta kuitenkin. Nuollessa voi suuhun joku karva eksyä mutta ei haittaa. No ei tarvii etsiä sopivaa kun kotona on.
- Niinkaunis
Täällä mies samaa mieltä, lyhyeksi siistitty miellyttää mikäli vielä tumma, musta aina parempi.
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos nainen harrastaa seksiä
Useiden kanssa, miten se eroaa miesten mielestä siitä, jos miehellä on ollut useita s kumppaneita? Oletan että kaikki mi2562588Pihlaja-puulle
Illat on mulle pahimpia. En tiiä miks se olis vaan parasta yöstä toiseen nukkua sun kanssa ja herätä sun kasvoihin. Jos151601Päivieni piristys, missä olet?
Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei141499Kova karman laki
Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko3751341Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun161261Kysymys Kuhmolaisille
Hei. Olen 32 vuotias nainen ja muutin Kuhmoon noin 12 vuotta sitten. Mutta nyt täytyy ihmetellä ihan ääneen että onhan t251157Savimajasta lääketieteen tohtoriksi - ja ei tikkua ristiin
”Jos ihminen muuttaa savimajasta tänne kerrostaloon länsimaisen elintason piiriin ilman että tarvitsee panna tikkua rist182995Ensi viikolla tulen takaisin
Ja käyn varmaan siellä monta kertaa. Monta mahdollisuutta nähdä jos olet siellä päin19876- 75843
Olen valtavan ihastunut
Yritin sen sinulle viime viikolla kertoa, mutta liikaa muuttujia ja isoja tunteita, niin en kyllä ollut kovin selkeä.62831