Olen tälläinen markkinoille palannut 45 v nainen. En mikään timmi mimmi mutten mikään läskikään. Millaisesta miehet ikäluokassa 30-50v pitää suuseksiä ajatellen.? Nyt ajelen niin, että aika sileä muuten mutta häpykummun päällä karvoja. En oikein tunne täysin posliinia tyylikseni mutta mitä mieltä te miehet olette?a
Galluppiaa
8
250
Vastaukset
- tippatouhu
Pieni kiitorata häpykummun päällä on bueno, useimmat tosin taitaa tykätä täysin porsliinista
T:36v m - Häpykarvoillekkin
Kyllä häpykarvat pitää olla ja juuri tuollainen kuulostaa aika herkulta, vesi kielellä nuolisin.
- HalukasKielimies75
Kyllä juuri tuollainen huulilta paljas ja päältä siistitty karvoitus on kaikkein paras!
Tuntuu kiihoittavan seksikkäältä kun hyväilee kädellä niin että naisella on pikkuhousut jalassa, tuntee kun pillu kostuu naisen kiihoittuessa ihanasti ja samoin tuntee karvoituksen pikkuhoujen läpi! Nuollessa taas saa nuolla "puhdasta" mutta näkee houkuttelevan seksikkään karvoituksen häpykummun päällä...
Voi kumpa saisin nuolla sinua... Loppuun asti ja monta kertaa!
Tampereen seudulla vaikutan, 41-v. suomalainen mies, joka olisi yhden naisen ihanaa salaista seuraa vailla! - PidänPosliinista
Oma miellipiteeni on että kummulla saa olla viivaa tai kolmioita kunhan nekin on hoidetut. Siitä alaspäin tai eteenpäin ei kaipaa karvoitusta.
Paljas pimppi saa minulta suuren huomion ja lisää viipymää kielileikeissä. - anal_sex_wanker
anaaliyhdyntää ei pillukarvat tai niiden puuttuminen haittaa.
- aatu567
Itse pidän aivan posliinista.silloin minusta pillu on kauneimmillaan ja sitä on ihanaa katsella,nussia,runkata,nuolla ja ihan kaikkea on vain silloin kiihottavampaa tehdä.
- kannatan_karvaista
Älä ajele pois, mulle paras on just sopivan karvainen...ei saa rehottaa muuta kuitenkin. Nuollessa voi suuhun joku karva eksyä mutta ei haittaa. No ei tarvii etsiä sopivaa kun kotona on.
- Niinkaunis
Täällä mies samaa mieltä, lyhyeksi siistitty miellyttää mikäli vielä tumma, musta aina parempi.
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1405516Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella313962No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452490Eipä tunnu se "pedofilia" huuto kiinnostavan
Lähinnä se sekohäirikkö ressukka joutuu itse vastaileen itselleen, mitään näkyvyyttä ei saa, palstalla ylipäätään on hyv392077Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv291992- 241913
Ben Z: "SDP ei ole ollut 50 vuoteen näin huolissaan velasta"
"– Olen ollut eduskunnassa noin 50 vuotta, eikä SDP ole koskaan ollut niin huolissaan velasta kuin nyt. Se on tietysti h171865Näin Enter-napilla tehdään miljardi euroa - Helsingissä
"Ei se nyt niin kovin ihmeelliseltä näytä. Tavallinen nappi, musta muovinpala, joka kököttää parikymppiä maksavan mustan01720- 411700
- 521651