Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Asiakaspalvelusta

Aasiakass

Minkälaista asiakaspalvelua olette saaneet Nokialla, kun käytte kaupassa?

Vaikuttaako muillakin siihen, mistä hakee ruokansa..

34

621

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nöyryytetty

      Huonoa, viimeksi City-Marketissa...

    • näkymätönasiakas

      Välikadun apteekista ei saa mitään palvelua vaan kaikki siellä tuijottaa omaa kuvaruutuaan

    • tyuityuityui

      Pitää ottaa a-luokan sika mukaan niin saa asiakaspalvelua.

      • Maalaisjärkee

        City marketilla on pokkaa kyykyttää asiakkaita...


    • TimoHaap

      Ylimakea asiakaspalvelu on kamalaa Citymarketissa

    • RTVEEE

      Rautakaupasta (rtv) sellasta et muistan vieläkin vaikka tapauksesta vuosia eli sieltä kerran todella todella huonoa. Yleensä hyvää palvelua sielläkin mut tämä kerta ei ei ei.
      Kyseessä naismyyjän suoranainen loukkaus. Jätin ostokset siihen käytävälle silloin ja pidin taukoo monta kuukautta siitä putiikista...

      Yleensä nokialta saa ihan ok peruspalvelua. Hyvääkin.Oikeastaan olen tyytyväinen asiakas kaikin puolin.

      Lidlin kassat vähän väsyneitä mut eipä tuossa oikeastaan tarvikkaan palvella...

    • JEESKÖ

      Tokmanni!

      • Vaimitä

        Asiakaspalvelun asenne sama vähän kaikissa Pirkanmaan Tokmanneissa.


    • Tarkkailijatar

      Pirkanmaan surkein CM Nokialla

    • positiivari222

      Saan yleensä hyvää palvelua. Tosin käyttäydyn itse asiallisesti ja iloisesti, joten helppo myyjänkin vastata samalla tavalla.

      • 1010101010

        samat sanat. Käyttäydyn itse aina asiallisesti ja tarvittaessa tiukan asiallisesti niin aina oon saanut erinomaisen palvelun sittarista --- terkkariin.


    • ystävällistä

      Niinhän se metsä vastaa kuin sinne huudetaan..... vai miten se meni

      • sillä.simppeli

        En halua huutaa. Äänestän jaloillani sellaisen kaupan, jossa homma toimii. Konkurssi hoitakoon loput.


    • PettynytA

      Harhaanjohtava hinnoittelu on asiakkaan aliarvointia ja myös kuluttajaläisäädännön vastaista toimintaa. Laitoin tästä asiallisen huomautuksen Nokian CM:lle. Mielestäni
      vastaus EI ollut asiallinen.

    • ldzhgs

      Cittarin ruokapuolella kauppiaalla vuosien kokemus , uskaltaa näin ottaa vähän riskiä ja viilaa asiakkaita linssiin , tietää ettei juuri kukaan huomaa / välitä !

    • Ihastunut78

      Oon ihastunut yhteen huolto aseman myyjään. Kiva ja hauska nainen tai neiti?? Se on vähä pelottavakin tai en haluisi suututtaa sitä :D

    • HölmöN

      En jaksa valittaa marketille, mutta ottaa päähän tuo CM käyttötavaroiden punaiset TARJOUS -laput. Onko teille käynyt niin, jotta kassalla maksattekin täyden hinnan tuotteesta. Kotona kun tarkastelet maksukuittia, niin raivo nousee.

    • Tarjoustarkkailija

      On vedetty linssiin TARJOUS -lapuilla. Siksi välttelenkin Citymarkettia.

    • dfhtreioltlt

      Löytiksessä aina hyvää asiakaspalvelua. Alkossa paikakunnan parasta asiakaspalvelua. Myyjistä Jokke on ihan paras.

    • paskasti.palveltu

      Ostin Philips-television Sipilästä ja se hajosi kahden viikon käytön jälkeen. Nyt on kohta kuukausi tapeltu takuukorjauksen saamiseksi. Kulutusneuvojan mukaan jos tv:tä ei saada kuntoon kuukaudessa, se on raja kaupan purkamiselle. Saas nähdä mitä "kivaa" vääntöä tässä vielä on tiedossa. Että se oli viimeinen telkkari, jonka Nokialta ostin.

      • sipilänkalu

        Sehän on aivan selvää että Sipilässä ei ostot onnistu.


      • TamperettaTuen

        pakollinen ruokakauppa ja alkos käynti sujuu nokialla


      • fhkhkfh

        Omaa tyhmyyttäsi ostit Philipsin. Toivottavasti opit jotain. Sipilä laskuttaa asiassa maahantuojaa. Se lienee maahantuoja joka nyt on hankala ja tuota merkkiä edustavalla on yleensä hankalaa.


      • ljkghd
        sipilänkalu kirjoitti:

        Sehän on aivan selvää että Sipilässä ei ostot onnistu.

        No onnistuu siellä ostot , vaatii vaan sitkeetä mielen laatua ja kykyä hoitaa ns. jälkipyykkiä


      • paskasti.palveltu
        fhkhkfh kirjoitti:

        Omaa tyhmyyttäsi ostit Philipsin. Toivottavasti opit jotain. Sipilä laskuttaa asiassa maahantuojaa. Se lienee maahantuoja joka nyt on hankala ja tuota merkkiä edustavalla on yleensä hankalaa.

        No luulin ostavani laatumerkin. Tyhmästä tempustani olen sentään viisastunut. Philips on latinaa ja tarkoittaa paskan myivät.


      • paskasti.palveltu
        fhkhkfh kirjoitti:

        Omaa tyhmyyttäsi ostit Philipsin. Toivottavasti opit jotain. Sipilä laskuttaa asiassa maahantuojaa. Se lienee maahantuoja joka nyt on hankala ja tuota merkkiä edustavalla on yleensä hankalaa.

        Edes niin paljon ei ollut Sipilässä reiluutta, että olisivat antaneet sijaistelkun siksi ajaksi, kun alkuperäinen on epäkunnossa. Siispä kävin ostamassa pikkutelkun tilalle. Ostin sen VERKKOKAUPASTA PIRKKALASTA kiäh kiäh kiäääääh! Se ei ole Philips ja toimii.


    • junttijalmari

      Mitä se semmonen on? Enpä ole moiseen törmännyt ikinä,jotakin jos haluaisi vaikkapa kysyä esim.Cittarissa,et löydä ainuttakaan myyjää tietenkään,johtuisiko mahdollisimman pieneksi puristetusta henkilökunta määrästä?

      • MyyjänKaipuu

        Cittarin idea on juurikin se self service, ellet vielä ole hokannut ..


    • tyytyväinenasiakas

      Välikadun S-Marketista saa ystävällistä palvelua!

    • PlussaK

      Citymarketin henkilökohtaiset tarjoukset puhelimeen, mitä mieltä ootte. Maanantaiaamuisin yleensä puhelimeen kilahtaa viesti. Samat puurohiutaleet, leseet, kissanherkut ym.. joka toinenviikko. Joskukus kun on
      mukava tarjous, niin kun menet maanantaina aamupäivällä ostoksille, niin hyllyt huokuu tyhjyyttään. Aina nämä tarjoukset ovat ruokapuolelta. Tulisipa joskus käyttötavaroihin -30%

    • Tykästynyt

      Alkon Jokelle terveiset..

    • annan12

      Citymarketissa kassalla huijaavat antamalla väärän punnitusnumeron jos hevi-pussissa ei ole tarralappua ja hakee sen kassan läheltä.

    • manamaa

      Kaiken kaikkiaan asiallista ja mukavaa palvelua.

    • asiakasT

      Tänään taas petyin suuresti Citymarketin palveluun.. Huokaus!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      93
      2454
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2153
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      82
      1808
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1601
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1576
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      11
      1545
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      33
      1498
    8. 54
      1350
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      89
      1309
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      40
      1237
    Aihe