Vaimo tarkastuksessa miesgynellä

Gynellä

Onko muiden vaimot halukkaita ja kiihoittuvat sexleikeissä, että mies gynegoloki tutkii rinnat rauhallisesti hieroen, hieroo kovettuneitä nännejä ihanasti.... Alapäässä alkaa kuumottamaan ja kostumaan... Lääkäri siirtyy tutkimaan pillua jonka huomaa olevan kiimanesteen kostuttama. Lääkärillä alkaa kalu kovenemaan entisestään housussaan ja vaimo tuntee kovan kalun reittänsä vasten. Lääkäri työntää sormensa kuumaan pilluun ja samalla kaivaa ison kalunsa esille ja sanoo, että täytyy työntää tämä sisään,
että voidaan tietää onko kaikki kunnossa. Vaimon täytyy tietenkin totella ja kostea kuuma pillu ottaa lääkärin kullia ahnaasti sisäänsä, kulli työntyy ja liukuu edestakaisin vaimon sisällä... kohta räjähtäen ja laskien mahtavan lastin kostean kuumaan pilluun. Lääkäri hieman levättyään laittaa spermaisen kalunsa housuihinsa ja sanoo vaimolle, että voitte pukeutua kaiken olevan kunnossa.... ja toivottaa uusinta tarkastukseen 6 kk päästä.

17

1746

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • useinpotilaana

Ainakin minua kiihottaa! Ihana fantasia, olis tuo tosielämässäkin mahtava, tai juuri esileikittynä. Kenenkään luona mahdollista tarkiatuttaa? Ns miesgyne tutkis noin? Sitominen vois kiihottaa lisää.

• Hiemankokemusta

Miehenä ( 50) kommentoin tähän että ainakin minä olen nauttinut tällaisesta leikistä. Olen muutamia kertoja tavannut tällaisen potilaan ja siinä on jotain niin hienoa ja kiihoittavaa. Sitomistakin osana olen kerran tehnyt ja siinä tuli vielä uusi ulottuvuus leikkiin. Ihania kokemusksia kun kokeillaan eri ruumiinosien seksuaalista herkkyyttä :-)

• Anonyymi
        Hiemankokemusta kirjoitti:

Miehenä ( 50) kommentoin tähän että ainakin minä olen nauttinut tällaisesta leikistä. Olen muutamia kertoja tavannut tällaisen potilaan ja siinä on jotain niin hienoa ja kiihoittavaa. Sitomistakin osana olen kerran tehnyt ja siinä tuli vielä uusi ulottuvuus leikkiin. Ihania kokemusksia kun kokeillaan eri ruumiinosien seksuaalista herkkyyttä :-)

Olisin halukas tulemaan tutkittavaksesi.
        t: Pipsa. vastaa minulle.
        Nautin tutkimuksestasi ym
        Olen urheileva ja aikakin olisi nyt gynelle

• virtanen-tässä

Oishan tuo mukavaa, kun vaimo tulisi gyneltä ja vittu täynnä spermaa. Herran jumala että nussisin sitä reikää ja liukasta olisi.

• Anonyymi

Miesgynellä haluaisin käydä,ja odotan ettätulisikotokäynnille...leikitään-
      T:Pipsa

• Anonyymi

Tällainen sessio olisi ihana toteuttaa vanhemman miehen kanssa 😋

• Anonyymi

Joo, gyneleikit pidemmällä kaavalla ovat kiihottavia. Oikea lääkärin asu, lateksikäsineet, kertakäyttöspekula, pumpattava dildo, kosteuden imevä ja kestävä vuodesuoja, taitavat sormet ja paljon liukkaria. Ollut nautinnollisia sessioita:)

• Anonyymi

Missäpäin olet olen vanhempi hieroja mies voitas toteuttaa sinun fantasia

• Anonyymi

En ole gynekologi, mutta voin vilkaista. Speculum yms. rekvisiittaa löytyy.

• Anonyymi

Missäpäin?

• Anonyymi

Niinkö te siellä teette buahaa?

• Anonyymi

Gynekologilla käyminen on terveydenhoitoa. Ei seksileikkejä eikä kiihottumista. Vaimon kanssa jutskattu näistä. Kiihotus tulee muista asioista. Vain pervot urkkija ukot kiihottuu tuollaisista.

• Anonyymi

Voihan mies tutkia vaimonsa rinnat. Kysyy vaimolta tai googlelta miten.

• Anonyymi

On varmaan tosi noloa mennä ja levittää pillunsa ammolleen miesgynelle. Sitten se lekuri vielä painaa välineen sun sisään. Ja sormet jolla tunnustelee pillun ja kohdun. Ajatelkaa nyt vieraan miehen sorkat toisen sisällä syvällä pillussa. Ja näkymät auki.

• Anonyymi

Oikein kunnolla tutkii, pillun, venyttää spekulalla ja sormilla. Mittaa lämmön pepusta.
      Tietysti rinnat ja nännit pitää tarkistaa myös. Nännit pitää imeä kunnolla.

• Anonyymi
    • Anonyymi

Vaimoni 42 v. oli äsken gynon tarkastuksessa
      vaimollani on kohtuullinen alapään karvoitus.vaimoni
      lääkärin tuoli oli niin, että peräaukko oli melkein ylöspäin
      ja kun lääkäri sormeili emätintä niin se avautui melkein itsestään
      vaimoni tunnusti että hän kiihottui kun lääkäri katseli
      hänen avoinna olevaa vaginaa ja lääkäri
      työnsi sormen peräaukkoon tunnustellen sitä hetken
      hetki vielä...niin olisi orgasmi tullut.

Ketjusta on poistettu 68 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      145
      8760
    2. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      48
      2558
    3. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      42
      2359
    4. Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena

Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja
      Maailman menoa
      28
      2357
    5. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      97
      1807
    6. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      194
      1803
    7. Sinä saat minut kuohuksiin

Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai
      Tunteet
      22
      1680
    8. Tunnekylmä olet

En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p
      Ikävä
      109
      1187
    9. Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan

Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä
      Ikävä
      33
      1171
    10. Näin pitkästä aikaa unta sinusta

Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni
      Ikävä
      6
      1116
    Aihe