Vaimo tarkastuksessa miesgynellä

Gynellä

Onko muiden vaimot halukkaita ja kiihoittuvat sexleikeissä, että mies gynegoloki tutkii rinnat rauhallisesti hieroen, hieroo kovettuneitä nännejä ihanasti.... Alapäässä alkaa kuumottamaan ja kostumaan... Lääkäri siirtyy tutkimaan pillua jonka huomaa olevan kiimanesteen kostuttama. Lääkärillä alkaa kalu kovenemaan entisestään housussaan ja vaimo tuntee kovan kalun reittänsä vasten. Lääkäri työntää sormensa kuumaan pilluun ja samalla kaivaa ison kalunsa esille ja sanoo, että täytyy työntää tämä sisään,
että voidaan tietää onko kaikki kunnossa. Vaimon täytyy tietenkin totella ja kostea kuuma pillu ottaa lääkärin kullia ahnaasti sisäänsä, kulli työntyy ja liukuu edestakaisin vaimon sisällä... kohta räjähtäen ja laskien mahtavan lastin kostean kuumaan pilluun. Lääkäri hieman levättyään laittaa spermaisen kalunsa housuihinsa ja sanoo vaimolle, että voitte pukeutua kaiken olevan kunnossa.... ja toivottaa uusinta tarkastukseen 6 kk päästä.

16

1504

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • useinpotilaana

      Ainakin minua kiihottaa! Ihana fantasia, olis tuo tosielämässäkin mahtava, tai juuri esileikittynä. Kenenkään luona mahdollista tarkiatuttaa? Ns miesgyne tutkis noin? Sitominen vois kiihottaa lisää.

      • Hiemankokemusta

        Miehenä ( 50) kommentoin tähän että ainakin minä olen nauttinut tällaisesta leikistä. Olen muutamia kertoja tavannut tällaisen potilaan ja siinä on jotain niin hienoa ja kiihoittavaa. Sitomistakin osana olen kerran tehnyt ja siinä tuli vielä uusi ulottuvuus leikkiin. Ihania kokemusksia kun kokeillaan eri ruumiinosien seksuaalista herkkyyttä :-)


      • Anonyymi
        Hiemankokemusta kirjoitti:

        Miehenä ( 50) kommentoin tähän että ainakin minä olen nauttinut tällaisesta leikistä. Olen muutamia kertoja tavannut tällaisen potilaan ja siinä on jotain niin hienoa ja kiihoittavaa. Sitomistakin osana olen kerran tehnyt ja siinä tuli vielä uusi ulottuvuus leikkiin. Ihania kokemusksia kun kokeillaan eri ruumiinosien seksuaalista herkkyyttä :-)

        Olisin halukas tulemaan tutkittavaksesi.
        t: Pipsa. vastaa minulle.
        Nautin tutkimuksestasi ym
        Olen urheileva ja aikakin olisi nyt gynelle


    • virtanen-tässä

      Oishan tuo mukavaa, kun vaimo tulisi gyneltä ja vittu täynnä spermaa. Herran jumala että nussisin sitä reikää ja liukasta olisi.

    • Anonyymi

      Miesgynellä haluaisin käydä,ja odotan ettätulisikotokäynnille...leikitään-
      T:Pipsa

    • Anonyymi

      Tällainen sessio olisi ihana toteuttaa vanhemman miehen kanssa 😋

      • Anonyymi

        Joo, gyneleikit pidemmällä kaavalla ovat kiihottavia. Oikea lääkärin asu, lateksikäsineet, kertakäyttöspekula, pumpattava dildo, kosteuden imevä ja kestävä vuodesuoja, taitavat sormet ja paljon liukkaria. Ollut nautinnollisia sessioita:)


      • Anonyymi

        Missäpäin olet olen vanhempi hieroja mies voitas toteuttaa sinun fantasia


    • Anonyymi

      En ole gynekologi, mutta voin vilkaista. Speculum yms. rekvisiittaa löytyy.

      • Anonyymi

        Missäpäin?


      • Anonyymi

        Niinkö te siellä teette buahaa?


    • Anonyymi

      Gynekologilla käyminen on terveydenhoitoa. Ei seksileikkejä eikä kiihottumista. Vaimon kanssa jutskattu näistä. Kiihotus tulee muista asioista. Vain pervot urkkija ukot kiihottuu tuollaisista.

    • Anonyymi

      Voihan mies tutkia vaimonsa rinnat. Kysyy vaimolta tai googlelta miten.

    • Anonyymi

      On varmaan tosi noloa mennä ja levittää pillunsa ammolleen miesgynelle. Sitten se lekuri vielä painaa välineen sun sisään. Ja sormet jolla tunnustelee pillun ja kohdun. Ajatelkaa nyt vieraan miehen sorkat toisen sisällä syvällä pillussa. Ja näkymät auki.

    • Anonyymi

      Oikein kunnolla tutkii, pillun, venyttää spekulalla ja sormilla. Mittaa lämmön pepusta.
      Tietysti rinnat ja nännit pitää tarkistaa myös. Nännit pitää imeä kunnolla.

    • Anonyymi

    Ketjusta on poistettu 68 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1575
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1224
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1137
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1056
    5. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      1007
    6. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      1005
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      902
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      900
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      764
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      690
    Aihe