Aikomuksena on hankkia iZettle kortinlukija mutta samalla pitäisi hankkia joko tabletti tai älypuhelin kun itselläni on Lumia puhelimena. iZettlen sivuilla on testatut laitteet. Tabletteja on vähemmän. Tiettyjä malleja on vaikea löytää, varsinkin tabletteja.
Onko tabletilla enemmän ominaisuuksia kuin puhelimella iZettlen suhteen?
Löytynee varmaan muitakin laiteita mutta ei kannatane hankkia laitetta joka ei sitten toimikaan.
Kenellä on kokemusta?
iZettle ja tabletti/älypuhelin
6
228
Vastaukset
- kapteeniahab
Izettle toimii hyvin. meillä on Samsungin tabletti kortinlukijan kaverina. kannattaa varmistaa tabletin toimivuus izettlen kanssa. tabletin näyttö on isompi, joten käyttö on helpompaa
- eienäääää
meillä oli viime vuonna,en ollu tyytyväinen,aika hidas ja epävarma kapine
- Rahat-EU-alueelle
>> meillä oli viime vuonna,en ollu tyytyväinen,aika hidas ja epävarma kapine
Kertokaa joku iZettleä tunteva, että voiko ne iZettle-maksupäätteeltä tulevat maksurahat ohjautua menemään suoraan jonnekin muuhun maahan kuin Suomeen?
Minä haluaisin että iZettle-maksupäätteeltäni rahat menisivät suoraan Andorraan avaamallemme pankkitilille. Mutta onko tällainen mahdollista Suomessa, ja iZettlen kanssa? - vitunpöljäahlami
Rahat-EU-alueelle kirjoitti:
>> meillä oli viime vuonna,en ollu tyytyväinen,aika hidas ja epävarma kapine
Kertokaa joku iZettleä tunteva, että voiko ne iZettle-maksupäätteeltä tulevat maksurahat ohjautua menemään suoraan jonnekin muuhun maahan kuin Suomeen?
Minä haluaisin että iZettle-maksupäätteeltäni rahat menisivät suoraan Andorraan avaamallemme pankkitilille. Mutta onko tällainen mahdollista Suomessa, ja iZettlen kanssa?rahanpesua,pimeetä kauppaa....ei onnistu.oltava suomalainen tili jos tänne rekisteröitsen pöljä
- ahlami77
miksi andorraan jos täällä teet pissnestä?oletko karvakäsi ali
- Toimiiko-meillä
Ainakin minä olen käsittänyt asian niin, että jos korttimyyntilaitteen tilityspankki on jossakin verotuksellisesti edullisessa maassa kuten Luxemburgissa tai Andorrassa, niin se on verotusmielessä pienelle kotimaan yrittäjälle kaikki kotiinpäin.
Ainakin Saksassa voi iZettle-korttilaitteen rahat laittaa tilittymään Liechtensteinin puolelle pankkiin. Tiedustelin mahdollisisilta iZettleä tuntevilta, että kun samaa EU-aluetta olemma, niin voiko Suomessa tehdä samoin?
Olen kuullut että juuri pankeistaan kuuluisa pikkuinen ja joustava Andorra olisi tässä mielessä suomalaisten suosiossa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä tapahtunut
Poliiseja monta autoa+panssariauto Porista kpäähän päin tänään klo n.20 kuka hurjistunut ?506411Lakea konkurssiin. Asukkaat menettävät asuntonsa
Kuntarahoitus on tänään jättänyt konkurssihakemuksen lakean kaikista kiinteistö osakeyhtiöistä. Kassa on tyhjä, kaikki894546- 544339
Nikkalassa vauhdilla nokka kohti taivasta
Mitähän Darwin sanoisi näistä 4 suomalaisesta, jotka kävivät Haparandan puolella näyttämässä, kuinka Suomi auto kulkee t243378- 2003078
- 402812
mahdollista, että olet ollut iltavuorossa
Ja kotiin päästyäsi tulit palstalle etsimään merkkiä minusta, jos kaipaat yhtään minua niin kuin minä sinua Ei mennyt k132669törniöläiset kaaharit haaparannassa
isäpapan autolla kaahatta 270 km/h metsään https://www.lapinkansa.fi/nsd-kaksi-suomalaista-kuoli-kolarissa-haaparannall/202666- 1551609
Sitä saa mitä tilaa Perussuomalaiset!
https://yle.fi/a/74-20160212 SDP:n kannatus se vain nousee ja Keskusta on kolmantena. Kokoomus saanut pienen osan persu3271528