kiemurtelet jalat ristissä, avain ei käänny lukossa ja saappaat täyttyy lämpimällä nesteellä…
Se tunne kun
4
180
Vastaukset
- KRTHF54
Pieruhuora tietää oikean vastauksen.
- Ollaomaitsensä
Miksi olette niin katkeria kun fiksut ihmiset katoavat ympäriltänne, kun toinen toistenne ala-arvoisessa seurassa kai viihdytte itsekin parhaiten?
- sfsdjklfjssldjd
Saappaat täynnä ripulia ja housunpersaukset ruskeana...
- enhuomannutkelloa
Se pissahädän tunne kun minulle koulussa tulee kesken tunnin kauhea pissahätä ja en kehtaa lähteä vessaan, mutta lopulta kun pidättäminen käy voimille on vaan pakko lähtee ja pakko kysyy, et hei saako käydä vessassa. Sitten en huomaa sitä, että tunti loppuu 5 min päästä ja opettaja sanoo jaksatko 5min vielä sitten välitunti. Voi hitsi ihan turhaan olisinhan minä sen 5min vielä kestänyt!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 794014
- 473409
Oletko pitkävihainen ja onko sinulla " huono muisti muisti "?
Mitä asioita et unohda tai anna anteeksi ? Mitä asioita voit " unohtaa" tai unohtaa? Vastaa koskien kaivattuasi tai yle512471Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta
Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas3442031- 1401779
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161685Ikävöin sua
Sä vaan pyörit mun mielessä, en saa sua unohdettua. Tilanteesta tekee vaikean sen kun molemmat ollaan varattuja ja tilan131491Neljä kuukautta vankeutta, kenelle?
Kuka tuomittiin ehdottomaan neljän kuukauden vankeustuomioon ja korvauksiin?121309Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s271307- 451224