Desi vodkaa ja puoli litraa energiajuomaa kannuun, kaadetaan tuoppiin jossa jäitä. Energiajuomassa on sokeria ja kofeiinia, verensokeri nousee ja kofeiini piristää. Vodkan vaikutuksesta tuskin tarvitsee kertoa. Kovaan kankkuseen ottaa toisen samanlaisen satsin niin kankkunen on tipotiessään. Olen testannut eikä niin kovaa kankkusta ole ollut ettei olisi toiminut!
Erinomainen krapulalääke
10
228
Vastaukset
- VoiToimia
Kaksi desiä votkaa vastaa viittä drinkkiä joten ei ihme jos toimii. Eipä silti, varmasti energiajuoma piristää.
- juuuuuqwe
Desi vodkaa ja puoli litraa energiajuomaa kannuun vastaa kahta puolta
- Nyt.naurattaa
Ihanko itse osasit laskea vai käytitkö laskinta?
- Taskulaskimen_omistava
Nyt.naurattaa kirjoitti:
Ihanko itse osasit laskea vai käytitkö laskinta?
Täältä löytyy laskutaitoa.Mikä on ongelmasi?
- hölömöööööö
juoppo vinkuu, vitu urpooooo.
- pekka_siitoin
Krapula tulee ja lähtee vodkalla.
- Kyllä.toimii
Kokeilin ja toimii!
- Käsimyksenkurjuus
Helposti lipsahtaa uuden humalan puolelle. Muuten toimiva keino.
- Darran.asiantuntija
Jos ottaa vain desin vodkaa ei takuulla lipsahda humalan puolella. Kovaan kankkuseen kaksi desiä ei aiheuta humalaa vaan olo normalisoituu.
- Heti.kokeilen
Tuota pitää heti kokeilla!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen markka otettiin käyttöön vuonna 1860
Suomi käytti vuoteen 1840 asti rahayksikkönään rinnakkain Ruotsin riikintaalareita ja Venäjän ruplaa. Tämän jälkeen oli399341"Mä elän vieläkin"
Ikurin turbiini vetäisi taannoin lainabiisin Topin (RIP också) ja kumppaneiden kanssa. Toivottavasti on yläkerrassa kunn353908Kaivatullesi viesti ensi vuoteen?
Kerro meneekö naiselle vai miehelle ja vähintään yksi tunniste, esim. kirjain.392504Yksityinen sektori aiheuttanut Suomen taantuman
Investointien sijasta nostaneet voitot osinkoina omistajille. Ehdotan korjausliikkeenä yksityisen sektorin sosialisoimi1002484Pate Mustajärvi on kuollut
Ihan pari tuntia sitten. Että sellaista. https://www.is.fi/viihde/art-2000011715177.html1252474Kylläpä asiat onkin nyt hyvin verrattuna Sannan aikaan
Sannan aikana aähkön alv oli 10%, nyt 25,5%. Ajatelkaa nytkin pörssisähkö on ilmaista, keskellä talvea! Bensan hinta on271957Miten ikinä kelpaisin sulle
Sinä saat niiltä muilta naisilta paljon enemmän, mitä minulta... Tai mihin minä olisin valmis. Enkä edes olisi niin tait161625Edes vitamiinit eivät taanneet loputonta elämää
Nimittäin niistä rahaa itselleen taikonut tohtori siirtyi tuonpuoleiseen.321431- 711267
Esko ja Martina viettävät joulua
Entisen avioparin joulunvietto on ylittänyt IS uutiskynnyksen1761098