Desi vodkaa ja puoli litraa energiajuomaa kannuun, kaadetaan tuoppiin jossa jäitä. Energiajuomassa on sokeria ja kofeiinia, verensokeri nousee ja kofeiini piristää. Vodkan vaikutuksesta tuskin tarvitsee kertoa. Kovaan kankkuseen ottaa toisen samanlaisen satsin niin kankkunen on tipotiessään. Olen testannut eikä niin kovaa kankkusta ole ollut ettei olisi toiminut!
Erinomainen krapulalääke
10
162
Vastaukset
- VoiToimia
Kaksi desiä votkaa vastaa viittä drinkkiä joten ei ihme jos toimii. Eipä silti, varmasti energiajuoma piristää.
- juuuuuqwe
Desi vodkaa ja puoli litraa energiajuomaa kannuun vastaa kahta puolta
- Nyt.naurattaa
Ihanko itse osasit laskea vai käytitkö laskinta?
- Taskulaskimen_omistava
Nyt.naurattaa kirjoitti:
Ihanko itse osasit laskea vai käytitkö laskinta?
Täältä löytyy laskutaitoa.Mikä on ongelmasi?
- hölömöööööö
juoppo vinkuu, vitu urpooooo.
- pekka_siitoin
Krapula tulee ja lähtee vodkalla.
- Kyllä.toimii
Kokeilin ja toimii!
- Käsimyksenkurjuus
Helposti lipsahtaa uuden humalan puolelle. Muuten toimiva keino.
- Darran.asiantuntija
Jos ottaa vain desin vodkaa ei takuulla lipsahda humalan puolella. Kovaan kankkuseen kaksi desiä ei aiheuta humalaa vaan olo normalisoituu.
- Heti.kokeilen
Tuota pitää heti kokeilla!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1713448
Tekisi niin mieli laittaa sulle viestiä
En vaan ole varma ollaanko siihen vielä valmiita, vaikka halua löytyykin täältä suunnalta, ja ikävää, ja kaikkea muuta m811449Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek251219- 1581192
Pitääkö penkeillä hypätä Martina?
Eivätkö puistonpenkit ole istumista varten.Ei niitä kannata liata hyppäämällä koskaa likaantuvat eikä siellä kukaan niit192968- 35951
Erika Vikman diskattiin, tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek https://www.rumba.fi/uut16913Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?57812Maikkarin tentti: Orpo jälleen rauhallinen ja erittäin hyvä, myös Purra oli hyvä
Lindtman ja Kaikkonen oli kohtalaisia, sen sijaan punavihreät Koskela ja Virta olivat taas heikkoja. Ja vastustavat jalk81739- 62735