Desi vodkaa ja puoli litraa energiajuomaa kannuun, kaadetaan tuoppiin jossa jäitä. Energiajuomassa on sokeria ja kofeiinia, verensokeri nousee ja kofeiini piristää. Vodkan vaikutuksesta tuskin tarvitsee kertoa. Kovaan kankkuseen ottaa toisen samanlaisen satsin niin kankkunen on tipotiessään. Olen testannut eikä niin kovaa kankkusta ole ollut ettei olisi toiminut!
Erinomainen krapulalääke
10
146
Vastaukset
- VoiToimia
Kaksi desiä votkaa vastaa viittä drinkkiä joten ei ihme jos toimii. Eipä silti, varmasti energiajuoma piristää.
- juuuuuqwe
Desi vodkaa ja puoli litraa energiajuomaa kannuun vastaa kahta puolta
- Nyt.naurattaa
Ihanko itse osasit laskea vai käytitkö laskinta?
- Taskulaskimen_omistava
Nyt.naurattaa kirjoitti:
Ihanko itse osasit laskea vai käytitkö laskinta?
Täältä löytyy laskutaitoa.Mikä on ongelmasi?
- hölömöööööö
juoppo vinkuu, vitu urpooooo.
- pekka_siitoin
Krapula tulee ja lähtee vodkalla.
- Kyllä.toimii
Kokeilin ja toimii!
- Käsimyksenkurjuus
Helposti lipsahtaa uuden humalan puolelle. Muuten toimiva keino.
- Darran.asiantuntija
Jos ottaa vain desin vodkaa ei takuulla lipsahda humalan puolella. Kovaan kankkuseen kaksi desiä ei aiheuta humalaa vaan olo normalisoituu.
- Heti.kokeilen
Tuota pitää heti kokeilla!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.52452- 1161617
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361356Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051044- 571041
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46919- 60882