Tiedä onko täällä yhtään sinkkunaista, mutta tämä kyssä olis heille.
Mikä miehessä herättää sun positiivisen huomiosi eli millaiset asiat sua miellyttää miehissä?
Miehen mielenkiintoisimmat piirteet?
61
242
Vastaukset
- pimppi-Essi
Pikimusta iho ja aidsin riuduttama kroppa grrrauh ;)
- sellasta-
Puheääni. Kädet. Ryhti. Katsekontaktin vaivattomuus.
- 12121212
Tarkennuksena:
- matala puheääni
- suuret kädet
- ryhti = ryhti ja pituus
- katsekontaktin vaivattomuus = itsevarmuus, rentous ja kokemus naisten pokaamisessa - Valikoivanainen
12121212 kirjoitti:
Tarkennuksena:
- matala puheääni
- suuret kädet
- ryhti = ryhti ja pituus
- katsekontaktin vaivattomuus = itsevarmuus, rentous ja kokemus naisten pokaamisessaOikein hyvä tarkennus, pidän just tuollaisesta miehekkäästä miehestä. Ilmeisesti siinä on jotain, joka sua ärsyttää?
- sellasta-
Väärin. Soinnikas puheääni. Kauniit kädet. Hyvä ryhti. Naiset kyllä tietää mistä mä puhun.
- 12121212
Valikoivanainen kirjoitti:
Oikein hyvä tarkennus, pidän just tuollaisesta miehekkäästä miehestä. Ilmeisesti siinä on jotain, joka sua ärsyttää?
Ei ole. Tiedämme jo että kaikki naiset haluavat saman miehen, halusin vain tarkentaa etteivät palstalaiset ymmärrä viestiäsi väärin.
- mitähähtähä
sellasta- kirjoitti:
Väärin. Soinnikas puheääni. Kauniit kädet. Hyvä ryhti. Naiset kyllä tietää mistä mä puhun.
Etit jotain feminististä ituhippi piilohomoa?
12121212 kirjoitti:
Ei ole. Tiedämme jo että kaikki naiset haluavat saman miehen, halusin vain tarkentaa etteivät palstalaiset ymmärrä viestiäsi väärin.
Onneksi miehillä on niin vaihtelevat mieltymykset naisten suhteen.
- Ennaltaarvattavaa
PikkuLikka kirjoitti:
Hyvin samanlaiset kuin naisilla.
Miehet: Kunhan nainen on nuori ja kaunis niin sitten katsellaan luonnetta
Naiset: Kunhan mies on vahva ja omaa statusta niin sitten katsellaan luonnetta PikkuLikka kirjoitti:
Onhan joku mies joskus tykännyt sinustakin. :-I
HC-ätmel kirjoitti:
Ei miehet niin hyviä ole teeskentelemään.
Paitsi persoonallisuushäiriöiset.
PikkuLikka kirjoitti:
Paitsi persoonallisuushäiriöiset.
Jos kaikki miehesi ovat olleet persoonallisuushäiriöisiä, se kertoo jotain myös omista valinnoistasi.
12121212 kirjoitti:
Halutaanko me kaikki toi naapurin Eki, jota mä kuolaan?
Mites se on mahdollista. *Ekin nimi muutettu.*- Riiiiiiiiiiii
12121212 kirjoitti:
Lopeta jo. Oikeasti.
- Tämäselvä
Sellanen et valtaa karismallaan koko huoneen.
- no.variety
Kaikilla naisilla on täysin samanlainen miesmaku ja eiköhän kaikki tiedä jo minkälainen mies se on.
- m-i-e-s
Tuotko minulle peilin, jotta voin ihailla tätä miestä? =)
- miestenpalstaOy
Ei täällä kande kysellä mitään naisilta.
- kisunkaa
Älykkyys (luova ajattelutapa, kyky ajatella rationaalisesti), assertiivisuus ja tasapainoinen luonne. Se, että tulee toimeen eläinten kanssa. Ja tietysti pitkät sormet! :D
- 12121212
Älykäs luova rationaalinen assertiivinen/dominoiva/alfa tasapainoinen = menestyvä mies jolla on rahaa ja statusta ;)
- kisunkaa
12121212 kirjoitti:
Älykäs luova rationaalinen assertiivinen/dominoiva/alfa tasapainoinen = menestyvä mies jolla on rahaa ja statusta ;)
Paitsi että dominoivuus on ehdoton ei. Nämä piirteethän eivät itsessään ole menestyksen taikka varsinkaan varallisuuden tae. Näen kyllä, miksi niin on helppo ajatella, ovathan nämä positiivisia piirteitä kuitenkin, jotka joillain aloilla edesauttavat menestyksen syntyä - kuten suurin osa positiivisista piirteistä.
- 12121212
kisunkaa kirjoitti:
Paitsi että dominoivuus on ehdoton ei. Nämä piirteethän eivät itsessään ole menestyksen taikka varsinkaan varallisuuden tae. Näen kyllä, miksi niin on helppo ajatella, ovathan nämä positiivisia piirteitä kuitenkin, jotka joillain aloilla edesauttavat menestyksen syntyä - kuten suurin osa positiivisista piirteistä.
En tarkoita dominoinnilla esim. väkivaltaa, vaan sitä että mies on johtajatyyppiä. Mies joka "ottaa tilanteen haltuun", jne.
Käytännössä kaikki piirteet joita nainen pitää miehen luonteessa positiivisina ovat sellaisia jotka autavat hankkimaan rahaa ja statusta. Nainen on ohjelmoitu haluamaan miehen jolla on statusta ja resursseja, tai jonka voi odottaa hankkivan niitä tulevaisuudessa. Siksi ja vain siksi naiset pitävät näitä piirteitä positiivisina. - keittiötsygootti
kisunkaa kirjoitti:
Assertiivisuus (hieno sana!) tarkoittaa itsevarmuutta, jämäkkyyttä, vakuuttavuutta. Jokainen, ainakaan himpun assertiivinen, tietää, että assertiivisuuden ja dominoivuuden raja on veteen piirretty. Raja on myös vaihteleva, jolloin sinun assertiivinen on toisen dominoiva. Jos haluat assertiivisen, on sinun hyväksyttävä, että joskus saat dominoivan.
- yksinkösittenkin
Ohoh, liittyyköhän tämä kaipaamaani ihmiseen. En tule toimeen dominoivien ihmisten kanssa. Se aiheuttaa heti pahan tunnereaktion. Johtuu erityisherkkydestäni. En kestä kovaa äänenkäyttöä ja toisen joustamattomuutta. Yksi lapsistani on tällainen ja putoan heti kun ääni kohoaa ja hän itsepintaisesti puolustaa omaa näkökantaansa, eikä pysty ottamaan uutta tietoa vastaan.
- kisunkaa
keittiötsygootti kirjoitti:
Assertiivisuus (hieno sana!) tarkoittaa itsevarmuutta, jämäkkyyttä, vakuuttavuutta. Jokainen, ainakaan himpun assertiivinen, tietää, että assertiivisuuden ja dominoivuuden raja on veteen piirretty. Raja on myös vaihteleva, jolloin sinun assertiivinen on toisen dominoiva. Jos haluat assertiivisen, on sinun hyväksyttävä, että joskus saat dominoivan.
Itse näkisin assertiivisen ihmisen juuri itsevarmana, asiallisesti tunteitaan ja ajatuksiaan ilmaisevana ja puolensa pitävänä, mutta toisaalta kompromisseihin valmiina henkilönä. Jämäkkyydestä tulee mieleen itsepäisyys ja dominoivuus, mikä taas ei ole se mitä haen. Mutta voihan se olla noinkin, päällisin puolin niitä ei ehkä ole helppo erottaa, vaikka sama asia ei olekaan.
- kisunkaa
12121212 kirjoitti:
En tarkoita dominoinnilla esim. väkivaltaa, vaan sitä että mies on johtajatyyppiä. Mies joka "ottaa tilanteen haltuun", jne.
Käytännössä kaikki piirteet joita nainen pitää miehen luonteessa positiivisina ovat sellaisia jotka autavat hankkimaan rahaa ja statusta. Nainen on ohjelmoitu haluamaan miehen jolla on statusta ja resursseja, tai jonka voi odottaa hankkivan niitä tulevaisuudessa. Siksi ja vain siksi naiset pitävät näitä piirteitä positiivisina.Niin, tuonkaanlaista dominointia en kaipaa. Jos oikein muistan, niin sinä juuri summasit asian niin, että kaikki positiiviseksi luettavat piirteet ovat potentiaalisen menestyjän piirteitä, joten kaikki naiset automaattisesti hakevat menestyjää.
Et voi väittää, että nämä piirteet olisivat miesten mielestä negatiivisia? Minä näen ne positiivisena niin miehessä kuin naisessakin, eikä siinä ole aina parinvalinnasta kyse. - kisunkaa
kisunkaa kirjoitti:
Itse näkisin assertiivisen ihmisen juuri itsevarmana, asiallisesti tunteitaan ja ajatuksiaan ilmaisevana ja puolensa pitävänä, mutta toisaalta kompromisseihin valmiina henkilönä. Jämäkkyydestä tulee mieleen itsepäisyys ja dominoivuus, mikä taas ei ole se mitä haen. Mutta voihan se olla noinkin, päällisin puolin niitä ei ehkä ole helppo erottaa, vaikka sama asia ei olekaan.
Siis dominoivuus ja assertiivisuus. Jämäkkyys taitaa olla synonyymi assertiivisuudelle, mutta siinä on negatiivisempi kaiku.
- 12121212
kisunkaa kirjoitti:
Siis dominoivuus ja assertiivisuus. Jämäkkyys taitaa olla synonyymi assertiivisuudelle, mutta siinä on negatiivisempi kaiku.
Teoriassa sama asia.
Käytännössä jämäkkä yhdistetään esim. jäyhään perusmieheen joka pitää pintansa, siis Mies eikä mikkihiiri. Assertiivinen yhdistetään mieheen joka vaikuttaa muihin, esim. toimitusjohtaja tai supermyyjä. = menestyjä.
Taas kerran, naisten haluamat ominaisuudet = johtajan ja menestyjän, statusta omaavan miehen, ominaisuuksia.
Ja keittiötsygootti on oikeassa, tietyt ominaisuudet tulevat kaupan päälle. Naiset haluavat aina vahvan ja miehekkään menestyjän jonka sisältä paljastuukin herkkä puoli, mutta tosielämässä ei ole mahdollista saada kaikkien maailman miesten parhaita puolia samassa paketissa. - kisunkaa
12121212 kirjoitti:
Teoriassa sama asia.
Käytännössä jämäkkä yhdistetään esim. jäyhään perusmieheen joka pitää pintansa, siis Mies eikä mikkihiiri. Assertiivinen yhdistetään mieheen joka vaikuttaa muihin, esim. toimitusjohtaja tai supermyyjä. = menestyjä.
Taas kerran, naisten haluamat ominaisuudet = johtajan ja menestyjän, statusta omaavan miehen, ominaisuuksia.
Ja keittiötsygootti on oikeassa, tietyt ominaisuudet tulevat kaupan päälle. Naiset haluavat aina vahvan ja miehekkään menestyjän jonka sisältä paljastuukin herkkä puoli, mutta tosielämässä ei ole mahdollista saada kaikkien maailman miesten parhaita puolia samassa paketissa.Meillä on sitten erilainen käsitys assertiivisuudesta käytännössä. Mutta kyllä, naiset haluavat miehen, jossa on positiivisia ominaisuuksia. Ei tarvitse olla menestynyt, kun on näitä toivottuja piirteitä.
Viimeisimpään kohtaan ilmoitan vain olevani eri mieltä omalla kohdallani. - keittiötsygootti
12121212 kirjoitti:
Teoriassa sama asia.
Ja keittiötsygootti on oikeassa, tietyt ominaisuudet tulevat kaupan päälle. Naiset haluavat aina vahvan ja miehekkään menestyjän jonka sisältä paljastuukin herkkä puoli, mutta tosielämässä ei ole mahdollista saada kaikkien maailman miesten parhaita puolia samassa paketissa.Tulkitsit minua väärin.
Kyllä minusta assertiivinen voi olla myös herkkä.
Tarkoitin, että assertiivisuus (synonyymi määrätietoisuudelle, jämäkkyydelle) voi olla positiivista tai negatiivista, ja raja sille, milloin positiivisesta ominaisuudesta tulee negatiivinen, on häilyvä.
Huonona päivänä positiivisen assertiivinen lipsahtaa negatiiviseen dominanssiin. Positiivisesti kiltti saattaa yhtäkkiä ollakin liian kiltti, passiivisagressiivinen marttyyri.
Kaikilla ominaisuuksilla on kaksi puolta. - 12121212
kisunkaa kirjoitti:
Meillä on sitten erilainen käsitys assertiivisuudesta käytännössä. Mutta kyllä, naiset haluavat miehen, jossa on positiivisia ominaisuuksia. Ei tarvitse olla menestynyt, kun on näitä toivottuja piirteitä.
Viimeisimpään kohtaan ilmoitan vain olevani eri mieltä omalla kohdallani.Ajatteluketju menee näin:
- "haluan miehen jolla on X ominaisuudet"
- "eli haluat miehen jolla on kaikki menestyjän ominaisuudet?"
- "kyllä, mutta ei miehen tarvitse olla menestynyt"
- "mutta kelpaako jos mies ei käytä menestyjän ominaisuuksiaan mihinkään?"
- "no tietysti haluan että miehelle on tavoitteita ja hän menee elämässä eteenpäin"
- "siis kohti rahaa ja statusta?"
- "ei tarvitse tavoitella rahaa ja statusta!"
- "no luettele minulle tapoja käyttää menestyjän ominaisuuksia jotka eivät johda rahaan ja statukseen"
- "no...en minä nyt keksi, mutta kyllä niitä varmasti on"
- "yhteenveto: miehellä tulee olla menestyjän ominaisuudet ja halu käyttää niitä johonkin mistä seuraa rahaa ja statusta. Eli käytännössä haluat miehen joka saavuttaa rahaa ja statusta"
- "sinun kanssasi on niin ärsyttävää väitellä! En jaksa enää puhua aiheesta" - douchee
12121212 kirjoitti:
Ajatteluketju menee näin:
- "no tietysti haluan että miehelle on tavoitteita ja hän menee elämässä eteenpäin"
- "no luettele minulle tapoja käyttää menestyjän ominaisuuksia jotka eivät johda rahaan ja statukseen"
- "yhteenveto: miehellä tulee olla menestyjän ominaisuudet ja halu käyttää niitä johonkin mistä seuraa rahaa ja statusta. Eli käytännössä haluat miehen joka saavuttaa rahaa ja statusta"
- "sinun kanssasi on niin ärsyttävää väitellä! En jaksa enää puhua aiheesta"touché
- kisunkaa
12121212 kirjoitti:
Ajatteluketju menee näin:
- "sinun kanssasi on niin ärsyttävää väitellä! En jaksa enää puhua aiheesta"Nauroin hieman, meni pieleen tämä kaavasi. Hyviä ominaisuuksia tulisi mielestäni käyttää parisuhteen/ihmissuhteiden kehittämiseen. Kummaa, että sinusta tavoitteet tarkoittavat vain rahaan ja statukseen tähtääviä asioita. Itseään voi kehittää monella muullakin tavalla. Jo sekin, että opettelee jonkun taidon, on hyvä tavoite. Minä koen onnellisuuteen tähtäävät asiat tärkeämmäksi kuin urakehityksen.
- HC-ATM
Eiköhän se ole se 180 sentin pituus.
- Anne5666
Ne on juuri sellaisia joihin naiset ihastuu,huumori,itsevarmuus,ulkonäkö.Mutta hyvin usein kun tälläisten oikea luonne alkaa paljastua,kannattas ottaa ajoissa jalat alle :)
- näistä-aletaan
Nii-in. Tuo itsevarmuus ja huumorintaju. Katsoo rehellisesti silmiin. Aito hymy (ja ehjät hampaat!) Jotain katson käsissä ja hartioissa en tiedä oikein mitä.. hintelä ei kuitenkaa saa olla.
Kovin pitkä ei mielellään saa olla, 170 riittää hyvin. (Itse168) mutta jos muuten natsaa ei pituus haittaa. Ei laiha, solakka-normaali-hieman tukevahko. Lihaskimppu ei tarvitse olla, normaali lihaskunto riittää, terveen näköinen. Siisti tottakai! - vihatipunen
Basisti
- nnmmm
Keskustelutaito, terve itsetunto, ja tietysti mua miellyttävä ulkonäkö.
- nbmn
Menepä siis ulkomaille.
- 12121212
Täydellinen YTM:
- fyysisesti riittävän kookas (esim. raamikas, pitkä ja hoikka, lyhyt ja tukeva. EI lyhyt ja hoikka)
- leveät hartiat
- isot kädet
- jykevä leuka
- matala ääni
- hyvät hampaat
- menestynyt, omaa rahaa ja/tai statusta jossain muodossa
- hauska
- itsevarma
- rento
- johtajatyyppi
- "osoittaa kiinnostusta" = osaa vietellä ja edetä kosketteluun pelimiestaktiikoita käyttäen
- pitää eläimistä
- pitää matkailusta- m-i-e-s
Mitä ihmeen pervoja tällä palstalla on, nyt loppuu se mun kyttääminen. Olenkin ihmetellyt kuka tonttu se ikkunan alla säännöllisesti käy. =)
- 12121212
m-i-e-s kirjoitti:
Mitä ihmeen pervoja tällä palstalla on, nyt loppuu se mun kyttääminen. Olenkin ihmetellyt kuka tonttu se ikkunan alla säännöllisesti käy. =)
Minä siellä kävin mustaan trenssitakkiin sonnustautuneena ;)
- atännä
Katse, silmät. Läsnäolemisen taito.
- JosSaaValita
Pitkät hiukset, ei saa olla värjätyt. Nätit silmät on tärkeät, en osaa kuvailla millaiset, mutta jotain erikoista niissä olisi hyvä olla. Ei tarvitse olla pitkä, iso ja lihaksikas, eikä rikas. Riittää että on mukava, rento ja huumorintajuinen ja herrasmies. Ja jos osaa tehdä hyvää ruokaa, niin se on plussaa.
- Kilttiatm
Varmaan naiset haluu reilusti pitkän miehen yli 170 cm vähintään.
- Älykkö2
Minua viehättää: Älykäs, komea, seurallinen, henkinen, huumorintajuinen, kotimies :D
Hmmmm...
Avoimuus. Inhimillisyys. Avarakatseisuus. Elämän ilo (vaikka sitten mustalla huumorilla höystettynä).
Silmät on sielun peilit. Silmät vie usein huomion ekana. Monessa miehessä olen tykästynyt silmiin, oli ne sitten siniset tai ruskeat. "Oikeanlaiset" silmät saa miettimään mitäköhän toi ajattelee, haluan tietää lisää tästä tyypistä.
Mielummin höppänä naapurinpoika verkkareissa kuin piinkova bisnesmies. Jälkimmäisen kanssa minulla ei ole mitään yhteistä. Inhimilliset arvot mielummin kuin rahan mahti.
Ideaali pituus 170 . Painoa en lähde määrittelemään. (Ei sairaalloisen lihava, haluan miehen, en passattavaa.)- M-28-
Paljon naisia ympärillä eikä se kiinnostu niistä kenestäkään vaan tulee mun luo. :D
- meno-erkki
Toi oli liian paha tälle palstalle!
- rehellinennainen
Status.
- autojaasunto
ISO, ISO, ISO, ISO, ISO ja ISO. Siis mulkku, sydän, lompakko,moraali sekä
niin ja tietty habakin - tarralenkkari666
Tietyt arvot, älykkyys, söpö naama ja rauhallisuus.
- tärkeää
Rauhallisuus on hyvä asia, koska haluan rauhallisen ilmapiirin suhteeseeni.
- Riiiiiiiiiiii
Jos ei ole ehtinyt vielä suutaan avata, niin ilmeen huomaa ensin. Siis jos on kauhean vihaisen ja ylimielisen tai röyhkeän näköinen, niin se on pelottavaa ja luontaantyöntävää. Tasaisen ja ystävällisen oloinen yleisolemus, saa olla vähän ujo ja epävarmakin, vetoaa minuun. Ei tarvi olla mitään irvikissan iskuhymyä päällä, riittää kun on sellainen turvallisen tuntuinen. Mulla on vähän viehtymystä nössöihin, vaikka osa heistä pelkää minua, ehhehe. Taidan pyydystää seuraavan mormonin joka tulee ovelle:)
Jos jotain loihe puhumaan, niin fiksut jutut.
Tässä aluksi. Sitten kun aletaan enemmän juttelemaan, niin se on jo toinen juttu. Tämä on ehkä maailman laajin kysymys.
Niin ja yksi asia mikä ärsyttää julkisella paikalla. Se että tullaan vieraan ihmisen iholle kysymättä. - Timmimimmii
Treenaa paljon niinkuin minä, omaa siis samat arvot, asenteet ja harrastukset, fiksu, huumorintajuinen, nappisilmät on ihanat mut sinisetkin käy. Luonne ratkaisee paljon, elämän asenne positiivinen, ei inise ja valita niinkuin miehet tällä palstalla. Siinäpä ne oikeastaan oli :)
- naisenpuheet
Yleensä kun naiset vastaa näihin niin he kuvittelevat mielessään ensin sen ihanan statusmiehen ja vasta sen mielikuvan päälle luettelevat näitä muita ominaisuuksia. Esim. jos nainen sanoo "haluan kiltin ja hyvätapaisen miehen", niin nainen tarkoittaa että hän haluaa suositun statusmiehen, joka on lisäksi kiltti ja hyvätapainen. Tai jos nainen sanoo haluavansa rehellisen ja uskollisen miehen, niin nainen saattaa ajatella, että olisipa ihanaa jos se eräs paha poika johon olen ihastunut olisi myös ihastunut minuun ja olisi minulle uskollinen ja rehellinen.
- 774877
Olet siis nainen, ajatuksenlukija tai persoonallisuussimulaattori? Veikkaan ensimmäistä.
- Arvailija
Itsevarmuus, sanavalmius, sosiaalisuus, jämäkkyys, huumorintaju, siisteys, hoikkuus, pituus, tumma kuosi, trendinkkyys, hienot kengät. Eikö?
- pian-ex-sinkku
Positiivinen elämänasenne, terve itsetunto, tasapainoinen mieli, ja ne selviää usein jo muutaman lauseen vaihtamisen jälkeen melkein missä vain tilanteessa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Keskisarja loisti A-studiossa, vauhkoontunut Sofia Virta munasi itsensä
Keskisarja taas puhui 100% faktaa maahanmuuttoon liittyen. Kokoomuksen Kaumalta tuli pari hyvää puheenvuoroa, joskin muu4942452Janni Tikkanen ohjattiin miesten pukuhuoneeseen
Vai olisko sittenkin Janne Tikkanen? Jos siellä jalkojen välissä on miesten killukkeet, mieshän tämä Janni on. Ja kuuluu852439Sä olet epävakaa
tai ainakin yrität onnistuneesti vaikuttaa siltä. Ei sun kanssa uskalla ruveta yhtään mihinkään, menis hommat ojasta all211541Rakastan ja ikävöin sinua
Ei helpota tämä ikävä millään. Pelkäsin että tämä ajanjakso tulee olemaan juuri näin vaikea. Siksi halusin ennen tätä pä771502Tiedän ettet tehnyt tahallasi pahaa
Asiat tapahtuivat, ristiriidat ovat meitä vahvempia. Olemmeko me niin vahvoja, että selviämme tästäkin vielä? Aika paljo1101450- 671343
Mieti miten paljon yritin
Löytää yhteyttä kanssasi uudelleen sen väärinymmärryksen jälkeen. Koen etten tullut puoleltasi hyvin kohdelluksi mies😔381293- 271258
Teräväkielinen Virta jauhotti totaalisesti sössöttävän Keskisarjan
Harvoin on noin suvereenia jauhotusta A-studiossa nähty. Ja minä äänestän demareita, joita ei oltu paikalle edes kutsut2741145Haluatko tietää totuuden?
Olen kyllästynyt sinuun. Et herätä enää mielenkiintoa. Samat jutut x 100. Kuten narskuilla aina. Samalla tunnen myötätun871113