Jumala kiusaa tiedemiehiä

HerranHuumori

Minua aina naurattaa kun luen kvanttidualismista, lomittumisesta ja kylmäfuusiosta. Jumala pitää hauskaa tiedemiesten kustannuksella. Hän voi tietenkin vaikuttaa useassa paikassa samaan aikaan ja muuttaa historiaa tai tulevaisuutta aivan kuten haluaa. Näistä sitten tiedemiehet yrittävät epätoivoisesti laskea yhtälöitään ja kehittävät huvittavan ristiriitaisia ja sekavia teorioitaan.

Jumalalla on huumorintajua. Uskovat nauravat sisäänpäin kun ateisti tulee väittelemään heidän kanssaan tieteestä. He tietävät totuuden ja se huvittaa heitä.

28

108

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kerrohan esimerkki sekavasta ja ristiriitaisesta teoriasta. Hölmöt ihmisen nauravat selaista, mitä he eivät ymmärrä. Viisaammat sentään osaavat pitää suunsa kiinni.
      Tiede on "kiusannut" uskontoja osoittamalla lukuisia uskontojen väitteitä vääriksi. Fiksummat kristityt ovat lopettaneet tieteen kanssa kilpailun jo ajat sitten. He hyväksyvät tieteen tulokset tosina ja yrittävät sovittaa uskonoppinsa niin, ettei suoria yhteenottoja tule. Se ei ole sen takia edes kovin vaikeaa, että uskonnolla ja tieteellä on tosiasiallisesti hyvin vähän yhteistä rajapintaa.

      • HerranHuumori

        "Hölmöt ihmisen nauravat selaista, mitä he eivät ymmärrä"

        Heitä on todella paljon ateisteissa, jotka käyvät ilkkumassa Raamattua ja uskontoja, joista eivät selvästi ymmärrä mitään.


      • ei-rek-agnoskepo
        HerranHuumori kirjoitti:

        "Hölmöt ihmisen nauravat selaista, mitä he eivät ymmärrä"

        Heitä on todella paljon ateisteissa, jotka käyvät ilkkumassa Raamattua ja uskontoja, joista eivät selvästi ymmärrä mitään.

        Minä en taida kuulua heihin. Olen entinen herätyskristitty ja agnostikko. Tunnen sekä Raamattua että kristillisyyttä. Toisaalta olen huomannut, että useat ateisteista tuntevat Raamattua jopa melko hyvin.
        Palsta näköjään pudotti kirjautumiseni pois.


      • uskonkauneus

        Jumala siis tykkää kiusata ihmisiä, sen lisäksi että tykkää tapattaa kansoja ja heimoja sukupuuttoon, sekä tykkää tapattaa armotta naisia, lapsia, vanhuksia ja sylivauvoja. Kerrotko vielä miksi moista jumalaa pitäisi kunnioittaa tai palvoa sellaisen ihmisen, joka ei tykkää kiusaamisesta eikä tappamisesta?


    • "Hän voi tietenkin vaikuttaa useassa paikassa samaan aikaan ja muuttaa historiaa tai tulevaisuutta aivan kuten haluaa."
      Kyllä, sinun päässäsi.

      • AVARUUSTIEDETTÄ

        Jumala todellakin kiusaa tiedemiehiä, yrittää hämätä, häiritä myös AVARUUStutkijoita, IHAN varmastikin sen takia, että olisi KAUHEAA, kun jos saataisiin todistettua vaikka Jumalan läsnäolo, minkälaista AVARUUSmönjää Hän on. Hän on myös jokin "kaasupilvi", joka on vain onnistunut ottamaan jonkunlaisen ihmishahmon itselleen, hän on muodonmuuttaja. Olisi varmasti kauheaa, kun jos pystyttäisiin todistamaan, mitä hänen valtansa, voimansa on. Kun selviäisi mitä energiakenttiä hän käyttää kaiken kiusaamisen tekemiseen ym.

        Avaruudesta jokin aika sitten löydettiin ihan ihmeellinen, saakelin suuri mönjäpilvi, ihan lähellä maapalloa, noin Euroopan kokoinen. Sitähän Jumala yrittää suojella, piilotella, ettei tollaiset asiat tulisi selville. Siis OLISI koko maailmarauhan, ihmisten ja kaikkien olentojen turvallisuuden TÄHDEN ihan hyvä, että saataisiin selvitettyä noi asiat, jotta saataisiin toi Jumalan tekemä PELOTTELU ja estely sen kaiken tiedon saamiseksi POIS kokonaan. On aivan naiivia, typerää häneltäkin, että yrittää estää meitä tietämästä sitä, mitä dorkatkin näkee jo ihan taivaalla, siis sellaisen mantereiden kokoisen mönjäpilven.


      • terve-vaan-ja-hoitoon
        AVARUUSTIEDETTÄ kirjoitti:

        Jumala todellakin kiusaa tiedemiehiä, yrittää hämätä, häiritä myös AVARUUStutkijoita, IHAN varmastikin sen takia, että olisi KAUHEAA, kun jos saataisiin todistettua vaikka Jumalan läsnäolo, minkälaista AVARUUSmönjää Hän on. Hän on myös jokin "kaasupilvi", joka on vain onnistunut ottamaan jonkunlaisen ihmishahmon itselleen, hän on muodonmuuttaja. Olisi varmasti kauheaa, kun jos pystyttäisiin todistamaan, mitä hänen valtansa, voimansa on. Kun selviäisi mitä energiakenttiä hän käyttää kaiken kiusaamisen tekemiseen ym.

        Avaruudesta jokin aika sitten löydettiin ihan ihmeellinen, saakelin suuri mönjäpilvi, ihan lähellä maapalloa, noin Euroopan kokoinen. Sitähän Jumala yrittää suojella, piilotella, ettei tollaiset asiat tulisi selville. Siis OLISI koko maailmarauhan, ihmisten ja kaikkien olentojen turvallisuuden TÄHDEN ihan hyvä, että saataisiin selvitettyä noi asiat, jotta saataisiin toi Jumalan tekemä PELOTTELU ja estely sen kaiken tiedon saamiseksi POIS kokonaan. On aivan naiivia, typerää häneltäkin, että yrittää estää meitä tietämästä sitä, mitä dorkatkin näkee jo ihan taivaalla, siis sellaisen mantereiden kokoisen mönjäpilven.

        Sekaisin kuin salaman raiskaama uuniluuta.


      • SuaEIHOITOauta
        terve-vaan-ja-hoitoon kirjoitti:

        Sekaisin kuin salaman raiskaama uuniluuta.

        Kuules "Viisas", olet varmasti kans sellainen persoonallisuushäiriöinen, joka on on kova, kylmä toisia kohtaan, varo vaan ettet ihan fossilisoituneeksi, kivettyneeksi puuksi muutu. Ota selvää itse noista avaruuden ilmiöistä. Väitätkö, ettei jompaa kumpaa ole olemassa, sitä mönjäpilveä vai Jumalaa? Todisteita löytyy ikävä kyllä molemmista, ja ne on juuri sellaisia, kun yllä olevassa viestissä sanottiin.

        Olet varmaankin itse niin terve, tollasella kivisydämellä ei taida olla kovin paljon ystäviä, miksiköhän, kivikasa?


      • Humalaisen-uni
        SuaEIHOITOauta kirjoitti:

        Kuules "Viisas", olet varmasti kans sellainen persoonallisuushäiriöinen, joka on on kova, kylmä toisia kohtaan, varo vaan ettet ihan fossilisoituneeksi, kivettyneeksi puuksi muutu. Ota selvää itse noista avaruuden ilmiöistä. Väitätkö, ettei jompaa kumpaa ole olemassa, sitä mönjäpilveä vai Jumalaa? Todisteita löytyy ikävä kyllä molemmista, ja ne on juuri sellaisia, kun yllä olevassa viestissä sanottiin.

        Olet varmaankin itse niin terve, tollasella kivisydämellä ei taida olla kovin paljon ystäviä, miksiköhän, kivikasa?

        Ei avaruudessa mitään mantereen kokoisia mönjäpilviä ole. Avaruudessa on kyllä kaasupilviä, mutta ne ovat monta kertaa aurinkokuntaa suurempia. Mistään jumalasta taas ei ole koskaan saatu mitään uskottavaa havaintoa.
        Mitä ihmisen kivettymiseen puuksi tulee, sekin on täysi mahdottomuus. Kaveraita minulla on paljonkin, mutta he eivät höpötä avaruuden mönjäpilvistä ja jumalista.
        Missä niitä mantereen kokoisia mönjäpilviä tai jumalia on muka havaittu?


      • ITKUmutJumalakinOn
        Humalaisen-uni kirjoitti:

        Ei avaruudessa mitään mantereen kokoisia mönjäpilviä ole. Avaruudessa on kyllä kaasupilviä, mutta ne ovat monta kertaa aurinkokuntaa suurempia. Mistään jumalasta taas ei ole koskaan saatu mitään uskottavaa havaintoa.
        Mitä ihmisen kivettymiseen puuksi tulee, sekin on täysi mahdottomuus. Kaveraita minulla on paljonkin, mutta he eivät höpötä avaruuden mönjäpilvistä ja jumalista.
        Missä niitä mantereen kokoisia mönjäpilviä tai jumalia on muka havaittu?

        Siis kyllä siellä oli ihan lähellä maapallon ilmakehää tai maapalloa sellainen iso (voi olla=) kaasupilvi, joka oli ihan sairaan iso. Tämä oli jokin aika sitten uutisissa, voisko netistä löytyä, kysy URSA:sta, jos ei muuten löydy.


    • Jumalaa naurattaa myös aivan erityisesti kun uskovaiset hakkavat toisiltaan päitä poikki.

      • OLKAAvarovaisia

        Aikoinaan olin alusta asti ihan hyvään Jumalaan uskova, todella hyvä, vahva usko häneen ja hyvään taivaaseen. Vuosien jälkeen kuitenkin olen suuren osan ihmisten kanssa joutunut toteamaan, että hällä ei ole ollut AIKOIHIN muuta kuin HUIJAAMISTA, VALEHTELUA, että oikeasti hänen mikään HYVÄ ei pidä enää paikkansa.
        Hetken kestää jokin hänen hyvänsä, lupauksensa, mikä vaan sell. toiminta. Ja kohta taas, ikävä kyllä, nähdään kuinka hän kaiken taas PETTUROI ja kaikki olemme vaarassa. Uskokaa mihin haluatte, mutta sääliksi käy niitä, jotka häneen aina vaan uskovat, sillä kyllä sinne "taivaaseen" siirryttyänne tulette, ikävä kyllä, huomaamaan kaiken, mitä hän PETTUROI aivan kaikki sielläkin, erittäin pahasti.


    • voi.hallelujaa.sentäs

      Minua naurattaa uskovaisten luulot ikuisesta elämästä, johon mukamas pääsee, jos vain uskoo veden päällä liihottelevaan mielikuvitusjulliin.

    • UskoÄläTiedä

      Miksi murehdit - eikö riitä, että USKOT?

    • Meidän kaikkien on hyvä muistaa sellainen tosiasia että kukaan ei koskaan ole missään tuonut esiin yhtään todistetta ainoastakaan riihitontusta tai jumalasta. Ovat siis mitä todennäköisimmin mielikuvitusolentoja.

      • TavanAteisti

        Minulla on kirjallisia todisteita Mustanaamiosta ja Joulupukin olen tavannut HENKILÖKOHTAISESTI ja todistajien läsnäollessa.


    • gukj

      Niipä se mielikuvitusolentosi kiusaa myös uskovaisia urheilijoita, ja e minua sangen suuresti huvittaa ja nauruhermoilleni käy.

      Ennustin ennen eilistä pikaluistelun MM-kisojen toista 500m:n luistelua että vakaumuksellinen kristitty Mika Poutala ei tule taaskaan saamaan mitalia, vaan kakat menne taas housuun ja niinhän siinä taas kävi, että ekan luistelun jälkeinen 3. sija muuttui jälleen kerran karvaaksi pettymykseksi Poutalalle ja tuloksena 4. sija, nyt 6/1000 sekunnin erolla - Juha Mieto sentään hävisi olympiakullan reilulla 1/100 sekunnin erolla. Poutala on ikuinen nelonen, mutta onneksi on mielikuvitusolentonsa lohduttamassa. Kumma heppu tuo jumala, ensin päätää jättää neljännekisi ja sitten lohduttaa. Vielä ihmeelisempi on uskovainen, joka hakee lohtua kurittajaltaan.

      Miksi se mielikuvitusolento noin seuraajiaan koettelee? Miksi Puotalan jumala päätti että Poutala horjahtaa kaarteessa sen verran, etää mitali väluu sormiensa välistä, kanadalaiselle. Onkohan hän enemmän jumalan mieleen kuin Poutala - ja jos niin miksiköhän?

    • fda

      Minua huvittaa aina kun luen jonkun hihun juttuja tieteestä, joka luulee että maailmankaikkeus on 6000 vuotta vanha, eikä tunne edes oman uskontonsa historiaa.

    • AteistiaKyrpii

      Kansalaisaloite allekirjoitettavana: Yle-vero lakkautettava
      Kansalaisaloitteen etenemiseen eduskuntaan tarvitaan 50 000 allekirjoitusta!

      Eduskunnan on ryhdyttävä asianmukaisiin toimenpiteisiin, jotta Yle-vero lakkautetaan. Jatkossa Yleisradio voi hankkia rahoituksensa esimerkiksi maksukortilla ja/tai mainoksilla. Lähtökohta on, että jos ei halua katsoa Yleisradion ohjelmia, ei tarvitse maksaa. Kun Yle-vero lopetetaan, suomalaisille jää enemmän rahaa käteen.

      Yle-vero on epäoikeudenmukainen muun muassa seuraavista syistä.

      1) Yleisradion palveluiden ylläpito tulee kalliiksi suomalaisille. Yle-vero voi olla yksityishenkilölle 143 euroa ja yhteisölle jopa 3 000 euroa. Tämä on täysin kohtuuton maksu ottaen vielä huomioon ohjelmiston tason.

      2) Kun Yle lähettää heikkoa ohjelmistoa, ihmiset eivät voi äänestää lompakollaan ja vaihtaa parempaan palveluntarjoajaan. Vaikka koko kansa ryhtyisi täydelliseen Yle-boikottiin, sekään ei auttaisi, koska rahat otetaan veroista. Koska Yleisradio ei toimi markkinaehtoisesti, sillä ei ole taloudellista pakkoa muuttaa ohjelmistoa vastaamaan paremmin katselijoiden toiveita.

      3) Ylen vuoksi kaupalliset maakunta- ja paikallismediat joutuvat kamppailemaan yhä kovemmin selviytymisestään. Monet maakuntamediat jo ilmaisseet huolensa Yleisradion huolestuttavasta asemasta. Näillä toimialoilla on jo muutenkin tarpeeksi haastavaa, joten Yleisradiolle on pakko laittaa jotain rajaa. Miksi tilata maksullista paikallislehteä, jos samat uutiset saa ”ilmaiseksi” Ylen nettisivuilta? Miksi maksaa digilehdestä, jos samat asiat voi kuunnella ”ilmaiseksi” Yleisradion maakuntaradiosta?

      4) Yleisradio ei ole poliittisesti sitoutumaton. Yleisradiota johtaa poliittisesti valittu hallintoneuvosto. Lisäksi Yleisradion lakisääteisiin tehtäviin kuuluu monikulttuurisuuden tukeminen, mikä on ristiriidassa uutisoinnin puolueettomuusvelvoitteen kanssa. On kohtuutonta, että ihmiset joutuvat maksamaan veroa siitä hyvästä, että Yleisradio julkaisee poliittisesti väritettyjä uutisia. Lisäksi erityisesti vaalien alla pienpuolueet eivät saa samanlaista kohtelua kuin eduskuntapuolueet, vaikka pienpuolueiden kannattajat maksavat muiden kansalaisten lailla Yle-veroa.

      5) Verorahoilla ylläpidettävä Yleisradio on nykyaikana yksinkertaisesti tarpeeton, koska internet, tv ja radio tarjoavat valtavat määrät maksutonta ohjelmistoa ja palvelua. Suomalainen kulttuuri ei ole riippuvainen verorahoin ylläpidetystä Yleisradiosta.

      6) Suomessa ei ole myöskään valtiollista sanomalehtitaloa. Hyvin on pärjätty ilman sitäkin, sillä yksityiset yritykset hoitavat niitä tehtäviä. Mihin siis tarvitaan valtiollista radio- ja televisioyhtiötä? Kuluttaja tietää itse parhaiten, millaista ohjelmistoa hän haluaa televisiosta katsoa.

      Allekirjoita aloite täällä:

      https://www.kansalaisaloite.fi/fi/aloite/1818

      • eläkööt.omillaan

        Yle tulisi yksityistää täysin. Ohjelmat samaa potaskaa kuin yksityisillä mutta veronmaksajan piikkiin.


      • eläkööt.omillaan kirjoitti:

        Yle tulisi yksityistää täysin. Ohjelmat samaa potaskaa kuin yksityisillä mutta veronmaksajan piikkiin.

        >>Ohjelmat samaa potaskaa...<<
        Onhan ohjelmissa toki huomattava laatuero YLEn hyväksi ja eikä tule mainoksia muuta kuin YLEn itsensä lähettämistä ohjelmista.
        Hyvin harvassa ovat kaupallisten kanavien lähettämät laadukkaat ohjelmat, ja nämäkin mainoksilla pilataan.


      • kuka-mitäkin-katsoo
        kekek-kekek kirjoitti:

        >>Ohjelmat samaa potaskaa...<<
        Onhan ohjelmissa toki huomattava laatuero YLEn hyväksi ja eikä tule mainoksia muuta kuin YLEn itsensä lähettämistä ohjelmista.
        Hyvin harvassa ovat kaupallisten kanavien lähettämät laadukkaat ohjelmat, ja nämäkin mainoksilla pilataan.

        "Onhan ohjelmissa toki huomattava laatuero"

        Juu, on BBC:n, NRK:n ja NHK:n ohjelmissa. Niitä ei kaupallisilta juuri tule ja kieltämättä ovat vähintäänkin National Geographicin ja Discoveryn tasoisia, monesti reilusti parempiakin. Meikäläinen näkee noita kyllä netistäkin, Youtubesta löytyy.


    • HerranHuumori
      • LuciferJumalaITSE

        IHANAA, rakas ihminen. Juuri noin olen joutunut ajattelemaan itsekin. Jumalahan on PETTUROINUT meidät kaikki, Hän antoi viime vuoden helmikuusta ISIksen tulla tänne, kaikilta salassa. Saatana, ja sieltä asti niitä on tullut jo yli miljoona, ja lisää tulee. Ja kaiken Hän on puskenut, pakottanut ÍSIksen tulemaan TÖRKEILLÄ uhraamisillaan, murhatuomion saaneista avuttomista, syyttömistä UHREISTAAN. Saatana, perkele, kyllä on kaikkemme tehneet, jotta saisimme ton HIRVIÖ-Antikristus-Jumalan pois, syyttömien kimpusta, Saatana ja kaikkemme taistellaan, ennen kuin menemme pois. Kaikki on Hänen suunnitelmiaan ja halujaan jo vuodesta 1996, jolloin annettiin se luotettava profetia, jossa sanottiin, että Eurooppa tulee häviämään 2016 muslimisodassa.

        Kumpa voisin kertoa teillekin koko TOSItarinan, TIEDÄN AIVAN kaiken. En pelkää Jumalaa muuta kuin sen takia mitä Hän tekee läheisilleni, ja muille henkimaailman olennoille.


    • alfa123om2222

      Maailmassa on 36525 pyhää kirjoitusta, joista 2000 kertoo maailman rakenteesta. Nuo 2000 kirjoitetaan 1470-2043 jaa. Newtonin teos ja esim. Hawking: Ajan lyhyt historia ovat luultavasti noiden 2000 teoksen joukossa.

      Raamatun sananlaskut sanovat, että kun viisauteen lisätään ymmärrystä saadaan tietoa, joka on arvokkaampaa kuin kulta. Kulta ja viisaus viittaavat raamattuun, hopea ja ymmärrys Koraaniin ja tiedon tason ovat saavuttaneet intian uskonnot ensimmäisten joukossa. Hare Krishna liikkeen kirjat tosin ilkkuvat hieman nykytiedemiehiä, mutta ei tuo ilkkuminen aivan perusteltua voi olla. Ne 2000 teosta maailman rakenteesta piti jonkun kirjoittaa.

      Luulen, että Bhagavadgitassa kerrottu uskontojen häviäminen maailmasta tapahtuu ennemmin kuin tieteen ja tekniikan. Tieto on todellakin arvokkaampaa kuin kulta.

    • OikeudettomatTÄÄLLÄ

      Joo, perkele-Jumala SAA PAINUA VÄÄRYYS-olentojensa kanssa HELVETIN Hornaan, vittu täällä mitään Antikristus-Jumalia TARVITA, EIKÄ niillä ole MITÄÄN ASIAAKAAN tänne maapallolle. Nyt Saatana RIITTÄÄ niiden yli UNIVERSUMIN menneet TÖRKEÄT RIKOKSET ja TÖRKYVÄÄRYYDET. *Tänne maapallolle EI ole MITÄÄN ASIAA TOLLAISILLA Saatanan olennoilla. EHDOTTOMASTI ovat yli 1000%:sesti LUPANSA ja OIKEUTENSA menettäneet, ajat sitten, siis Jumala VÄÄRYYS-olentoineen. SAATANA.

    • totiset.torvensoittajat

      "Jumalalla on huumorintajua"

      Etsipä Raamatusta väitettä tukeva lainaus. Yksikin riittää.

    • "Hän voi tietenkin vaikuttaa useassa paikassa samaan aikaan ja muuttaa historiaa tai tulevaisuutta aivan kuten haluaa."
      Eipäs vaan voikaan. Jobin kirjassa kerrotaan selkeästi että on kaikkitietävä = sillä itselläänkään ei ole valinnanvapautta yhtään missään. Eikä muillakaan.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Minä itkin kotona kun tajusin että

      Pelkuruuteni takia kun en lähestynyt vaikka järjestit otollisen hetken ja myöhemmin huomasin lasittuneen katseesi miten
      Ikävä
      11
      1595
    2. Muistutus t-Naiselle.

      Olet ilkeä ja narsistinen k-pää. Annat itsestäsi kiltin kuvan ulospäin kelataksesi ihmiset ansaan. Sitten päsmäröit, hau
      Ikävä
      151
      1302
    3. Ylen jälkiviisaat estotonta Kamala Harris suitsutusta

      Kolme samanmielistä naikkosta hehkutti Kamala Harrisia ja haukkui Trumpia estottomasti. Nyt oli tarkoituksella valittu
      Maailman menoa
      282
      1226
    4. Oho! Varmistusta odotellaan.

      Pitäneekö paikkansa? "🇺🇦Ukrainian drones hit a 🇷🇺Russian Tu-22M3 bomber at the Olenya airfield,"
      NATO
      111
      1049
    5. Mää oikeasti vielä kuolen

      Tämän tilanteen takia. Minä tosissani yritin ja tiedän että tämä tilanne sattuu sinuunkin. Molemmat taidetaan olla niin
      Ikävä
      42
      877
    6. Oiskohan se aika

      Selvittää pää vihdoin ja viimein. Minun kaivattu ei todellakaan käy täällä ja piste. Ei ole mitään järkeä enää tuhlata t
      Ikävä
      4
      805
    7. Kun Suomen uutisiin ei voi luottaa?

      Kertoisitteko te uutismaailmasn perehtyneet ASIANTUNTIJAT nyt sitten sen, mihin voi?
      Maailman menoa
      218
      797
    8. Mikä kaivatullasi on WA tai Insta profiilikuva?

      Millainen ?!? asiallisesti häh ?!?
      Ikävä
      24
      719
    9. Mies, kysyisin vaan

      Että aiotko koskaan ottaa minuun yhteyttä? 🥺 Kerro suoraan sekin, jos et.
      Ikävä
      42
      701
    10. Olen etsinyt sinua

      Jokainen päivä olet sydämeni. En voinut käsittää silloin kun ensimmäisen kerran sinut näin, että hän, tuo kauniin ihana
      Ikävä
      20
      674
    Aihe