Asun kerrostalossa, ja olen vähän aikaa sitten alkanut kuulla yöllä jytinää ja voihketta yläkerrasta
Pitäisikö huolestua ja soittaa poliisit jos siellä kidutetaan jotakin?
Mitä ääniä yläkerrasta oikein kuuluu??
8
216
Vastaukset
- Kurki123
Käy tarkistamassa yläkertasi kaiken varalta, mutta muista ottaa joku muu henkilö ja jotain kättä pidempää mukaan.
Mene soittamaan naapurisi ovikelloa ja keksi syy tulla sisään ja valmistaudu tappeluun.Jos yläkerrassasi kidutetaan ihmisiä soita vaan poliisi,mutta jos siellä tehdään jotain muuta kutsu naapurisi hyvitykseksi häiriöstä kylään, ja tarjoa hänelle hyvää ruokaa ja juomaa. - jumalatodennäköisesti
siellä huokailee
- Ribuli
Joku kakkii siel
- Niilo222222
Samaistun tähän vastaukseen, joku vääntää kunnon jöötiä.
- Ribulizz
Aiga jeez vastaus. Vois muuten mennä kakil nyt tohon lähimmäiseen roskikseen. XDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
- RIBULI
Läski mies muutti sun yläkertaa
- Kakkikakkaa
EBIN XDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
- hepuliheppu
Dramaattista, hyvin sanoinkuvailemattoman dramaattista , pöyristyttävän dramaattista, eeppistä ja sanoisinko hyvin darmaattisen eeppistä ja dramaattista, erittäin eeppisen dramaattista ellei hyvin daramaattisen eepppistä.... Ruipulointia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1696452
- 584452
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s283058- 612957
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161895- 151554
Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗271526Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹381485- 331311
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest431201