Suuri avoin kiitos poliisipartioille . haitat poistuu ja luonto hoitaa loputkin.
Kiitos POLIISIvoimille
16
220
Vastaukset
- uteliasunski
Kuka lopetettiin?
- LYIJYHYVÄ
Ihan mahtava juttu tälläisiö paskiaisia paskaaivoja ei tarvita MAHTAVAA
- glogtoimii
Hyvä asia , kun poliisipartioilla aseet matkassa.ruusut ja täytekakkukahvit ja palkankorotukset .
- LÄNNEN_LAKI_HYVÄ_LAKI
olen samaa mieltä, ei kannata kysellä vaan toimia tälläisiä kuspäitä on liikaa. Lännen laki on parasta. Kiitoksia hyvin paljon tälläisiä ei kukaan kaipaa TÄSSÄ MAILMASSA . kiitos
- syrjäytyneitäreppanoita
Yleensä em. henkilöillä päihdeongelma.ovat 2 asunnon loukussa kunnan ja valtion.lähes 100% miehiä.narkkareita.ei ammattia. ei sivistävää koulutusta.katujen ja kantapääopistojen öykkäreitä?? jotka kauniit ja kivat naiset kiertää kaukaa.ku haju.ulkonäkö on ku paskakaivojen sukeltajilla. ja till slut saavat yhteiskunnan maksaman PAKILAN arkku mallin. lastulevyä löytyy kyllä.
- paikkansapitääkö
Pitääkö paikkansa että koko lippaallinen oli mennyt?
- piipaaa
tais hakee keravalta lisää kaffepaussinsa jälkeen
- Riihipuli
Miksi poliist vetää kahvitunnilla sormikoukkua ?
No pysyy liipasinsormi herkkänä.
RIP Riihikallion uhrille ja jaksamista omaisille.
Kun näet poliisin, muista; seuraava saatat olla juuri SINÄ !
Poliisin toimintaa tutkii tässä(kin) tapauksessa poliisi. Ylläriylläri !
Kuinkahan tässä oikein käy ? ¤/¤- Hohhoijaakkaa
Paskaa proviamista....
- kriminaalinpompannappiko
Asuiko v 1980 synytynyt omistus asunnossa .oma osake huoneisto?? vai yhteiskunnan järjestämä koti?? oliko aikasempaa rikollista toimintaa henkilöllä . poliisi toimi 400% oikein. kiitos partioille.
- VeiVei
17 vahingonlaukausta. Kaikki osui keskelle
- missäkuponki
Ampuiko poliisi LOTTOVOITTAJAN?
- napakymppioli
Kohtuu hyviä ampujia ja aseenkäsittelytaitoja . ja pimiässä.
- ikäviä-juttuja
Kaksi ikävää rikosta joku voi jättää tänne muuttamatta. Kunnan maine kärsii. Myytävä asuntokin ei ehkä mene heti kaupaksi rikospaikan läheltä.
- huumekeisaritmonttuun
Rosvot rautoihin ja tai lautoihin.ei kande roistoja hyyssätä
- tosi.on
Ei kannattas, mutta kun ne on valtion virkamiehiä.
Ei ne kavereitaan rautoihin laita, ku ne on kollegiaalisia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774672- 1801987
- 1321702
- 1481275
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161181- 351066
- 78963
- 52936
Hyvää huomenta!
Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as78892- 4868