Mulla on Jenna Virtauksesta täällä hetkellä sellainen kokemus et ilmeisesti Huijari. maksoin Giuess laukun ja en ole saanut kyseistä laukkua ,eikä vastaa kyselyihin.
huijari Torissa
17
4029
Vastaukset
- Sinne12
Mä maksoin Korsin lompakosta hänelle. Toivottavasti ei oo huijari. Jos sulla asia etenee johonkin suuntaan laitatko mulle infoa. [email protected]
- mielensäpahottaja
Oletko saanut lompakon ? Minä en laukkua. Teen rikosilmoituksen
- kusetettujavihainen
sama huijari, "Nikolaus Virtaus" valeprofiililla fb:ssä. Rahat mennet Niklas Virtasen tilille Lohjalle. Tein rikosilmoituksen 9.3. Meitä taitaa olla monta oikeudenkäynnissä asianomistajana. Onko poliisi ottanut jo teihin yhteyttä?
- mokomakinvarkaus
Huijaa systemaattisesti. Edes Virtaus nimeä ei löydy väestörekisteristä. Pyytää rahoja "miehensä" tilille ja mielellään pikana. Rikosilmoituksen tekoon vaan. Niitä on jo tehty.
- Sinne12
Joo en saanut lompakkoa ja tein rikosilmoituksen.
- KPU
Jenna Virtaus on huijari! Tori.fi vahvisti asian jo! Pyytää rahat Raine Karjalainen nordea tilille FI66 1096 3500 1489 91 Rahojanne ette enää näe, enkä näe minäkään. Myi vallilan verhoja, iittalan mariskoleja, muumimukeja yms. Rikosilmoitusta vain tekemään!
- kusetettujavihainen
Tai Nikolas Virtasen tilille. Pyytävät näemmä rahoja ristiin..
- edestälöytyy
Pyytää myös rahat "miehensä" Niklas Virtasen tilille. Rikosilmoitus tehty.
- iiuliiu
Mä maksoin Niklas Virtasen tilille rahat muumimukeista 22.2. Ilmoittajana ja myyjänä oli olevinaan Minna Virtanen joka kuitenkin käytti sähköpostiosoitetta [email protected]. Tämä oli Niklas Virtasen tilinumero FI96 1096 3500 1802 67. Oliko sama tilinumero sulla kyseessä? Olen myös tehnyt rikosilmoituksen 9.3. Ilmoitus oli vielä tänä aamuna nähtävillä.
- Niklasminna
Kannattaisi katsoa Uusi päivä tv sarjaa, niin ei menisi nämä sieltä otetut nimet läpi.
- iiuliiu
sieltäkö ne on repinyt ne :D mietinkin että mikä aivoriihi noiden nimien keksimisessä on käytö. voi hyvää päivää.
Tänään yritti huijata vuokra-asunto asiassa nuorisoa.Ilmoitettiin poliisille.
Valtteri Mustasilta kiinni.- vuokra22
Varokaa kyseistä Valtteri Mustasiltaa. Saattaa esiintyä myös Haapasena tai Yhdistelmä nimellä.
- Anonyymi
Sama huijari edelleen liikkeellä kuin viisi vuotta sitten. Pyytää rahoja isänsä Raine Karjalaisen tilille nyt myi ainakin Arabian pop kuppeja ja sinne meni rahat..nyt oli nimimerkki Tuomas81.
- Anonyymi
Lohjalaisia nistejä, ainakin Raine Karjalainen
- Anonyymi
Yllätys yllätys
- Anonyymi
Se on munalutka.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mihin sinussa haluan koskea
Tilanne, että pääsisin tutustumaan eri kohtiin sinussa, mitä haluaisin kokeilla. Käsiin haluaisin tutustua, hieroa niitä392155Sairaammaksi menee: Musk alkaa sensuroida Zelenskyin viestintää X:ssä
IL: Musk puuttuu Zelenskyin viestintään – X:ään tulossa muutoksia "Elon Musk sanoo korjaavansa X:n, jotta käyttäjät voi1941735- 941411
Toisen ihmisen sydämellä
leikkiminen on äärettömän moraalitonta. Antaa turhiaa toiveita ja sitten olla kuin mitään ei olisi tapahtunut. Kuinka vo1421219- 1151128
PAM:in mainos, älä mene tänään ruokakauppaan
kannatan kovasti kaupan työntekijöille lisää liksa. MUTTA lakossa on huonoa, nyt kauppiaat näkevät kuinka vähällä henki1351060Oho! Toivo Sukari paljastaa erikoisista iltatoimista Nadja-vaimon kanssa: "Hän aina putsaa mun..."
Oho! Onpa iltatoimet tällä pariskunnalla. Toivo Sukari ja Nadja Sukari menivät naimisiin v. 2019. Lue lisää: https://251010- 74970
- 70904
- 250886