huijari Torissa

mielensäpahottaja

Mulla on Jenna Virtauksesta täällä hetkellä sellainen kokemus et ilmeisesti Huijari. maksoin Giuess laukun ja en ole saanut kyseistä laukkua ,eikä vastaa kyselyihin.

15

3388

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sinne12

      Mä maksoin Korsin lompakosta hänelle. Toivottavasti ei oo huijari. Jos sulla asia etenee johonkin suuntaan laitatko mulle infoa. [email protected]

      • mielensäpahottaja

        Oletko saanut lompakon ? Minä en laukkua. Teen rikosilmoituksen


      • kusetettujavihainen

        sama huijari, "Nikolaus Virtaus" valeprofiililla fb:ssä. Rahat mennet Niklas Virtasen tilille Lohjalle. Tein rikosilmoituksen 9.3. Meitä taitaa olla monta oikeudenkäynnissä asianomistajana. Onko poliisi ottanut jo teihin yhteyttä?


    • mokomakinvarkaus

      Huijaa systemaattisesti. Edes Virtaus nimeä ei löydy väestörekisteristä. Pyytää rahoja "miehensä" tilille ja mielellään pikana. Rikosilmoituksen tekoon vaan. Niitä on jo tehty.

    • Sinne12

      Joo en saanut lompakkoa ja tein rikosilmoituksen.

    • KPU

      Jenna Virtaus on huijari! Tori.fi vahvisti asian jo! Pyytää rahat Raine Karjalainen nordea tilille FI66 1096 3500 1489 91 Rahojanne ette enää näe, enkä näe minäkään. Myi vallilan verhoja, iittalan mariskoleja, muumimukeja yms. Rikosilmoitusta vain tekemään!

      • kusetettujavihainen

        Tai Nikolas Virtasen tilille. Pyytävät näemmä rahoja ristiin..


    • edestälöytyy

      Pyytää myös rahat "miehensä" Niklas Virtasen tilille. Rikosilmoitus tehty.

      • iiuliiu

        Mä maksoin Niklas Virtasen tilille rahat muumimukeista 22.2. Ilmoittajana ja myyjänä oli olevinaan Minna Virtanen joka kuitenkin käytti sähköpostiosoitetta [email protected]. Tämä oli Niklas Virtasen tilinumero FI96 1096 3500 1802 67. Oliko sama tilinumero sulla kyseessä? Olen myös tehnyt rikosilmoituksen 9.3. Ilmoitus oli vielä tänä aamuna nähtävillä.


    • Niklasminna

      Kannattaisi katsoa Uusi päivä tv sarjaa, niin ei menisi nämä sieltä otetut nimet läpi.

      • iiuliiu

        sieltäkö ne on repinyt ne :D mietinkin että mikä aivoriihi noiden nimien keksimisessä on käytö. voi hyvää päivää.


    • Tänään yritti huijata vuokra-asunto asiassa nuorisoa.Ilmoitettiin poliisille.
      Valtteri Mustasilta kiinni.

      • vuokra22

        Varokaa kyseistä Valtteri Mustasiltaa. Saattaa esiintyä myös Haapasena tai Yhdistelmä nimellä.


    • Anonyymi

      Sama huijari edelleen liikkeellä kuin viisi vuotta sitten. Pyytää rahoja isänsä Raine Karjalaisen tilille nyt myi ainakin Arabian pop kuppeja ja sinne meni rahat..nyt oli nimimerkki Tuomas81.

    • Anonyymi

      Lohjalaisia nistejä, ainakin Raine Karjalainen

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      78
      1795
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1679
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1494
    4. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1184
    5. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      19
      1183
    6. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1172
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1126
    8. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1121
    9. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      6
      1099
    10. Pakkoruotsi on leikkikieli, jota ei ole tarkoituskaan osata

      Pakkoruotsi on leikkikieli. Ennen leikkikieltä sanottiin siansaksaksi, sitten keksittiin tilalle pakkoruotsi. Pakkoruot
      Kielipolitiikka
      7
      1094
    Aihe