miltä tuntuu maksaa herrojen ja suuruudenhullujen lentoharrastuksesta kymmeniä tuhansia euroja?
30 000-100 000€/v kunta sitoutunut 5v maksumieheksi.
rahaa palaa taas renkoon
10
87
Vastaukset
- järkikäteen
Ihmettelen. Miksi lyödään päätä seinään yhä uudestaan. Tiedoksi että vr laski hintoja 25prossaa.
- valionvittu
Ei ollu valion pääjohtajan tyttärellä käään. Netistä löytyy leijan rakennusohjeita jos ilmailu kiinnostaa noin paljon....
- pakoputkilentää
Ymmärtäisin, jos tästä olisi hyötyä kaikille. Helsingin lentojahan ei olla enää järjestämässä vaan kaupunki nyt vain tukee paria paikallista miljonääriä, että voivat lentää omilla koneillansa. Joku osaa tämän kuppaamisen taidon viimeisen päälle.
- munkenttä_temaksatta
RAHA PUHUU BUAAAHHAAA
maksakaa köyhät ;) - Bajamajaharju
munkenttä_temaksatta kirjoitti:
RAHA PUHUU BUAAAHHAAA
maksakaa köyhät ;)Onhan sillä työllistävä vaikutus.On tää raskasta pitää kenttää pystyssä.
- Omavika
Kuppaavat niinkauan kuin äänestätte samat kusipäät jatkoon.
- Lumitöitä
Voishan sinne joku molopää tai sairaseläkelään päästä vaikka lumihommiin.
- Lumetöitä
Kentällä on maan paras infra, se tuo verotuloja kuntaan ja tulevaisuudesta e koskaan tiedä, siksi on hyvä säilyttää kenttä jatkossakin liikennekelpoisena, onhan sinne yhteiskunnan rahaa laitettu 20 miljoonaa euroa.
Pikkurahoja nuo ovat, Ilmajoki laittaa saman verran tai kaksinkertaisesti mm, musiikkijuhliin, hirtoriateokseennkin 120000e, julimiseen, alkoholiin jne....- ekkumattilaanen
Ilmajoki on ALKOholiton kunta,että tiedoksi.Lärviharjun ja Tavistien aikaansaannoksia.Ennen kokouksissa juotettiin vastapuoli kunnolla ja sitten tehtiin vasta päätöksiä,NS.Bresnev-malli.
- SORKKARAUDALLA
Salpaus selän rakkennus riehuu jo ähtäris,, poijilla omat lentokonee. Pitää se olla kenttäkin..JA ME MAKSETAAN
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 937748
- 403722
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021876- 241160
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html321013Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,28973Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53827Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31772Tähän vaivaan ei auta kuin kaksi asiaa
1. Tapaaminen uudestaan tai 2. Dementia Anteeksi kun olen olemassa🙄60739TÄSTÄ TAITAA TULLA SUOMEN HISTORIAN SUURIN USKONNONVAPAUDEN OIKEUDENKÄYNTI.
Sinun täytyy hyväksyä se että jos sinä vetoat uskonnonvapauteen, silloin sinun tulee antaa myös muille vastaava vapaus o268703