Turussa asuva hakkaaja Deng Kuol lähdössä karkuun?

Kwertus

Tuomittu joukkopahoinpitelijä Deng Kuol lähdössä jonnekin – vankilaan vai pakoon?
Sudanilaislähtöinen, nykyään Turussa vaikuttava taparikollinen ja useaan otteeseen tuomittu Deng Kuol on Facebook-päivitystensä mukaan lähdössä jonnekin.
Joko Deng Kuol lähtee viimein istumaan 1,4 vuoden vankeustuomiotaan, viime elokuun joukkopahoinpitelyistä – tai sitten mies aikoo vaihtaa maisemaa!
Ennen 1,4 vuoden ehdotonta vankeustuomiota Kuolilla on tilillään neljä ehdonalaista tuomiota.

Silminnäkijöiden mukaan Deng Kuol oli mukana myös 8.2. yökerho Forten edustalla tapahtuneessa pahoinpitelyssä. Suomalaismiestä pahoinpideltiin porukalla ja potkittiin päähän. Mies oli sairaalahoidossa muutaman päivän ajan. Vammoista ei ole tarkempaa tietoa.

http://urly.fi/zxg

12

6567

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Rfgxxfr

Juttu kopioitu ryssänjulkaisu mv stä. Totuutta ei taida olla nimeksikään.

• haatajapena

Kai tuomarit päästää ehdonalaiseen ja toivovat että häipyisivät maasta ennen vankeutta mutta taitaa olla turha toivo kun ovat sossurahojen makuun päässeet.
      Kannattaa lukea tai tilata käräjäoikeudesta paperit jos juttu kiinnostaa niistä voi itse päätellä tapahtumat ja mitä uskoa ja mitä ei.

• Nauraaa

Dengi o just asialline jätkä. Se o nussinu enemmä suomalaisii muijii ku te rasistit ootte ees vetäny kätee. Natsit o kovii mussuttaan mut ku tulee etee ni tippuu ekal :D

• jkhoityu

Tää on aivan tosi. Dengi o nussinu mont kertaa yhtä halvaantunut 77-vuatiast muijaaki. mä en pystyis, mut Dengi o nii kova et se vetää vaa. Nuarena Dengi pani aina äitiis ja isoäitiiski. Sit se o nussinu monta koiraa, uroskoiriiki, mä e pystyis mut Dengi pystyy. Kerran Dengi oli maaseudul ja siel oli sikakarsina, Dengi pani niit kaikkii, tai ei iha kaikkii, se kyllästy ja anto yhden ison karjusian panna itseensä. Mä en pystyis, mut Dengi on nii kova. Ja kattokaa ku Dengi menee vankilaa, se ottaa varmaan isoimmat pamput sisääs mihi kukaa muu pystyis. Dengi on nii kova, sit se kerto ett sen muna on melkein 10 senttine. Dengi on kyl kova pomo, ja aatelkaa, yli 10 senttine kumminki.

• Jepoti

Asiaton nimittely

• plus25cmkuulema

Kuuleman mukaan on kovin suosittu turkulaisnaisten keskuudessa pesäpallomailan kokoisen vehkeensä ansiosta.

Löytyykö täältä naista joka voisi kertoa pitääkö huhu pesäpallomailan kokoisesta paikansa ?

• huihuisanoryssä

Ei ainakaan hengissä ja vainajat ei paljon porise....taitaa kaverilla kateus vaivata.

• PiaXX

Hiukan liioteltuna on totta.

• Kuollu

Mä kuulin että Deng kuol jo.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Martinan uusi poikakaveri

Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu
      Kotimaiset julkkisjuorut
      205
      3141
    2. Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.

Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva
      Maailman menoa
      239
      1600
    3. Laita mulle viesti!!

Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus
      Ikävä
      95
      1462
    4. Millaisessa tilanteessa olisit toiminut toisin

Jos saisit yhden mahdollisuuden toimia toisin?
      Ikävä
      92
      1369
    5. Vanhemmalle naiselle

alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e
      Ikävä
      46
      1324
    6. Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen

No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.
      Maailman menoa
      156
      1236
    7. Ajattelen sinua tänäkin iltana

Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin
      Ikävä
      12
      1178
    8. Ökyrikkaat Fazerit saivat 20 MILJOONAA veronmaksajien varallisuutta!

"Yle uutisoi viime viikolla, että Business Finland on myöntänyt Fazerille noin 20 miljoonaa euroa investointitukea. Faze
      Maailman menoa
      123
      1009
    9. Miehelle...

Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät
      Ikävä
      89
      922
    10. Tuntuu liian hankalalta

Lähettää sulle viesti. Tarvitsen apuasi ottaa koppi tilanteesta. Miehelle meni.
      Ikävä
      44
      803
    Aihe