Tuomittu joukkopahoinpitelijä Deng Kuol lähdössä jonnekin – vankilaan vai pakoon?
Sudanilaislähtöinen, nykyään Turussa vaikuttava taparikollinen ja useaan otteeseen tuomittu Deng Kuol on Facebook-päivitystensä mukaan lähdössä jonnekin.
Joko Deng Kuol lähtee viimein istumaan 1,4 vuoden vankeustuomiotaan, viime elokuun joukkopahoinpitelyistä – tai sitten mies aikoo vaihtaa maisemaa!
Ennen 1,4 vuoden ehdotonta vankeustuomiota Kuolilla on tilillään neljä ehdonalaista tuomiota.
Silminnäkijöiden mukaan Deng Kuol oli mukana myös 8.2. yökerho Forten edustalla tapahtuneessa pahoinpitelyssä. Suomalaismiestä pahoinpideltiin porukalla ja potkittiin päähän. Mies oli sairaalahoidossa muutaman päivän ajan. Vammoista ei ole tarkempaa tietoa.
http://urly.fi/zxg
Turussa asuva hakkaaja Deng Kuol lähdössä karkuun?
12
6567
Vastaukset
- Rfgxxfr
Juttu kopioitu ryssänjulkaisu mv stä. Totuutta ei taida olla nimeksikään.
- Rfgxxfrla
Tuossa *pinan saama käräjäoikeuden päätös
http://mvlehti.net/2015/11/13/fincrime-turun-pahoinpitelija-deng-kuol-sai-ehdotonta-vankeutta-14-vuotta/ - nmlkjh
Parempi mv kuin valtiolliset valehtelijat
- haatajapena
Kai tuomarit päästää ehdonalaiseen ja toivovat että häipyisivät maasta ennen vankeutta mutta taitaa olla turha toivo kun ovat sossurahojen makuun päässeet.
Kannattaa lukea tai tilata käräjäoikeudesta paperit jos juttu kiinnostaa niistä voi itse päätellä tapahtumat ja mitä uskoa ja mitä ei. - Nauraaa
Dengi o just asialline jätkä. Se o nussinu enemmä suomalaisii muijii ku te rasistit ootte ees vetäny kätee. Natsit o kovii mussuttaan mut ku tulee etee ni tippuu ekal :D
- jkhoityu
Tää on aivan tosi. Dengi o nussinu mont kertaa yhtä halvaantunut 77-vuatiast muijaaki. mä en pystyis, mut Dengi o nii kova et se vetää vaa. Nuarena Dengi pani aina äitiis ja isoäitiiski. Sit se o nussinu monta koiraa, uroskoiriiki, mä e pystyis mut Dengi pystyy. Kerran Dengi oli maaseudul ja siel oli sikakarsina, Dengi pani niit kaikkii, tai ei iha kaikkii, se kyllästy ja anto yhden ison karjusian panna itseensä. Mä en pystyis, mut Dengi on nii kova. Ja kattokaa ku Dengi menee vankilaa, se ottaa varmaan isoimmat pamput sisääs mihi kukaa muu pystyis. Dengi on nii kova, sit se kerto ett sen muna on melkein 10 senttine. Dengi on kyl kova pomo, ja aatelkaa, yli 10 senttine kumminki.
- Jepoti
Asiaton nimittely
- plus25cmkuulema
Kuuleman mukaan on kovin suosittu turkulaisnaisten keskuudessa pesäpallomailan kokoisen vehkeensä ansiosta.
Löytyykö täältä naista joka voisi kertoa pitääkö huhu pesäpallomailan kokoisesta paikansa ? - huihuisanoryssä
Ei ainakaan hengissä ja vainajat ei paljon porise....taitaa kaverilla kateus vaivata.
- PiaXX
Hiukan liioteltuna on totta.
- Deng.Xiao.Ping
Oliskohan täällä mainintaa: http://www.vanhemmat.com/keskustelu/index.php?sid=1a6ffc21cc40c839a3cbb402b42f886c
- Kuollu
Mä kuulin että Deng kuol jo.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan uusi poikakaveri
Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu2053141Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.
Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva2391600Laita mulle viesti!!
Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus951462- 921369
Vanhemmalle naiselle
alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e461324Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen
No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.1561236Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin121178Ökyrikkaat Fazerit saivat 20 MILJOONAA veronmaksajien varallisuutta!
"Yle uutisoi viime viikolla, että Business Finland on myöntänyt Fazerille noin 20 miljoonaa euroa investointitukea. Faze1231009Miehelle...
Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät89922Tuntuu liian hankalalta
Lähettää sulle viesti. Tarvitsen apuasi ottaa koppi tilanteesta. Miehelle meni.44803