Suomalaisten suurin vihaaja ja vihapuhuja Kaarina Hazard on valittu vuoden humanistiksi. Meinasin pyörtyä, Kaarina kun ei muuta osaa kuin haukkua suomalaisia.
Nyt se haukkuu Timo Soinia Suomen emännäksi radiossa.
http://www.pohjalainen.fi/uutiset/maakunta/vaasan-yliopiston-tutkijayhdistys-vakki-valitsi-vuoden-humanistiksi-kaarina-hazardin-1.1996081
Vaasan yliopiston tutkijayhdistys Vakki valitsi vuoden humanistiksi Kaarina Hazardin
12.02.2016
Kaarina Hazard ei uskalla kävellä kehälll- ulkopuolella kadulla koska siellä kävelee Soldiers of Odin. Nyt se on Suomen humanisti.
Vihapuhuja Kaarina Hazard
36
2990
Vastaukset
- aina.hullumpaa
Tämä maa on niin sairas..
- auf_deutsch
https://de.wikipedia.org/wiki/Glitch_(Elektronik)
kentän tulee sisältää MUUTAKIN - vastenmielinen_akka
harvinaisen vastenmielinen muija, ilmankos on Yle:ssä aina äänessä, eihän sinne normaalijärkiset pääsekään.
- kuukleta_humansti
Tämä ohjelma ei ole enää katseltavissa mutta teidot tässä
Pressiklubi 28 min pe 15.1.2016 ei katsottavissa 19109 katselua
Kuka uhkaa turvallisuutta, kuka liioittelee uhkaa ja kuka vähättelee sitä? Studiossa Sebastian Tynkkynen, Tuomas Enbuske ja Kaarina Hazard.
http://areena.yle.fi/1-3062266 Näkikö joku teistä sen ?
Siinähän käsiteltiin sitä Sebastianin plokia maahanmuuttokrittisen ja rasistin eroista - mikä ei kyl auennut mulle, mutta tuossa ohjelmassahan Kaarina höpötti ihan järkyttävää sontaa ja Sebastian vaan myhäili Ja näköjään sen takia pääsi takas PerSuihin, eli siis myi se kuitenkin sielunsa tai on vaan tyhmä.
Mutta mulle jäi fiilis että Kaarina joka on ihan sanojen käytön ammattilainne ja myös näyttelijä osaa kyllä hyvin näytellä miten hän on aivan kauhean järkyttynyt kun Odin pojat kävelee kadulla, miten hän on vaarassa ja pelkää lastensa ja koko Suomen turvallisuuden puolesta ja muutakin ihan roskaa heitti Sebastianin päälle. Ja mitä teki Sebastia - istui ja myhäili "mutta kun" lauseineen Omalla FB sivullaan sanoi : "olisitko sinä pysynyt yhtä tyynenä?" No Kylllä Sebast oli tyyni mutta ei Sebast osannut yhtään puolustaa aatettaan, mikä oli viimeinen naula etten kannata Sebast. No se on Oulusta joten ei ole mun vaalipirissäkään, mutten halunnut enää kannattaa sitä sen fb.
Tämä koko suomalaisuuden puolustamisen aate on ihan väärillä urilla!
Kukaan ei osaa mitään, kenelläkään ei ole yhtään järkeä, natseilla (=Mika Odinit ) on kamala uho tehdä vaan ja öyhöttää iman järkeä. No ei se kadulla partiointi järkeä vaadi, kuin sen verran että osaa pitää nyrkit taskussa ja soittaa 112. Siiihen jopa odinit kykenee.
Mutta Kaarina Hazard joko tietoisesti ... tai omaa tyhmyyttään osoitti miten tyhmä se itse on tai sitten osoitti miten tyhmä Sebastian on ettei Kaarinan hölmöimpiäkään lauseista pysty kumoamaan. Kaarina voi heittää ihan mitä vaan eikä kukaan sille pärjää. .. Himoan ottelua Kaarinaa vastaan, mä vaan olen liian mitätön sille. Olis kuitenkin kiva tietää löytyykö siitä tarpeen vaatiessa järkeä, sillä humanismia siitä ei löydy. R.Stillerin ohjelma antoi Kaarinasta ihan kamalan karseen suomivihaajan kuvan. Kai se sellainen on, kun ihan itse itsestään sellaisen tekee. Mutta miten kuka ja millä perusteilla näkee tuossa naisen kuvatuksessa humanistin?
Pitänee kuuklettaa humanisti. - vai_hybrid-kakarat
Humanisti Kaarina Hazard puolustaa Takkusivustoa takkulaisia.
Ymmärtänette millaisia radikaaleja ja anarkisteja ne ovat. Takkulaiset on vielä huumeiden kannattajia ja Kaarina puolustaa. Kaarina jopa sanoi että että moinen radikalismi on ihan jes. Yritin etsiä sitä - on sit ehkä poistettu. Muistan sen koska olin järkyttynyt että äiti joka kasvattaa kahta poikaa ajattelee noin. Mielenosoittamisen mä ymmärtäisin, mutta en takkulaisten kaltaista radikalismia, joka on pelkästään rikkomista varten. Ymmärtänette että vasemmisto on erittäin suvaitsevainen takkulaisten rikkomisiin. Suvaitsevainen vasemmisto hyväksyy anarkistien rikkomiset, koska yhteiskuntahan sen kaiken maksaa.
Miettikää mua kun joudun kävelee samalla kadulla kuin Kaarina Hazard ja sen pojat Mä sanon että oikeasti pelkään varsinkin sen poikia. Ne on murrosiässä ja kavereina mamuja ja äitinä noinkin vaikustuvaltainen ... Olen varma että kun sen pojat tekee jotain pahaa niin äiti puolustaa ja valehtelee ne selville vesille, siksi just ne on äärimmäisen vaarallisia kohdattavia. Ne pojat voi tehdä ihan mitä vain ja ne tietää että äitinsä pelastaa suhteilla ne. Just siks ne voi tehdä mitä vaan ja just siks mua pelottaa kohdata sitä niiden jengiä.
Yksi syy siihen miksi erityisesti minä olisin tarvinnut Odineita, mutta kun ne poisti tilini. No nyt jään niiden pelottavien hybrid-childreneiden armoille.
hybrid-children (pienellä) tarkoittaa mulle lapsia, jotka saavat vaikutteita islamista ja afrikkalaisuudesta. Kai te ymmärrätte mitä tarkoitan. Ja se jos mikä on pelottavaa. No mutta tästä on jatkettava. Olisiko parempi nimi hybrid-kakarat ? - järkyttynyt-abc
Tää kyl sotki kuvioita Wikipedia
https://fi.wikipedia.org/wiki/Humanismi
jotain kirjallisuuteen liittyvää
Mutta tää alkaa kuulostamaan siltä kuin luulin sen tarkkoittvan :
http://www.suomisanakirja.fi/humaani
(rinnastetaan humaaninen) inhimillinen, suvaitsevainen, ihmisystävällinen. esim. Humaani ihminen. Rangaistuksia on yritetty tehdä humaanimmiksi.
inhimillinen, ihmisystävällinen, suvaitsevainen
Humaani ihminen pelkää kävellä samalla kadulla jossa tavalliset kansalaiset Odineiksi ryhtyneet tosin joka taas on nastin keksimä juttu mut kuiten humnisti pelkää kävellä kadulla jossa kävelee suomalaisia. Se kummastuttaa, mitä järkeä tommosessa pellelyssä on, Kaarina?
Toisaalta niin kauan kun olen Kaarinaa kuunnellut paksusta perhosesta alkaen - en ole ikinä kuullut sanaakaan inhimmillisyyttä sen aivoista
Tässä Kaarinan mielipide kuolleesta kansanedustajasta.
Ymmärtänette mitä tarkoitan. Tämmöinen on nyt uus-humanisti.
http://www.iltalehti.fi/kolumnistit/2010011310917932_k9.shtml
On humansiti -sana nyt saanut uuden merkityksen - Iltalehdessä_siis
Suomen HUMANISTIN sanomaa - Miettikää tämmöinen ajatusmaailma on humanistilla :
1. Mies oli huumeisiin ja laittomiin aseisiin uponnut sekakäyttäjä, joka oli saanut pysyvän aivovamman. Iso ukko, joka surkeana ja säälittävänä katkokäveli ja sammalsi viimeiset elinvuotensa, jotka päättyivät lehtitietojen mukaan oman käden kautta.
2. tarkoittaakin exit-only -tatuoinnilla varustetun sikaniskan sekoilua kännissä pyssyn kanssa. Ja mitä ovat steroidit, viina ja huumeet?
3. Halme huojuskeli siellä Arkadianmäellä niin, että Disneyn kuvakerrontaan tottuneet visailunkuluttajat hetken tunsivat että hei, toihan on ihan kuin mä itse olisin siellä!
4. Mies oli vitsi, vaaraton möhkäleen muotoinen kotieläin ja hyvin sopi sinne muiden viihdetaiteilijoiden sekaan.
5. Halme teki kansanedustajana hallaa äänestäjilleen: kun tuommoinen niskamakkara siellä orpona istui,
6. Halme oli etninen maskotti; merkki, ei mies. Tämän surkuhupaisan kansanedustajuuden tosikuvan ...
7. hän kärvisteli raitistumisen veret seisauttavassa tylsyydessä.
8. miten elämän pahastikin köykkimä
9. vaan alleviivata katastrofia, joksi tämän mullin ja elukan elämä onkaan päässyt menemään.
10. Arkeen kesyyntyminen ei ollut sinnikkään taistelun uuras, hieno lopputulos, vaan kuohittu mahtisonni.
Meni oikealla hetkellä. Ymmärsi mennä. Kuten Elvis oksennukseensa tai Marilyn lääkkeisiin. Tahdomme loppuun dramaattisen käänteen, emme kiusallista hiipumista, joka on kaikkien osa. Ja tämän testosteronilla, anabolisilla steroideilla, eläintaljoilla ja leijonariipuksilla itsensä mieheksi rakentaneen olennon kylmenevän kalmon ääressä salaa ihmettelemme, miksi tämä Matti Nykänenkin täällä vielä heiluu, sehän on jo nähty.
KAARINA HAZARD
Facebook Twitter Google Kerro kaverille
Näin siis puhuu KAARINA HAZARD, THE HUMANISTI kuolleesta SUOMEN kansanedustajasta. Silleen ajattelee siis humanisti, enhän minä ajattele noin edes somaleista. Ja Iltalehti.- yli_tai_ali
Jos joku tuntee niitä valitsijoita vois muistuttaa niitä tuosta.
Mun mielestä toi on humanismin häväistys että tollanen vihakirjoittaja saa humanistin arvon Saakohan tässä nukutuksikaan himanisti, sikaniska, möhkäle, eläin ... niin ja ihmisiä ei saa sanoa eläimiksi, mutta saa jos on yliopiston käynyt
Herran jumala miten tästä taas yli pääsee - SiistiPuolueetonReilu
Liian monet ovat uskoneet, että heidän mielipiteensä on oikea ja muut vääriä. He ovat oppineet sen niin hyvin, että haluavat vaientaa kaikki eri mieltä olevat. Se on heidän käsityksensä sananvapaudesta. He eivät ole ymmärtäneet, että sananvapaus tarkoittaa vain ennakkosensuurin kieltoa ja että sanomisistaan voi joutua vastuuseen jälkikäteen.
Minua on yritetty vaientaa jo kauan. Oma lukunsa ovat ne kynäilijät, jotka Jallun ja Kallen lopettamisen jälkeen eivät löydä hengentuotoksilleen yleisönosastoa. Niinpä nämä onnettomat lähettelevät fantasioitaan kaikkiin mahdollisiin paikkoihin.
- hyvää_yötä
Ihmetteleeko vielä joku miksei Suomen talous vedä, kun humanistit, ihmisrakkaat ajattelee noin.
Kuka haluaa ostaa tästä maasta mitään kun ihmisrakas humanisti on tuommoinen
Ei tää ole totta. Tämän kansan sivistys on todellakin jotain karseeta . en tajua mitään tästä vitjasta(!) Olenko rasismy?
- fuyg
Mitenkäs se olikaan kun Hsardilta meni kerran vähän yli sen kirjoitus, olikos se Tony Halmeesta tämän kuoleman jälkeen. Muistaako joku? Ottiko siihen kantaa JSN:kin?
Se on kai anoa kerta kun Hasardi on pahoitellut puheitaan jälkikäteen, silloin pakon edessä, vaan eipä ole tainnut paljon oppia - saa nähdä koska tulee seuraava rimanalitus.
Sen olen huomannut että kun Hasardi on mukana keskustelussa niin hänellä on pakonomainen tarve esittä joku erilainen, erikoinen näkövinkkeli asiaan. Jos joku sanoo keskustelussa mihint ahansa asiaan kyllä, Kaarina hyökkää sanomaan ei, ja painvastoin. Se on ihan sama mistää asiasta on kyse, ja mitä joku toinen sanoo siihen , kaarinan on pakkoa päästä olemaan eri mieltä.
Jonkiinlaista pakonomaista itsekorostusta kaiketi, en muuta selitystä keksi.
Nyt sillä hirtti kiinni tuossa pyöreämn pöydän keskustelussa inttäminen siitä mikä on naismaista mikä miehekästä, ja soini on kuulemma neiti. Sitä se jäi jankkaamaan vielä kun olitiin siirtymässä seuraavaan aiheeseen.
Ei mulla ole mitään intoa Soinia tai Jussi Niinistöä puolustella, mutta Hasardin jorinat on ihan diipadaapaa -, saa sitä toki kritisoida, mutta olisihan se kivaa jos arvostelussa olisi tolkku mukana ja argumenteisa edes jotain logiikkaa ja järkeä.onko tää Hasardi joku Muhametin huora, vai mistä täällä oikein puhutaan(!)OK
Jenni on kaunis:
http://www.kymensanomat.fi/f/f/f3/big_Haukio_ja_patsas.jpg
Taitaa olla luomutissitkin. Se on plussaa(!)OKC.entti kirjoitti:
onko tää Hasardi joku Muhametin huora, vai mistä täällä oikein puhutaan(!)OK
Jenni on kaunis:
http://www.kymensanomat.fi/f/f/f3/big_Haukio_ja_patsas.jpg
Taitaa olla luomutissitkin. Se on plussaa(!)OKkyllä jos tuota naarasta on pyydystämässä, niin pitäs olla kyrpä pystyssä, vaikka patsas onkin(!)OK
tuota vois nussii eestä ja takaa:
http://is12.snstatic.fi/img/978/1288505680570.jpg
linkki:
https://www.youtube.com/watch?v=VDQKjBrZ4rU
.tämän klassikkobiisin jälkeen kaikki voi mennä maaten(!)
https://www.youtube.com/watch?v=nVx3DinWQJ4
Jatketaan huomenna rasismin kitkemistä(!)OK
.- jukkukku
ei kukaan muista sellaista mitä ei ole koskaan edes ollut kuin sun unessa
- EiYmmärretä
fuyg 18.2.2016 20:27 Mitenkäs se olikaan kun Hsardilta meni kerran vähän yli sen kirjoitus, olikos se Tony Halmeesta tämän kuoleman jälkeen. Muistaako joku? Ottiko siihen kantaa JSN:kin?
fuyg kysyy .... kun siellä toinen on kertonut koko jutun ? Häh ? Eikö rasistit edes lue mitä muut on jo kirjoittaneet ennen kuin alkaa itse kommentoimaan.
Ilmeisesti jotain häiriötä lukemisen ymmärtämisessä - KRIITIKK0
EiYmmärretä kirjoitti:
fuyg 18.2.2016 20:27 Mitenkäs se olikaan kun Hsardilta meni kerran vähän yli sen kirjoitus, olikos se Tony Halmeesta tämän kuoleman jälkeen. Muistaako joku? Ottiko siihen kantaa JSN:kin?
fuyg kysyy .... kun siellä toinen on kertonut koko jutun ? Häh ? Eikö rasistit edes lue mitä muut on jo kirjoittaneet ennen kuin alkaa itse kommentoimaan.
Ilmeisesti jotain häiriötä lukemisen ymmärtämisessäSe juttu oli aika hyvä, mutta sovinnaisempia sieluja se varmaan loukkasi. Toni Hölmön ihailijat ovat niin kirotun sentimentaalisia.
- näinnollen
Siis kysehän oli siitä että Kaarina Hazard on tunnettu jatkuvista halventavista julkisista kirjoitelmistaan, joiden ainoa tarkoitus on VIHATA suomalaisia ja tässä nimenomaisessa tapauksessa haukkui edellisenä päivänä kuolleen entisen kansanedustajan Tony Halmeen vähät välittämättä Suomalaisesta sivistyneestä tavasta kunnioitta kuollutta, koska kuolleikkakin on vanhemmat ja läheisiä. Yhtä sadistisen tunteetonta kirjoitusta en ole nähnyt raparasisteiltakaan ja sitten joku ala-arvoinen Vaasan yliopiston tutkijayhdistys Vakki, valitsee vuoden humanistiksi Kaarina Hazardin 12.02.2016
Mitä HUMAANIA Kaarina Hazardissa on?
Ja se että Yliopisto valitsee vihapuhujan humaaniksi, se kertoo paljon tämän yhteskunnan ylimmän luokan sallimasta fasismista, sadismista, rasismista ja vihasta suomalaisia kohtaan. Suomen Yliopiston maine : opettaa kaikille että Suomessa on humaania kirjoittaa puhtaasti vain ja ainoastaan VIHAA oman maan kansalaisia kohtaan. Kuka haluaa sellaiseen VIHAyliopistoon opiskelemaan, humanismia tai mitään? Tai Suomeen ylipäätään?
Kun Kaarina Hazard kuolee (tmn), niin Suomesta katoaa 90% vihapuhetta.
Kiitos, sitten alkaa rauha. - MamuvastaisetVajakit
näinnollen kirjoitti:
Siis kysehän oli siitä että Kaarina Hazard on tunnettu jatkuvista halventavista julkisista kirjoitelmistaan, joiden ainoa tarkoitus on VIHATA suomalaisia ja tässä nimenomaisessa tapauksessa haukkui edellisenä päivänä kuolleen entisen kansanedustajan Tony Halmeen vähät välittämättä Suomalaisesta sivistyneestä tavasta kunnioitta kuollutta, koska kuolleikkakin on vanhemmat ja läheisiä. Yhtä sadistisen tunteetonta kirjoitusta en ole nähnyt raparasisteiltakaan ja sitten joku ala-arvoinen Vaasan yliopiston tutkijayhdistys Vakki, valitsee vuoden humanistiksi Kaarina Hazardin 12.02.2016
Mitä HUMAANIA Kaarina Hazardissa on?
Ja se että Yliopisto valitsee vihapuhujan humaaniksi, se kertoo paljon tämän yhteskunnan ylimmän luokan sallimasta fasismista, sadismista, rasismista ja vihasta suomalaisia kohtaan. Suomen Yliopiston maine : opettaa kaikille että Suomessa on humaania kirjoittaa puhtaasti vain ja ainoastaan VIHAA oman maan kansalaisia kohtaan. Kuka haluaa sellaiseen VIHAyliopistoon opiskelemaan, humanismia tai mitään? Tai Suomeen ylipäätään?
Kun Kaarina Hazard kuolee (tmn), niin Suomesta katoaa 90% vihapuhetta.
Kiitos, sitten alkaa rauha.Maahanmuutto ja sennen kaikkea sen vastustaminen on asia, joka yhdistää monenlaista väkeä. Satunnaisia sanaharkkoja lukuunottamatta ovat nämä ”maahanmuuttokriitikot” olleet varsin suvaitsevaisia toisiaan kohtaan. Mutta nyt repesi tai pikemminkin repäistiin iso kuilu. MV-lehti on yhdessä uusnatsien Magneettimedian kanssa käynyt rajuun hyökkäykseen perussuomalaisia ja erityisesti europarlamnetaarikko Jussi Halla-ahoa vastaan.
Kyse ei ole vain jostain satunnaisesta jutusta, vaan muutaman päivän aikana on MV-lehdessä ilmestynyt lähemmäs kymmenkunta eri tavoin perussuomalaisia vastaan hyökkäävää kirjoitusta. Perusajatus niissä kaikissa on sama: PS on puolueena pettänyt maahanmuuttoa vastustavat. Mestariksi kutsuttu Halla-aho on näiden keulahahmo PS:ssa ja siksi tärkein hyökkäyksen kohde. Jos hänen uskottavuuttaan muukalaiskammoisena saa horjutettua, ovat MV-lehtilaiset päässeet pitkälle. Mukana kirjoittelussa on muuten turkulainen äärioikeistopoliitikko Olavi Mäenpää, joka näkyvästi loikkasi Odinin sotilaiden joukkoon.
Ainoa merkittävä poliittinen ero Janitskinin ja Halla-ahon välillä on suhtautuminen Venäjään. Halla-aho on ollut tiukkana Venäjän suhteen, tehden muun muassa eduskuntakysymyksen venäläisten maakaupoista ollessaan vielä eduskunnassa. Janitskin puolestaan on voimakkaasti Putinin linjaa tukeva. Tai itse asiassa hän keskittyy vastustamaan niitä asioita, joita Venäjä vastustaa. Kun Halla-aho suhtautuu varauksellisen myönteisesti länsi-integraatioon, vastustaa Janitskin sitä kaikissa muodoissaan.
hyppikää vitun rasistit(!)
https://www.youtube.com/watch?v=4u6Qtg3Lq3s
OKtässä asiallinen musiikkivideo:
https://www.youtube.com/watch?v=hRqAOyXL15Q
.- Suvakkioksennus
Kaarina Biohazard
- MitäsSanotteFeministit
Kuorina pittää ottaa hjuumorilla ! Hjumorilla ne kutsuivat sen Vares elokuviinkin.... hyvää satiiria !! Sehän on ihan ilmetty JUSTIINA !! Elikkä homma menee AINA Hazardiksi ;)))
- Vakkin_Humanisti_ISIS
hjuumorilla kuorina ... yritätkö sanoa että somaleita saa kutsua noilla sanoilla mm mulli elukka, ymmärsi kuolla jne. Mä ymmärrän että pahantekijöistä sanoo erilaisia voimasanoja mutta Tony ei tehty pahaa muille kuin itselleen muslimit tapppaa alista ja syrjii raiskaa muita ja rasistisesti niin se mitä te suvakit suojelette.
Ja tän pointti oli se että tommosten laatusanojen käyttäjä on nyt sit valittu vuoden humanistiksi, toihan puhuu rumempaa sairaampaa tekstiä kuin patamustat natsirasistit! Ehkä Vakki valitsee ensi vuoden humanistiksi isiksen. Vai oliko se viime vuoden humanisti?
- Turha.julkkis
Mediapersoona sanan varsinaisessa merkityksessä. Kova ääni kuuluu radiossa ja leveä ahteri näkyy televisiossa.
- pisteliäspiikki
Kaarina Hazard vähättelee maahanmuuton uhkia ja seksuaalista ahdistelua, koska häntä itseään tietenkään ei ahdistella.
Miksiköhän.... ;-) - kumpuaaläskistä
Eihän tuo perinpohjin ruma ihminen vihaa kaikkia suomalaisia. Vain suomalaismiehiä, jotka ovat aina häntä karttaneet...
- HerttikaSentäs
Kyllä sitä karttaa koko Itä-Helsinki naiset lapset aikuiset jotka ei halua sen taudin leviytymistä.
- MillanäG
Kaarinalla on kaksi murrosikäistä punapäistä poikaa, saattaa olla hiukan vaikeaa tuo miesviha, mutta jos noin on niin miten tollanen miestenvihaaja kasvattaa ne kaksi poikaa? Ihan varmaan lapset aistii ko vihan ja sitten niistä tulee naistenvihaajia, ja poikaporukassahan pojat liikkuukin karttaen tyttöjä. Mikäs siinä.
Mutta missä on Herra Hazard? Eronnut? Kuollut ? Paennut?
Onko kukaan koskaan kuullut?
No silleesti pojat etsii miehen korviketta, H & O välissä M & O
Kyllä lapsella pitää olla hyvä äiti- että isäsuhde, ettei pojan tarvi sitä enää isona haikailla, jotta lapselle muodostuisi normaali suhde samaan ja vastakkaiseen sukupuoleen. Nythän tää on niin kierossa, ettei ymmärrä.
- viha_humanisti
Valittu suolen humanoidiksi, aivan kuten lapamatokin.
Ja viel äarvosteee Hazardi, eli ympäristökatasrofi suomeksi, muita
http://www.iltalehti.fi/viihde/201612012200034550_vi.shtml - gghjghkjg
Eikös humanisti tarkoita ihmistä, joka ei tajua Jumalan olemassaoloa, vaan kuvittelee ihmisen olevan jumala? Noin muistelen David Pawsonin jossain puheessaan maininneen.
kyllä se jumala jotain sukua ihmiselle on, kun nussivat neitsyt Mariankin tiineeksi(!)OK
Uskontunnustus
Minä uskon Jumalaan,
Isään, Kaikkivaltiaaseen,
taivaan ja maan Luojaan,
ja Jeesukseen Kristukseen,
Jumalan ainoaan Poikaan,
meidän Herraamme,
joka sikisi Pyhästä Hengestä,
syntyi neitsyt Mariasta,
kärsi Pontius Pilatuksen aikana,
ristiinnaulittiin, kuoli ja haudattiin,
astui alas tuonelaan,
nousi kolmantena päivänä kuolleista,
astui ylös taivaisiin,
istuu Jumalan, Isän, Kaikkivaltiaan,
oikealla puolella
ja on sieltä tuleva tuomitsemaan
eläviä ja kuolleita,
ja Pyhään Henkeen,
pyhän yhteisen seurakunnan,
pyhäin yhteyden,
syntien anteeksiantamisen,
ruumiin ylösnousemisen
ja iankaikkisen elämän.
- saat.katuja
> kehälll- ulkopuolella kadulla
Onko KehäIII:n ulkopuolella katuja?
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Moikka rakas
Oon miettinyt meidän välistä yhteyttä viime aikoina. En ihan osaa pukea sanoiksi, mitä kaikkea tunnen, mutta halusin vaa6516403Mitä tapahtunut
Poliiseja monta autoa+panssariauto Porista kpäähän päin tänään klo n.20 kuka hurjistunut ?374369HS: Kuka vielä uskaltaa mennä sairaalan ensiapuun?
https://www.hs.fi/mielipide/art-2000011212025.html Tässä on hyvin ajankohtainen mielipidekirjoitus koskien Malmin sairaa2972567- 1351878
Ökyrikas Kurkilahti mussuttaa veroistaan
Pakeni aikoinaan veroja Portugaliin mutta joutui palaamaan takaisin kun Suomi teki verotussopimuksen Portugalin kanssa.1311533Yhdysvalloissa työllisyys paranee, Suomessa työttömyys kasvaa, missä vika?
Miten tämä on mahdollista että 177 000 uutta työllistä tuli USAssa yhdessä kuukaudessa, vaikka Trump on ruorissa? Orpon3861469- 141299
Jos tämän vaan sulkee ja avaa 5 vuoden päästä
Täällä on luultavasti edelleen näitä ihan samoja juttuja. On kuin kauniit ja rohkeat samat jutut junnaa. Heips. 👋🏻 E101253Onko PS kaaoksessa?
Kuinka pahasti kulissit heiluu? Tulenarka aihe? Kyllähän vaalitappio toisensa jälkeen on vakava paikka, mutta jospa P76972- 115955