Olkoon päiväsi mitä mukavin.
http://img2.timeinc.net/health/images/gallery/eating/banana-smoothie-reflux-400x400.jpg
Hyvää huomenta nainen! ;).
15
158
Vastaukset
- HuomentaONNI
Tee päivästäsi ihan sinun itsesi näköinen ja oloinen, niin voit illalla sanoa:
Tänäänkin oli hyvä päivä. - Yllätätaina
Ah, kiitos :). Sä huolehdit hyvin tarjoilusta. Mukavaa päivää mies, olkoon päiväsi täynnä hyvää oloa ja rakkautta.
- Pakkosanoa
Olisitpa sä Onni mun rakas.
- Mitäsullekuuluu
Onni ketä sää kaipaat ja miksi et enää kirjoita muuta kuin aloituksen? Onko kaikki hyvin? Tarjoilet vain päivästä toiseen kahvia tai muuta juomaa? ;)
- tarjoilemaan
Saattaisi tulla mukavampi, jos tulet paikanpäälle
- päiväkaikuitenkin
Huomenta Onnille,taitaa olla tänään kuitenkin tavan kahvia maidolla päivä.
- kahvianytkuitenkin
No kiitos...noissa maisemissa kelpaisi...:)
- Kaunisluonto
Huomenta!
Mietin, mitähän hänelle kuuluu :( Meillä taisi mennä asiat ja sukset ristiin ja mulla on pahamieli. Ei taida edes smoothie nyt auttaa.- Luonnonoikkuko
Pitäisikö sitä selvittää jotenkin?
- oikutonluonto
Toivottavasti selviää.
- kiitosta
onniiiiiiiiiiii..
- palleatyrä
onko sulla Onni refluksi?
- aamu-uniselta
Onnipa on aikainen lintu, ihan kukonlaulun aikaan jo (vai vielä?) valveilla.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku604886Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt362219Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti582009- 1991961
Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.
Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj1731602Sari Multala teki "riikkapurrat"
Sekoili humalassa Ruisrokissa kuten Purra Lohjan torilla. Kovia dokaamaan nuo nykyiset ministerit.2991533Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"
Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm2121294- 881219
- 2071182
- 651164