Ei ole koskaan sillä ollut naisesta puutetta, ja on 188cm pitkä (ei ole mikään läski, mutta ei laihakaan) ja on sossupummi.
Minun ytm-kaveri pyörittää 3 naista kerrallaan!
18
95
Vastaukset
- mun-ytm-kaveri
Niin ja ei sillä nyt mitenkään "erikoinen" naamakaan ole, ja sen naiset sanoneet, että ei sen pippelikään mikään hirveen "erikoinen" ole.
- Nnnnaaiinennn
Ei oo sittenkään mun mies. :D :D
- Kilttiatm
Pituus on kemia
- Nnnaaiinennn
Onkohan se mun mies?????
- bdfove
Mut vakava ongelma, kun ei osaa päättää kenen kaa oikeesti haluis olla...
- hahah
Ei uskalla päättää kun pitää muut hätävarana,pelkää että jää yksin... melkonen luuseri :)
Naiset väittävät että seksin saaminen jakaantuu tasa-arvoisesti, koska "aina kun nainen saa seksiä, niin saa mieskin".
Aloittaja kertoi hyvä esimerkin. 1 mies saa kolmelta eri naiselta. 2 miestä jää siis ilman.
Mutta mitäpä väliä tällä seksuaalisella epätasa-arvolla on. Vai mitä, tasa-arvoa vaativat feministit?Kyllähän ne kolme naista voi jaella muillekin kuin vain tuolle yhdelle mainitulle miehelle.
PikkuLikka kirjoitti:
Kyllähän ne kolme naista voi jaella muillekin kuin vain tuolle yhdelle mainitulle miehelle.
Olet oikeassa, mahdollisesti jollekin toiselle jännämiehelle/komealle miehelle, joka hoitelee myös monta naista. Sitten kun naiset ovat jakaneet anteliaasti pillujaan näissä haaremeissa ja juoksut on juostu, niin voivat kolmekymppisinä alkaa etsimään itselleen sopivaa aisuria elättäjäksi.
- rumamaija
super-atm kirjoitti:
Olet oikeassa, mahdollisesti jollekin toiselle jännämiehelle/komealle miehelle, joka hoitelee myös monta naista. Sitten kun naiset ovat jakaneet anteliaasti pillujaan näissä haaremeissa ja juoksut on juostu, niin voivat kolmekymppisinä alkaa etsimään itselleen sopivaa aisuria elättäjäksi.
Minä en etsi enkä tule etsimään ketään minua elättämään. Kustannan itse oman elämiseni kuten olen tähänkin asti tehnyt. Ja juuri sen takia en koskaan joudu menemään naimisiin jonkun äijän kanssa, jota en rakasta, ainoastaan jotta hän takaisi toimeentuloni. Kehitysmaissa tuollainen aisuri-/elättäjäavioliitto on paljon yleisempää kuin meillä.
rumamaija kirjoitti:
Minä en etsi enkä tule etsimään ketään minua elättämään. Kustannan itse oman elämiseni kuten olen tähänkin asti tehnyt. Ja juuri sen takia en koskaan joudu menemään naimisiin jonkun äijän kanssa, jota en rakasta, ainoastaan jotta hän takaisi toimeentuloni. Kehitysmaissa tuollainen aisuri-/elättäjäavioliitto on paljon yleisempää kuin meillä.
"Minä en etsi enkä tule etsimään ketään minua elättämään. Kustannan itse oman elämiseni kuten olen tähänkin asti tehnyt."
Niin väität nyt. Eri asia miten toimit muutaman vuoden kuluttua. Vain sillä on merkitystä mitä nainen tekee, ei sillä mitä sanoo tekevänsä ja arvostavansa.
"Kehitysmaissa tuollainen aisuri-/elättäjäavioliitto on paljon yleisempää kuin meillä."
Mitä sitten? Tekeekö se suomalaisnaisten parisuhdehuoraamisesta itseään varakkaampien miesten kanssa jotenkin oikeutetumpaa ja moraalisesti hyväksytympää?
- HC-ATM
Tämä on tosiaan absoluuttinen totuus, että yli 180-senttisenä miehenä voi helposti pyöritellä ihan niin montaa naista kuin mieli tekee.
- ydem
Mun YTM-kaveri on alle 180 senttinen eikä mikään komeakaan, mutta on todella ulospäinsuuntautunut ja muutenkin supliikkimies. Näyttelee harrastajateatterissa. Sen naiset on aina sellaisia isotissisiä ja hyvännäköisiä kilttejä tyttöjä joita se pettää mutta nämä naiset itkee sen perään silti.
- eiikinä
Onkohan nuo kolme naista toisistaan tietosia? Jos itse olisin yksi heistä niin tarina loppus lyhyeen. Eihän tuollaiseen miehen voisi luottaa jatkossakaan. Tuommoset miehet ei ole kovin hyvässä kurssissa muuten kuin leikkikaluna mutta ei tuommosta vakavaan suhteeseen voi edes ajatella :)
Tuskin te naiset ajattelette muutenkaan mitään. Kun pituus on kohdallaan niin voi pyörittää vaikka minkälaista haaremia.
- HerraPorkkana
Aikaa myöten joku menee rikki ja sitten sattuu pientä ihmistä sieluun.
En kyllä nää, et pitäis olla mitenkään erityinen mies tuohon pystyäkseen..Voihan niitä panokavereita katella nettireffeiltä vaikka viisikin ja sitten tapailla kun molemmille sopii. Ei tuo ole mikään temppu mikäli siihen vaan jollain aika ja mielenkiinto riittää.
Niin? Muistaakseni ytm tarkoittaa miestä, joka saa helposti naisia. Eli viestisi sisältö on, että kaverisi, joka saa helposti naisia, pyörittää useita naisia kerrallaan eikä hänellä ole naisesta puutetta.
Mikä siis mahtoi olla avausviestin informaatioarvo? Että mies joka saa helposti naisia saa helposti naisia?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Janni Tikkanen ohjattiin miesten pukuhuoneeseen
Vai olisko sittenkin Janne Tikkanen? Jos siellä jalkojen välissä on miesten killukkeet, mieshän tämä Janni on. Ja kuuluu842139Keskisarja loisti A-studiossa, vauhkoontunut Sofia Virta munasi itsensä
Keskisarja taas puhui 100% faktaa maahanmuuttoon liittyen. Kokoomuksen Kaumalta tuli pari hyvää puheenvuoroa, joskin muu4262030Rakastan ja ikävöin sinua
Ei helpota tämä ikävä millään. Pelkäsin että tämä ajanjakso tulee olemaan juuri näin vaikea. Siksi halusin ennen tätä pä771402Tiedän ettet tehnyt tahallasi pahaa
Asiat tapahtuivat, ristiriidat ovat meitä vahvempia. Olemmeko me niin vahvoja, että selviämme tästäkin vielä? Aika paljo1101400- 671293
Venäläistä sukellusvenettä jahdataan Norjassa Sukellusvenettä on etsitty sunnuntaista lähtien.
Venäläistä sukellusvenettä jahdataan Norjassa Sukellusvenettä on etsitty sunnuntaista lähtien. Norjassa on käynnissä ve1071035Haluatko tietää totuuden?
Olen kyllästynyt sinuun. Et herätä enää mielenkiintoa. Samat jutut x 100. Kuten narskuilla aina. Samalla tunnen myötätun811002Teräväkielinen Virta jauhotti totaalisesti sössöttävän Keskisarjan
Harvoin on noin suvereenia jauhotusta A-studiossa nähty. Ja minä äänestän demareita, joita ei oltu paikalle edes kutsut256990Sofia Virta pyyhkii pöytää Keskisarjalla A studiossa
Hurjaa on meno. Keskisarja ihan kanveesissa.266987- 131888