Uusi Suomi ulosti t-torpan

Siksi terrorisoi nyt palstoja täällä. On itse tunnustanut asian.

34

127

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Cry me a river!

    • fda

      Tulisipa tänne joskus sellainenkin fundis, joka myöntäisi kirjansa väärennökset eikä olisi laiska ottamaan niistä selvää. Katsotaan olisiko torppa tällainen, vai onko hän sellainen saman levyn pyörittäjä kuin nämä muut.

      • IlkimyksenEsiäidinSetä

        Torppa on tosiasiassa algoritmi, joka reagoi tiettyihin avainsanoihin tietyillä puppugeneraattorin purskahduksilla. Hänen sijaintinsa on vielä kiistanalainen, mutta tämänhetkinen tieto viittaa melko vahvasti siihen, että syyllinen on Microsoftin tuotekehittelyosasto.


      • "Katsotaan olisiko torppa tällainen, vai onko hän sellainen saman levyn pyörittäjä kuin nämä muut."
        Kaveri tuntuu olevan vain loinen, joka käytti hyväkseen Uuden Suomen palstaa kunnes US kyllästyi ja nyt kaveri on kuppaamassa tätä ateismi-palstaa, vaihtaa vain vanhoihin paskanjauhamisiinsa otsikkoon sanan "ateismi". Hänen julistuksensa on jokainen kaadettu kreationismi-palstalla, mutta samoja vedätyksiä tämä kretu tarjoaa vuodesta toiseen.


      • fda

        Harmi jos näin on, en ollut aiemmin törmännyt kyseiseen nettipersoonaan. Luulin, että oli uusi tuttu eikä paatunut e-saarnaaja.


      • marathustra kirjoitti:

        "Katsotaan olisiko torppa tällainen, vai onko hän sellainen saman levyn pyörittäjä kuin nämä muut."
        Kaveri tuntuu olevan vain loinen, joka käytti hyväkseen Uuden Suomen palstaa kunnes US kyllästyi ja nyt kaveri on kuppaamassa tätä ateismi-palstaa, vaihtaa vain vanhoihin paskanjauhamisiinsa otsikkoon sanan "ateismi". Hänen julistuksensa on jokainen kaadettu kreationismi-palstalla, mutta samoja vedätyksiä tämä kretu tarjoaa vuodesta toiseen.

        Mara. Älä usko evoluutioon. Olemattomuus ei luo. KAIKKI luomakunnassa todistaa luomisen ja lankeemuksen historiallisuudet. Rehellinen ateisti: "Evoluutiota ei ole, mutten voi uskoa Jumalaan." Henkimaailman juttu.

        "Sivistyneessä" Suomessa maallistunut kirkko on hampaaton ja valistamaton. "Sivistyneessä" Suomessa riivatut/mielisairaat ihmiset levytetään punkkiinsa "sivistyneen" maailman mömmöillä. Sääli:(

        https://www.youtube.com/results?search_query=demonic possession

        Milloin riivaus loppuu? Kun Jeesus palaa maan päälle perustamaan 1000-vuotista rauhaa.

        Biblia (1776) Ja hän otti lohikärmeen kiinni, vanhan madon, joka on perkele ja saatana, ja sitoi hänen tuhanneksi vuodeksi,

        https://www.google.fi/#q=god's kingdom on earth


      • yurki1000js kirjoitti:

        Mara. Älä usko evoluutioon. Olemattomuus ei luo. KAIKKI luomakunnassa todistaa luomisen ja lankeemuksen historiallisuudet. Rehellinen ateisti: "Evoluutiota ei ole, mutten voi uskoa Jumalaan." Henkimaailman juttu.

        "Sivistyneessä" Suomessa maallistunut kirkko on hampaaton ja valistamaton. "Sivistyneessä" Suomessa riivatut/mielisairaat ihmiset levytetään punkkiinsa "sivistyneen" maailman mömmöillä. Sääli:(

        https://www.youtube.com/results?search_query=demonic possession

        Milloin riivaus loppuu? Kun Jeesus palaa maan päälle perustamaan 1000-vuotista rauhaa.

        Biblia (1776) Ja hän otti lohikärmeen kiinni, vanhan madon, joka on perkele ja saatana, ja sitoi hänen tuhanneksi vuodeksi,

        https://www.google.fi/#q=god's kingdom on earth

        "Älä usko evoluutioon. Olemattomuus ei luo."
        Pohditaan sitä luomista sitä kautta, että sinä selität minulle mitä se biologinen evoluutio tarkoittaa. Eikö kantti kestä ottaa härkää sarvista ja asettaa uskomusta vertailuun todellisuuden kanssa?


      • a-----a
        fda kirjoitti:

        Harmi jos näin on, en ollut aiemmin törmännyt kyseiseen nettipersoonaan. Luulin, että oli uusi tuttu eikä paatunut e-saarnaaja.

        Kyllä Torppa on ihan samaa roskapostisarjaa kuin yurki, Jaakob, SamiA ja muut vastaavat. Vuosikaudet samaa roskaa.


      • a-----a kirjoitti:

        Kyllä Torppa on ihan samaa roskapostisarjaa kuin yurki, Jaakob, SamiA ja muut vastaavat. Vuosikaudet samaa roskaa.

        A---a. Mistä kaikki?


      • marathustra kirjoitti:

        "Älä usko evoluutioon. Olemattomuus ei luo."
        Pohditaan sitä luomista sitä kautta, että sinä selität minulle mitä se biologinen evoluutio tarkoittaa. Eikö kantti kestä ottaa härkää sarvista ja asettaa uskomusta vertailuun todellisuuden kanssa?

        Mara. Oletettu evoluutio on mykkä. Se ei selitä mitään. Se ei anna elämälle merkitystä.


      • shadowself
        yurki1000js kirjoitti:

        Mara. Oletettu evoluutio on mykkä. Se ei selitä mitään. Se ei anna elämälle merkitystä.

        Samaa voidaan sanoa oletetusta luojasta, ei selitä oikeasti mitään, herättää vain lisää kysymyksiä. Ja miksi oletat että totuus antaisi elämälle tarkoituksen?


      • a-----a
        yurki1000js kirjoitti:

        A---a. Mistä kaikki?

        Älä uskokaan että kukaan enää alkaa tuohon spammikysymyspiirileikkiisi. Sama aivoton kasa salaliittoteoriasekoilulinkkejä seuraa joka ikinen kerta kun kyselet jotain.


      • a-----a kirjoitti:

        Älä uskokaan että kukaan enää alkaa tuohon spammikysymyspiirileikkiisi. Sama aivoton kasa salaliittoteoriasekoilulinkkejä seuraa joka ikinen kerta kun kyselet jotain.

        Mikset aktivoidu? Miksi luotat skoleen ja eksytettyjen ihmisten medioihin?
        Mieti. Olemattomuus ei luo. Luoja loi. Luoja puhuu luomakunnassaan ja Raamatussa. Ellemme voisi luottaa Luojaamme, kaikki olisi suhteellista, emmekä voisi luottaa mihinkään. Logiikkaa voi harjoittaa.
        Mieti. Elämä ei ole syntynyt ittekseen maapallolle. Voisitko vastata? Onko elämä LUOTU vai TUOTU maapallolle?

        https://www.google.fi/#q=ufos

        https://www.youtube.com/results?search_query=vatican aliens


    • kierrätysonmuotia

      Torpan viestit ovat liian pitkiä ja yhtä samaa kierrätysroskaa mikä on palstoilla pyörinyt vuosikaudet. Ihme että niitä jaksaa joku vielä kommentoida.

      • IlkimyksenIsoäidinVaimo

        Ihme että sietivät niinkin kauan.


      • IlkimyksenIsoäidinVaimo kirjoitti:

        Ihme että sietivät niinkin kauan.

        Olemme lopunajassa. Suomeakin jaetaan kahtia. Henkimaailman juttu. Lopulta jäljelle jää kaksi joukkuetta. Lampaat ja vuohet.

        Matt:
        25:31 Mutta kun Ihmisen Poika tulee kirkkaudessaan ja kaikki enkelit hänen kanssaan, silloin hän istuu kirkkautensa valtaistuimelle.
        25:32 Ja hänen eteensä kootaan kaikki kansat, ja hän erottaa toiset toisista, niinkuin paimen erottaa lampaat vuohista.
        25:33 Ja hän asettaa lampaat oikealle puolelleen, mutta vuohet vasemmalle.
        25:34 Silloin Kuningas sanoo oikealla puolellaan oleville: 'Tulkaa, minun Isäni siunatut, ja omistakaa se valtakunta, joka on ollut teille valmistettuna maailman perustamisesta asti.
        25:35 Sillä minun oli nälkä, ja te annoitte minulle syödä; minun oli jano, ja te annoitte minulle juoda; minä olin outo, ja te otitte minut huoneeseenne;
        25:36 minä olin alaston, ja te vaatetitte minut; minä sairastin, ja te kävitte minua katsomassa; minä olin vankeudessa, ja te tulitte minun tyköni.'
        25:37 Silloin vanhurskaat vastaavat hänelle sanoen: 'Herra, milloin me näimme sinut nälkäisenä ja ruokimme sinua, tai janoisena ja annoimme sinulle juoda?
        25:38 Ja milloin me näimme sinut outona ja otimme sinut huoneeseemme, tai alastonna ja vaatetimme sinut?
        25:39 Ja milloin me näimme sinun sairastavan tai olevan vankeudessa ja tulimme sinun tykösi?'
        25:40 Niin Kuningas vastaa ja sanoo heille: 'Totisesti minä sanon teille: kaikki, mitä olette tehneet yhdelle näistä minun vähimmistä veljistäni, sen te olette tehneet minulle.'
        25:41 Sitten hän myös sanoo vasemmalla puolellaan oleville: 'Menkää pois minun tyköäni, te kirotut, siihen iankaikkiseen tuleen, joka on valmistettu perkeleelle ja hänen enkeleillensä.
        25:42 Sillä minun oli nälkä, ja te ette antaneet minulle syödä; minun oli jano, ja te ette antaneet minulle juoda;
        25:43 minä olin outo, ja te ette ottaneet minua huoneeseenne; minä olin alaston, ja te ette vaatettaneet minua; sairaana ja vankeudessa, ja te ette käyneet minua katsomassa.'
        25:44 Silloin hekin vastaavat sanoen: 'Herra, milloin me näimme sinut nälkäisenä tai janoisena tai outona tai alastonna tai sairaana tai vankeudessa, emmekä sinua palvelleet?'
        25:45 Silloin hän vastaa heille ja sanoo: 'Totisesti minä sanon teille: kaiken, minkä olette jättäneet tekemättä yhdelle näistä vähimmistä, sen te olette jättäneet tekemättä minulle.'
        25:46 Ja nämä menevät pois iankaikkiseen rangaistukseen, mutta vanhurskaat iankaikkiseen elämään."


    • FiksuPäätös

      • fda

      • fda kirjoitti:

        Sinua ei ilmeisesti haittaa perättömän tiedon levittäminen.

        Haittaa. Langennut maailma on valheen verkossa.


      • p456
        yurki1000js kirjoitti:

        Haittaa. Langennut maailma on valheen verkossa.

        Olet vasten- ja ylimielinen kusipää.


      • fda
        yurki1000js kirjoitti:

        Haittaa. Langennut maailma on valheen verkossa.

        Älä ole tekopyhä. Tiedän, että sinua ei haittaa kirjasi sisältämät väärennökset. Jos se on hyväksytty Rooman kirkon toimesta ja päätynyt sinun käännökseesi se on sinusta ok vaikka se olisi millaisen kieron politikoinnin tuloksena siellä.



      • fda kirjoitti:

        Älä ole tekopyhä. Tiedän, että sinua ei haittaa kirjasi sisältämät väärennökset. Jos se on hyväksytty Rooman kirkon toimesta ja päätynyt sinun käännökseesi se on sinusta ok vaikka se olisi millaisen kieron politikoinnin tuloksena siellä.

        Äijän mukaan kirkkoisien kirjeiden pohjalta voitaisiin kirjoittaa Uusi Testamentti, jos nyky-Raamatut katoaisivat.

        "Examining Manuscript Evidence (Jay Smith)"

        https://www.youtube.com/watch?v=-XLyP1akc-M


      • fda
        yurki1000js kirjoitti:

        Äijän mukaan kirkkoisien kirjeiden pohjalta voitaisiin kirjoittaa Uusi Testamentti, jos nyky-Raamatut katoaisivat.

        "Examining Manuscript Evidence (Jay Smith)"

        https://www.youtube.com/watch?v=-XLyP1akc-M

        Eli luotat Rooman auktoriteettiin uskontosi suhteen. Mainitseeko edes Pietarin toisen kirjeen?


      • fda kirjoitti:

        Eli luotat Rooman auktoriteettiin uskontosi suhteen. Mainitseeko edes Pietarin toisen kirjeen?

        Mulla ei ole uskontoa, koska Jeesus vapauttaa uskonnoista ja ismeistä, myös ateismista. Tiedät kyllä. Pulinat pois. Vain kutsu tarvitaan.

        http://www.andreas.fi/uskoonTulo.htm

        Kun luottaa Luojaan, ei kuole. Elämä = yhteys Luojaan. Kuolema = Ero Luojasta. Lankeemus erotti Luojasta. Kristuksen usko yhdistää.

        https://www.youtube.com/watch?v=c-c1E5j3xD0


      • heh-heh-heh-

        On siinä meillä ääliöiden ääliö. Ensin postaa palstan täyteen uskontonsa pyhän kirjan tekstejä ja sitten väittää, ettei hänellä ole uskontoa. Sitten vielä samassa viestissä vetoaa Kristukseen. Kristus--->Kristinusko--->Uskonto--->sahajauhopussilla on uskonto.


      • heh-heh-heh- kirjoitti:

        On siinä meillä ääliöiden ääliö. Ensin postaa palstan täyteen uskontonsa pyhän kirjan tekstejä ja sitten väittää, ettei hänellä ole uskontoa. Sitten vielä samassa viestissä vetoaa Kristukseen. Kristus--->Kristinusko--->Uskonto--->sahajauhopussilla on uskonto.

        heh heh
        usko/faith pelastaa
        uskonto/religion orjuuttaa

        https://answers.yahoo.com/question/index?qid=20080404080629AAginSu


      • fda
        yurki1000js kirjoitti:

        Mulla ei ole uskontoa, koska Jeesus vapauttaa uskonnoista ja ismeistä, myös ateismista. Tiedät kyllä. Pulinat pois. Vain kutsu tarvitaan.

        http://www.andreas.fi/uskoonTulo.htm

        Kun luottaa Luojaan, ei kuole. Elämä = yhteys Luojaan. Kuolema = Ero Luojasta. Lankeemus erotti Luojasta. Kristuksen usko yhdistää.

        https://www.youtube.com/watch?v=c-c1E5j3xD0

        "Mulla ei ole uskontoa, koska Jeesus vapauttaa uskonnoista ja ismeistä, myös ateismista."

        Eli sinulla ei ole esimerkiksi pyhää kirjaa, jonka kuvittelet olevan jumalasi sanaa kuten Raamattu? Se on hyvä, koska kukas tuollaiseen moneenkertaan muokattuun Rooman auktoriteetilla kyhättyyn UT:henkaan uskoisi?

        "Tiedät kyllä. Pulinat pois. Vain kutsu tarvitaan."

        Mielikuvitusta ja ennenkaikkea uskonhypnoosiin vajoamista tarvitaan siihen, että voi moisia kuvitella.

        "Kun luottaa Luojaan, ei kuole. Elämä = yhteys Luojaan. Kuolema = Ero Luojasta. Lankeemus erotti Luojasta. Kristuksen usko yhdistää."

        Hieno juttu. Koko iän erossa kaikista jumaluuksista, niin ei tarvitse lisääkään kuvitella tai pelätä sellaisten takia kuolemaa.


      • fda kirjoitti:

        "Mulla ei ole uskontoa, koska Jeesus vapauttaa uskonnoista ja ismeistä, myös ateismista."

        Eli sinulla ei ole esimerkiksi pyhää kirjaa, jonka kuvittelet olevan jumalasi sanaa kuten Raamattu? Se on hyvä, koska kukas tuollaiseen moneenkertaan muokattuun Rooman auktoriteetilla kyhättyyn UT:henkaan uskoisi?

        "Tiedät kyllä. Pulinat pois. Vain kutsu tarvitaan."

        Mielikuvitusta ja ennenkaikkea uskonhypnoosiin vajoamista tarvitaan siihen, että voi moisia kuvitella.

        "Kun luottaa Luojaan, ei kuole. Elämä = yhteys Luojaan. Kuolema = Ero Luojasta. Lankeemus erotti Luojasta. Kristuksen usko yhdistää."

        Hieno juttu. Koko iän erossa kaikista jumaluuksista, niin ei tarvitse lisääkään kuvitella tai pelätä sellaisten takia kuolemaa.

        ihmeellinen evoluutio

        http://keskustelu.suomi24.fi/t/14141958/ihmeellinen-evoluutio

        Onneks Elintoimintojemme Kannattaja osaa varjella sanaansa niin, että se synnyttää pelastavaa uskoa:)

        Room. 10:17 Usko tulee siis kuulemisesta, mutta kuuleminen Kristuksen sanan kautta.

        https://www.youtube.com/watch?v=c-c1E5j3xD0


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Et voi olla loputtomasti hiljaa

      Nainen. Tarkoitan siis meidän juttua. Eihän tämä tällaiseen epätietoisuuteen voi jäädä siinä vaan särkyy kumpikin. Kerto
      Ikävä
      144
      2477
    2. Nainen mitä tekisit

      Joutuisit tekemään miehelle ja sinulle tai sinulle ja miehellesi ja kahdelle lapselle ruokaa ja kaapista löytyy 2 litraa
      Sinkut
      178
      1491
    3. Rita syyttää muita "virheistään"

      Taas Donnasta lasu ilmoitus ja kaiken maailman kriisejä Akin virheen takia. Aki teki vakavan rikoksen, turha sitä on mui
      Kotimaiset julkkisjuorut
      100
      1281
    4. Milloin ajattelit

      Nähdä minut? Onko jotain odotuksia?
      Ikävä
      103
      1201
    5. Ajatus aamuun

      Tämä jollekin tärkeälle. On asioita mistä jutellaan, on asioita mistä vitsaillaan, on myös asioita mistä ei puhuta kenen
      Ikävä
      72
      1187
    6. Ihastuin sun kaksoisolentoon

      Kaipaan sitä nyt tästä eteenpäin. Joskus käy näin. 👋🏻
      Ikävä
      169
      1092
    7. Yksi mies ajatteli hyvin pitkään

      ja hänen kaipauksensa menetti kiinnostuksensa häneen…
      Ikävä
      96
      1065
    8. Jos saisit nainen vielä pudotettua 20 kiloa?

      Niin voitaisiin katsella uudestaan.
      Ikävä
      49
      1037
    9. Niiiiin pihkassa

      Hänen ihanan vuoksi minulla on pikkarit märät koko ajan. Säikähdin vähän, näetköhän kaiken minusta? Yritän pitää perusil
      Ikävä
      39
      1020
    10. Maailmanlaajuinen tietokone ongelma?

      Kuinka systeemit voidaan rakentaa niin että yksi tietokone ongelma vaikuttaa miljardin ihmisen elämään jopa viikkokausia
      Maailman menoa
      72
      941
    Aihe