Vai onko se lapsen nujertamista ja aivopesua?
Saako sanoa, älä mene puhumaan vieraille miehille (mamuille eikä suomalaisille) äläkä etenkään humalaisille. Älä pummaa tupakkaa äläkä viinaaa. Älä kapsahda kaulaan. Torju heti kaikki lähentely-yritykset. Älä liiku iltamyöhällä etenkään vieraita miehiä katsastamassa. Älä mene kuin täysin tuttujen autoon , sittenkään et voi luottaa, ettei se naapurin setä olekin teineihin menevää sorttia, kieli lipoen katsellut vähäistä vaatetustasi siitä fantasioiden. Älä mene kenenkään asuntoihin lyhyen tuttavuuden jälkeen. Mitenkäs tätä vielä jatkaisitte?
No, ainakin älä flirttaile äläkä kikattele pihamailla tuntemattomille miehille. Vaikka se on sitä aikuiselämän opettelua, katso aika ja paikka. Ne koulun bileet niiden samanikäisten Janien kanssa on oikea paikka.
Saako teinejä neuvoa?
tyhmätneuvot
0
<50
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S617820- 1334504
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.323757- 213118
- 232662
- 282586
- 502296
- 252170
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3922123- 322059