kuinka usein te tytöt...

poju83

mietin vaan et kuin monta kertaa te tytsyt/naiset esimerkix päivässä hyväilette itseänne? mul on jo pitkään ollut sellanen kuvitelma et miehet "runkkaa" yleisesti enemmän ja useammin ku naiset. kertokaa omat mielipiteenne ja se kuinka usein teette hyvää itellenne. voi myös kirjottaa jotain erikoisii tapoja, jolla teille pystyy tuottamaan erikoisen paljon nautintoa..tärkeintähän on saada nainen nauttimaan

25

8444

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • saippuakupla

      ..tyydytän itseäni ehkäpä kerran kaksi kuukaudessa. Syy miksi tämä jää näin vähäiseksi on poikaystäväni, joka muuten huolehtii tyydytyksestäni. Sinkkuaikoina tyydytin itseäni useita kertoja viikossa, en kuitenkaan useita kertoja päivässä.

      • traxis

        Ei ne oo toistensa vastakohtia.Panee munkin mies mua joka päivä,mutta runkkaan silti monta kertaa päivässä.
        Oon jopa huomannu,että mitä enemmän runkkaan,sitä
        enemmän mun tekee mieli kulliakin.
        Ja jos en saa orkkua runkkaamalla,niin ei sitä tule panemallakaan.
        Eli minulla runkkaaminen ja paneminen toimii rinnnakkain ,eivätkä ole toistensa vaihtoehtoja.
        Jos runkkaaminen menee hyvin niin paneminenkin menee hyvin.Mutta jos en saa orkkua masturboimalla
        ei sitä tule panemallakaan.


    • nallukka

      en osaa tyydyttää itseäni ollenkaan.. ja kun sanon etten harrasta.. kaikki katsoo kieroon kuin oisin joku outo lintu.. mut mulle se on normaalia.. enkä usko olevani ainoa.. olen miettinyt mistä johtuu se että tunnen itsetyydytyksen olevan jotenkin sairasta, irstasta.. en ole keksinyt muuta kuin sen että äiti kielsi tutkimasta pimppiä kun olin pieni.. emme ole uskovaisia.. sitä se ei ole.. mutta olisi joskus kiva uskaltaa kokeilla ja pystyä tekemään itselle hyvää tuntematta.. inhoa ja huonoa omaatuntoa..

      • Merja

        Hei Nallukka,

        Tutulta kuulostaa tuo sinun tilanteesi.

        Minulla oli pitkälle yli kaksikymppiseksi samanlaisia syyllisyydentunteita itsetyydytykseen liittyen enkä siksi osannut rentoutua ja nauttia siitä kunnolla. Syynä siihen oli minullakin oman äitini konservatiivinen suhtautuminen sukupuolielimiin ja niiden "likaisuuteen". Lapsesta saakka oli kielletty koskettelemasta jne.

        Myöhemmin aikustuttuani ja muutenkin päästyäni eroon dominoivan äitini vaikutuspiiristä ymmärsin hänen vanhoillisen maailmankuvansa kapeuden ja sen että hänenkin omakin elämänsä olisi ehkä sujunut valoisammissa merkeissä ilman (isovanhemmilta peritynyttä) tiukkapipoisuutta. Kyse on koko yhteiskunnan vähittäisestä muuttumisesta, jonka oleellisena osana on myös seksuaalisuuden ja siitä puhumisen vapautuminen.

        Ihanan mieheni myötävaikutuksella aloin tutustua vartalooni itsekin. Alku oli tietenkin vaikeaa, kun vanhat syyllisyyden tunteet nousivat pintaan, mutta vähitellen se muuttui vain mukavammaksi ja mukavammaksi. Ensimmäisen orgasmini sain vasta 25-vuotiaana yksikseni suihkulla hyväilemällä - se oli järisyttävän ihana kokemus jota en koskaan unohda!

        Ymmärsin vähitellen kuinka perinpohjaisesta nautinnosta olin itse ollut paitsi koko elämäni -enkä vain minä, vaan yhtä paitsi ovat olleet niin äitini, kuin hänen äitinsä ja hänen äitinsä jne.

        Tämä oivallus vapautti ajatteluni lopullisesti: tämä on minun elämäni jota saan elää itse eikä minun tarvitse kantaa menneitten sukupolvien henkistä painolastia mukanani ja rasittaa sillä vielä omia lapsiani. Ei todellakaan.

        Voimia sinulle nallukka! Mieti asioita ja elämää, kyllä se siitä lähtee.
        Eikä itsetyydytyskään itsessään mikään hyvän elämän tae ole, en väitä niin. Minun elämääni se rikastuttaa monin tavoin, mutta jollakin toisella tilannekin on toinen. Voi hyvin ja rentoudu - et ole vastuussa äidillesi elämästäsi! (Luulenpa että meitä joiden äideille tekisi hyvää oppia masturboimaan on monia! ;-) )


      • poju83

        En haluu painostaa sua millään lailla, mutta suosittelen ihan kybällä kokeilemaan itsetyydytyst..sen avulla oppii tuntemaan omia seksuaalisii rajoi..ja sen lisäx että se tuntuu ihan taivaallisen hyvält, se myös auttaa stressin poistos..mun mielest et oo millään lailla "outo lintu" ku et sitä harrasta mut se pitää sanoa että jos se ja etenkin sen huipentuma tuntuu yhtään samanlaiselta kuin miehistä niin paljosta jäät paitsi..:) hywii jatkoi!;)


      • åpåpåopåop

        Sinä olet "estynyt persoonallisuus". Googlaile, sopii niin hyvin tuohon kuvaukseesi. Kannattaisi käydä seksuaaliasioihin perehtyneellä terapeutilla muutaman kerran koska normiterapeutti tai erikoissairaanhoitaja voi tehdä ehkä hallaa tuossa tilanteessa jos he eivät käsitä millaisen ongelman kanssa painiskelet.


    • Erja

      Kyllä sellainen 2-3 kertaa päivässä yleensä.

    • poju83

      heitetääx muuten uus aihe: onko kukaan päässy vahingossa näkemään teitä masturboimassa? eli ootteko jääny kiinni vahingos jollekki puuhistanne?

      itelleni on päässy käymää aik nolo juttu. tulin kerran lumilautailemast kotiin. kotiin päästyäni riisuin vaatteit ja menin suoraan suihkuun. 17 vuotias siskoni, oli himas kahen kaverisa kaa, mutten huomioinu sitä ku vast jälkikäteen..luulin talon olleen tyhjänä joten jätin oven lukitsematta..suihkussa ollessani alko halut hyrräämään ja teki mieli alkaa runkkaamaan, niinpä menin istumaan seinää vasten ja hyväilin itseni kovax..eipä menny kauaakaan ku siskoni tuli meikkipussi kädessään vessaan.. vedin käteni hätäsesti kaluni päälle ja yritin peittää "nousemukseni". sisko katto kaluani hiljaa ja keskittyneesti..se hymyili lievästi ja istahti mun eteen, se ei auttanut mun erektion laskemista pätkääkään, sillä se on tosi hyvän näkönen(vaikka omasta siskostani puhunki). oon runkannu usein miettien siskoani..oon nähny sen alasti ja se on tosi kiihottava näky! eniten mua ihmetyttää se ettei sisko lähteny kiljuen vessast pois vaan pyysi mua jatkamaan runkkausta..se myös pyys et jos me voitais tehä sit joskus yhes..aika uskomatonta! mul on maailman paras sisko!:)

      • Paini vittuun

        Onko sinulla jotakin vikaa korvien välissä?

        Olet 26 vuotias ja puhut itsestäsi pojuna ja puhut kuin joku vaiheeseen jäänyt teinix pelle!

        Sitäpaitsi keskustelunaihetta EI täällä vaihdeta niinkuin jossakin vitun chatissa. Tämä on keskustelupalsta, eli foorumi, jossa aloitukseen vastataan ja aloituksen aiheesta keskustellaan ja jos haluat uutta keskustelua jostakin uudesta aiheesta niin sitten teet _uuden_ aloituksen. Oletko karannut jostain hoitolaitoksesta vai miksi et osaa vielä tuohon ikään mennessä netikettiä?


      • poju-83
        Paini vittuun kirjoitti:

        Onko sinulla jotakin vikaa korvien välissä?

        Olet 26 vuotias ja puhut itsestäsi pojuna ja puhut kuin joku vaiheeseen jäänyt teinix pelle!

        Sitäpaitsi keskustelunaihetta EI täällä vaihdeta niinkuin jossakin vitun chatissa. Tämä on keskustelupalsta, eli foorumi, jossa aloitukseen vastataan ja aloituksen aiheesta keskustellaan ja jos haluat uutta keskustelua jostakin uudesta aiheesta niin sitten teet _uuden_ aloituksen. Oletko karannut jostain hoitolaitoksesta vai miksi et osaa vielä tuohon ikään mennessä netikettiä?

        mä kirjoitin tuon vuonna 2002!
        Senkin idiooooddi!
        Siskon kanssa on saatu lapsikin,että pitä suutas pienemmällä!


      • paini vittuun
        poju-83 kirjoitti:

        mä kirjoitin tuon vuonna 2002!
        Senkin idiooooddi!
        Siskon kanssa on saatu lapsikin,että pitä suutas pienemmällä!

        Ei vittu sinulla on tosiaan jotain vikaa korvien välissä. Miten vitussa osaat edes tietokonetta käyttää noilla älynlahjoilla? Toivottavasti siskosi kanssa hankkimasi lapsi on sinua älykkäämpi.


      • Anonyymi

        No siinäpä se näyttää olevankin.


    • bet-on

      kyllä tuleepi ainaki 3 kertaa päiväs tyydytettyy ellei enemmänkin.

    • Anonyymi

      Kyllä mä runkkaan joka päivä, aloin tyydyttämään pari vuotta sitten kun olin 12v. Yleensä runkkaan kun meen nukkumaan mut joskus päivälläkin koulun jälkeen kun tekee hirveesti mieli jotain poikaa. En oo kyl kenenkään kans ollut vielä.

      • Anonyymi

        Mene spede nyt ihmeessä tutkituttaa pääs. Eihän tuo ole normaalia et sua spede aina sekottaa.


      • Anonyymi

        Mulla kans on et runkkaan joka päivä aina koulun jälkeen kun oon kattonut poikia ja tekee mieli. Enkä mäkään kenenkään kans oo ollut. Oon just 14 enkä viel uskaltaiskaan olla muuta kun haaveissa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mulla kans on et runkkaan joka päivä aina koulun jälkeen kun oon kattonut poikia ja tekee mieli. Enkä mäkään kenenkään kans oo ollut. Oon just 14 enkä viel uskaltaiskaan olla muuta kun haaveissa.

        Mun tekee koulun jälkeen aina ihan hirveesti mieli yhtä poikaa. Mitään en oo kehdannut sille sanoa eikä sekään mulle oo paljoa puhunut. Tyydytän ja runkkaan itseeni aina koulun jälkeen ja aattelen sitä poikaa. Vähä tyhmää kai tää on mut en muutakaa uskalla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mun tekee koulun jälkeen aina ihan hirveesti mieli yhtä poikaa. Mitään en oo kehdannut sille sanoa eikä sekään mulle oo paljoa puhunut. Tyydytän ja runkkaan itseeni aina koulun jälkeen ja aattelen sitä poikaa. Vähä tyhmää kai tää on mut en muutakaa uskalla.

        Mä runkkaan aina koulupäivän jälkeen. Ootan sitä et pääsen tyydyttämään kun tekee mieli runkata. Teen sen kotona ennen kun ketään muut tulee himaan. Teen aika nopeesti ettei kukaan tuu häiritsemään.


    • Anonyymi

      2-4 kertaa, iltaisin ammuisin ja koulussa tarpeen mukaan. 18v gimma

    • Oikeastaan aina kun on tilaisuus ja siinä mielikuvitus ja fantasiointi kaikenlaisesta riettaasta on hyväksi avuksi.

      • Anonyymi

        Käykö Kikka koskaan wherebyssä?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Käykö Kikka koskaan wherebyssä?

        Mikä se sellainen on?


      • Anonyymi
        Kikka.19v kirjoitti:

        Mikä se sellainen on?

        Anonyymi web-kamera 🙂


    • Anonyymi

      Oon 14 tytsy ja runkkaan aamulla ja ainakin illalla viimeistään. Tekee koko ajan vaan niin mieli runkata vaik en oo mitään seksiä harrastanut. Kaks kertaa oon nähnyt poikien munat uikkarilla Muuta kokemusta ei ookkaa.

      • Anonyymi

        Olin nähnyt rannalla kahen pojan munat paljaana ja runkkaan kun ne tulee aina mieleen kun ne näky paljaina ja heilu. Runkkasin joka päivä ainakin kaks kertaa joka ilta kun ne oli koko ajan mielessä. Siis viime kesänä kun olin 14v,,


    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      582
      3856
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3308
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2791
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2739
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2134
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2081
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1957
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1855
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1800
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1739
    Aihe