Pidän nahkaisista voimistelu- ja balettitossuista. Käytän aina kotona. Muita tossufaneja ?
Voimistelu- ja balettitossut
17
278
Vastaukset
- baltsu
Sekä että, mutta en tiedä onko nuo mun voikkaversiot oikeaa nahkaa. Eipä taida olla. No oikeasti tykkään enemmän balettitossuista. Mulla on satiini versio, ei nahka. Vaatii seurakseen sukkahousut. Näyttää kivemmalta.
- voikkatossumies2
Moi mä pidän kotona tavis voikkatossuja mustat nyt jalassa ohutta tiukkaa nahkaa
- tossuilija
Mulla nyt valkoiset Pallas nahkatossut. Myös mustia löytyy ja eri merkkisiä mm Bleyer ja IWA-tossuja. Pehmeät nahkatossut suosikkeja ja tietysti ihanat jumpparitytöt !!!
- voikkarit
Olen myös tossufetisisti. Kotona kuljen tossuissa aina, tiukat nahkatossut tosi ohuesta nahasta on upeet. Löytyy baletti ja voikkaritossuja.
- voikkatossumies3
moi haluatko camitella kahdestaan tossuissa ?
- tossutellen
voikkatossumies3 kirjoitti:
moi haluatko camitella kahdestaan tossuissa ?
Olis kiva tavata kunnon tossumies.mä 50 kulta,hopea tossuja käyttävä bi btm mies.sukkahousut jalassa tossujen kanssa.
- tosstellen
tossutellen kirjoitti:
Olis kiva tavata kunnon tossumies.mä 50 kulta,hopea tossuja käyttävä bi btm mies.sukkahousut jalassa tossujen kanssa.
Haluisin tavata livenä.mistä päin olet.mä espoosta.
tosstellen kirjoitti:
Haluisin tavata livenä.mistä päin olet.mä espoosta.
kelpaako boocam seura
- HihHi
Höh, yks meinasi unohtua...
[email protected] (minun sähköpostini) vajaaälyinen pirihuora, jonka ukko käy huorissa, koska omaan akkaan kukaan ei koske pitkällä kepilläkään... no okei, jotkut haluaisivat kosketella pesäpallomailalla, mutta vain päähän
- tossufani
Hei muut tossufanit ! Minkä valmistajan tossuja suositte ? Itse eniten Bleyerin voimistelutossuja ja Capezion balettitossuja. Molempien nahka on hyvin pehmeää ja kokokin tiukasti sopiva. Fetissinä nämä voimistelu ja balettitossut super ! Myös notkeat voimistelija ja balettitytöt ovat aivan upeita !
- ballera
Nahkaiset balettitossut OK .
- RVfan
Roch-Valleyn mustat nahkatossut nyt, tosi sopivat ja pehmeät.
Moi saadaanko tossumiehiä boocamiin
- tossuissa
Onko muilla Pallas-jumppatossuja, kuminauha ommeltu nahan sisään. Mustat tosi ohutta ja pehmeää nahkaa. Tuntuvat tosi hyviltä. Harmi kun niitä ei saa enää mistään.
- chatjokke1
mulla nyt jalassa pallakset tosi vanhat mutta kivat jalassa
- slippers
Joo mulla kanssa mustat pehmeät pallakset, tosi mukavat. sais vaan vielä jostain uudet.
- mustatossu
Joo mustat nahkatossut, siis voimistelusellaiset on nytkin.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1637322
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264218- 503728
Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1473210- 512966
- 492559
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262356Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2732049Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt552005- 291906