Voimistelu- ja balettitossut

tossufani

Pidän nahkaisista voimistelu- ja balettitossuista. Käytän aina kotona. Muita tossufaneja ?

17

279

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • baltsu

Sekä että, mutta en tiedä onko nuo mun voikkaversiot oikeaa nahkaa. Eipä taida olla. No oikeasti tykkään enemmän balettitossuista. Mulla on satiini versio, ei nahka. Vaatii seurakseen sukkahousut. Näyttää kivemmalta.

• voikkatossumies2

Moi mä pidän kotona tavis voikkatossuja mustat nyt jalassa ohutta tiukkaa nahkaa

• tossuilija

Mulla nyt valkoiset Pallas nahkatossut. Myös mustia löytyy ja eri merkkisiä mm Bleyer ja IWA-tossuja. Pehmeät nahkatossut suosikkeja ja tietysti ihanat jumpparitytöt !!!

• voikkarit

Olen myös tossufetisisti. Kotona kuljen tossuissa aina, tiukat nahkatossut tosi ohuesta nahasta on upeet. Löytyy baletti ja voikkaritossuja.

• voikkatossumies3

moi haluatko camitella kahdestaan tossuissa ?

• tossutellen
        voikkatossumies3 kirjoitti:

moi haluatko camitella kahdestaan tossuissa ?

Olis kiva tavata kunnon tossumies.mä 50 kulta,hopea tossuja käyttävä bi btm mies.sukkahousut jalassa tossujen kanssa.

• tosstellen
        tossutellen kirjoitti:

Olis kiva tavata kunnon tossumies.mä 50 kulta,hopea tossuja käyttävä bi btm mies.sukkahousut jalassa tossujen kanssa.

Haluisin tavata livenä.mistä päin olet.mä espoosta.

• tosstellen kirjoitti:

Haluisin tavata livenä.mistä päin olet.mä espoosta.

kelpaako boocam seura

• HihHi

Höh, yks meinasi unohtua...

[email protected] (minun sähköpostini) vajaaälyinen pirihuora, jonka ukko käy huorissa, koska omaan akkaan kukaan ei koske pitkällä kepilläkään... no okei, jotkut haluaisivat kosketella pesäpallomailalla, mutta vain päähän

• tossufani

Hei muut tossufanit ! Minkä valmistajan tossuja suositte ? Itse eniten Bleyerin voimistelutossuja ja Capezion balettitossuja. Molempien nahka on hyvin pehmeää ja kokokin tiukasti sopiva. Fetissinä nämä voimistelu ja balettitossut super ! Myös notkeat voimistelija ja balettitytöt ovat aivan upeita !

• ballera

Nahkaiset balettitossut OK .

• RVfan

Roch-Valleyn mustat nahkatossut nyt, tosi sopivat ja pehmeät.

• Moi saadaanko tossumiehiä boocamiin

• tossuissa

Onko muilla Pallas-jumppatossuja, kuminauha ommeltu nahan sisään. Mustat tosi ohutta ja pehmeää nahkaa. Tuntuvat tosi hyviltä. Harmi kun niitä ei saa enää mistään.

• chatjokke1

mulla nyt jalassa pallakset tosi vanhat mutta kivat jalassa

• slippers

Joo mulla kanssa mustat pehmeät pallakset, tosi mukavat. sais vaan vielä jostain uudet.

• mustatossu

Joo mustat nahkatossut, siis voimistelusellaiset on nytkin.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tunniste

Jonka vain sinä ja kaivattusi tietää. ⬇️
      Ikävä
      113
      5203
    2. Ketä julkkista

kaivattunne muistuttaa?
      Ikävä
      67
      5014
    3. Miten, milloin

Se onnistuisi sun luona
      Ikävä
      90
      4084
    4. Miten mä olisin

Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.
      Ikävä
      75
      3590
    5. Anteeksi kun käyttäydyn

niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv
      Ikävä
      60
      3168
    6. Haluan huomiota sulta

nainen…tiedoksi. 😥❤️ -M-
      Ikävä
      43
      2771
    7. Kerro kolme huonoa ja

kolme hyvää asiaa kaivatustasi? Än yy tee nyt
      Ikävä
      15
      2287
    8. Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen

Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️
      Ikävä
      52
      1894
    9. Rakastatko mua

Vielä?
      Ikävä
      38
      1750
    10. Onko kaivattusi

kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.
      Ikävä
      37
      1608
    Aihe