Pönttövuorentunnelista. Pitääkö paikkansa. Missäköhä semmoinen mesta on jos on. Varmaan moni rekkamies tietää jos pitää paikkansa. (Onko)
Olen kuullut
5
138
Vastaukset
- Laranna
Se on rautatietunneli.
- vaivitsi
Onko tavaraliikennerata?vai yleinen.
- pönttömuori
Sekä että, radalla Pieksämäki-Jyväskylä. Alkuperäinen vanha tunneli poistettu käytöstä, nyt uusi tilalla. Googlaa Pönttövuori.
- vaivitsi
Tuli selväx,eiollu vitsi.
Pönttövuoren tunneli on Laukaan kunnassa lähellä Lievestuoretta (noin 10km etäisyydellä sieltä ja noin 25km Jyväskylästä) Se on Metsolahden kylän alueella j tunneleita on kaksi. Vanhempi 1900-luvun alussa valmistunut tunneli on poistettu käytöstä ja raiteet on purettu sieltä pois. Uudemöi 1990-luvulla valmistunut tunneli sijaitsee aivan vanhan tunelin vieressä ja on edelleen käytössää.
Vuonna 2008 ajoin vanhan tunnelin läpi autolla, enää se ei onnistu vanhan tunnelin suulle on asenettu molempin päihin teräsverkko, joka estää tunneliin pääsyn.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Moi, nainen
Tunnustan, olen heikkona sun hymyyn, ja sekään ei auta yhtään, että sulla on täydellinen nenä. Joten ensi kerralla, kun511945Some räjähti! Joel Harkimo jakoi haikean viestin meriltä tärkeänä merkkipäivänä: "Välillä..."
Joel Harkimo on lähtenyt yksin purjehdukselle Atlantin yli. Tsemppiä ja voimia, Joel Harkimo! Lue lisää: https://www.s341588Sedun opettaja?
Kukas Sedussa on ahdistellut alaikäisiä opiskelijoita? Tämä kansankynttilä oli saanut monta varoitusta, mutta sama homma431175- 821173
Bess jakoi hämmentävän kuvan - Anna Puu heittää roisin kommentin: "Onneks ei oo eka synnytys"
Ohhoh! No nyt on aika provosoiva kuva Bessistä. Kivoja kommentteja julkkisystävät laukoo... Tiesitkö, että Bessin (s.151060- 561049
- 481015
Mitä mun pitää tehdä?
Mitä me mies tehdään? Mitä sä haluat mun tekevän? Mä en tiedä. Mä luulen tietäväni, että molemmat kärvistelee tunteid40968Keskusta on kovassa nousussa
Persut ovat jäämässä kauas taakse. Maaseudun ihmiset ovat palaamassa järkiinsä epäonnistuneen persuseikkailun jälkeen.129945Näytät paremmalta kuin koskaan ennen
Aivan jokaisena päivänä. Minä pidän sinusta parhaimman huolen. Lupaan sen, sen voin luvata.38916