Uskomatonta

kkkooojjkk

Kyselin tossa käkikellon hintoja ja netin kautta löysin kaupan .

Myyjä kyseli kaikki tiedot, osoitteen, kotinumeron, sähköpostin (en antanut, vastasin että siellä on vaan roskapostia, myyjä käkisteli...).

En tilannut, olin siis vaan kyselemässä. Kohta myyjä soitteli kotinumeroonkin, selitteli että käkikellot tehdään Saksassa tilausten perusteella jne.

Soitot jatkuivat ja kohta postissa tuli lasku, yht 450 €. Palautin laskun ja ilmoitin kirjeessä että annan asian viranomaisten hoidettavaksi.

Kohta myyjä palautti laskun, summa 0 €.

Sen jälkeen alkoi aivan hirvittävä soittelu eri numeroista, jo äänestä voi päätellä että kyseessä on todellakin huijarit. Kyllästyin tähän soitto rumbaan ja pidin puhelimen kiinni n. 2 vko. Soittorumba vain jatkui, seuraavaksi pidin puh kiinni n. 1 kk.

Sen jälkeen puhelut loppui. Eikä siinä kaikki, Kun olin antanut myyjälle kotiosoitteen alkoi ulkomaalaisten kaupustelu. Jotku porukat kiersi ovelta ovelle, täysiä varkaita, olivat tunnustelemassa.

Eli tämä nettikauppias on täysi huijari. Kyselee kaikki, lähettää laskun, joku puhelin rinki soittelee koko ajan ja siihen päälle ovelta kuikuilevat.

Nykyään ei kannata vastata tuntemattomiin numeroihin tai antaa yhteystietojaan kenellekkään. Paras kun pitää koko puhelimen kiinni eikä edes lue sähköposteja saati avata ovea tuntemattomille.

Siinä kaikki!

2

147

Äänestä

Vastaukset 2

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mmmmkkkll

Jos katsot älykännykällä joitain sivuja alkaa samoin puhelin soitot. Näkevät luultavasti puhelinnumeron.

Kaikkia ne ääliöt keksii.

• Foliokääpä

Jos pistät pääsi ulos kotiovesta niin heti joku kopioi luottokorttisi! Varokaa kaikki ja pysykää kotona!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL

Martina on kasvattanut fiksun tyttären.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      389
      969
    2. Muuttaisitko kaivattusi luokse

heti asumaan? 🛒
      Ikävä
      102
      885
    3. Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta

Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei
      Kansallinen Kokoomus
      242
      789
    4. Mitä odotat kohtaamiselta?

Niin, otsikossa kysymys.
      Ikävä
      82
      716
    5. Mitä kaivattusi

pelkää? 👻
      Ikävä
      72
      698
    6. Samassa kylässä asuu yks mies...

Jota en voi sietää... yök!
      Ikävä
      71
      671
    7. Olet kuin minä

Jännä huomata tämä kerta toisensa jälkeen eikö ❤️
      Ikävä
      50
      645
    8. Sanotaan se sitten tässä

Rakastan sua mies varmaan.
      Ikävä
      36
      630
    9. Mä olen tosi

Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui
      Ikävä
      38
      609
    10. Sinun silmiisi kun

Katson niin ymmärrän sen. 👁️👁️👀
      Ikävä
      43
      601
    Aihe